Beter was als Emil het kuikentje onder zijn hoede had.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het jammer dat het kuikentje steeds bij die twee is. Kuikentje vind ik top om te zien de rest word ik een btje misselijk van.
Net door de telefoon had ze het een paar keer over Janquote:
Ik heb het niet gedaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:49 schreef misssnapshot het volgende:
Wat staat er over Aike geschreven op de WC? Dat ze weg moet?
Jan Smit en Johnny de Mol hebben een wk liedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net door de telefoon had ze het een paar keer over Jan
Gewoon niet kijken. Dat helpt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word onpasselijk van die Ruud. Zoals hij er uit ziet, hoe hij doet, hoe hij praat alles aan dat jong is![]()
![]()
![]()
nu weer met dat kuiken....brrrrr
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaanal vind ik het wel een goed idee
Gisteren hadden ze het over Dries Roelink, Wolter Kroes en Zanger Rinus. Echt namen die tot de verbeelding spreken.quote:
erger kan nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze het over Dries Roelink, Wolter Kroes en Zanger Rinus. Echt namen die tot de verbeelding spreken.![]()
Maar ja, 100%NL hè?
Wolter Kroes en Jan Smit dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze het over Dries Roelink, Wolter Kroes en Zanger Rinus. Echt namen die tot de verbeelding spreken.![]()
Maar ja, 100%NL hè?
Perfect voor hun doelgroepquote:
Kunnen Dries en Emiel hun gele broekje vergelijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ja, 100%NL hè?
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word onpasselijk van die Ruud. Zoals hij er uit ziet, hoe hij doet, hoe hij praat, alles aan dat jong is![]()
![]()
![]()
nu weer met dat kuiken....brrrrr
Whoepie, Dries in zijn gele zwemgebeuren bij het zwembad en de cabana en sappenbarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ja, 100%NL hè?
Volgens mij zeg je eindelijk iets wat steekt houdt. In jouw redenering hebben ze dus geen vergunning die ze kwijt kunnen raken, maar kunnen ze de volgende keer evntueel geen ontheffing krijgen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wijst er al op dat dat dus in elk geval niet de bedoeling was en en dat er waarschijnlijk sprake is van een feest/evenement met ontheffing voor zwak alcoholische dranken als bier en wijn.
Streepje Smirnoff.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:55 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas weet niet eens hoe die vent heet
Oma,hoi!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Whoepie, Dries in zijn gele zwemgebeuren bij het zwembad en de cabana en sappenbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |