ik zag een aai over der schouder toen ze buiten aangaf behoefte te hebben aan een arm om der heen..quote:Ik zag dat hij wel zijn arm om haar heen deed.. Maar dit zou ook vriendschappelijk kunnen zijn.
[..]
Dat heb ik gemist! Echt waar?
Ja dat is Isa hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Jian het volgende:
Labiela somt even de stelletjes op, waaronder Lot en Joey? Ze voegt er ook nog even Djodjo en Robin bij .... Ze staat weer te roddelen en de boel op te blazen, as usual.
Geestelijk..ja..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:03 schreef Ebinas het volgende:
Isa over verkering van B & R: Is dit groep 7 ofzo?
Billy is niet zo'n begenadigd actrice. Ook is ze geen volgroeide vrouw van 32. Daar is iets erg mis mee gegaan en die is blijven steken in haar puberteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Voxs het volgende:
Aike: Dat is allemaal gespeeld, kom op zeg, ze is 31
Nou Aike daar zou ik maar niet te zeker van zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Voxs het volgende:
Aike: Dat is allemaal gespeeld, kom op zeg, ze is 31
In Lot haar hoofd wel,quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef Ebinas het volgende:
Isa zegt: "we hebben Lot en Joey, Ruud en Bil en Nico en Rien"
Is er nu werkelijk wat tussen Lot en Joey ??
Wellicht, neemt niet weg dat ze op haar bekende manier de boel staat op te jutten..... het is een stokerige roddeltantequote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze het allemaal erg duidelijk. Dit zijn de stelletjes die om elkaar heen draaien (of zelfs echte verkering hebben)
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Billy is niet zo'n begenadigd actrice. Ook is ze geen volgroeide vrouw van 32. Daar is iets erg mis mee gegaan en die is blijven steken in haar puberteit.
En het krikken van Billy en Ruudquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:08 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas zegt dat ze zich niet meer druk maakt. Aike snapt dit, maar vindt wel dat er grenzen zijn. Verwijst naar De Bus.
Hij was zich nog net even wat meer bewust van de camera's denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zag een aai over der schouder toen ze buiten aangaf behoefte te hebben aan een arm om der heen..
hallo duidelijkere groen licht kan je als man niet krijgen toch?
Stelletjes noemen = opjutten?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht, neemt niet weg dat ze op haar bekende manier de boel staat op te jutten..... het is een stokerige roddeltante
Ze kan ook niets zeggen, net zoals de rest. Gewoon denken dat het normaal is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht, neemt niet weg dat ze op haar bekende manier de boel staat op te jutten..... het is een stokerige roddeltante
Vanmorgen zei ze dat ze gisteren niet gezoend hebben, maar eergisteren (denk ik) wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef Ebinas het volgende:
Isa zegt: "we hebben Lot en Joey, Ruud en Bil en Nico en Rien"
Is er nu werkelijk wat tussen Lot en Joey ??
Nee kut, omdat er constant een fles wodka inhangtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef anjajaha het volgende:
Vanas ...ik durft niet eens een kusje te geven ...hypocriet wijf
Och, ik constateer slechts .......quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze kan ook niets zeggen, net zoals de rest. Gewoon denken dat het normaal is.
Ik ben juist blij dat ze het helder ziet en het niet zomaar voorbij laat gaan.
Hij zelf ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |