Sony maakt geen laptops meer. Dus het zal dan een 'voorraad' modelletje VAIO worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de Sonypooier al bij de beveiliging staat met de nieuwste laptop
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Sony maakt geen laptops meer. Dus het zal dan een 'voorraad' modelletje VAIO worden.
Huub kan beter die uilskuikens vervangen die verantwoordelijk zijn voor de streams !quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:20 schreef isax het volgende:
arme kuiken![]()
zou me niet verbazen als het kuiken al 3x dood is en dat huub gewoon steeds het kuiken vervangt.
Losmaken voor de zangles.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef beequeen het volgende:
Commentaar van Ron over de zangcoach. Het is niet in Centraal geweest.
Hij gunt het Isa weg, maar Lot doet er niks voor.
Ik begrijp Dennis zijn punt: de coach kost de hele groep geld en had gezegd "niet (teveel) drinken en roken van tevoren". Is wel gebeurd, dus waarom komt die coach dan nog?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef beequeen het volgende:
Excuses was ze vanmorgen al mee bezig hoor!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Chanel5 het volgende:
Lulkoek Emiel, de mensen komen voor het worstelen en niet voor de zang.
Lot heeft dus zonder overleg de zangcoach gebeld. 170 euro per uur.
Er werd ook gezegd door de coach, NIET drinken.
Wedden dat Lot vanmiddag een excuus heeft voor haar brakke stem? Tja....
170? wat een zieke prijs.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Chanel5 het volgende:
Lulkoek Emiel, de mensen komen voor het worstelen en niet voor de zang.
Lot heeft dus zonder overleg de zangcoach gebeld. 170 euro per uur.
Er werd ook gezegd door de coach, NIET drinken.
Wedden dat Lot vanmiddag een excuus heeft voor haar brakke stem? Tja....
Heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Excuses was ze vanmorgen al mee bezig hoor!
Klopt, dat hoorde ik haar vanochtend zeggen. Domme doos.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef sjampoeh het volgende:
lot krijgt stemmen gok ik ..
ze heeft ook mensen naar binnen gelaten die hebben niet betaald
Die persoon moet een berg verzetten.quote:
Ik hoorde die coach dat gisteren door de telefoon zeggen over drinken etc.. Lots eerste reactie was direct: "ja, maar....." Die heeft echt alles over voor een zangcarrièrequote:
Ja maar dat heeft geen toetsenbordquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef RVer het volgende:
Iedereen heeft een laptop nodig? Ze hebben toch een iPad?
Jawel, mantel der liefde hè. Niks knallen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zingt Laura vrolijk.
Weet ze niet dat dat vieze stel vannacht op de matrassen hebben liggen fozen van de B & B?
Jawel, ze vroeg het aan Billy. Die zei dat ze het niet wist.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zingt Laura vrolijk.
Weet ze niet dat dat vieze stel vannacht op de matrassen hebben liggen fozen van de B & B?
Groepsdruk denk ik ook. Plus hij heeft het wel beetje uitgepraat met Dennisquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef anjajaha het volgende:
Wat zit Emiel nu te lullen met Dennis en Ron ...vorige week wilde hij ze nog van alles en nog wat aan doen
DJ Ron.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef anjajaha het volgende:
Wat zit Emiel nu te lullen met Dennis en Ron ...vorige week wilde hij ze nog van alles en nog wat aan doen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Volgens mij het voor Isa het eerste wat ze persoonlijk uit het budget krijgt?
Lot heeft al wat euro's aan kleding, roken, kralen, haarverf e.d. gekregen gejat
Oke dat wist ik nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:32 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Groepsdruk denk ik ook. Plus hij heeft het wel beetje uitgepraat met Dennis
Ik moet daar juist wel om lachen. Laat die man lekker mopperenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik word een beetje moe van Ron ...... alleen maar zeuren over anderen, maar in het Centraal hoor je hem niet
Dit jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Volgens mij het voor Isa het eerste wat ze persoonlijk uit het budget krijgt?
Lot heeft al wat euro's aan kleding, roken, kralen, haarverf e.d. gekregen
Ja griezelig he met haar ik had andere dingen te doen dus jullie hebben geen last van mij gehad...ze is er nog trots op ook wat ze gisteravond geflikt heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef beequeen het volgende:
Wat doet Vanas krampachtig aardig en eng glibberig.
Die wil een nieuw neukhok/wodkaopslagplaats, wat haar kinderen niet kunnen zienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef beequeen het volgende:
is een wens van haarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat Vanes een lover heeft sinds gisterenavond? Of is dat wens, vader gedachten van haar...?
Ze wou hem neuken in het duurzaam toilet van Dennis, maar helaas daar had Gio net zitten schijtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat Vanes een lover heeft sinds gisterenavond? Of is dat wens, vader gedachten van haar...?
Ja die verhalen heb ik gelezen. Maar is dus blijkbaar niets van terecht 'gekomme'...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze wou hem neuken in het duurzaam toilet van Dennis, maar helaas daar had Gio net zitten schijten
Streepje Smirnoff.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Valt op hè, zou me niets verbazen als die volgende week een "Petertje" doet en er zogenaamd uitgestemd wordt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef beequeen het volgende:
Dat weet Lau wel, Billy zei sorry en verder wordt het bedekt met de mantel der liefdequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zingt Laura vrolijk.
Nee, ze moest haar energie ook gebruiken voor haar obstakelrun naar de koelkast en terugquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja die verhalen heb ik gelezen. Maar is dus blijkbaar niets van terecht 'gekomme'...
Tja heb je in een echt hotel toch ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet Lau wel, Billy zei sorry en verder wordt het bedekt met de mantel der liefde![]()
Het gaat steeds beter met me,echt!quote:
Klopt alleen verschil tussen een Hotel en de BenB is een heel verschil.quote:
Zo zwaar als hier in de COS kan het toch niet zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ja......het is echt moeilijk om daar te zijn
ooh van wie dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt alleen verschil tussen een Hotel en de BenB is een heel verschil.
Trouwens die uitspraak heb je niet van jezelf
Dat gedonder had Ruud niks mee te maken hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef anjajaha het volgende:
Ruud vond het ook geen topper met die buiten wc??? Heeft hij niet die kwast in de stront geduwd???
hij had er in gescheten, en toen lied gio de kwast erin vallen, hebben ze eruit gevistquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef anjajaha het volgende:
Ruud vond het ook geen topper met die buiten wc??? Heeft hij niet die kwast in de stront geduwd???
Ow dan neem ik het terugquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Dat gedonder had Ruud niks mee te maken hoor
Ja erin gescheten en zijn reet niet afgeveegdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij had er in gescheten, en toen lied gio de kwast erin vallen, hebben ze eruit gevist
mooi extra detailquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Ja erin gescheten en zijn reet niet afgeveegd
Ik zou het er geen dag uithouden, zeker niet met die gasten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ja......het is echt moeilijk om daar te zijn
Ze ontkent het gewoon keihard.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Ja griezelig he met haar ik had andere dingen te doen dus jullie hebben geen last van mij gehad...ze is er nog trots op ook wat ze gisteravond geflikt heeft
Dat zeker. Wat ik jammer vind voor Dennis is dat hij echt denkt dat hij een paar "rotjochies" aan het opvoeden is, terwijl hij door hen in de maling wordt genomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Ow dan neem ik het terugMaar ik vind ze ineens wel erg slijmerig met Dennis
Denk dat Ron en Dennis alleen kunnen overleven, door hun zes stemmen op één persoon te zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Emil het hoofd red van Dennis komende stemming.
Zo niet, valt dit van hem tegen zeker zoals hij nu tegen hem praat.
Zo heerlijk om beelddenker te zijn.quote:
Ik ben een rustig persoon, kan veel hebben, maar ben bang dat mijn Bossche temperament daar toch tevoorschijn gaat komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het er geen dag uithouden, zeker niet met die gasten.
Ron zal toch niet op de stoel komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk dat Ron en Dennis alleen kunnen overleven, door hun zes stemmen op één persoon te zetten.
Ik geloof nog steeds in sturing omdat het een tv-programma is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk dat Ron en Dennis alleen kunnen overleven, door hun zes stemmen op één persoon te zetten.
Lieve,eeh.quote:
Ze hoopt dat hij manager van de Gall&Gall isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:44 schreef ThaRickah het volgende:
Vanes wilt meer weten over die jongen. Misschien met begonnen hoe die heet
Hij is ondergedoken in de bunker van SBSquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben ieder al 10x geknipperdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef Joezi het volgende:
staarwedstrijd tussen Ruud en Aike, prachtige beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |