veel jaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Loop eens over straat en kijk hoeveel meiden van onder de 20 dik zijn
Whehequote:Op maandag 5 mei 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Even het gemiddelde niveau van die klas aangeven.twitter:
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:39 schreef pindaplukker het volgende:
Die klasNet een zak aardappelen met gezichten.
Je hebt lelijk en lelijk,,maar dit..![]()
Docenten zijn net zo incompetent als de de leerlingen
Yep. Wordt nog erger, denk ik.quote:
Deze meisjes neuken elke week een ander, alles om z.s.m. zwanger te worden en een kort pittig kapsel te kunnen nemen. Dus ja, ze geven geen neuk om onderwijs.quote:
Lijkt deze keer een voetbalclub ipv een schoolquote:Op maandag 5 mei 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet gezien, welke is er volgende week? Welke school / locatie ?
Could be interesting.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lijkt deze keer een voetbalclub ipv een school
Ik vond ze allemaal, stuk voor stuk, lelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:43 schreef loezzzje het volgende:
Er zaten veel lelijkere meiden in die klas. En tsja, ik zag verder maar 1 of 2 jongens, voor de rest allemaal meiden. Die zijn altijd vals.
Ik ben docent en ik hoor regelmatig neukverhalen jaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze meisjes neuken elke week een ander, alles om z.s.m. zwanger te worden en een kort pittig kapsel te kunnen nemen. Dus ja, ze geven geen neuk om onderwijs.
Er zat er 1 bij waarvan ik niet eens zeker wist of het nou een jongen of meisje was. En die wordt niet gepest, logisch...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal, stuk voor stuk, lelijk.
Arme jij. Al wil(de) ik ook docent worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben docent en ik hoor regelmatig neukverhalen ja
Preciesquote:Op maandag 5 mei 2014 21:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er zat er 1 bij waarvan ik niet eens zeker wist of het nou een jongen of meisje was. En die wordt niet gepest, logisch...
Blijft een prachtberoep. Ik heb ook gewoon toffe klassen. Op onze school wordt heel erg op relatie gehamerd. Van pestgedrag is eigenlijk geen sprakequote:Op maandag 5 mei 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Arme jij. Al wil(de) ik ook docent worden.
[..]
Precies
Klinkt goedquote:Op maandag 5 mei 2014 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijft een prachtberoep. Ik heb ook gewoon toffe klassen. Op onze school wordt heel erg op relatie gehamerd. Van pestgedrag is eigenlijk geen sprakeWe zijn ook maar klein, 180 leerlingen, ideaal.
Zuuuustehhh!quote:
Tofquote:Op maandag 5 mei 2014 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt goedik heb ooit al eens een les gegeven toen ik in de vierde zat ( op een andere school zelfs ) en heb daar toen echt van genoten
Waren eerste klassertjes, havo/vwo.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tof![]()
Ja als het goed gaat, dan is het geweldig
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef CherryOnTop het volgende:
ze lijken wel geestelijk niet helemaal goed allemaal
Is dat van die gepeste of van die andere ginger?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
En haar to do list is ook mooi geworden
TO DO LIST
- tatto zeten met c
- kamer schilderen met
- de nijmeegse 4 dagen 50 km lopen
- bungee jumpen
- sky diven
- een oorlog fotografeeren
- familie in zwitserland opzoeken
- een bruiloft fotografeeren
- school muzical schrijfen
- een boek schrijfen
- trouwen
- reisen naar alle 7 contienenten
- slapen op de noordpool
- slapen op de zuidpool
- vrijwilegers werk doen in afrika
- vrijwilegers werk doen in azie
- eigen foto winkel beginnen
- imagine dragon ontmoeten
- bastille ontmoeten
- rijbewijs hallen
- een rode auto hebben
- koken in een restorantl
mijn god, wat een niveau
Van de gepestequote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:19 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Is dat van die gepeste of van die andere ginger?
Die gepeste vond ik wel lievvvv
Dat is niet hun trainer maar een ex-profquote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef CherryOnTop het volgende:
O ja vanavond die trainer die zegt dat de spelers 'schaapachtig zitten te lachen' om het filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |