Ik probeer wel op mijn voeding te letten, maar afvallen kun je het niet noemen. Doordeweeks gaat het prima, maar in het weekend kijk ik nergens naar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:14 schreef leolinedance het volgende:
Het is wel een echt vrouwen topicGeen mannen die aan het afvallen zijn hier?
Oee, die is leukquote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, is het mogelijk om verliefd te zijn op een kledingstuk?.
Ik kan geen normale selfies maken, maar even om een idee te geven
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, dat is een hele, hele dikke reet, maar wel in een heel, heel leuk jurkje. De meisjes hebben het wat benauwd, maar een maat groter zat weer te ruim. En ik hoef 'm niet in te nemen, aangezien de curvatuur van m'n reet zorgt dat hij niet achterlijk lang valt.
Hier zijn geloof ik 2 mannen die echt 'vast' posten. In slank zitten er meer dacht ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:14 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:35 schreef Patoshik het volgende:
Waar ik ongeveer 1,5 jaar geleden m'n fiets ritueel heb verbrand (tenminste, dat wou ik maar het mocht niet.) omdat ik zo'n hekel heb aan fietsen vond ik het vanmorgen zelfs leuk.![]()
De auto wou niet starten dus moest op de fiets naar het werk maar wat lekker was dat. Ga het zeker maar eens weer vaker doen. Toch maar goed dat ik 'm toen niet verbranden mocht.
Echt super goed bezig!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef appelsap het volgende:
71.5 op de weegschaal dus weer een halve kilo eraf.
Wil vanavond naar de sportschool maar ik heb vannacht amper geslapen en ik voel me brak dus ik weet nog niet of ik ga.
Lurker hierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:14 schreef leolinedance het volgende:
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef appelsap het volgende:
Wil vanavond naar de sportschool maar ik heb vannacht amper geslapen en ik voel me brak dus ik weet nog niet of ik ga.
Brakke slapeloze nachten workouts zijn de beste.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef appelsap het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:27 schreef Timmos het volgende:
[..]
Lurker hier![]()
-20 kilo, gemiddeld kilo per week, veel trainen, lowcarb high protein.
Geen eetlust vooral, veel stress en spanning. En ik ben aan het worstelen met geen brood, weinig budget, weinig boodschappen in huis enz.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een raar lijstje sowieso.Is het niet wat weinig?
Nee, stress gevoelig en atm erg veel stress. En dan verdwijnt mijn eetlust.quote:
Ach, ik heb ook legendarische momenten van zelfhaat hoor. En die momenten kunnen best lang aanhoudenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef laiveneertiekje het volgende:
clums, staat je fantastisch. En dat idee dat je als dikkerdje gelijk nooit meer "hot" kan zijn moet er bij mij ook maar eens uit als ik sommige van mijn vrienden mag geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |