Ik doe sowieso geen zaken met mensen van na 1992quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is 3 vmbo toch?
Ik bedoel, 1999.... doen die al examen?![]()
Einde conversatie tussen ons danquote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik doe sowieso geen zaken met mensen van na 1992
Technisch gezien mogelijkquote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is 3 vmbo toch?
Ik bedoel, 1999.... doen die al examen?![]()
echt hequote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef CherryOnTop het volgende:
ze lijken wel geestelijk niet helemaal goed allemaal
Eentje uit die klas is sowieso een dikke slet (zo'n blondje). Op haar 12e vertelde ze stoer hoe veel jongens ze elke keer wel niet aftrokquote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef CherryOnTop het volgende:
ze lijken wel geestelijk niet helemaal goed allemaal
Bedankt hèquote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je de in 1969 geboren conciërge van die school bent ofzo
Welkequote:Op maandag 5 mei 2014 21:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eentje uit die klas is sowieso een dikke slet (zo'n blondje). Op haar 12e vertelde ze stoer hoe veel jongens ze elke keer wel niet aftrok__
Dat kuj wa leernquote:Op maandag 5 mei 2014 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat accentik versta ze heel slecht.
Ah ja. Vriendin uit Oldenzaal gehad ooitquote:
veel jaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Loop eens over straat en kijk hoeveel meiden van onder de 20 dik zijn
Whehequote:Op maandag 5 mei 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Even het gemiddelde niveau van die klas aangeven.twitter:
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:39 schreef pindaplukker het volgende:
Die klasNet een zak aardappelen met gezichten.
Je hebt lelijk en lelijk,,maar dit..![]()
Docenten zijn net zo incompetent als de de leerlingen
Yep. Wordt nog erger, denk ik.quote:
Deze meisjes neuken elke week een ander, alles om z.s.m. zwanger te worden en een kort pittig kapsel te kunnen nemen. Dus ja, ze geven geen neuk om onderwijs.quote:
Lijkt deze keer een voetbalclub ipv een schoolquote:Op maandag 5 mei 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet gezien, welke is er volgende week? Welke school / locatie ?
Could be interesting.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lijkt deze keer een voetbalclub ipv een school
Ik vond ze allemaal, stuk voor stuk, lelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:43 schreef loezzzje het volgende:
Er zaten veel lelijkere meiden in die klas. En tsja, ik zag verder maar 1 of 2 jongens, voor de rest allemaal meiden. Die zijn altijd vals.
Ik ben docent en ik hoor regelmatig neukverhalen jaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze meisjes neuken elke week een ander, alles om z.s.m. zwanger te worden en een kort pittig kapsel te kunnen nemen. Dus ja, ze geven geen neuk om onderwijs.
Er zat er 1 bij waarvan ik niet eens zeker wist of het nou een jongen of meisje was. En die wordt niet gepest, logisch...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal, stuk voor stuk, lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |