Jongensquote:Op maandag 5 mei 2014 21:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter jongens hebben wat dat betreft.
Ah ja die zijn ook gemeen maar dan tegen elkaars gezicht en als het te ver gaat dan ga je een keer goed met elkaar op de vuist.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter jongens hebben wat dat betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 21:19:44 ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:19 schreef Toto69 het volgende:
ff flexuh met johnny de mol ja togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dezen
ff flexuh met johnny de mol ja togGodver, dat wijf is lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
ff flexuh met johnny de mol ja togIk vind dat ie het best okee doet, hij komt bij mij best spontaan en welgemeend over er zijn BN´ers die nepper zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Johnny doet het prima hoor, daar gaat 't me niet omquote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind dat ie het best okee doet, hij komt bij mij best spontaan en welgemeend over er zijn BNN´ers die nepper zijn.
Waar gaat het dan wel om? Verder denk ik dat dat meisje als strakjes ze een vrouwtje is, best nog leuk uit de verf komt. Er zitten grotere lelijkerds in haar groep trouwens.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Johnny doet het prima hoor, daar gaat 't me niet om
Dit is niet het gepeste meisje. Daar komt 't wel goed mee.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om? Verder denk ik dat dat meisje als strakjes ze een vrouwtje is, best nog leuk uit de verf komt. Er zitten grotere lelijkerds in haar groep trouwens.
Ik ken helaas een aantal mensen uit die klas, dus dan ben je er zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wtf waar haal je dit vandaan? Is die verstandelijk beperkt ofzo
Tokkiequote:Op maandag 5 mei 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
En haar to do list is ook mooi geworden
-
mijn god, wat een niveau
Zelfs voor vmbo is dat echt van een schrikbarend niveauquote:Op maandag 5 mei 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken helaas een aantal mensen uit die klas, dus dan ben je er zo.
Maar ik ga, geen namen noemen, wat logisch is.
Het verbaast me ook hélemaal niets dat deze school/klas in dit programma zit. Echt niet. Dit is een schoolvoorbeeld van een groep met veel pesters.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs voor vmbo is dat echt van een schrikbarend niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |