Ik denk het ook. Billy is echt verliefd. Ruud is bezig met popi worden en ondertussen genieten van zijn neukvriendinnetje die hij na Utopia weer zo zal dumpen. Hij is echt niet verliefd en ziet haar als neukobjectquote:
Buiten de smerige spelletjes met Billy bedoeld ze?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Buiten de smerige spelletjes met Billy bedoeld ze?
Die man wil echt niet zoenen met Vanessa, denk dat ie dat eerder zou willen met Joey, Emil of Giorgio!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kreeg op de filmpjes eerder het idee dat hij de boot afhoudt..
Dat dus.quote:
En nu ze dan echt 'verkering' hebben gokt hij zeker dat hij weer populair wordt o.i.d.? Weggooier eerste klas.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Billy is echt verliefd. Ruud is bezig met popi worden en ondertussen genieten van zijn neukvriendinnetje die hij na Utopia weer zo zal dumpen. Hij is echt niet verliefd en ziet haar als neukobject
Als je die langs een scanner haalt dan krijg je de melding barcode onbekend.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Billy is niet zo'n begenadigd actrice. Ook is ze geen volgroeide vrouw van 32. Daar is iets erg mis mee gegaan en die is blijven steken in haar puberteit.
ze heeft het wel over verkering hebben jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw kennis ook verkering heeft afgedwongen en daarom jankt en voor camera's loopt te neuken, dan heb je een punt.
Ja ik denk serieus dat hij denkt dat de buitenwereld ze zo lief en leuk vindt samen. Hij moest eens weten...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En nu ze dan echt 'verkering' hebben gokt hij zeker dat hij weer populair wordt o.i.d.? Weggooier eerste klas.
Ik denk dat ze uit eoa achterstandswijk uit Brabant komt. Beetje viswijf is het.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:15 schreef doodmoe het volgende:
Dat toontje van Vanas vind ik zo vervelend. Daar gaan al mijn nekharen van overeind staan.
Dat ze dingen zegt dat mag best, maar ze mag wel letten op haar toon, dan zouden veel meer mensen dingen van haar aannemen.
Op deze manier is ze niet de zorgzame moeder (die ze wil spelen) maar de kenau die de boel wil bepalen (en zelf liegt dat ze barst)
Hoho, we gaan ranzige Billy nu niet in een slachtofferrol duwen he.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En nu ze dan echt 'verkering' hebben gokt hij zeker dat hij weer populair wordt o.i.d.? Weggooier eerste klas.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Als je die langs een scanner haalt dan krijg je de melding barcode onbekend.
Ik vind het knap dat hij geen kots neigingen krijgt als hij naar haar kijkt. In de buitenwereld zal het wel snel over zijn. Dan heeft hij wel een stalker aan zijn kont hangen.quote:
Fabian is van firma Kostgeendrol toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hij heet Fabian (de Groot). Die achternaam weet ik niet zeker, maar gisteren schreef iemand zoiets. Voornaam ben ik zeker van.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Als je die langs een scanner haalt dan krijg je de melding barcode onbekend.
ieder zijn meuk toch ;-)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kon vroeger ontzettend verliefd zijn, maar met zo'n geblondeerde enkelband aan mijn poten was dat toch snel over geweest.
hahaha nee ze schaamde zich voor de krikpartij van Ruud en Billyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:17 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Je schamen om een glas fanta :-D
ja en pp. Maar waarom zouden ze die inhuren dan. Het barst op en rond dat terrein van de beveiliging en die grijpen echt wel in als er iets mis gaat hoor .......quote:
Heerlijk antwoord :-))quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw kennis ook verkering heeft afgedwongen en daarom jankt en voor camera's loopt te neuken, dan heb je een punt.
Ach, ze hebben genoeg geld, gisteren nog bijna 17.000 euro in de kluis. Zou ondertussen wel eens willen weten wat die worstenparade moet kostenquote:
Meug?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was tot voor kort de verklaring van het hokje als er een SL is.
DJ Marga bellen, die weet het vast welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas: waarom heb ik zijn adres niet gevraagd?
Isa stikt bijna in haar koffie.
Vanas wil hem schrijven.
En vooral dat een romance hem pluspunten geeft. Ik ben er heilig van overtuigd dat hij daar heilig van overtuigd is. Heb soms het idee dat hij een beetje Bart probeert te spelen, met een vleugje Jaap.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef doodmoe het volgende:
Ja ik denk serieus dat hij denkt dat de buitenwereld ze zo lief en leuk vindt samen. Hij moest eens weten...
Ik vermoed voor persoonlijke beveiliging?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:19 schreef Jian het volgende:
[..]
ja en pp. Maar waarom zouden ze die inhuren dan. Het barst op en rond dat terrein van de beveiliging en die grijpen echt wel in als er iets mis gaat hoor .......
en wat er nog binnenkomt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, ze hebben genoeg geld, gisteren nog bijna 17.000 euro in de kluis. Zou ondertussen wel eens willen weten wat die worstenparade moet kosten
Vorige week voor de koningsmarkt gaf Gio een opmerking dat er maar 630 euro besteedbaar geld was. Daarna is er niets meer gedaan aan de administratiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:21 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
en wat er nog binnenkomt.
Volgens mij gaat er nu meer uit en staan ze begin juni op 0
25 mei Biomarkt, dus kas wordt op miraculeuze wijze gevuldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:21 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
en wat er nog binnenkomt.
Volgens mij gaat er nu meer uit en staan ze begin juni op 0
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar ik gebruik robin taal die heeft het over meuk... vandaar de knipoog
Meen je niet, wat een stelletje idioten zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:45 schreef beequeen het volgende:
OMG, Billy en Ruud liggen weer te krikken en het kuikentje loopt los op het bed.
Bijna verpletterd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vorige week voor de koningsmarkt gaf Gio een opmerking dat er maar 630 euro besteedbaar geld was. Daarna is er niets meer gedaan aan de administratie
Wat kan ze zingen he die meid.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:23 schreef renevanlaaren het volgende:
iemand vroeg vanmorgen naar het zingen van lot
Zingen? Was meer heel zachtjes wat gemurmel in microfoon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:23 schreef renevanlaaren het volgende:
iemand vroeg vanmorgen naar het zingen van lot
fap fap fapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |