Er gaat heel wat voor nodig zijn voor mij om de biertjes te laten staan, dan maar wat meer vet.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Biertjesdat sowieso.
Heb die ook op sporadisch nog een biertje geschrapt.mag wel weer als er meer af is.
Mijn vrienden hadden al bedacht dat Bacardi met cola light prima is een dieet past want het is immers light. Zeg daar maar eens wat zinnigs op terugquote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er gaat heel wat voor nodig zijn voor mij om de biertjes te laten staan, dan maar wat meer vet.In juni ook weer naar een bierfestival.
"Light is vies"quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vrienden hadden al bedacht dat Bacardi met cola light prima is een dieet past want het is immers light. Zeg daar maar eens wat zinnigs op terug
Zit jezelf niet zo als te zeiken, die jurk staat je echt prachtig!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, is het mogelijk om verliefd te zijn op een kledingstuk?.
Ik kan geen normale selfies maken, maar even om een idee te geven
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, dat is een hele, hele dikke reet, maar wel in een heel, heel leuk jurkje. De meisjes hebben het wat benauwd, maar een maat groter zat weer te ruim. En ik hoef 'm niet in te nemen, aangezien de curvatuur van m'n reet zorgt dat hij niet achterlijk lang valt.
Ik ben van 7 dagen bier drinken naar 2 dagen gegaanquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het weekend mag ik biertjes. En met biertjes wordt maat houden lastiger.![]()
Maar biertjes.
Oh I know, hij staat me écht heel leuk, zeg ik bescheidenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zit jezelf niet zo als te zeiken, die jurk staat je echt prachtig!
Altijd vrijdag en zaterdag. (En incidenteel op andere dagen, zoals feestdagen of bij bierfestivals.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben van 7 dagen bier drinken naar 2 dagen gegaan![]()
niet dat ik doordeweeks zo veel dronk, maar 2 flesjes op een avond wel.
Zeker waar.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh I know, hij staat me écht heel leuk, zeg ik bescheiden. Maar neemt niet weg dat ik op dit moment achterlijk dik ben, zelfs voor mijn doen
. Maar dat was dus m'n punt, je hoeft er niet direct walgelijk uit te zien met een hoger BMI.
Hier ook. Tripels enzoquote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd vrijdag en zaterdag. (En incidenteel op andere dagen, zoals feestdagen of bij bierfestivals.) Maar daar komt ook het nodige zware bier bij kijken, dus meh.
Dan is het goed!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh I know, hij staat me écht heel leuk, zeg ik bescheiden. Maar neemt niet weg dat ik op dit moment achterlijk dik ben, zelfs voor mijn doen
. Maar dat was dus m'n punt, je hoeft er niet direct walgelijk uit te zien met een hoger BMI.
Dat is zķ waar, en dat illustreer je hiermee uitstekend.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik! Vergeet mij niet... Zullen we een meet plannen en m allemaal aandoen?quote:
Haha is goed! Al is gezien mijn onvoorspelbaarheid bij mij thuis misschien niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En ik! Vergeet mij niet... Zullen we een meet plannen en m allemaal aandoen?
Jaaaaa! Jurkjes-meet!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En ik! Vergeet mij niet... Zullen we een meet plannen en m allemaal aandoen?
Lekker bezig probeer dit vast te houden :-)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:57 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren op dag 1 van mijn menstruatie zelfs iets lichter dan de dag ervoor en vandaag maar 50gr meer dan gisteren.I am doing something really right op het moment. Vasthouden!
![]()
Het werkt wel vreselijk motiverend en het voelt nu ook wel weer alsof ik echt op de goede weg ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |