quote:Helaas is pesten onder scholieren nog steeds een groot probleem. 15% van alle middelbare scholieren wordt stelselmatig gepest en 800 kinderen blijven iedere dag thuis omdat ze niet meer naar school durven.
In het nieuwe programma ‘Project P: Stop Het Pesten’, vanaf maandag 28 april bij RTL 5, komen tieners in beeld die stelselmatig worden gepest. Johnny de Mol en Dennis Weening gaan hier voor een aantal jongeren definitief een einde aan maken. In zeven afleveringen nemen zij het, afwisselend van elkaar, op voor een jongere die niet langer het mikpunt van pesterijen wil zijn.
Uniek aan ‘Project P: Stop Het Pesten’ is dat het probleem letterlijk in beeld wordt gebracht. De gepeste scholier krijgt van Johnny of Dennis een rugzak met daarin een verborgen camera, omdat zij willen weten hoe het is om in hún schoenen te staan. De camera registreert wat zij dagelijks voor hun kiezen krijgen. Deze beelden vormen een onomstotelijk bewijs van wat er aan de hand is. Ook wordt duidelijk hoe schrijnend pesten kan zijn en worden de ogen geopend van zowel kinderen als leraren van Middelbare scholen, die hier dagelijks mee te maken hebben.
Johnny en Dennis gaan het gesprek aan met de scholen in kwestie en willen weten hoe zij omgaan met pesten. Is er bijvoorbeeld een pestprotocol en werkt dat goed? Daarna volgt een gesprek met de schooldirecteur waarin de beelden worden getoond. Weten zij dat dit speelt en wat gaan ze hieraan doen? Tot slot volgt een confrontatie met de hele klas. Want het pesten is meestal een groepsproces. Iedereen in de klas moet zich ervan bewust zijn dat er wordt gepest.
In ‘Project P: Stop Het Pesten’ wordt op een integere manier omgegaan met de verborgen camerabeelden. Pesters komen nooit herkenbaar in beeld. Het programma laat zien waar het gepeste kind mee te maken heeft zonder iemand aan de schandpaal te willen nagelen. De kijker is getuige van het gehele proces met als doel het pesten aan te pakken en de pesters tot inzicht te laten komen. Als het uiteindelijk tot een verzoening tussen beide partijen komt, hebben Johnny en Dennis hun doel behaald. Na een paar maanden keren zij terug om de huidige situatie te bespreken.
ja inderdaad, waar is hij?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Die Dennis, gaat die de 2e helft van het seizoen presenteren ofzo?
Heb je nou zelf die reeks gemaakt of was het dat al?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze praten ook allemaal zo sloom en debiel
Zelf gedaanquote:Op maandag 5 mei 2014 21:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb je nou zelf die reeks gemaakt of was het dat al?
Ja, die roodharige ken ik wel, die wordt ook gepest, 100% zeker.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:14 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom zij nou alleen het haasje is.... Ik zie lelijkere kinderen in die klas. En nog een roodharige...
Nou dan heeft zij er misschien gelijk ook nog wat aan.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, die roodharige ken ik wel, die wordt ook gepest, 100% zeker.
Ging vanzelfquote:Op maandag 5 mei 2014 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh kan dat welHoe dan? Sorry offtopic
Is wel te hopen.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou dan heeft zij er misschien gelijk ook nog wat aan.
quote:
Ja, je kunt beter jongens hebben wat dat betreft.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sowieso een groep met alleen maar meisjes en dan ook nog eens van die leeftijd: recipe for disaster.
Jongensquote:Op maandag 5 mei 2014 21:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter jongens hebben wat dat betreft.
Ah ja die zijn ook gemeen maar dan tegen elkaars gezicht en als het te ver gaat dan ga je een keer goed met elkaar op de vuist.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter jongens hebben wat dat betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 21:19:44 ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:19 schreef Toto69 het volgende:
ff flexuh met johnny de mol ja togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dezen
ff flexuh met johnny de mol ja togGodver, dat wijf is lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
ff flexuh met johnny de mol ja togIk vind dat ie het best okee doet, hij komt bij mij best spontaan en welgemeend over er zijn BN´ers die nepper zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Johnny doet het prima hoor, daar gaat 't me niet omquote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind dat ie het best okee doet, hij komt bij mij best spontaan en welgemeend over er zijn BNN´ers die nepper zijn.
Waar gaat het dan wel om? Verder denk ik dat dat meisje als strakjes ze een vrouwtje is, best nog leuk uit de verf komt. Er zitten grotere lelijkerds in haar groep trouwens.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Johnny doet het prima hoor, daar gaat 't me niet om
Dit is niet het gepeste meisje. Daar komt 't wel goed mee.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om? Verder denk ik dat dat meisje als strakjes ze een vrouwtje is, best nog leuk uit de verf komt. Er zitten grotere lelijkerds in haar groep trouwens.
Ik ken helaas een aantal mensen uit die klas, dus dan ben je er zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wtf waar haal je dit vandaan? Is die verstandelijk beperkt ofzo
Tokkiequote:Op maandag 5 mei 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
En haar to do list is ook mooi geworden
-
mijn god, wat een niveau
Zelfs voor vmbo is dat echt van een schrikbarend niveauquote:Op maandag 5 mei 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken helaas een aantal mensen uit die klas, dus dan ben je er zo.
Maar ik ga, geen namen noemen, wat logisch is.
Het verbaast me ook hélemaal niets dat deze school/klas in dit programma zit. Echt niet. Dit is een schoolvoorbeeld van een groep met veel pesters.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs voor vmbo is dat echt van een schrikbarend niveau
Ik doe sowieso geen zaken met mensen van na 1992quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is 3 vmbo toch?
Ik bedoel, 1999.... doen die al examen?![]()
Einde conversatie tussen ons danquote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik doe sowieso geen zaken met mensen van na 1992
Technisch gezien mogelijkquote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is 3 vmbo toch?
Ik bedoel, 1999.... doen die al examen?![]()
echt hequote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef CherryOnTop het volgende:
ze lijken wel geestelijk niet helemaal goed allemaal
Eentje uit die klas is sowieso een dikke slet (zo'n blondje). Op haar 12e vertelde ze stoer hoe veel jongens ze elke keer wel niet aftrokquote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Bedankt hèquote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je de in 1969 geboren conciërge van die school bent ofzo
Welkequote:Op maandag 5 mei 2014 21:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eentje uit die klas is sowieso een dikke slet (zo'n blondje). Op haar 12e vertelde ze stoer hoe veel jongens ze elke keer wel niet aftrok__
Dat kuj wa leernquote:Op maandag 5 mei 2014 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat accentik versta ze heel slecht.
Ah ja. Vriendin uit Oldenzaal gehad ooitquote:
veel jaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Loop eens over straat en kijk hoeveel meiden van onder de 20 dik zijn
Whehequote:Op maandag 5 mei 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Even het gemiddelde niveau van die klas aangeven.twitter:
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:39 schreef pindaplukker het volgende:
Die klasNet een zak aardappelen met gezichten.
Je hebt lelijk en lelijk,,maar dit..![]()
Docenten zijn net zo incompetent als de de leerlingen
Yep. Wordt nog erger, denk ik.quote:
Deze meisjes neuken elke week een ander, alles om z.s.m. zwanger te worden en een kort pittig kapsel te kunnen nemen. Dus ja, ze geven geen neuk om onderwijs.quote:
Lijkt deze keer een voetbalclub ipv een schoolquote:Op maandag 5 mei 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet gezien, welke is er volgende week? Welke school / locatie ?
Could be interesting.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lijkt deze keer een voetbalclub ipv een school
Ik vond ze allemaal, stuk voor stuk, lelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:43 schreef loezzzje het volgende:
Er zaten veel lelijkere meiden in die klas. En tsja, ik zag verder maar 1 of 2 jongens, voor de rest allemaal meiden. Die zijn altijd vals.
Ik ben docent en ik hoor regelmatig neukverhalen jaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze meisjes neuken elke week een ander, alles om z.s.m. zwanger te worden en een kort pittig kapsel te kunnen nemen. Dus ja, ze geven geen neuk om onderwijs.
Er zat er 1 bij waarvan ik niet eens zeker wist of het nou een jongen of meisje was. En die wordt niet gepest, logisch...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal, stuk voor stuk, lelijk.
Arme jij. Al wil(de) ik ook docent worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben docent en ik hoor regelmatig neukverhalen ja
Preciesquote:Op maandag 5 mei 2014 21:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er zat er 1 bij waarvan ik niet eens zeker wist of het nou een jongen of meisje was. En die wordt niet gepest, logisch...
Blijft een prachtberoep. Ik heb ook gewoon toffe klassen. Op onze school wordt heel erg op relatie gehamerd. Van pestgedrag is eigenlijk geen sprakequote:Op maandag 5 mei 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Arme jij. Al wil(de) ik ook docent worden.
[..]
Precies
Klinkt goedquote:Op maandag 5 mei 2014 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijft een prachtberoep. Ik heb ook gewoon toffe klassen. Op onze school wordt heel erg op relatie gehamerd. Van pestgedrag is eigenlijk geen sprakeWe zijn ook maar klein, 180 leerlingen, ideaal.
Zuuuustehhh!quote:
Tofquote:Op maandag 5 mei 2014 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt goedik heb ooit al eens een les gegeven toen ik in de vierde zat ( op een andere school zelfs ) en heb daar toen echt van genoten
Waren eerste klassertjes, havo/vwo.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tof![]()
Ja als het goed gaat, dan is het geweldig
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Is dat van die gepeste of van die andere ginger?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
En haar to do list is ook mooi geworden
TO DO LIST
- tatto zeten met c
- kamer schilderen met
- de nijmeegse 4 dagen 50 km lopen
- bungee jumpen
- sky diven
- een oorlog fotografeeren
- familie in zwitserland opzoeken
- een bruiloft fotografeeren
- school muzical schrijfen
- een boek schrijfen
- trouwen
- reisen naar alle 7 contienenten
- slapen op de noordpool
- slapen op de zuidpool
- vrijwilegers werk doen in afrika
- vrijwilegers werk doen in azie
- eigen foto winkel beginnen
- imagine dragon ontmoeten
- bastille ontmoeten
- rijbewijs hallen
- een rode auto hebben
- koken in een restorantl
mijn god, wat een niveau
Van de gepestequote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:19 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Is dat van die gepeste of van die andere ginger?
Die gepeste vond ik wel lievvvv
Dat is niet hun trainer maar een ex-profquote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef CherryOnTop het volgende:
O ja vanavond die trainer die zegt dat de spelers 'schaapachtig zitten te lachen' om het filmpje
Ja daar zat ik net ook over te denken... Die leken een jaar of 17/18 en hij 14/15quote:Op maandag 12 mei 2014 20:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoe oud is hij eigenleijk? Die jongens bij de voetbal leken stukken ouder dan hem.
Dacht ik ook al. Leuke vader zeker.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:47 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind die moeder totaal niet bij die kinderen passen, zij ziet er vrij slonzig uit en die kinderen juist wel leuk.
19quote:
Heb ik iets gemist, voetbal is toch gewoon vrijwillig ?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat moet dat erg zijn, naar die training móeten terwijl je weet dat je gepest gaat worden.
Ja, maar hij moest 2x met camera.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:00 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, voetbal is toch gewoon vrijwillig ?
Hij had gewoon allang naar een andere club moeten gaan, of zelfs naar hockey. Dan ben je er gelijk vanaf.quote:
Ditquote:Op maandag 12 mei 2014 21:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Waarom staat hier geen ondertiteling onder
Je weet natuurlijk niet hoe dat jochie thuis isquote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef Ranjit het volgende:
Die broer weet ook niet beter, zelf ook duidelijk een kutmenneke..
Ja is misschien ook de leeftijd, ken mensen die ook zo waren en zich later wel meer voor anderen gaan interesseren.quote:
Dat, plus het feit dat die broer 18 is.. er zijn er zat die dan nog niks van het leven snappenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet hoe dat jochie thuis is
Nee, meer een Tokkiequote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef Toto69 het volgende:
Straks maar eens kijkener is dus een lekkere zus?
Boobiesquote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef Toto69 het volgende:
Straks maar eens kijkener is dus een lekkere zus?
Ja maar die gast weet niet natuurlijk ook dat z'n vrienden hem op televisie zien, die wil natuurlijk niet de softie uithangen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef IPA het volgende:
Denk dat die broer een opvoeding heeft gehad of zelf het idee heeft opgenomen dat mannen geen emoties mogen tonen. Zo komt ie op mij iig over.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:13 schreef Ranjit het volgende:
Maar verder wel gezellig hoor daar in huis, sociale interactie enzo.....
[ afbeelding ]
Hmm ja okee, die broer probeert alleen enigszins z'n best te doen omdat er een camera op hem gericht staat.quote:
Makkelijk doelwit hè.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas worden die nou net altijd gepest.
Misschien is hij wel heel goed en zijn ze jaloers?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een helden zijn die gasten ook, stukken groter en breder en dan met z'n allen hakken op zo een klein kereltje.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een helden zijn die gasten ook, stukken groter en breder en dan met z'n allen hakken op zo een klein kereltje.
Doet dat verder iets af aan wat ik zeg?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Misschien is hij wel heel goed en zijn ze jaloers?
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Doet dat verder iets af aan wat ik zeg?
Ah okeequote:
Ja wel een goede zet van dat programma, zo een iemand maakt indruk op die gasten.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:31 schreef IPA het volgende:
Ik heb echt geen vertrouwen in een goede afloop bij deze aflevering,
De empathie is ver te zoeken bij diverse mensen hier inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:31 schreef IPA het volgende:
Ik heb echt geen vertrouwen in een goede afloop bij deze aflevering,
Er is geen warmte te vinden binnen die familiequote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een warmte tussen moeder en dochter...
Dat is het hem, al heeft die zus wel de stap genomen om iets voor d'r jongere broer te doen. Maar erg affectief is het niet in ieder geval.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:36 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Er is geen warmte te vinden binnen die familie
Daar hebben ze een app voorquote:Op maandag 12 mei 2014 21:36 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Er is geen warmte te vinden binnen die familie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zus Angela (15) idd.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:40 schreef Zerodash het volgende:
2 meisjes zelfs, en volgens mij is een zelfs zn zus die toen net naast der broer op de bank zat?
Zijn gewoon allemaal acteurs johquote:Op maandag 12 mei 2014 21:40 schreef Zerodash het volgende:
2 meisjes zelfs, en volgens mij is een zelfs zn zus die toen net naast der broer op de bank zat?
Dit is toch wel echt minder hèquote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Plausibel John, ik zeg gewoon eerlijk Plausibel
En hij is voor feyenoord.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verder kun je tussen de regels opmaken dat de gepeste jongen gewoon een irritant blaag was.
Niet dat hij het dan verdient, maar het is wel verklaarbaar.
Het verbaasde me meer dat er twee met een Ajaxshirt zatenquote:
Ajacieden en feyenoorders heb je overal. In Amsterdam wonen ook feyenoorders net als dat er in rotterdam genoeg Ajacieden wonenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het verbaasde me meer dat er twee met een Ajaxshirt zaten
Goede beslissingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:06 schreef Jochie1900 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)van-school-gestuurd/![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:06 schreef Jochie1900 het volgende:
![]()
Als je voor een land bent waar de slachtoffers worden aangepakt in plaats van de daders wel jaquote:
Ik zie dat anders, het is eerder andersom, wilde hij niet gepest worden dan moest weer extreem z'n mond dicht houden. Zo kom je ook niet veel verder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verder kun je tussen de regels opmaken dat de gepeste jongen gewoon een irritant blaag was.
Niet dat hij het dan verdient, maar het is wel verklaarbaar.
Betreft dat dit kereltje? Van die voetbalaflevering?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:06 schreef Jochie1900 het volgende:
![]()
Belachelijk dat het slachtoffer op deze manier nog een trap na krijgt en de pesters de hand boven het hoofd wordt gehouden, typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:06 schreef Jochie1900 het volgende:
![]()
In de kantine zei hij wel iets de trant van: iedereen weet dat ik een hekel aan m'n broertje heb.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zag die broer er voor aan om mee te pesten
Nee, dit is in rotterdamop het Einstein Lyceum. Die uitzending moet nog uitgezonden worden. Maar de school wilt dat niet. Vrijdag is de uitspraak van de rechter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Betreft dat dit kereltje? Van die voetbalaflevering?
Wat doet Johnny de Mol dit ontzettend goed trouwens.
Haha, moest ik ook aan denken, hij had beter 'plagen' kunnen zeggen, zullen best mensen zijn die het echt niet snappen op deze manier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt triest dat Johnny de Mol dat jochie na 2 minuten al zit te pesten.
'''Nah sorry man ik zit je maar te pesten''
WTF Johnny, vieze vuile klootzak dat je er bent
quote:
ja? Maar die mocht toch niet uitgezonden worden?quote:
We zullen zien welke beelden we allemaal te zien krijgen, en welke niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja? Maar die mocht toch niet uitgezonden worden?
Ditquote:
Dat zal hij wel zijn ja. Waarom stuurt die moeder hem niet naar een speciale school.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef MissJ het volgende:
jeetje zeg.. de manier waarop hij uit zijn ogen kijkt.. alsof hij depressief is ofzo
Dat lost het niet meteen op. Op speciale scholen wordt óók gepest, helaas.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:49 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Dat zal hij wel zijn ja. Waarom stuurt die moeder hem niet naar een speciale school.
Inderdaad. Denk dat hij daar beter tot zijn recht zal komen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:49 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Dat zal hij wel zijn ja. Waarom stuurt die moeder hem niet naar een speciale school.
Hoeft niet (kan wel natuurlijk). Hij kijkt gewoon heel vlak, zonder gezichtsuitdrukkingen. Hoort bij autisme.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:49 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan kan hij ook merken dat er meer mensen zoals hij zijn en misschien wordt hij daardoor zelfverzekerder.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef Bijna het volgende:
[..]
Dat lost het niet meteen op. Op speciale scholen wordt óók gepest, helaas.
Ik had dat niet eens doorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dennis Weening, das wel een beetje jammer
Ditquote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel goed dat ze het alsnog, hetzij in alternatieve vorm, uitzenden.
#TeamPatrick
Adhd en pddnos gaan vaak samen gepaard. Ik heb het ook in die vorm.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hij snapt het zelf niet. Hij heeft autisme, geen adhd.
Of misschien allebei, dat zou kunnen.
Dat wou hij zelfquote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel goed dat ze het alsnog, hetzij in alternatieve vorm, uitzenden.
#TeamPatrick
Ah okequote:
Op mijn school was er echt geen gepest, wel gedoe onderling maar pesten werd heel serieus genomen, meer dan op de reguliere basisschool..quote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef Bijna het volgende:
[..]
Dat lost het niet meteen op. Op speciale scholen wordt óók gepest, helaas.
Wil ik ook wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:07 schreef Drolflap het volgende:
Wel te gek dat ze die jongen gewoon voor een groot deel zelf laten vliegen
Wie wil dat nou nietquote:Op maandag 19 mei 2014 21:07 schreef Drolflap het volgende:
Wel te gek dat ze die jongen gewoon voor een groot deel zelf laten vliegen
quote:
Echt he, Dennis is echtquote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Drolflap het volgende:
Dennis trilt gewoon van woeden, wat een baas
Jerrycan nodig ?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:12 schreef Lenoire het volgende:
Afbranden die school? Of is dat te extreem?
quote:
Ik denk dat ze het dan allang opgegeven had als dit het resultaat was. Je komt ook niet zomaar op het speciaal onderwijs toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Misschien wil die moeder haar kind een zo normaal leven geven en daardoor niet naar speciaal onderwijs..
Dit.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Drolflap het volgende:
Dennis trilt gewoon van woeden, wat een baas
Met een rugzakje, bij mij ging dat makkelijk. Als je dat hebt heb je sowieso ondersteuning op school.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dan allang opgegeven had als dit het resultaat was. Je komt ook niet zomaar op het speciaal onderwijs toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |