14 uurquote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom sl op wodka cola als we ons dronken dropje de hele avond konden volgen?
Bedreigd door wat en hoe, zo veel hekken camera's en beveiliging voor de poortquote:
Ik hoop dat de B&B nu ook ter zielen is of ze kopen een nieuw matras waarvan de kosten weer op de rekening van Ruud kan worden bijgeschreven😊quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft op een lieve toon tegen billy gezegd dat het niet mag, je kent het wel, lieverdje hier en schatje daar
Lot net uit bedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:42 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, ik zag die Lot net binnen schuifelen met haar zonnebril en slonzige outfit, het deed me denken aan zo'n biker-mama
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:45 schreef beequeen het volgende:
OMG, Billy en Ruud liggen weer te krikken en het kuikentje loopt los op het bed.
Bijna verpletterd.
Dat was tot voor kort de verklaring van het hokje als er een SL is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:46 schreef Dotteke het volgende:
Bedreigd door wat en hoe, zo veel hekken camera's en beveiliging voor de poort
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Een andere scream is wel een betere verwoording helaas
Goedemorgen Freshfruitquote:
En niemand die daar wat van zegt ranzig gewoonquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:45 schreef beequeen het volgende:
OMG, Billy en Ruud liggen weer te krikken en het kuikentje loopt los op het bed.
Bijna verpletterd.
Beter was als Emil het kuikentje onder zijn hoede had.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het jammer dat het kuikentje steeds bij die twee is. Kuikentje vind ik top om te zien de rest word ik een btje misselijk van.
Net door de telefoon had ze het een paar keer over Janquote:
Ik heb het niet gedaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:49 schreef misssnapshot het volgende:
Wat staat er over Aike geschreven op de WC? Dat ze weg moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |