Nondeju, heb je daar geen last van in je rug/nek?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:30 schreef appelsap het volgende:
Vanmiddag 1,5 uur in de sportschool staan zweten en een half uur baantjes gezwommen. Morgenochtend weer maar dan zonder het zwemmen.
Mijn borsten beginnen ook wat te krimpen maar gelukkig wel in verhouding. (Van 75H naar 70H) Ik zou ze liever kleiner hebben maar ik heb nu al veel huidoverschot daar.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
BMI is iets wat met mijn lengte van 1,57 eigenlijk niet accuraat meer is.
hier precies andersom hoor! ik en ook 1.60 maar met 80 kilo geloofde niemand dat ik obesitas had.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Leuk een mede dwerg![]()
Ik ben 1.58boven de 60 kg zie ik er al uit alsof ik extreme obesitas heb.
Wel? Niet toch? Had dat gelezen op die site iig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
hier precies andersom hoor! ik en ook 1.60 maar met 80 kilo geloofde niemand dat ik obesitas had.
nee, ben het met je eens! ik zie er echt niet gezond uit met een "gezond" bmi van 20 bij 52 kilo...quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wel? Niet toch? Had dat gelezen op die site iig.
Ik heb er ooit 48 gewogen... Dat is echt veeeeel te mager idd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ben het met je eens! ik zie er echt niet gezond uit met een "gezond" bmi van 20 bij 52 kilo...
Nee, eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nondeju, heb je daar geen last van in je rug/nek?
It's all about the proportionquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso vind ik bmi maar een raar iets. Een gewicht van 62kg zou bij mij nog binnen "gezond" vallen, maar dan vind ik mezelf maar eng denk ik.(1.75m overigens)
Mijn bovenbenen kennen geen proportie.quote:
Ohquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn bovenbenen kennen geen proportie.
Niet eens de spring stukken, ik kreeg juist enorm last van mijn knieën bij de lunges.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en Jillian en hardlopen tegelijk zou ik niet doen met een fragiele knie, tenzij je de springstukken van Jillian overslaat.
Ik denk dat ik het voor het zekere maar gewoononiet doe haha. Morgen wel weer hardlopenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet eens de spring stukken, ik kreeg juist enorm last van mijn knieën bij de lunges.![]()
Ik heb Jillian wel een tijdje gecombineerd met hardlopen, dus Jillian op de rustdagen. Was prima te combineren, maar ik ben dus op een gegeven moment de lunges over gaan slaan omdat ik wilde kunnen blijven hardlopen.
Ijsdraakje, 8 cm is echt super zeg!
Welkom Mrs Salvatore!
Mijn zusje is geloof ik 1.60/1.61 en weegt 52 en is dus echt wel in verhouding en ziet er gezond uitquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 48 gewogen... Dat is echt veeeeel te mager idd.
Ik was toen echt mager. 55 kilo stond wel mooi. Dus daar ga ik maar voor :-)quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mijn zusje is geloof ik 1.60/1.61 en weegt 52 en is dus echt wel in verhouding en ziet er gezond uit
Dunne benen (net als ik) maar ook een buik zonder spek en toch niet graatmager.
We hebben precies hetzelfde figuur, appel.
Dus ik neem dat altijd maar een beetje als voorbeeld. Met 52 - 55 kg is mijn buik ook gewoon een keer weg
Nog 10kg jueeej
Mooi streven!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik was toen echt mager. 55 kilo stond wel mooi. Dus daar ga ik maar voor :-)
Ik ook. Vooral omdat ik ruim een jaar geleden (91 kg bij 1m67) nauwelijks durfde te hopen dat ik écht een gezond bmi (onder de 70 kg) zou kunnen bereiken. Dus ik wilde eerst een 8 zien, toen onder de 85, toen onder de 80, en nu onder de 75. Maar nu (76 kg) is het eindelijk wel in zicht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mooi streven!
heb je ook tussen doelen?
Dat werkt bij mij wel goedik denk meestal maar 5kg vooruit.
Jup steeds 5 tallen dus nu de 75 straks de 70 dan 65 enz. Kleine stapjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mooi streven!
heb je ook tussen doelen?
Dat werkt bij mij wel goedik denk meestal maar 5kg vooruit.
Ik 20 nog niet zo lang geleden haha.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
55 kilo. De laatste keer dat ik dat woog was ik 9 denk ik.
Tien op z'n max.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
55 kilo. De laatste keer dat ik dat woog was ik 9 denk ik.
Af en toe raak ik verward over de gewichten, tot ik me besef dat de poster in kwestie een stukje kleiner is dan mij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is dat ik 20 cm langer dan jullie ben, wat het enigszins relativeert, maar als ik 55 kilo zou willen wegen zou ik toch echt stukken lichaam af moeten gaan snijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |