Jan Smit en Johnny de Mol hebben een wk liedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net door de telefoon had ze het een paar keer over Jan
Gewoon niet kijken. Dat helpt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word onpasselijk van die Ruud. Zoals hij er uit ziet, hoe hij doet, hoe hij praat alles aan dat jong is![]()
![]()
![]()
nu weer met dat kuiken....brrrrr
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaanal vind ik het wel een goed idee
Gisteren hadden ze het over Dries Roelink, Wolter Kroes en Zanger Rinus. Echt namen die tot de verbeelding spreken.quote:
erger kan nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze het over Dries Roelink, Wolter Kroes en Zanger Rinus. Echt namen die tot de verbeelding spreken.![]()
Maar ja, 100%NL hè?
Wolter Kroes en Jan Smit dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze het over Dries Roelink, Wolter Kroes en Zanger Rinus. Echt namen die tot de verbeelding spreken.![]()
Maar ja, 100%NL hè?
Perfect voor hun doelgroepquote:
Kunnen Dries en Emiel hun gele broekje vergelijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ja, 100%NL hè?
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word onpasselijk van die Ruud. Zoals hij er uit ziet, hoe hij doet, hoe hij praat, alles aan dat jong is![]()
![]()
![]()
nu weer met dat kuiken....brrrrr
Whoepie, Dries in zijn gele zwemgebeuren bij het zwembad en de cabana en sappenbarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ja, 100%NL hè?
Volgens mij zeg je eindelijk iets wat steekt houdt. In jouw redenering hebben ze dus geen vergunning die ze kwijt kunnen raken, maar kunnen ze de volgende keer evntueel geen ontheffing krijgen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wijst er al op dat dat dus in elk geval niet de bedoeling was en en dat er waarschijnlijk sprake is van een feest/evenement met ontheffing voor zwak alcoholische dranken als bier en wijn.
Streepje Smirnoff.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:55 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas weet niet eens hoe die vent heet
Oma,hoi!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Whoepie, Dries in zijn gele zwemgebeuren bij het zwembad en de cabana en sappenbar
quote:
quote:
de lieve schat,rekening houden met haar kinderenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanas wil niet zoenen, vanwege haar kinderen. Volgende week komen ze, dus dan kan ze 't ff bespreken zeggen Aike en Isa.
ik kreeg op de filmpjes eerder het idee dat hij de boot afhoudt..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanas wil niet zoenen, vanwege haar kinderen. Volgende week komen ze, dus dan kan ze 't ff bespreken zeggen Aike en Isa.
hahaha Goedemorgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer ook al, toen was ze zo mogelijk nog lammer bij de koetjes, en hij vond het toch maar verstandiger om weg te gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kreeg op de filmpjes eerder het idee dat hij de boot afhoudt..
Waarom toch zo persoonlijk, zit er wat dwars dan ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je eindelijk iets wat steekt houdt.
Goedemorgen,alles is bespreekbaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef anjajaha het volgende:
[..]
hahaha GoedemorgenZe wilde met hem de wc in m te palen...gaat ze dat ook met die kids bespreken??
Nou ja haar naam heeft ze toch al te grabbel gegooidquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedemorgen,alles is bespreekbaar.
ja ik was allang weg geweest als een man dit gedrag/*lichaamstaal* bij mijn afgaf..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer ook al, toen was ze zo mogelijk nog lammer bij de koetjes, en hij vond het toch maar verstandiger om weg te gaan.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
de lieve schat,rekening houden met haar kinderen
Ik zag dat hij wel zijn arm om haar heen deed.. Maar dit zou ook vriendschappelijk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist! Echt waar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef anjajaha het volgende:
[..]
hahaha GoedemorgenZe wilde met hem de wc in m te palen...gaat ze dat ook met die kids bespreken??
Ik verslik me nu in mijn thee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas: waarom heb ik zijn adres niet gevraagd?
Isa stikt bijna in haar koffie.
Vanas wil hem schrijven.
er staan filmpjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat hij wel zijn arm om haar heen deed.. Maar dit zou ook vriendschappelijk kunnen zijn.
[..]
Dat heb ik gemist! Echt waar?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat hij wel zijn arm om haar heen deed.. Maar dit zou ook vriendschappelijk kunnen zijn.
[..]
Duidelijk on stream zeggen dat ze zin heeft om te neuken in het buiten toilet(hier meerdere keren gelezen) maar ging niet door omdat Gio er net had zitten poepen. En dan wachten met een zoen, eerst toestemming vragen aan je kinderen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:01 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Nou ja haar naam heeft ze toch al te grabbel gegooid
Zou ze dat nog wel weten dat ze dat wilde, of te dronkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Duidelijk on stream zeggen dat ze zin heeft om te neuken in het buiten toilet(hier meerdere keren gelezen) maar ging niet door omdat Gio er net had zitten poepen. En dan wachten met een zoen, eerst toestemming vragen aan je kinderen?
Volgens mij ziet ze het allemaal erg duidelijk. Dit zijn de stelletjes die om elkaar heen draaien (of zelfs echte verkering hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Jian het volgende:
Labiela somt even de stelletjes op, waaronder Lot en Joey? Ze voegt er ook nog even Djodjo en Robin bij .... Ze staat weer te roddelen en de boel op te blazen, as usual.
ik zag een aai over der schouder toen ze buiten aangaf behoefte te hebben aan een arm om der heen..quote:Ik zag dat hij wel zijn arm om haar heen deed.. Maar dit zou ook vriendschappelijk kunnen zijn.
[..]
Ja dat is Isa hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Jian het volgende:
Labiela somt even de stelletjes op, waaronder Lot en Joey? Ze voegt er ook nog even Djodjo en Robin bij .... Ze staat weer te roddelen en de boel op te blazen, as usual.
Geestelijk..ja..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:03 schreef Ebinas het volgende:
Isa over verkering van B & R: Is dit groep 7 ofzo?
Billy is niet zo'n begenadigd actrice. Ook is ze geen volgroeide vrouw van 32. Daar is iets erg mis mee gegaan en die is blijven steken in haar puberteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Voxs het volgende:
Aike: Dat is allemaal gespeeld, kom op zeg, ze is 31
Nou Aike daar zou ik maar niet te zeker van zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Voxs het volgende:
Aike: Dat is allemaal gespeeld, kom op zeg, ze is 31
In Lot haar hoofd wel,quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef Ebinas het volgende:
Isa zegt: "we hebben Lot en Joey, Ruud en Bil en Nico en Rien"
Is er nu werkelijk wat tussen Lot en Joey ??
Wellicht, neemt niet weg dat ze op haar bekende manier de boel staat op te jutten..... het is een stokerige roddeltantequote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze het allemaal erg duidelijk. Dit zijn de stelletjes die om elkaar heen draaien (of zelfs echte verkering hebben)
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Billy is niet zo'n begenadigd actrice. Ook is ze geen volgroeide vrouw van 32. Daar is iets erg mis mee gegaan en die is blijven steken in haar puberteit.
En het krikken van Billy en Ruudquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:08 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas zegt dat ze zich niet meer druk maakt. Aike snapt dit, maar vindt wel dat er grenzen zijn. Verwijst naar De Bus.
Hij was zich nog net even wat meer bewust van de camera's denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zag een aai over der schouder toen ze buiten aangaf behoefte te hebben aan een arm om der heen..
hallo duidelijkere groen licht kan je als man niet krijgen toch?
Stelletjes noemen = opjutten?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht, neemt niet weg dat ze op haar bekende manier de boel staat op te jutten..... het is een stokerige roddeltante
Ze kan ook niets zeggen, net zoals de rest. Gewoon denken dat het normaal is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht, neemt niet weg dat ze op haar bekende manier de boel staat op te jutten..... het is een stokerige roddeltante
Vanmorgen zei ze dat ze gisteren niet gezoend hebben, maar eergisteren (denk ik) wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef Ebinas het volgende:
Isa zegt: "we hebben Lot en Joey, Ruud en Bil en Nico en Rien"
Is er nu werkelijk wat tussen Lot en Joey ??
Nee kut, omdat er constant een fles wodka inhangtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef anjajaha het volgende:
Vanas ...ik durft niet eens een kusje te geven ...hypocriet wijf
Och, ik constateer slechts .......quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze kan ook niets zeggen, net zoals de rest. Gewoon denken dat het normaal is.
Ik ben juist blij dat ze het helder ziet en het niet zomaar voorbij laat gaan.
Hij zelf ook niet.quote:
En omdat ze gestoord werden door Gio en even later door een gastquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee kut, omdat er constant een fles wodka inhangt
Valt dus allemaal wel mee. Dacht even dat er meer was gebeurdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze dat ze gisteren niet gezoend hebben, maar eergisteren (denk ik) wel.
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zie het aan iemand om me heen.
bijna 50 net gescheiden, en harstikke verliefd... luisteren naar advies is er niet meer bij..
en gedraagt zich als een puber van 18...
kan allemaal met die roze bril op je neus...
kan maar... voor een knuffel???..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij was zich nog net even wat meer bewust van de camera's denk ik
Het is mooi dat ze het nu de hele tijd heeft over die kerel en dat ze daar niets mee gedaan heeft. Het zuipen, daar hoor je haar niet over.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Vanes kan ik niet eens meer serieus nemen.
Alles wat ze zegt klinkt wijs, maar oh wat is ze fout.
Ga eerst je zelf maar eens aanpakken.
Ik vind haar echt de grootste hypocriet daar.
In Chataeu du Kak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze dat ze gisteren niet gezoend hebben, maar eergisteren (denk ik) wel.
Het verbaast me eigenlijk dat met alle Sherlock Holmes en Poirot hier, dat die man nog niet opgespoord isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Hij zelf ook niet.
Hij was alleen heel druk met werk. Wat hij deed zei hij ook niet.
Afgekeurde gigolo uit het Noorden op de envelop en die komt vast wel aan ;-)
Ik was 35 jaar, toen ik mijn huidige man leerde kennen. Moeder van twee kinderen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zie het aan iemand om me heen.
bijna 50 net gescheiden, en harstikke verliefd... luisteren naar advies is er niet meer bij..
en gedraagt zich als een puber van 18...
kan allemaal met die roze bril op je neus...
Hij heet Fabian (de Groot). Die achternaam weet ik niet zeker, maar gisteren schreef iemand zoiets. Voornaam ben ik zeker van.quote:
volgens mij is het voor hem een leuk spelletjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als jouw kennis ook verkering heeft afgedwongen en daarom jankt en voor camera's loopt te neuken, dan heb je een punt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
nee maar waarom zou bil anders zijn dan ??
Ik kon vroeger ontzettend verliefd zijn, maar met zo'n geblondeerde enkelband aan mijn poten was dat toch snel over geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee maar waarom zou bil anders zijn dan ??
Ruud of Billy en het was niet Billyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef misssnapshot het volgende:
Wie speelt een vuil (?) spel volgens Isa?
Dat is wel lief.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik was 35 jaar, toen ik mijn huidige man leerde kennen. Moeder van twee kinderen.
Er zijn in het begin echt wel situaties geweest dat ik in de lach schoot en zei, we lijken
wel een stel pubers van 15 jaar![]()
ruudquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef misssnapshot het volgende:
Wie speelt een vuil (?) spel volgens Isa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |