SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2014 22:38:39 ]![]()
Gefeliciteerd!
Zo'n dag bevrijding vieren gaat je toch niet in de koude kleren zitten.. ik voel me ziekjesDat moet niet.. veel te drukke week op komst, en het lopen gaat ook net lekker.
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 06-05-2014 11:04:14 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dank je welquote:en alle anderen in het vorige topic
. Vandaag een dagje Sanadome
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Interessant:
http://www.runnersworld.c(...)-the-boston-marathonquote:Keflezighi’s pre-Boston interval training centered on long repeats at half marathon pace or faster. One example: Three 3-mile repeats, with 4 minutes recovery between.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo mogen er van mij wat wel meer (actuele) toppers worden geïnterviewd. Heel interessant om te lezenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:33 schreef Guard het volgende:
Interessant:
http://www.runnersworld.c(...)-the-boston-marathon
[..]![]()
![]()
Vrijdag Berg naar Berg race by night..... en ik heb net bij het duiken mijn rug verrekt en de hamstrings van mijn linkerbeen voelen ook verkrampt aan.... Wordt een zware 12 km vrijdag.![]()
Mag ik in de OP?
1
2[b]12 oktober 2014 - [url=http://www.mudsweattrails.nl/inschrijving_duinentrail_2014_geopend]Duinentrail (Schoorl)[/url][/b]
[*] Frsh - 34kmGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Heb er ook flink zin in. Vorig jaar iets meer dan 30km, dit jaar is de route iets langer, en ik gok vanwege meer gemene heuveltjes met mul zand.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik had het MudSweatTrails filmpje van de 2013 editie al eens gezien. het zit het met de route wel goed me dunkt. Zwaar maar lekker!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vind het vrij nutteloos dit soort trainingsinfo, omdat het voor normale lopers amper vol te houden is en zulke intensiteit 9/10 te zwaar is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:33 schreef Guard het volgende:
Interessant:
http://www.runnersworld.c(...)-the-boston-marathon
[..]
Het vertalen naar eigen tempo's werkt ook niet altijd goed, omdat de relatieve belasting in trainingen van toppers hoger ligt omdat ze het talent en lichaam hebben om dat te kunnen volhouden. Dat je profijt hebt van 1-1.5 km intervallen is wel waar voor een hm, telkens 16 km duurlopen in training hoeft daarvoor niet. 6x1000 en 4x2000 volgens de souplesse-methode zijn ideale trainingen voor een hm.
Jack does it in real time...![]()
Leuke portretvideo van een oud klasgenootje. Zat bij Bob in de klas op de basisschool tot hij naar Amerika verhuisde. Hij traint nu met Team Distance Runners (o.a met Michel Butter).
Zo leuk om hem zo terug te zien![]()
![]()
Deze foto
Zoals bij de foto stond, zij kwam halverwege aan toen hij finishte zo ongeveer.
http://www.everrunracing.com/#!cimarron-50k/c44d
https://www.facebook.com/(...)0283/?type=1&theater
Volgend jaar naar de VS, Wolve?
Ja doei.![]()
Na m`n loopje vandaag (35 min. D1) kan ik maar één conclusie trekken: De beslissing die ik zondag heb genomen was de enige juiste.
De eerste twee kilometers voelde ik me echt heel sterk, liep ook een lekker tempo van 6:30 min/km. Daarna begon het progressief zwaarder te worden. Ademhaling wel onder controle, maar merkte gewoon dat het lichaam wel wat heeft geleden de afgelopen dagen.
Tempogevoel was echt heel slecht, komt denk ik door het weekje niet lopen
Ik krijg de gegevens van m`n horloge niet gedownloadHoop niet dat m`n Timex horloge kapot is
35 min gelopen. Totale afstand: 5,11km (6:55 min/km gemiddeld). Gemiddelde HR: 156.
//Edit
Ben er een beetje bang voor.. Zowel computer als laptop kunnen het horloge niet vinden. Ook niet na het updaten van de software.
* Levitas gaat opzoeken of ik nog garantie heb. Maar kan natuurlijk ook kijken voor een nieuwe Garmin, salaris én belastingteruggaaf is binnen![]()
Hè bah, dat zuigt. ZOwel van je loopje als van je horloge.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:05 schreef Levitas het volgende:
Na m`n loopje vandaag (35 min. D1) kan ik maar één conclusie trekken: De beslissing die ik zondag heb genomen was de enige juiste.
De eerste twee kilometers voelde ik me echt heel sterk, liep ook een lekker tempo van 6:30 min/km. Daarna begon het progressief zwaarder te worden. Ademhaling wel onder controle, maar merkte gewoon dat het lichaam wel wat heeft geleden de afgelopen dagen.
Tempogevoel was echt heel slecht, komt denk ik door het weekje niet lopen
Ik krijg de gegevens van m`n horloge niet gedownloadHoop niet dat m`n Timex horloge kapot is
35 min gelopen. Totale afstand: 5,11km (6:55 min/km gemiddeld). Gemiddelde HR: 156.
//Edit
Ben er een beetje bang voor.. Zowel computer als laptop kunnen het horloge niet vinden. Ook niet na het updaten van de software.
* Levitas gaat opzoeken of ik nog garantie heb. Maar kan natuurlijk ook kijken voor een nieuwe Garmin, salaris én belastingteruggaaf is binnenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gaafquote:
Heb er ook naar zitten kijken, maar de week daarvoor loop ik al de Hoge Veluwetrail. Dat wordt iets teveel helaas,hij lijkt me echt heel leuk!
En levitas, dat is erg klote ja. Hoop dat je hem weer aan de praat krijgt! Dat filmpje van die klasgenoot is erg leuk! Mooi om zoiets tegen te komen. Was hij toen op school ook al veel ermee bezig?![]()
Ik zeg ook niet dat ik zijn schema ga gebruiken, vind het gewoon interessant om te zien wat voor voorbereiding de toppers hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vind het vrij nutteloos dit soort trainingsinfo, omdat het voor normale lopers amper vol te houden is en zulke intensiteit 9/10 te zwaar is.
Het vertalen naar eigen tempo's werkt ook niet altijd goed, omdat de relatieve belasting in trainingen van toppers hoger ligt omdat ze het talent en lichaam hebben om dat te kunnen volhouden. Dat je profijt hebt van 1-1.5 km intervallen is wel waar voor een hm, telkens 16 km duurlopen in training hoeft daarvoor niet. 6x1000 en 4x2000 volgens de souplesse-methode zijn ideale trainingen voor een hm.
Ook dat hij bepaalde dingen die hij 10 jaar geleden wel deed, nu niet meer doet.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heel eerlijk gezegd hoop ik dat ik hem niet meer aan de praat krijg. Want dan kan ik kijken voor een Garmin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:29 schreef Jero_nimo het volgende:
En levitas, dat is erg klote ja. Hoop dat je hem weer aan de praat krijgt! Dat filmpje van die klasgenoot is erg leuk! Mooi om zoiets tegen te komen. Was hij toen op school ook al veel ermee bezig?
Heb een ontzettende koopdrang, nu salaris en het belastinggeld binnen is
Ergens kan ik me nog wel vaag herinneren dat 'ie toen al aan atletiek deed ja. Maar ik kan me niet herinneren dat hij er heel actief mee bezig was. Volgens mij is hij er ook pas echt serieus mee aan de slag gegaan toen hij naar de USA verhuisde, toen hij 10 was.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd hoop ik dat ik hem niet meer aan de praat krijg. Want dan kan ik kijken voor een Garmin.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind vooral het 9-dagen systeem wel cool. Niet alles proberen in één week te proppen, maar kijken hoeveel tijd je nodig hebt om alle trainingen met uitrusten te combineren, en dan dat herhalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik zijn schema ga gebruiken, vind het gewoon interessant om te zien wat voor voorbereiding de toppers hebben.
Ook dat hij bepaalde dingen die hij 10 jaar geleden wel deed, nu niet meer doet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd hoop ik dat ik hem niet meer aan de praat krijg. Want dan kan ik kijken voor een Garmin.
Zit steeds te kijken naar zo'n fit-band ding wat ik helemaal niet nodig heb. Heb maar snel geld overgemaakt naar de spaarrekening, dan kan ik minder snel een impulsieve aankoop doen
![]()
![]()
Hé pssst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waarom zou je zo'n fit-band ding willen? Ze zijn er hier vorige week mee begonnen om de fitbit te testen voor een project, maar ik geloof niet dat ze nou laaiend enthousiast zijn. Het is vooral een dure stappenteller, met een leuk stukje software eromheen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:40 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik ken het
Zit steeds te kijken naar zo'n fit-band ding wat ik helemaal niet nodig heb. Heb maar snel geld overgemaakt naar de spaarrekening, dan kan ik minder snel een impulsieve aankoop doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik een hebberd ben en altijd alles wil hebben wat hip isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n fit-band ding willen? Ze zijn er hier vorige week mee begonnen om de fitbit te testen voor een project, maar ik geloof niet dat ze nou laaiend enthousiast zijn. Het is vooral een dure stappenteller, met een leuk stukje software eromheen.
Collega van me heeft er 1 en zit er steeds over te praten over hoe amazing het is. Wellicht ben ik gehersenspoeld.
Kan beter mijn geld sparen voor een nieuwe garmin ofzo(Terwijl ik mijne net een jaar heb...
, maar soms doet hij moeilijk met opladen... Dus.. Mag altijd dromen
)
![]()
Na een jaar mag dat hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:46 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Omdat ik een hebberd ben en altijd alles wil hebben wat hip is
Collega van me heeft er 1 en zit er steeds over te praten over hoe amazing het is. Wellicht ben ik gehersenspoeld.
Kan beter mijn geld sparen voor een nieuwe garmin ofzo(Terwijl ik mijne net een jaar heb...
)
ben stiekem ook al een beetje aan het kijken na een jaartje Polar
Mijn Garmin 610 doet ook af en toe erg moeilijk met opladen. Is nog geen jaartje oud, maar die stomme magneet lijkt af en toe geen contact te maken.. Wie heeft dat domme systeem verzonnen daar bij Garmin :Squote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:46 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Omdat ik een hebberd ben en altijd alles wil hebben wat hip is
)
![]()
Heyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:48 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Mijn Garmin 610 doet ook af en toe erg moeilijk met opladen. Is nog geen jaartje oud, maar die stomme magneet lijkt af en toe geen contact te maken.. Wie heeft dat domme systeem verzonnen daar bij Garmin :S![]()
Hoe ging ie zondag?
Ik heb een foto van je gezien (op tilburg.com geloof ik)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:48 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Mijn Garmin 610 doet ook af en toe erg moeilijk met opladen. Is nog geen jaartje oud, maar die stomme magneet lijkt af en toe geen contact te maken.. Wie heeft dat domme systeem verzonnen daar bij Garmin :S
Een van de contactjes van de oplader lijkt een beetje "dof" (de ander glimt meer ofzo), maar weet niet of het daar aan kan liggen. Om een nieuwe oplader te kopen om te testen vind ik stom
![]()
![]()
Heyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoe ging ie zondag?
Ik heb een foto van je gezien (op tilburg.com geloof ik)![]()
Ja ging erg lekker, veel sneller gelopen dan ik had verwacht. Ik ging voor 1:15, tijd was 1:04 nog wat.. wel 600 meter te kort uiteraard voor de 13km.
En die foto had ik ook gevonden gisteren, na het eindeloos scrollen door die pagina.![]()
Mijn Garmin corrumpeert steeds loopjes, waardoor uploaden dan weer eeeeeuwig duurt. Laatst was er zomaar een loopje helemaal weg. Ik was eigenlijk wel van plan er nog even mee te doen, tot er meer horloges met optische hartslagmeter zijn.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn Garmin 610 doet het eigenlijk altijd perfect en is al bijna twee jaar oud.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooi tijdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:52 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Hey![]()
Ja ging erg lekker, veel sneller gelopen dan ik had verwacht. Ik ging voor 1:15, tijd was 1:04 nog wat.. wel 600 meter te kort uiteraard voor de 13km.
En die foto had ik ook gevonden gisteren, na het eindeloos scrollen door die pagina.
Weten jullie nog dat Swets schoenen had gewonnen? Hij was zo lief om ze mij te schenken![]()
En zo werd er vanmiddag een doos vanuit Frankrijk bezorgd![]()
Vooraan m'n huidige 1080's![]()
Nieuwe schoen is erg licht, was wat bang voor de pasvorm; las her en der dat ze wat klein vielen, maar ze zitten prima, het revolutionaire fresh foam kan ik nog niet echt beoordelen zo in de huiskamer, maar voel er zo erg weinig van
Volgens mij wel iets minder drop dan de 1080 maar niet heel erg merkbaar.
Blij mee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Thx, was er ook erg tevreden over.. meteen mezelf ingeschreven voor de lokale 10km eind juni en voor de ten miles in sept. Nou nog een keer ergens een mooie HM vinden, uiteindelijk wil ik die nog wel een keer lopen.quote:![]()
fijne patta's!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:07 schreef E.T. het volgende:
Weten jullie nog dat Swets schoenen had gewonnen? Hij was zo lief om ze mij te schenken![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe schoen is erg licht, was wat bang voor de pasvorm; las her en der dat ze wat klein vielen, maar ze zitten prima, het revolutionaire fresh foam kan ik nog niet echt beoordelen zo in de huiskamer, maar voel er zo erg weinig van
Blij meeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
O my, wat zijn ze leuk!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:07 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Blij mee![]()
Mazzel met jouw vent![]()
Daar ga je een mooie HM op lopen![]()
![]()
Mooi schoentjes!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:07 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Blij mee
Ik heb afgelopen maand mezelf ook getrakteerd op nieuwe schoentjes. Mijn Asics hadden er 1000km op zitten en ik kreeg wat last van pijntjes aan een knie af en toe. Dus op naar de Runnersworld, wat schoentjes geprobeerd en uiteindelijk de Brooks Glycerin 11 meegenomen. De kleur is niet helemaal wat ik hoopte, maar ze zaten veruit het beste.![]()
![]()
Mooie sloffen weer
Ik heb de voorganger van die New Balance ook gepast, en die zaten ook wel heel fijn!![]()
huh?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw ET! Mooie schoen!En die van Guard ook!
ik heb geen nieuwe schoenen hoor
Ik zat te twijfelen om gewoon dezelfde schoenen die ik nu heb weer te bestellen op internetWel saai, maar ze zitten goed en scheelt weer geld t.o.v. een analyse doen en het nieuwste model aangesmeerd krijgen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De herfstmarathon in Etten-Leur is een mooi parcours (HM). Was vorig jaar mijn eerste HM. Deze is op 26 oktober.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:08 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Nou nog een keer ergens een mooie HM vinden, uiteindelijk wil ik die nog wel een keer lopen.![]()
Als je er tevreden over bent zou ik zeggen, waarom niet..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zat te twijfelen om gewoon dezelfde schoenen die ik nu heb weer te bestellen op internetWel saai, maar ze zitten goed en scheelt weer geld t.o.v. een analyse doen en het nieuwste model aangesmeerd krijgen..
Oh Etten-Leur dat is vlakbij mijn ouders. Eens kijken of daar wat tussen zit voor mij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef toto73 het volgende:
[..]
De herfstmarathon in Etten-Leur is een mooi parcours (HM). Was vorig jaar mijn eerste HM. Deze is op 26 oktober.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zat beetje te loeren naar die in Eindhoven, ook ergens in oktober..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef toto73 het volgende:
[..]
De herfstmarathon in Etten-Leur is een mooi parcours (HM). Was vorig jaar mijn eerste HM. Deze is op 26 oktober.![]()
Gewoon doen, zeker als je voor een marathon gaat trainen ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo heb ik onlangs voor ¤53 gewoon weer een paar Inov-8 Road X-255 op de kop getikt, waar ik sinds 2 jaar ook altijd op loop (of op z'n offroadkloon).
Misschien ga ik tzt m'n Kinvara's vervangen voor een paar Inov-8's. Ik ben nog steeds erg blij met de Terrafly's, en hoef - zeker voor op de baan - niet zoveel demping als in de Kinvara's.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon doen, zeker als je voor een marathon gaat trainen ook.
Zo heb ik onlangs voor ¤53 gewoon weer een paar Inov-8 Road X-255 op de kop getikt, waar ik sinds 2 jaar ook alles op loop.![]()
Niet elke zaak zal hier hetzelfde beleid in hebben waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb tot nu toe al mijn schoenen bij Step One gekocht. Daar werkt het als volgt:
De eerste keer kost de analyse ¤ 50 (of zo, ik weet het exacte bedrag niet meer), tenzij je schoenen koopt. Dan is het voor niets. Al is dat recent veranderd geloof ik, nu betaal je altijd een klein bedrag (nog steeds wel minder als je schoenen koopt).
Iedere volgende keer hoef je dan niet meer te betalen voor de analyse en krijg je 10% korting op je schoenen.
In mijn ogen een goed systeem. Je voorkomt dat mensen eerst x paar schoenen passen en ze vervolgens online voor een tientje minder bestellen. En door de korting is het wel aantrekkelijk om terug te keren naar deze winkel voor je nieuwe paar schoenen.
In mijn geval betekent dat wel even goed plannen en combineren met andere afspraken in Twente. Maar ik kom er vaak genoeg, dus dat is niet zo'n punt...![]()
Ik wil denk ik een tweede paar schoenen erbij, voor tempoloopjes ofzo. Maar ik twijfel nog, heb net nieuwe schoenen dus eerst maar goed kijken hoe die het doen![]()
![]()
Ik ben er fan van (ook van de Terrafly's die ik heb)!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien ga ik tzt m'n Kinvara's vervangen voor een paar Inov-8's. Ik ben nog steeds erg blij met de Terrafly's, en hoef - zeker voor op de baan - niet zoveel demping als in de Kinvara's.Al vragen ze wel wat investering in je techniek en heb ik soms wat gevoelige kuiten erdoor.
Van het weekend ook weer eens wat rondjes op een atletiekbaan ingelopen, loopt toch wel erg lekker altijd!
Wel vind ik het grappig dat ze een 'grote' drop van 9 mm hebben, maar veel minimalistischer lopen en super grondcontact hebben vanwege de zool. Ik zag er zowaar laatst iemand anders mee tijdens een rondje...
Die New Balance schoenen zijn ook tof, zeker als prijsvraagprijs.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef mosselmossel het volgende:
Hé pssst...Hey, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Over een kwartier op huis aan, omkleden en rondje hobbelen...
* Yuki duimt dat het droog blijft
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oke, in de winkels waar ik geweest ben kost de analyse niets, maar ze laten je meestal wel de nieuwste collectie passen (omdat dat nu eenmaal in de winkel staat).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:48 schreef McTwente het volgende:
[..]
Niet elke zaak zal hier hetzelfde beleid in hebben waarschijnlijk.
Ik heb tot nu toe al mijn schoenen bij Step One gekocht. Daar werkt het als volgt:
De eerste keer kost de analyse ¤ 50 (of zo, ik weet het exacte bedrag niet meer), tenzij je schoenen koopt. Dan is het voor niets. Al is dat recent veranderd geloof ik, nu betaal je altijd een klein bedrag (nog steeds wel minder als je schoenen koopt).
Iedere volgende keer hoef je dan niet meer te betalen voor de analyse en krijg je 10% korting op je schoenen.
In mijn ogen een goed systeem. Je voorkomt dat mensen eerst x paar schoenen passen en ze vervolgens online voor een tientje minder bestellen. En door de korting is het wel aantrekkelijk om terug te keren naar deze winkel voor je nieuwe paar schoenen.
In mijn geval betekent dat wel even goed plannen en combineren met andere afspraken in Twente. Maar ik kom er vaak genoeg, dus dat is niet zo'n punt...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier in de RW vertellen ze doorgaans dat de analyse 25 euro is, tenzij je schoenen koopt, dan is het "gratis" there's no such thing as a free lunchMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Na een km of 10 begin ik ook altijd wel m'n kuiten een beetje te voelen, maar ook wat zeurende voeten te krijgen. Ik zal ze dit weekend weer meenemen voor een rondje, door die Boosts worden m'n benen veel teveel verwend.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben er fan van (ook van de Terrafly's die ik heb)!Al vragen ze wel wat investering in je techniek en heb ik soms wat gevoelige kuiten erdoor.
Van het weekend ook weer eens wat rondjes op een atletiekbaan ingelopen, loopt toch wel erg lekker altijd!
Wel vind ik het grappig dat ze een 'grote' drop van 9 mm hebben, maar veel minimalistischer lopen en super grondcontact hebben vanwege de zool. Ik zag er zowaar laatst iemand anders mee tijdens een rondje...
Die New Balance schoenen zijn ook tof, zeker als prijsvraagprijs.![]()
Is het een idee in de OP een lijst met fok-bloggers te maken? Ik zie nu al door de bomen het bos niet meer...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey, leukCool! Hij staat erin bij mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik sla mijn rondje over. Heb toch wel een serieus hardloopdipje.. Ben gewoon bang dat het niet lekker gaat omdat ik nog niet helemaal lekker in orde ben. Loop dan liever donderdag onder peer pressure met de groep mee, dan moet ik wel. Wel straks even yoga-en.![]()
Hetzelfde systeem dus. En ik geef ze geen ongelijk. Je investeert als bedrijf toch de nodige tijd (en dus geld) in de analyse. Vervolgens loopt de klant de deur uit met een advies voor een bepaald merk en type schoen en bestelt deze online, omdat ze daar net iets goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:02 schreef Guard het volgende:
Hier in de RW vertellen ze doorgaans dat de analyse 25 euro is, tenzij je schoenen koopt, dan is het "gratis" there's no such thing as a free lunch
Met hetzelfde euvel kampen veel winkels. Denk aan een fotograaf die een klant goed voorlicht over fototoestellen, geeft uitleg, laat testen enzovoorts. Vervolgens gaat een klant met deze kennis naar de Mediamarkt of online shoppen om net wat goedkoper uit te zijn... erg zuur voor de winkelier.![]()
Best een goed plan!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:05 schreef Wolve000 het volgende:
Is het een idee in de OP een lijst met fok-bloggers te maken? Ik zie nu al door de bomen het bos niet meer...![]()
Bij de Step One waar McTwente het over heeft kost de analyse ¤45, maar als je schoenen koopt ¤15. Bij vervolgafspraken is de analyse gratis en krijg je 10% korting op je aankoop. Vind dat wel een logische constructie.![]()
Kijk, ik wist dat het iets was veranderd t.o.v. toen ik mijn eerste paar schoenen daar kocht. Dat zal 2003 geweest zijn...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Voccar het volgende:
Bij de Step One waar McTwente het over heeft kost de analyse ¤45, maar als je schoenen koopt ¤15. Bij vervolgafspraken is de analyse gratis en krijg je 10% korting op je aankoop. Vind dat wel een logische constructie.
En eens dat het een logische constructie is. Als mijn belastinggeld binnen is nog maar eens langs voor een nieuw horloge.![]()
Zeker een goed plan een spoiler meer of minder maakt toch niet uit in deze OPquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:05 schreef Wolve000 het volgende:
Is het een idee in de OP een lijst met fok-bloggers te maken? Ik zie nu al door de bomen het bos niet meer...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik denk dat bij de Boosts de balans naar demping misschien wel iets is doorgeslagen ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Na een km of 10 begin ik ook altijd wel m'n kuiten een beetje te voelen, maar ook wat zeurende voeten te krijgen. Ik zal ze dit weekend weer meenemen voor een rondje, door die Boosts worden m'n benen veel teveel verwend.Worden je voeten wel een beetje lui van, teveel schuimrubber.
Voorlopig maar geen nieuwe hardloopschoenen voor mij, hoogstens nog een paar Free's voor van de zomer (als casual schoenen).Jack does it in real time...![]()
Valt wel mee hoor, die demping. Wel een stuk meer dan in Inov-8's, maar de Adistar Boost vond ik vergelijkbaar of zelfs nog iets minder dempend dan andere schoenen. Ik loop er iig heerlijk op.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de Boosts de balans naar demping misschien wel iets is doorgeslagen ja.Worden je voeten wel een beetje lui van, teveel schuimrubber.
Voorlopig maar geen nieuwe hardloopschoenen voor mij, hoogstens nog een paar Free's voor van de zomer (als casual schoenen).
En qua luie voeten, ik wissel toch wel genoeg af met schoenen![]()
![]()
Jezus leeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef Stienn het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie dit probleem met Runkeeper? Steeds vaker maakt hij er dit soort routes van.Ja doei.![]()
Ik poets de plaatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
komt die schoenenpoetser ook weer...F means you're fucked![]()
Ben blij dat je eindelijk tot dit inzicht komt!quote:
Maar @Stienn: Tijd voor een hardloophorlogeTenminste dat was mijn conclusie toen ik met mijn telefoon dit soort dingen ging registreren
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ah, dan krijg je mooie marketingvarianten als 'dempende minimalistische schoen' enzo.quote:
En wow, ik had een paar voor ogen wat je in de reclamecampagnes zag, maar Adidas lijkt hun hele lijn wel hernoemd te hebben naar Boost-varianten.![]()
Mja het type zool hebben ze boost genoemd. Is TPU, wat weer anders is dan EVA. Alle schoenen die ze nu met TPU uitbrengen noemen ze boost. Redelijk logisch.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, dan krijg je mooie marketingvarianten als 'dempende minimalistische schoen' enzo.
En wow, ik had een paar voor ogen wat je in de reclamecampagnes zag, maar Adidas lijkt hun hele lijn wel hernoemd te hebben naar Boost-varianten.![]()
![]()
Sja iphone...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef Stienn het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie dit probleem met Runkeeper? Steeds vaker maakt hij er dit soort routes van.
Zo loop je wel snelle tijden
Maar ik ben ook met runkeeper gestopt om vergelijkbare redenenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Iedereen altijd maar druk met nieuwe schoenen kopen. Ik heb een paar VFF voor op de weg en een paar voor naast de weg. Die dingen lijken onverwoestbaar. M'n wegschoenen heb ik al ruim twee jaar/3.000 km. Het beste is er wel af, maar voorlopig kan ik hier nog ff mee vooruit. Heb al een nieuw paar klaar staan, voor weinig in USA kunnen kopen. M'n naast de weg-paar vertoont helemaal geen slijtage. Ik denk dat ik in 2017 op z'n vroegst aan nieuwe hardloopschoenen toe ben. Ik wil ook nog wat meer op blote voeten gaan lopen, wellicht dat het 2018 wordt.![]()
![]()
Drieduizend kilometer? Op hetzelfde paar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:00 schreef Tarahumara het volgende:
Iedereen altijd maar druk met nieuwe schoenen kopen. Ik heb een paar VFF voor op de weg en een paar voor naast de weg. Die dingen lijken onverwoestbaar. M'n wegschoenen heb ik al ruim twee jaar/3.000 km. Het beste is er wel af, maar voorlopig kan ik hier nog ff mee vooruit. Heb al een nieuw paar klaar staan, voor weinig in USA kunnen kopen. M'n naast de weg-paar vertoont helemaal geen slijtage. Ik denk dat ik in 2017 op z'n vroegst aan nieuwe hardloopschoenen toe ben. Ik wil ook nog wat meer op blote voeten gaan lopen, wellicht dat het 2018 wordt.
Gisteren hier in Lima een Garmin 220 aangeschaft. De 620 vond ik toch een beetje te, voor een beginnende hobby. In Argentinie kost alle electronica het dubbele, dus blij dat ik er hier eentje vond. Geen rare mobiel-GPS rondjes meerMisschien vandaag ook eens voor schoenen kijken, maar loopanalyses zie ik ze in zuid amerika nog niet echt doen. Laat staan gespecialiseerde hardloopwinkels...
morgen als het goed is terug in Argentjnie (Buenos Aires) en dan zondag terug naar huis. Alleen nog even de vraag of ze me toelaten, ik heb een visumprobleempje dat ik niet opgelost krijgZometeen eerst maar eens langs de Argentijnse ambassade hier...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als we allemaal zoveel km op een paar kunnen lopen krijgen we het probleem dat we iets anders moeten verzinnen om met ons geld te doen.![]()
Nieuwsgierig hier, maar waar in Argentinië woon je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:08 schreef flipsen het volgende:
Gisteren hier in Lima een Garmin 220 aangeschaft. De 620 vond ik toch een beetje te, voor een beginnende hobby. In Argentinie kost alle electronica het dubbele, dus blij dat ik er hier eentje vond. Geen rare mobiel-GPS rondjes meerMisschien vandaag ook eens voor schoenen kijken, maar loopanalyses zie ik ze in zuid amerika nog niet echt doen. Laat staan gespecialiseerde hardloopwinkels...
morgen als het goed is terug in Argentjnie (Buenos Aires) en dan zondag terug naar huis. Alleen nog even de vraag of ze me toelaten, ik heb een visumprobleempje dat ik niet opgelost krijgZometeen eerst maar eens langs de Argentijnse ambassade hier...
Ik hoop er over een paar jaar weer naar toe te gaan!
![]()
Mijn poging tot een rondje maar gestaakt vandaag, darmen doen niet zo leuk. Morgen maar weer proberen..![]()
Reisjes naar Argentinie boeken voor de HM in Bariloche, lekker in de bergen! Ik weet nog wel een goede reisorganisatiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:09 schreef Voccar het volgende:
Als we allemaal zoveel km op een paar kunnen lopen krijgen we het probleem dat we iets anders moeten verzinnen om met ons geld te doen.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Bariloche, merengebied. Heb er een topic of 200 geleden al eens over opgeschept :pquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:10 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Nieuwsgierig hier, maar waar in Argentinië woon je?Ik hoop er over een paar jaar weer naar toe te gaan!
Op VFF kan je gewoon doorlopen tot de gaten in de zolen vallen. Demping mis je toch nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Drieduizend kilometer? Op hetzelfde paar?![]()
![]()
Toen las ik waarschijnlijk niet mee! De verhalen die ik 2 jaar geleden las over Bariloche waren wel positief! Helaas geen tijd meer en niet op langs gegaan! Maar je moet iets bewaren voor de volgende keer!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Bariloche, merengebied. Heb er een topic of 200 geleden al eens over opgeschept :p![]()
Oh, ja, dat klopt. Ik las verkeerd en dacht dat hij op de weg een paar "normale" schoenen had. Maar zonder demping om minder te worden is het enige dat slijt de zool zelf. En als die nog niet versleten is, dan kan het inderdaad geen kwaad. Tenzij de zool dik is en deze langzaam schuin aan het afslijten is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Op VFF kan je gewoon doorlopen tot de gaten in de zolen vallen. Demping mis je toch nietNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kan een kilometertje meer of minder zijn. De zolen zijn wel wat versleten en demping zat er toch al niet opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Drieduizend kilometer? Op hetzelfde paar?![]()
![]()
Hardlopen is geen sport, maar een manier van reizenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:41 schreef hatsaflats het volgende:
http://m.ns.nl/storingen.action
Niet cool. Zit ik hier braaf met mn hardloopspul.
-Jan Knippenberg![]()
Je bent welkom vanavond op dé clubquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:41 schreef hatsaflats het volgende:
http://m.ns.nl/storingen.action
Niet cool. Zit ik hier braaf met mn hardloopspul.![]()
![]()
Haha, leuk idee! Misschien als ik een keer met de auto ben, want om vanavond nog 2 uur onderweg te zijn...quote:
En nee, Spiritus, ik ga niet van Leiden naar Alkmaar lopen.![]()
@mossel: hoe heb jij je zones ingedeeld? Ik verbaasde me altijd al over de vele D3 duurlopen van behoorlijke lengte die jij deed, maar ik lees op jouw blog dat jouw D3 80-85% van HRmax is en dat verklaart het.![]()
Heerlijk loopweer
Waar ik op m'n werk nog bang was voor buien, bleek het in Den Haag vrijwel onbewolkt en superzonnig
Hartslag in het begin lekker laag (voor mijn doen), muv een klein aanzetje om over te kunnen steken bij een nog-net-groen verkeerslicht. Het ging zo lekker, dat ik bij 4km besloot rechtdoor te lopen, ipv linksaf te slaan richting huis zoals ik normaal doe. Prompt bijna aangereden door een tram
Om mezelf heel te houden, ipv over de kop te lopen omdat het zo lekker gaat, ben ik vrij snel toch links afgeslagen en ben ik, na een klein stukje van het parcours van de CPC, huiswaarts gegaan.
Nog een minuutje of 10 uitgewandeld; weet nog niet helemaal wat m'n schenen doen. Ik voel ze meer dan afgelopen weekend, maar dat was dezelfde dag nog voorbij.
Op hoop van zegen dus maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Mijn buff en ik zijn er weer klaar voor!
Fijn Yuki!
Komt goed. Ik ga keihard winnen straks.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Komt goed. Ik ga keihard winnen straks.MoBoltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ga ik een extra rustdag nemen en een loopje overslaan. Echt eens afrekenen met de post-marathon pijntjes. De 18e moet ik een 10EM lopen binnen 1h:30m![]()
Balen dat het zo lang aanhoudt. Extra rustdag lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag ga ik een extra rustdag nemen en een loopje overslaan. Echt eens afrekenen met de post-marathon pijntjes.Moet? Waarom?quote:De 18e moet ik een 10EM lopen binnen 1h:30m
Pijnloos uitlopen lijkt me nu al een heel mooi doel, of niet..?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vorig jaar liep ik 'm in 1h:31mquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balen dat het zo lang aanhoudt. Extra rustdag lijkt me verstandig
[..]
Moet? Waarom?
Pijnloos uitlopen lijkt me nu al een heel mooi doel, of niet..?![]()
![]()
Ik hoop dit jaar ook een 10 EM onder de 1:30 te lopen.. Moet lukken in september, tilburg ten miles me voor ingeschreven vandaag.quote:![]()
Succes!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo eten laten zakken en straks nieuwe les van Evy."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:32 schreef Yuki het volgende:
Heerlijk loopweer
Waar ik op m'n werk nog bang was voor buien, bleek het in Den Haag vrijwel onbewolkt en superzonnig
Hartslag in het begin lekker laag (voor mijn doen), muv een klein aanzetje om over te kunnen steken bij een nog-net-groen verkeerslicht. Het ging zo lekker, dat ik bij 4km besloot rechtdoor te lopen, ipv linksaf te slaan richting huis zoals ik normaal doe. Prompt bijna aangereden door een tram
Om mezelf heel te houden, ipv over de kop te lopen omdat het zo lekker gaat, ben ik vrij snel toch links afgeslagen en ben ik, na een klein stukje van het parcours van de CPC, huiswaarts gegaan.
Nog een minuutje of 10 uitgewandeld; weet nog niet helemaal wat m'n schenen doen. Ik voel ze meer dan afgelopen weekend, maar dat was dezelfde dag nog voorbij.
Op hoop van zegen dus maar...Herstel snel pijnloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked![]()
Heb ik zelf niet zo ingedeeld, maar de trainer. Die heeft D1, D2 en D3 en dat is respectievelijk ongeveer 70, een kleine 80 en een kleine 85 procent van de maximale hartslag. Met mijn maximale hartslag (188) kom ik dan bij D3 uit op ongeveer 170, Grofweg. Daarnaast zijn er nog trainingen die je op 90-95 loopt. Maar die wil je natuurlijk nooit lopen, want dan is het de bedoeling dat je je rondje alvast langs het crematorium loopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:01 schreef Zwabberhark het volgende:
@mossel: hoe heb jij je zones ingedeeld? Ik verbaasde me altijd al over de vele D3 duurlopen van behoorlijke lengte die jij deed, maar ik lees op jouw blog dat jouw D3 80-85% van HRmax is en dat verklaart het.Goed bezig! Eerst eens heel worden jij en dan aan andere dingen denken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag ga ik een extra rustdag nemen en een loopje overslaan. Echt eens afrekenen met de post-marathon pijntjes. De 18e moet ik een 10EM lopen binnen 1h:30mZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is het planquote:
Ik loop nu eigenlijk al wel heel makkelijk rond...
Nog eventjes wachten met overmoedig wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is het plan
Ik loop nu eigenlijk al wel heel makkelijk rond...
Geen zorgen, ik weet dat ik er morgen pas écht iets over kan zeggenquote:
Vanavond doe ik sowieso niets anders meer dan koken, eten en bankhangen
Zo, een schattigere RSS-app kon ik niet vindenkom maar op met jullie blogjes!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aargh, ik liep eindelijk 3 weken pijnvrij. Na het sprintje gisteren op het station heb ik weer last van m'n scheenbeen.
*extra rustdag*Dat gaat je lukken!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag ga ik een extra rustdag nemen en een loopje overslaan. Echt eens afrekenen met de post-marathon pijntjes. De 18e moet ik een 10EM lopen binnen 1h:30m![]()
![]()
Bier drinken is ook trainen
Rijdt nog steeds niets, dus ben maar met ons aller slacker biertjes gaan drinken.![]()
Maar, nou misschien jullie het songfestivalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
Bier drinken is ook trainen
Rijdt nog steeds niets, dus ben maar met ons aller slacker biertjes gaan drinken.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gelukkig is er ook nog iets als uitzending gemist.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar, nou misschien jullie het songfestival![]()
Ik niet hoor! Ik zit al klaar!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar, nou misschien jullie het songfestivalZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wist pas dat vandaag Songfestival is toen ik jouw FB-post zag, Gup
Heb het tot op heden vakkundig weten te vermijden; dat houd ik graag zo
Ik ook! Laptop, bank, alles!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja dat heb ik ook. Dat hij een uur doet over een loopje van 5km. Hoe ken dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn Garmin corrumpeert steeds loopjes, waardoor uploaden dan weer eeeeeuwig duurt. Laatst was er zomaar een loopje helemaal weg. Ik was eigenlijk wel van plan er nog even mee te doen, tot er meer horloges met optische hartslagmeter zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik mag hier graag een avondje voor gaan zitten hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:16 schreef Yuki het volgende:
Ik wist pas dat vandaag Songfestival is toen ik jouw FB-post zag, Gup
Heb het tot op heden vakkundig weten te vermijden; dat houd ik graag zoen ik ben wel benieuwd wat Ise en Waylon gaan doen
Gewoon wat harder lopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Dat hij een uur doet over een loopje van 5km. Hoe ken dat?![]()
![]()
Ik vrees dat ze het niet halen, al heb ik de bookies niet gevolgd dit jaar. Het liedje kabbelt iets te veel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik mag hier graag een avondje voor gaan zitten hooren ik ben wel benieuwd wat Ise en Waylon gaan doen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Daarom ben ik ook juist zo nieuwsgierig, zelf heb ik ook m'n twijfels. Mooi liedje, maar voor m'n gevoel mist er iets. De wow-factor. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb! Bookies zijn inmiddels redelijk positief.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het niet halen, al heb ik de bookies niet gevolgd dit jaar. Het liedje kabbelt iets te veel.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een "meh" loopje vandaag. Rustig aangedaan, maar toch leek het moeizamer te gaan dan zondag.
Nou ja, het kan niet altijd zo lekker gaan als zondag.
Volgende keer maar weer
Fijne winkel met goede podologen en veel kennis! Heb er ook al 3 paar weg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef McTwente het volgende:
[..]
Kijk, ik wist dat het iets was veranderd t.o.v. toen ik mijn eerste paar schoenen daar kocht. Dat zal 2003 geweest zijn...
En eens dat het een logische constructie is. Als mijn belastinggeld binnen is nog maar eens langs voor een nieuw horloge.
Al zou ik een horloge dan gewoon via www.hartslagmetershop.nl kopen. Of je moet ze echt graag willen sponsoren. Maar die research kun je gewoon online doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Spiritusbus, kan je de WLW aanvullen met deze loopjes?
1
2[b]22 juni 2014 - [url=http://www.loopgroepgoirle.nl]Midzomerloop 2014 (Goirle)[/url][/b]
[*] CRX_master - 10 km
en deze toevoegen graag bij de Tilburg Ten Miles (7 sept)
1 [*] CRX_master - 10 EM
Nou nog op zoek naar een leuk loopje er tussenin en een HM voor ergens na de Ten Miles. Dat gaan we eens op het gemak uitzoeken![]()
![]()
Ik heb trouwens mijn vriendin ook aan gestoken met het hardloopvirus lijkt het. Ze is nu ook 3x in de week aan het lopen met Evy. Nog 3 weekjes en ze zou 5km moeten kunnen lopen, lijkt haar goed af te gaan ook. Op 22 juni zal ze waarschijnlijk haar eerste 5km wedstrijdje gaan lopen. Grappig dat het zo aanstekelijk werkt, mijn vader, mijn zus en mijn zwager zijn ook al met hardlopen bezig inmiddels.![]()
Dat heb ik ook wel es, denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Dat hij een uur doet over een loopje van 5km. Hoe ken dat?
Tenminste, hij begint soms vrolijk met uploaden, en dan loopt ie vast. Maar ik laad de pagina dan altijd opnieuw, weer op uploaden drukken, en dan werkt het weer.![]()
Oh nee hier blijft garmin ant agent dan gewoon rustig 2 procent per minuut bijtikken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel es, denk ik.
Tenminste, hij begint soms vrolijk met uploaden, en dan loopt ie vast. Maar ik laad de pagina dan altijd opnieuw, weer op uploaden drukken, en dan werkt het weer.
Pas de hele bende nog gereset.Je loopt 'm in 1.25.26quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen idee! Behalve dat het erg irritant is. Misschien garantie maar gewoon inschakelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Dat hij een uur doet over een loopje van 5km. Hoe ken dat?![]()
Godver.. Ik zoek op google "Garmin upload slow".
Eerste hit: Thread: Me log you long time - what's up with the slow upload
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien wel speciaal voor het songfestival: snel klaar vanavond, want...
verrassings-Coopertest!
Ik deed een dood-of-de-gladiolen-start en Meneer sloeg een zeer groot gat tussen hem en de rest van de club![]()
Net heerlijk uptempo naar huis gerend en nu uitlezen die Garmin.
Edit: 2350m (categorie 'goed')
[ Bericht 4% gewijzigd door Quoi op 06-05-2014 21:10:19 ]![]()
Woei! Pittig!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Quoi het volgende:
verrassings-Coopertest!
Ik deed een dood-of-de-gladiolen-start en Meneer sloeg een zeer groot gat tussen hem en de rest van de club![]()
Hoe ver ben je gekomen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Haha dat klinkt als een straf gymles vroeger op de middelbare school!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Quoi het volgende:
verrassings-Coopertest!
Edit: 2350m (categorie 'goed')
Wel leuk, ik heb mijn cooper record op endomondo in een 5km gelopen dus die kan ook nog wel wat harderLijkt me cool om voor de 3km te gaan..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Netjes!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
2350m dus="goed"
Nu ff kijken wat ik had staan in Endomondo
Afgebeuld![]()
Nu douchen, drank en dan eens kijken wat ik met de 610/620 vergelijking kan. Ik had ze vanavond weer allebei om, maar echt vergelijken wordt alweer lastig. Volgens de 620 heb ik 8.62km in 46:47 gelopen, volgens de 610 9.18 in 50:32. Dat is 5:26/km vs. 5:30/km. Daarbij moet worden aangetekend dat beide horloges autopause op 12:00/km hadden staan en dat de 620 maar heel moeizaam uit die autopause kwam. De 620 heeft minder lang gemeten en mist met name de wat langzamere stukken (we hebben intervallen gelopen). Dat de gemiddelde pace wat sneller is op de 620 is daarom wel plausibel. Afstanden lijken dus op beide horloges wel aardig overeen te komen, alleen die autopause irriteert wel. Vanavond maar eens uitzoeken of dat een bug is of iets anders.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2014 21:15:26 ]![]()
Ik moest even een al 3 dagen aanhoudende hoofdpijn eruit lopen vandaag en ik moet zeggen missie geslaagd al gingen de intervallen niet heel lekker en heb ik her en der wat extra wandelminuutjes gesjoemeld.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/335594335/13622849
De hoofdpijn is in elk geval wel weg nu.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
De eindafstand zegt niets, je moet inzoomen op de tracks op de maps om te zien wat er nou precies gebeurt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Afgebeuld![]()
Nu douchen, drank en dan eens kijken wat ik met de 610/620 vergelijking kan. Ik had ze vanavond weer allebei om, maar echt vergelijken wordt alweer lastig. Volgens de 620 heb ik 8.62km in 46:47 gelopen, volgens de 610 9.18 in 50:32. Dat is 5:26/km vs. 5:30/km. Daarbij moet worden aangetekend dat beide horloges autopause op 12:00/km hadden staan en dat de 620 maar heel moeizaam uit die autopause kwam. De 620 heeft minder lang gemeten en mist met name de wat langzamere stukken (we hebben intervallen gelopen). Dat de gemiddelde pace wat sneller is op de 620 is daarom wel plausibel. Afstanden lijken dus op beide horloges wel aardig overeen te komen, alleen die autopause irriteert wel. Vanavond maar eens uitzoeken of dat een bug is of iets anders.![]()
Fijn!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:16 schreef Nanook24 het volgende:
Ik moest even een al 3 dagen aanhoudende hoofdpijn eruit lopen vandaag en ik moet zeggen missie geslaagd al gingen de intervallen niet heel lekker en heb ik her en der wat extra wandelminuutjes gesjoemeld.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/335594335/13622849
De hoofdpijn is in elk geval wel weg nu.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja zeg, dat lijkt me ook 'wel cool', maar daar blijft het bij - denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha dat klinkt als een straf gymles vroeger op de middelbare school!
Wel leuk, ik heb mijn cooper record op endomondo in een 5km gelopen dus die kan ook nog wel wat harderLijkt me cool om voor de 3km te gaan..
![]()
![]()
![]()
Paps belde net: nieuwe sloffen zijn binnen in Hoorn
Is het al weekend?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
2350m dus="goed"
Nu ff kijken wat ik had staan in Endomondo
En meneer?F means you're fucked![]()
Hoe zat het ook alweer met de wet van pijl en pr's?
Op een loopje gelopen en alleen de afstand van 't loopje?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die is van pijll. Ik heb de wet van Q.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe zat het ook alweer met de wet van pijl en pr's?
Op een loopje gelopen en alleen de afstand van 't loopje?
Maar de Coopertest is niet met mijn Garmin gemeten hoor. Maar wilde uiteraard wel vergelijken met wat ik in Endomondo had staan![]()
![]()
Oh nee ik vraag 't voor mezelfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die is van pijll. Ik heb de wet van Q.
Maar de Coopertest is niet met mijn Garmin gemeten hoor. Maar wilde uiteraard wel vergelijken met wat ik in Endomondo had staanDan vul ik dat ding in de OP ff in
![]()
Ja man. Ik ben trotsquote:
Endo zegt 2.25. Pietsje verbetering dus. Maar ik moet zeggen dat ik momenteel niet geweldig in vorm ben, dus wil nog weleens in de herkansing.![]()
Ja he? Absurd!! Moet je nagaan wat er allemaal nog inzit als er straks ook nog wat bierkilootjes af gaan vanwege de marathontrainingquote:
Ik liep gemiddeld 5.10 min/km. Plan was 5.20 min/km dus blij.![]()
Bij ons organiseren ze met enige regelmaat Coopertests op de baan waar iedereen zich voor in kan schrijvenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja man. Ik ben trots
Endo zegt 2.25. Pietsje verbetering dus. Maar ik moet zeggen dat ik momenteel niet geweldig in vorm ben, dus wil nog weleens in de herkansing.
Marathon!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja he? Absurd!! Moet je nagaan wat er allemaal nog inzit als er straks ook nog wat bierkilootjes af gaan vanwege de marathontraining
Ik liep gemiddeld 5.10 min/km. Plan was 5.20 min/km dus blij.wanneer?!
OK. Ik weet het niet precies. Er zijn mensen die dat beter kunnen uitleggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh nee ik vraag 't voor mezelfDan vul ik dat ding in de OP ff in
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij ons organiseren ze met enige regelmaat Coopertests op de baan waar iedereen zich voor in kan schrijven![]()
![]()
http://l1.bbvms.com/view/standaard/2313853.html
Kort verslag van de KVS. Als je goed oplet, zie je Jero nog voorbij stuiteren.![]()
Ja. Meer marathontrainers is leuk!quote:
Ga jij er nog een doen dit najaar?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja. Meer marathontrainers is leuk!
Ga jij er nog een doen dit najaar?
Loch NessF means you're fucked![]()
De mijne. Alsof je even een rondje door het park gaat lopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
O ja, natuurlijk. Weekje voor de mijne
Is 't ook. Heeeeul groot parkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De mijne. Alsof je even een rondje door het park gaat lopen
Strand. Park. Eén pot nat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De mijne. Alsof je even een rondje door het park gaat lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoppa! 3 minuten van m'n 10km PR af!
Out and back route liep in de eerste helft heel geleidelijk heuvelop. Maar niet zo erg dat je er last van had. En op de terugweg ging hij (dus) weer heel geleidelijk omlaag, precies als je het steuntje in de rug kan gebruiken!
53m17s met een pace van 5:19.km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Eendjes, meeuwen, allemaal goed!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het slechte nieuws: belabberd gelopen_! Voelde me gedurende de hele race belabberd
Het goede nieuws: tóch een PB op de 10K! 54.40!
Het betere nieuws: Wolve is me ruim voorgeblevenDe held!
Langere versie:
Een km of 4 warmgelopen van huis naar de start van de race. Ging al echt niet van harte, warm, benauwd, zware benen, maargoed, we zien wel.
Race zelf: het veld ging veel te hard van start, waaronder ikzelfTot een km of 2.5 bij Wolve en clubgenoot kunnen blijven hangen, maar m'n rechtervoetboogblaar begon wat op te steken waardoor ik wat minder soepel ging lopen en ik dus besloot ietwat gas terug te nemen en de beide heren te laten gaan. Bij wat andere mensen aangehaakt en stug doorgelopen. Rond het keerpunt (het was een heen-en-weertje) even wat gelopen, rustig wat gedronken en daarna weer terug. Lekker gepaced door een clubgenote en daar lekker aan kunnen blijven hangen, al is lekker wel relatief
ging nog net niet over m'n nek en m'n voet deed pijn. Maargoed, hoe eerder ik er was, hoe eerder ik kon stoppen met rennen
dus maar doorgezet.
En toen kwam ik in 54.53 met 10.04km op de garmin de finish over55seconden van m'n vorige PB af!
Volgende keer, na m'n maratraining, ga ik weer m'n best doen bij Wolve in de buurt te blijven. Maar wat ben ik trots op 'm!
![]()
Ja doei.![]()
Wolve
Moblo
Effe op een doordeweekse avond een PR lopen
co.uk
Gewoon even benieuwd. Maar waarom loop je tien dagen voor een marathon nog zo hard op de 10?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het slechte nieuws: belabberd gelopen_! Voelde me gedurende de hele race belabberd
Het goede nieuws: tóch een PB op de 10K! 54.40!
Het betere nieuws: Wolve is me ruim voorgeblevenDe held!
Langere versie:
Een km of 4 warmgelopen van huis naar de start van de race. Ging al echt niet van harte, warm, benauwd, zware benen, maargoed, we zien wel.
Race zelf: het veld ging veel te hard van start, waaronder ikzelfTot een km of 2.5 bij Wolve en clubgenoot kunnen blijven hangen, maar m'n rechtervoetboogblaar begon wat op te steken waardoor ik wat minder soepel ging lopen en ik dus besloot ietwat gas terug te nemen en de beide heren te laten gaan. Bij wat andere mensen aangehaakt en stug doorgelopen. Rond het keerpunt (het was een heen-en-weertje) even wat gelopen, rustig wat gedronken en daarna weer terug. Lekker gepaced door een clubgenote en daar lekker aan kunnen blijven hangen, al is lekker wel relatief
ging nog net niet over m'n nek en m'n voet deed pijn. Maargoed, hoe eerder ik er was, hoe eerder ik kon stoppen met rennen
dus maar doorgezet.
En toen kwam ik in 54.53 met 10.04km op de garmin de finish over55seconden van m'n vorige PB af!
Volgende keer, na m'n maratraining, ga ik weer m'n best doen bij Wolve in de buurt te blijven. Maar wat ben ik trots op 'm!
Omdat appel.![]()
Ik ben niet zo bezig met allerlei dingen die zouden moeten/niet zouden moeten eigenlijk, geen zin om me daar druk om te maken, ook geen zin om me druk te maken om de marathon en de eindtijd daarvan![]()
Heb m'n afstandstrainingen gedaan en ga 't ook gewoon halen![]()
Dit was wel 't laatste wat ik op enige vorm van 'snelheid' doe in elk geval tot aan de 17e, dat stond sowieso op mijn 'planning'.Ja doei.![]()
Netjes gelopen Moblo en Wolve.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik vraag me dus serieus af of je het 'gewoon gaat halen'. Maar verbaas me.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat appel.![]()
Ik ben niet zo bezig met allerlei dingen die zouden moeten/niet zouden moeten eigenlijk, geen zin om me daar druk om te maken, ook geen zin om me druk te maken om de marathon en de eindtijd daarvan![]()
Heb m'n afstandstrainingen gedaan en ga 't ook gewoon halen![]()
Dit was wel 't laatste wat ik op enige vorm van 'snelheid' doe in elk geval tot aan de 17e, dat stond sowieso op mijn 'planning'.
Een beetje je loopjes van de afgelopen tijd afgaand, vrees ik ervoor Je gaat kapot op loopjes. Nu zelfs zo hard dat je weer die blaar voelt komen en zelfs bijna moet kotsen. Dat kost gewoon een week herstel ofzo. Als je nou een pr loopt doordat je vleugels hebt is dat weer wat anders.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik ben bang dat je jezelf een beetje de vernieling in loopt over tien dagen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat was les 19 van Evy en jeej voor het eerst 10 minuten achtereen gelopen.Blij ei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat was les 19 van Evy en jeej voor het eerst 10 minuten achtereen gelopen.Blij ei
10 minuten! Mijlpaal! Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat schiet al lekker op! Voor je het weet mag je bedenken wat je na Evy gaat doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel! Was echt lekker gewoon niet steeds meer te hoeven wandelen.quote:Naar de 10 km natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat schiet al lekker op! Voor je het weet mag je bedenken wat je na Evy gaat doen!![]()
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wij zijn fier op u!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loopje van zaterdag ging niet lekker omdat ik een paar nachten erg belabberd had geslapen en veel had gereisd, vandaag was het benauwd.
Maar we zullen zien! We zullen het zien! Ik heb in elk geval geen zin om me er ontzettend druk om te maken en wil gewoon zen beginnen zonder allerlei wensen of doelen, deze marathon is sowieso een soort generale voor m'n echte doel in september, maar ik heb er wel zin in en ga er een toffe dag van maken hopelijkDe mensen op de club met wie ik 3 á 4 keer in de week loop hebben er iig het volste vertrouwen in dat ik 't ga redden met m'n voorbereiding.
En als mensen zich hier in het topic voor mij druk gaan maken om dingen dan kom ik wel gewoon even een week of anderhalf niet in 't topic
Ja doei.![]()
Precies, gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
En als mensen zich hier in het topic voor mij druk gaan maken om dingen dan kom ik wel gewoon even een week of anderhalf niet in 't topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je gaat een leuke tijd tegemoet! Vanaf nu lekker grotere stukken achter lopen. Voor je het weet de 5km in zicht.
![]()
Ja echt kei leuk, gewoon lekker door hobbelen. Niet steeds weer wandelen en weer terug in het ritme komen. Nu al zin in donderdagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef Quoi het volgende:
[..]Je gaat een leuke tijd tegemoet! Vanaf nu lekker grotere stukken achter lopen. Voor je het weet de 5km in zicht.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Niet druk om maken. Niemand niet. Gewoon je ding doen en kiek'n wat wöt!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Loopje van zaterdag ging niet lekker omdat ik een paar nachten erg belabberd had geslapen en veel had gereisd, vandaag was het benauwd.
Maar we zullen zien! We zullen het zien! Ik heb in elk geval geen zin om me er ontzettend druk om te maken en wil gewoon zen beginnen zonder allerlei wensen of doelen, deze marathon is sowieso een soort generale voor m'n echte doel in september, maar ik heb er wel zin in en ga er een toffe dag van maken hopelijkDe mensen op de club met wie ik 3 á 4 keer in de week loop hebben er iig het volste vertrouwen in dat ik 't ga redden met m'n voorbereiding.
En als mensen zich hier in het topic voor mij druk gaan maken om dingen dan kom ik wel gewoon even een week of anderhalf niet in 't topicJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Een marathon wordt sowieso afzien toch, dat is een beetje het hele idee. En als de voorbereiding niet ideaal geweest blijkt te zijn, kun je daar nu ook niets meer aan doen. Daarvoor is het de eerste keer, dan moeten er dingen anders de volgende keer
Maar zo raar is het toch niet dat mossel het zich afvraagt? 10 dagen vóór je eerste marathon tot het gaatje te gaan op een 10km, da's toch niet echt een ideale voorbereiding.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet druk om maken. Niemand niet. Gewoon je ding doen en kiek'n wat wöt![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh jee, dit komt me bekend voorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
En als mensen zich hier in het topic voor mij druk gaan maken om dingen dan kom ik wel gewoon even een week of anderhalf niet in 't topic. Mossel bedoelt het vast niet verkeerd, maar geeft gewoon aan dat hij er niet hetzelfde over denkt als jij. Zit natuurlijk verschil in hoe iedereen zich voorbereid op een wedstrijd als de marathon. Ik ben van mening dat je moet doen waar je je goed bij voelt.
![]()
Misschien ook weer wel #supercompensatiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar zo raar is het toch niet dat mossel het zich afvraagt? 10 dagen vóór je eerste marathon tot het gaatje te gaan op een 10km, da's toch niet echt een ideale voorbereiding.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb op deze manier gewoon plezier in 't rennen. Nee, niet elke run is even comfortable, die van vandaag was daar 't schoolvoorbeeld van, maar over het algemeen genomen vind ik het op deze manier leuk, en da's voor mij 't állerbelangrijkste.
Over 10 dagen wordt 't afzien, maar dat mag ik op een véél lagere pace dan vandaag doen, héérlijk! Daar kijk ik nu al naar uit na de run van vanavond! Als ik dingen moet veranderen om welke reden dan ook, dan zal dat ook niet ineens die-hard Spartan Marathon regime zijn met allerlei keiharde regels, zo ben ik niet en dan vind ik 't niet leuk meer. Anderen wel, en da's ook prima! Maar als m'n clubgenoten stuk voor stuk (met bij elkaar meer marathonervaring dan strikt noodzakelijk
) zeggen dat ik 't zo goed aanpak op mijn manier, dan heb ik daar wel wat vertrouwen in. Het kan ook gewoon nog steeds mis gaan op 'de dag', en dat is dan even balen en jammer, maar er zijn nog meer marathons!
Dan duurt 't maar gewoon wat langer.
Ja doei.![]()
Als je maar lol hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb op deze manier gewoon plezier in 't rennen. Nee, niet elke run is even comfortable, die van vandaag was daar 't schoolvoorbeeld van, maar over het algemeen genomen vind ik het op deze manier leuk, en da's voor mij 't állerbelangrijkste.
Over 10 dagen wordt 't afzien, maar dat mag ik op een véél lagere pace dan vandaag doen, héérlijk! Daar kijk ik nu al naar uit na de run van vanavond! Als ik dingen moet veranderen om welke reden dan ook, dan zal dat ook niet ineens die-hard Spartan Marathon regime zijn met allerlei keiharde regels, zo ben ik niet en dan vind ik 't niet leuk meer. Anderen wel, en da's ook prima! Maar als m'n clubgenoten stuk voor stuk (met bij elkaar meer marathonervaring dan strikt noodzakelijk
) zeggen dat ik 't zo goed aanpak op mijn manier, dan heb ik daar wel wat vertrouwen in. Het kan ook gewoon nog steeds mis gaan op 'de dag', en dat is dan even balen en jammer, maar er zijn nog meer marathons!
Ieder zijn voorbereiding voor een M, dat is allemaal zo persoonlijk... en daarin zijn we allemaal weer ontzettend verschillend.
Ik heb nog 158 dagen tot de mijne en dat geeft me een veilig gevoel.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mo, ik zou het ook anders doen, maareh.... doe je ding!
Bake that cake over 10 dagen
die was voor de oplettende ESF kijker![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Quoi het volgende:
die was voor de oplettende ESF kijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga ook gewoon mijn kilometers maken en rustig opschroeven. En als ik dan een keer zin heb doe ik misschien ook wel eerder dan volgend jaar April een marathon.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik weiger toch echt te naar dat hele songfestival gebeuren te kijken hoor.
quote:Alles toegevoegdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:44 schreef CRX_master het volgende:
Spiritusbus, kan je de WLW aanvullen met deze loopjes?
[ code verwijderd ]
en deze toevoegen graag bij de Tilburg Ten Miles (7 sept)
[ code verwijderd ]
Nou nog op zoek naar een leuk loopje er tussenin en een HM voor ergens na de Ten Miles. Dat gaan we eens op het gemak uitzoeken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Nanook24 het volgende:
Ik weiger toch echt te naar dat hele songfestival gebeuren te kijken hoor.
die was voor de oplettende ESF kijker
twitter:schemer twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:22:44Ik weet wel wie die cake op gaat eten straks. #dieBelg reageer retweet
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
die was voor de oplettende ESF kijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zag het meteen! Maar Letland gaat het wmb niet halen hoor!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Quoi het volgende:
die was voor de oplettende ESF kijkerZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Amen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Jawelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zag het meteen! Maar Letland gaat het wmb niet halen hoor!
Maar goed dat ik bier ben gaan drinken danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Quoi het volgende:
verrassings-Coopertest!
Edit: 2350m (categorie 'goed')![]()
Morgen werk ik thuis, dus morgenochtend eerst maar een klein tempoloopje.![]()
Over 10 dagen blijkt misschien wel dat dit voor jou de beste voorbereiding is, de tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
bijna een volle minuut eraf, knap hoor
![]()
![]()
Ik mocht een keer mee doen aan de jaarlijkse sportdag voor artiesten. Nou en dan hoor je er bij hoor als je mee mag doen aan de jaarlijkse sportdag voor artiesten. Dat is een dag waarop bekende sportlui sporten tegen artiesten en ik weet helemaal niets van sport en mij broer nog veel minder.
Het eerste onderdeel die dag was hockey. Tegen de broer van Youp van ‘t Hek. “Elke keer als ik een doel punt maak”, riep Tom, “geef ik een rondje.” Een leuke royale kerel. Daarna tafel tennis. Mijn broer riep: “elke keer als ik het balletje raak geef ik een rondje”. De krent.
En toen de coopertest. Ik wist helemaal niet wat dat was “coopertest”, dus ik vroeg dat aan Tom: “wat is dat eigenlijk Tommy, coopertest?” Tom: “een coopertest”, zei die, “die meet je conditie.” Herman: “o kijk eens aan, waar moet ik me melden?” Tom: “bij de fitness.” Herman: “waar is de fitness?” Tom: “volg de bordjes.” Herman: “oke.”
Ik zag een bordje ‘fitness links af’. Dus ik links af, lange gang door, eind van de gang weer links af, weer een gang door, hal over steken, trap op, trap af, draaideur door, gebouw uit, veld over, ander gebouw weer in, trap op, trap af, eind van de gang rechtsaf, totdat ik bij een bordje kwam: ‘einde fitness’.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het parcours voor de Alkmaar City Run by night is aangepast. Je loopt op de 10km nu één grote ronde in plaats van twee keer hetzelfde kleinere rondje. Sowieso, rondjes om de kerk
.
![]()
Ja Hats, is het klaar met bier drinken nu?
Balen van de ns storingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik mocht een keer mee doen aan de jaarlijkse sportdag voor artiesten. Nou en dan hoor je er bij hoor als je mee mag doen aan de jaarlijkse sportdag voor artiesten. Dat is een dag waarop bekende sportlui sporten tegen artiesten en ik weet helemaal niets van sport en mij broer nog veel minder.
Het eerste onderdeel die dag was hockey. Tegen de broer van Youp van ‘t Hek. “Elke keer als ik een doel punt maak”, riep Tom, “geef ik een rondje.” Een leuke royale kerel. Daarna tafel tennis. Mijn broer riep: “elke keer als ik het balletje raak geef ik een rondje”. De krent.
En toen de coopertest. Ik wist helemaal niet wat dat was “coopertest”, dus ik vroeg dat aan Tom: “wat is dat eigenlijk Tommy, coopertest?” Tom: “een coopertest”, zei die, “die meet je conditie.” Herman: “o kijk eens aan, waar moet ik me melden?” Tom: “bij de fitness.” Herman: “waar is de fitness?” Tom: “volg de bordjes.” Herman: “oke.”
Ik zag een bordje ‘fitness links af’. Dus ik links af, lange gang door, eind van de gang weer links af, weer een gang door, hal over steken, trap op, trap af, draaideur door, gebouw uit, veld over, ander gebouw weer in, trap op, trap af, eind van de gang rechtsaf, totdat ik bij een bordje kwam: ‘einde fitness’.
Was da niet Tommy Cooper toevallig?![]()
![]()
Finkers!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zag een bordje ‘fitness links af’. Dus ik links af, lange gang door, eind van de gang weer links af, weer een gang door, hal over steken, trap op, trap af, draaideur door, gebouw uit, veld over, ander gebouw weer in, trap op, trap af, eind van de gang rechtsaf, totdat ik bij een bordje kwam: ‘einde fitness’.
Heel goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:48 schreef Quoi het volgende:
Balen van de ns storing
[..]
Was da niet Tommy Cooper toevallig?Finkers is volgens mij nogal Tommy Cooper fan
Ja, ik zit in de trein naar huis. Slacker begon ook wat bijdehand te worden, dus kwam goed uitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:48 schreef Quoi het volgende:
Balen van de ns storing
[..]
Was da niet Tommy Cooper toevallig?
Maar wel nogal irritant idd, volgens mij begon het om 9 uur pas weer een beetje te rijden. Straks iig lekker slapen, ik ben aardig op.![]()
NETHERLANDS!!!!!![]()
![]()
![]()
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
En nu slapen!
Jij kan wel wat tegengas gebruiken "heb altijd gelijk"-flatsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, ik zit in de trein naar huis. Slacker begon ook wat bijdehand te worden, dus kwam goed uitIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kom weer eens gewoon meeposten man.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij kan wel wat tegengas gebruiken "heb altijd gelijk"-flatsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Electric Marathon?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef DeeBee het volgende:
Fuck it, YOLO enzo:
[ afbeelding ]
Twijfelen schiet ook niet op, m'n tweede marathon weer in Rotterdam lopen lijkt mij ook niet leuk, ik was nu ingeloot, dus gogogo!![]()
Maar vet gaaf! Marathon van Parijs lijkt me wel erg mooi! Alvast heel veel succes met de voorbereiding en alles, al duurt het nog wel een behoorlijke tijd![]()
![]()
Beetje jammer dat er 'Electric' in voor komtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef DeeBee het volgende:
Fuck it, YOLO enzo:
[ afbeelding ]
Twijfelen schiet ook niet op, m'n tweede marathon weer in Rotterdam lopen lijkt mij ook niet leuk, ik was nu ingeloot, dus gogogo!![]()
Wel gaaf man! Gewoon doen idd."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik dacht daar ook gelijk aan, Wat is dat Tommy, Coopertest.quote:
Maar ik dacht, niemand zou me begrijpen als ik m zou posten. Vroeger kende ik hele conferences uit mijn hoofd. Nu nog steeds, misschien.
Jeugdsentiment. Uit de tijd dat we bij gym rondjes om het sportpark moesten lopen en ik dat nooit kon volhouden. Maar het was dan ook 900 meter.![]()
Ik zat niet naast Jero tijdens het posten!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Lig ik een avondje relaxed te bankhangen na m'n training, met weken ESF-vermijding achter de rug... Zap ik een rondje tijdens een reclameblok... Val ik dus MIDDEN in het nummer van Ilse en Waylon.
Anyway.
Thinkk-Pinkk: mooie mijlpaal! Veel plezier met het vervolg!
DeeBee: tof!! Parijs
Wolve en MoBlo: gefeliciteerd met de PR's
En MoBlo: taper-ze![]()
Dankje! Lekker rustigaan door hobbelen vanaf nu, nog wat kms blijven maken en hopen dat de temperaturen laag blijven![]()
En goed gedaan EvyPBers!Ja doei.![]()
Mijn timing was nog beter. Ik zette de tv aan net toen ze de 9e finalist bekend maakten:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:39 schreef Yuki het volgende:
Lig ik een avondje relaxed te bankhangen na m'n training, met weken ESF-vermijding achter de rug... Zap ik een rondje tijdens een reclameblok... Val ik dus MIDDEN in het nummer van Ilse en Waylon.
"Wait for it....: the NETHERLANDS!"
En toen kon de tv weer uit.
Moblo, niks van aantrekken. Je hebt vaak genoeg 30km gedaan om die afstand te kunnen lopen. En het laatste stukkie moet toch op karakter, en dat heb je of je hebt het niet. (Ik gok op het eerste.)
Het loopje van vandaag maakt misschien dat je het wat zwaarder krijgt, maar ja... Had je 'm niet gedaan, had je nu niet zo'n geweldig PR![]()
![]()
Ow, shit, het is een electric run...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Electric Marathon?![]()
[ afbeelding ]
Maar vet gaaf! Marathon van Parijs lijkt me wel erg mooi! Alvast heel veel succes met de voorbereiding en alles, al duurt het nog wel een behoorlijke tijd![]()
En ja, veel te ver weg nog qua datum, maar ach, dat heb je nou eenmaal. Ben nog nooit in Parijs geweest, behalve voor werk, dus wat dat betreft vind ik het ook wel een goede keuze! Voorbereiding pas écht vanaf 2015 denk, de maanden daarvoor de omvang al op een goed niveau houden.
De Duinencross in Bergen / Schoorl ook voor ingeschreven trouwens, 20k, wel zin in.Wat afwisseling in het najaar, waar ik telkens Damloop - HM A'dam - 7H - Bruggenloop de laatste jaren.
Die laatste, wanneer is die?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:00 schreef DeeBee het volgende:
De Duinencross in Bergen / Schoorl ook voor ingeschreven trouwens, 20k, wel zin in.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Klinkt leuk ja! Alleen is de kans klein dat we dan in NL zijn. In Augustus en December (kerst) dit jaar. Dus als iemand nog een leuke kerstcross weet op tweede kerstdag ergens ofzo!![]()
Ja doei.![]()
Blaren waren gelukkig nog wat restantjes van de ongelijke grond van zaterdag + hardere schoenen en waren alleen wat aan het etteren (had schoenen nog niet uit toen ik erover schreef) en het lijkt allemaal mee te vallen; niets ergers dan na m'n 17,18 en 20mijler in elk geval. Tijdens de laatste werd de pijn op die plekken zelfs minder na een mijl of 10!
Morgen maar even lekker rusten, vrijdagochtend een rustig rondje voor we naar NL vertrekken, dan heel het weekend rust, in A'dam. Veel staan en zitten afwisselen op de bruiloft waar we heen gaan, hoop ik, weinig lang staan in elk geval, want als er iets vermoeiend is, dan is het wel lang staan. En zondag nog een wandelingetje door 't Vondelpark!Ja doei.![]()
Derdekerstdagloop is geen cross maar een HM op asfalt. Wel heuveltjes. Arnhem.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt leuk ja! Alleen is de kans klein dat we dan in NL zijn. In Augustus en December (kerst) dit jaar. Dus als iemand nog een leuke kerstcross weet op tweede kerstdag ergens ofzo!![]()
Ik heb 'm in overweging. Maar beslis natuurlijk pas ergens na Sinterklaas of ik 'm ga doen.![]()
Die houd ik even in het achterhoofd! Als we in het oosten zijn op 2e kerstdag is dat evt. een optie, maar dat weten we later pas
Ja doei.![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef DeeBee het volgende:
Fuck it, YOLO enzo:
[ afbeelding ]
Twijfelen schiet ook niet op, m'n tweede marathon weer in Rotterdam lopen lijkt mij ook niet leuk, ik was nu ingeloot, dus gogogo!
Haag heeft een kerstcross op tweede kerstdagquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt leuk ja! Alleen is de kans klein dat we dan in NL zijn. In Augustus en December (kerst) dit jaar. Dus als iemand nog een leuke kerstcross weet op tweede kerstdag ergens ofzo!
http://www.mudsweattrails.nl/duinentrail_schoorlquote:
12 oktober.Met ook nog andere afstanden dus!
Ik noemde het meer een cross vanwege de discussie gisteren.
Crossen, trailen, het lijkt allemaal op elkaar. Ik ga zo maar kijken of ik nog een beetje een tempoloopje kan lopen. Ik loop eigenlijk alleen maar intervallen en duurlopen. En af en toe fartlek ik het niet zo goed lukt om langzaam te blijven lopen.![]()
VET!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef DeeBee het volgende:
Fuck it, YOLO enzo:
[ afbeelding ]
Twijfelen schiet ook niet op, m'n tweede marathon weer in Rotterdam lopen lijkt mij ook niet leuk, ik was nu ingeloot, dus gogogo!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb gedroomd over de Hoge Veluwe Trail MarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb gedroomd over de Hoge Veluwe Trail MarathonKut, ik DNF...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien wel DNS, omdat je hebt bedacht dat asfalt veel geschikter is om een marathon op te lopen.quote:
Ohja, lopen![]()
![]()
Veel plezier! En asfalt-M komt ook nog wel een keer ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien wel DNS, omdat je hebt bedacht dat asfalt veel geschikter is om een marathon op te lopen.
Ohja, lopen![]()
![]()
Ik ben dus echt rete-benieuwd hoe snel jij daarop kan hè.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Veel plezier! En asfalt-M komt ook nog wel een keer ja.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
230.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben dus echt rete-benieuwd hoe snel jij daarop kan hè.
Als ik een Ferrari huur.. maar ik ben ook benieuwd ja!Nu al spannend.
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien wel DNS, omdat je hebt bedacht dat asfalt veel geschikter is om een marathon op te lopen.
Ohja, lopen![]()
O, ik kreeg gister een mailtje:Dus ik zal vandaag of morgen aan iedereen die aan had gegeven mee te doen een pm sturen met de info die ik van iedereen nodig heb. Verder zal ik ook aan deelnemers van eerdere edities nog een vraag sturen voor het meedoenquote:Beste Team-Captain,
Vorig jaar hebben je een team ingeschreven voor de Rotterdam Ekiden. Bij deze willen jullie informeren over de editie van 2014.
De inschrijving is inmiddels alweer geopend: http://rotterdamekiden.nl/inschrijven
Dit jaar vindt de Ekiden plaats op 5 juli, de start is zoals gebruikelijk weer om 12:00
Het is de dit jaar de 10de editie vandaar dat we weer een functioneel hardloop t-shirt als herinnering hebben. Vanwege de levertijd kunnen we tot 8 juni garanderen dat je de aangegeven maten shirts kunt krijgen. Daarna krijgt iedereen wel een shirt maar of de maat helemaal gewenst is, is niet te garanderen. Zorg dus dat u snel inschrijft, dan loopt u ook niet het risico dat de de inschrijflimiet al bereikt is.
Een andere wijziging is dat we met een ander tijdregistratie-systeem gaan werken, namelijk van Ipco. Hiervoor krijgt elk team 2 leenchips, huren hoeft dus niet meer (gebruik van eigen chips kan ook niet meer).
Hopelijk tot 5 juli.
met sportieve groet,
Ekiden Commissie 2014
www.rotterdamekiden.nl
En dit jaar dus niet alleen voor mij een shirt, maar voor iedereen
Ik ben serieus benieuwd wat je dan gaat presteren wanneer je hiervoor gaat trainen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:08 schreef Jero_nimo het volgende:
Veel plezier! En asfalt-M komt ook nog wel een keer ja.![]()
Cool, het begint al een beetje te kriebelenquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
O, ik kreeg gister een mailtje:
[..]
Dus ik zal vandaag of morgen aan iedereen die aan had gegeven mee te doen een pm sturen met de info die ik van iedereen nodig heb. Verder zal ik ook aan deelnemers van eerdere edities nog een vraag sturen voor het meedoen
En dit jaar dus niet alleen voor mij een shirt, maar voor iedereen
Ik heb al enige tijd niet in dit topic gepost, maar mocht je nog iemand nodig hebben om een team mee aan te vullen dan ben ik evt. nog wel beschikbaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
O, ik kreeg gister een mailtje:
[..]
Dus ik zal vandaag of morgen aan iedereen die aan had gegeven mee te doen een pm sturen met de info die ik van iedereen nodig heb. Verder zal ik ook aan deelnemers van eerdere edities nog een vraag sturen voor het meedoen
En dit jaar dus niet alleen voor mij een shirt, maar voor iedereen![]()
Voor mij nog niet, nog genoeg andere evenementen op komstquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Cool, het begint al een beetje te kriebelenPrima, heb je op de lijst gezet en je zal dus ook een pm krijgen deze weekquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:26 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ik heb al enige tijd niet in dit topic gepost, maar mocht je nog iemand nodig hebben om een team mee aan te vullen dan ben ik evt. nog wel beschikbaar.
Ik ook nog wel het een en ander, maar de Ekiden is toch een slag apart als evenementquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor mij nog niet, nog genoeg andere evenementen op komst
Kan je vier keer achter elkaar een 10k lopen tussen 35 en 36 minuten? Je bent relatief kort geleden met hardlopen begonnen en gezien je leeftijd en progressie denk ik dat je uiteindelijk nog wel wat harder moet kunnen.quote:![]()
Ik neig op dit moment naar de Polar RC3. Die is in de aanbieding bij Step One voor ¤ 200 (incl. HRM).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Al zou ik een horloge dan gewoon via www.hartslagmetershop.nl kopen. Of je moet ze echt graag willen sponsoren. Maar die research kun je gewoon online doen.
Bij hartslagmetershop.nl kost hij hetzelfde. In dat geval gun ik het Step One wel. Mocht hij elders goedkoper zijn, dan kies ik natuurlijk daarvoor.
Ik heb nog even de tijd om te kijken, want ik verwacht de teruggave volgende maand pas.![]()
Als ie in de winkel net zo duur is, zou ik inderdaad ook naar de winkel gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:37 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik neig op dit moment naar de Polar RC3. Die is in de aanbieding bij Step One voor ¤ 200 (incl. HRM).
Bij hartslagmetershop.nl kost hij hetzelfde. In dat geval gun ik het Step One wel. Mocht hij elders goedkoper zijn, dan kies ik natuurlijk daarvoor.
Ik heb nog even de tijd om te kijken, want ik verwacht de teruggave volgende maand pas.
Teruggave is hier overigens al binnen en al uitgegeven
Ook weer geweest vandaag. De rest van de dag geen mogelijkheid voor, dan maar lekker vroeg.
Laatste interval van 7x1000 op 6.30/D3 voor de 10k volgende week in Leiden.
Dat ging vrij lekker. Volgende week rustig starten en de PR is een zekerheid.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zit er nog op te wachten, gaat de spaarrekening op. We willen de badkamer dit jaar laten doen, en dat is een aardige kostenpost.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ie in de winkel net zo duur is, zou ik inderdaad ook naar de winkel gaan
Teruggave is hier overigens al binnen en al uitgegeven![]()
Teruggave is ook hier binnen en naar de spaarrekening.
Volgende maand wordt er weer wat verbouwd bij mij thuis en daar heb ik de centjes wel voor nodig.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ZZP-er?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:01 schreef mosselmossel het volgende:
Mijn aangifte moet nog gedaan worden. Maar ik ga wel terugkrijgen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb net even mijn loopje van gisteravond bekeken. De gps-positionering is erg goed. De wegen worden prima gevolgd. Hier en daar lijk ik aan de verkeerde kant van de weg te lopen of in de berm, maar ik zie vooralsnog geen echt vreemde afwijkingen. Ik zit nu mobiel maar zal eens kijken of ik vanavond wat screenshots kan plaatsen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De eindafstand zegt niets, je moet inzoomen op de tracks op de maps om te zien wat er nou precies gebeurt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2014 09:06:09 ]![]()
Dacht al, beetje laat voor de aangifte inkomsten belastingquote:
Het eerste wat mijn boekhouder elk jaar weer doet als ik met mijn jaarmapje naar hem toekom is uitstel aanvragen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Dacht al, beetje laat voor de aangifte inkomsten belastingZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat ging ruk zeg. De eerste kilometers ging het voor geen meter, zware benen, gevoel voor tempo was ver te zoeken en ik liep alles behalve soepel. Niet heel gek, na een lange lange dag gisteren. Na 4,5km leek het zowaar weer wat beter te gaan, dus als goedmaker nog een paar keer een heuvel hier in het park op gesprint. Moet ik eigenlijk vaker doen![]()
![]()
bij mij ook, al was het alleen maar voor mijzelf te bevestigen dat ik trailer benquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Veel plezier! En asfalt-M komt ook nog wel een keer ja.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Asfalt moet een makkie voor jullie zijn. Het lijkt mij alleen wel dodelijk saai om op asfalt te lopen als je altijd in de natuur bent.![]()
Had ik al verteld dat mijn Tommy Coopertest gister geheel op schelpen-/bospad was?![]()
Gister trouwens besloten naar huis te gaan hobbelen. Meneer mijn fiets aan de hand, hoeveel opmerkingen we onderweg niet kregen![]()
Op een goed tempootje gewoon gebabbeld en heeeeeeerlijk naar huis gezwoven(nieuw werkwoord)
![]()
Tegenwoordig schijnt er ook asfalt te zijn aangelegd in de natuur hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:28 schreef Devv het volgende:
Asfalt moet een makkie voor jullie zijn. Het lijkt mij alleen wel dodelijk saai om op asfalt te lopen als je altijd in de natuur bent.
Heb je ook nog gezwoot?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:30 schreef Quoi het volgende:
Had ik al verteld dat mijn Tommy Coopertest gister geheel op schelpen-/bospad was?![]()
Gister trouwens besloten naar huis te gaan hobbelen. Meneer mijn fiets aan de hand, hoeveel opmerkingen we onderweg niet kregen![]()
Op een goed tempootje gewoon gebabbeld en heeeeeeerlijk naar huis gezwoven(nieuw werkwoord)
quote:Ik zwoot mijn Omloop Ter Heijde-shirtje uit!
Moet je trouwens nagaan hoe snel mijn TC test op asfalt is!!
Mooie TT: Gezwoot & Gezwoven![]()
Ik twijfel nog steeds of ik die ook ga zweven...quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:33 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik zwoot mijn Omloop Ter Heijde-shirtje uit!
Mooie TT: Gezwoot & GezwovenF means you're fucked![]()
Vorig jaar zwoof je boven de start uit met je hoofd, remember?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik die ook ga zweven...![]()
Ik ben dan ook een zweverig tiepjequote:Op woensdag 7 mei 2014 09:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vorig jaar zwoof je boven de start uit met je hoofd, remember?
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: