quote:
quote:
de lieve schat,rekening houden met haar kinderenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanas wil niet zoenen, vanwege haar kinderen. Volgende week komen ze, dus dan kan ze 't ff bespreken zeggen Aike en Isa.
ik kreeg op de filmpjes eerder het idee dat hij de boot afhoudt..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanas wil niet zoenen, vanwege haar kinderen. Volgende week komen ze, dus dan kan ze 't ff bespreken zeggen Aike en Isa.
hahaha Goedemorgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer ook al, toen was ze zo mogelijk nog lammer bij de koetjes, en hij vond het toch maar verstandiger om weg te gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kreeg op de filmpjes eerder het idee dat hij de boot afhoudt..
Waarom toch zo persoonlijk, zit er wat dwars dan ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je eindelijk iets wat steekt houdt.
Goedemorgen,alles is bespreekbaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef anjajaha het volgende:
[..]
hahaha GoedemorgenZe wilde met hem de wc in m te palen...gaat ze dat ook met die kids bespreken??
Nou ja haar naam heeft ze toch al te grabbel gegooidquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedemorgen,alles is bespreekbaar.
ja ik was allang weg geweest als een man dit gedrag/*lichaamstaal* bij mijn afgaf..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer ook al, toen was ze zo mogelijk nog lammer bij de koetjes, en hij vond het toch maar verstandiger om weg te gaan.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
de lieve schat,rekening houden met haar kinderen
Ik zag dat hij wel zijn arm om haar heen deed.. Maar dit zou ook vriendschappelijk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kreeg op de filmpjes eerder het idee dat hij de boot afhoudt..
Dat heb ik gemist! Echt waar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef anjajaha het volgende:
[..]
hahaha GoedemorgenZe wilde met hem de wc in m te palen...gaat ze dat ook met die kids bespreken??
Ik verslik me nu in mijn thee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas: waarom heb ik zijn adres niet gevraagd?
Isa stikt bijna in haar koffie.
Vanas wil hem schrijven.
er staan filmpjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat hij wel zijn arm om haar heen deed.. Maar dit zou ook vriendschappelijk kunnen zijn.
[..]
Dat heb ik gemist! Echt waar?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat hij wel zijn arm om haar heen deed.. Maar dit zou ook vriendschappelijk kunnen zijn.
[..]
Dat heb ik gemist! Echt waar?
Duidelijk on stream zeggen dat ze zin heeft om te neuken in het buiten toilet(hier meerdere keren gelezen) maar ging niet door omdat Gio er net had zitten poepen. En dan wachten met een zoen, eerst toestemming vragen aan je kinderen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:01 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Nou ja haar naam heeft ze toch al te grabbel gegooid
Zou ze dat nog wel weten dat ze dat wilde, of te dronkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Duidelijk on stream zeggen dat ze zin heeft om te neuken in het buiten toilet(hier meerdere keren gelezen) maar ging niet door omdat Gio er net had zitten poepen. En dan wachten met een zoen, eerst toestemming vragen aan je kinderen?
Volgens mij ziet ze het allemaal erg duidelijk. Dit zijn de stelletjes die om elkaar heen draaien (of zelfs echte verkering hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Jian het volgende:
Labiela somt even de stelletjes op, waaronder Lot en Joey? Ze voegt er ook nog even Djodjo en Robin bij .... Ze staat weer te roddelen en de boel op te blazen, as usual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |