abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139610357
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:25 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Huh? 1 keer door LittleFinger, en 1 keer door oma toch? Waarbij een verschillende kant van het verhaal wordt belicht?
Weet je dat zeker? Ik had het idee dat het er allemaal nogal dik op lag. Maar kan ook zo aanvoelen omdat ik vantevoren al wist hoe het zat.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:34:53 #177
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139610369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:32 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Ik had het idee dat het er allemaal nogal dik op lag. Maar kan ook zo aanvoelen omdat ik vantevoren al wist hoe het zat.
Elke keer dat je aan het klagen bent (en dat zijn heel veel keren) is het behoorlijk duidelijk dat dat komt omdat je van te voren al weet hoe het zit, dus geen verrassing daar :')
Laffe huichelaar
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:36:03 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139610378
boring aflevering!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:36:38 #179
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139610386
Gelukkig hebben we met Khaleesi wel hét tegenargument als iemand weer met het briljante argument komt dat spoilen een serie leuker maakt
Laffe huichelaar
pi_139610397
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Elke keer dat je aan het klagen bent (en dat zijn heel veel keren) is het behoorlijk duidelijk dat dat komt omdat je van te voren al weet hoe het zit, dus geen verrassing daar :')
Ik was er zelf inmiddels ook al achter dat het gespoild zijn een groot deel van de lol verpest. :D _O-
Thanks for pointing it out though.

Ik wil overigens niet puur als klaagster te boek staan hoor. Per slot van rekening heb ik de laatste ep hier "aardig" genoemd, wat nog tamelijk vriendelijk is tegenover wat de rest er hier van vond.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:36 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig hebben we met Khaleesi wel hét tegenargument als iemand weer met het briljante argument komt dat spoilen een serie leuker maakt
Wie heeft dat gezegd dan??? :') Dat is echt bs. :)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:39:56 #181
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139610417
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:37 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik was er zelf inmiddels ook al achter dat het gespoild zijn een groot deel van de lol verpest. :D _O-

Ik wil overigens niet puur als klaagster te boek staan hoor. Per slot van rekening heb ik de laatste ep hier "aardig" genoemd, wat nog tamelijk vriendelijk is tegenover wat de rest er hier van vond.
Ach, je ziet het bij bijna elke serie die men goed vindt. Na een aantal seizoenen zijn de verwachtingen verschrikkelijk hooggespannen en neemt de serie 9 vd 10 keer wat af in kwaliteit (maar heel weinig series zijn 6/7 seizoenenlang topniveau) en dan lees je ineens alleen nog maar geklaag, terwijl het nog steeds een topserie is
Laffe huichelaar
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:41:58 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139610432
quote:

[..]

[..]

Wie heeft dat gezegd dan??? :') Dat is echt bs. :)
TV / [USA] Game of Thrones #131 Oathkeeper

Dit komt om de zoveel topics wel een paar keer terug
Laffe huichelaar
pi_139610547
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ach, je ziet het bij bijna elke serie die men goed vindt. Na een aantal seizoenen zijn de verwachtingen verschrikkelijk hooggespannen en neemt de serie 9 vd 10 keer wat af in kwaliteit (maar heel weinig series zijn 6/7 seizoenenlang topniveau) en dan lees je ineens alleen nog maar geklaag, terwijl het nog steeds een topserie is
Nou we zijn al 4 seizoenen onderweg en ik lees bijna alleen maar hosanna in dit topic, dus er mag best wat meer geklaagd worden imho. _O- Niet voor niks dat ik er dan zo tegen af steek. Ik kan ook alle goeie dingen in de laatste ep benoemen hoor, die waren er zeker, maar dat doet iedereen hier al.

Ach, ik merk gewoon dingen op die me opvallen of tegenstaan. Dat dat dan gaat om iets kleins als een accent wat van ep tot ep verandert, dat geeft wel aan dat de serie nog steeds van een hoog niveau is. Maar er zijn m.i. ook grotere, terugkerende problemen zoals de improvisaties van Benioff en Weiss, en die zijn toch wat zorgwekkend. En dat is niet alleen door boeklezers te merken, ook als casual kijker valt het op als een character ineens rare sprongen maakt of onkarakteristiek gedrag vertoont. Dan is er vaak door de schrijvers aan het bronmateriaal gemorreld.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:57:36 #184
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139610608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:53 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nou we zijn al 4 seizoenen onderweg en ik lees bijna alleen maar hosanna in dit topic, dus er mag best wat meer geklaagd worden imho. _O- Niet voor niks dat ik er dan zo tegen af steek. Ik kan ook alle goeie dingen in de laatste ep benoemen hoor, die waren er zeker, maar dat doet iedereen hier al.

Ach, ik merk gewoon dingen op die me opvallen of tegenstaan. Dat dat dan gaat om iets kleins als een accent wat van ep tot ep verandert, dat geeft wel aan dat de serie nog steeds van een hoog niveau is. Maar er zijn m.i. ook grotere, terugkerende problemen zoals de improvisaties van Benioff en Weiss, en die zijn toch wat zorgwekkend. En dat is niet alleen door boeklezers te merken, ook als casual kijker valt het op als een character ineens rare sprongen maakt of onkarakteristiek gedrag vertoont. Dan is er vaak door de schrijvers aan het bronmateriaal gemorreld.
Ik kijk af en toe gewoon een aflevering Revolution voor perspectief :+
Laffe huichelaar
pi_139610706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dan zijn ze niet helemaal consequent bezig. Want aangaande Jon Arryn, wat vier seizoenen geleden gebeurde, doen ze het maar vlugvlug, terwijl het plot van de moord op Joffrey wel 5x of meer uit de doeken gedaan wordt, omdat de fans het anders niet zouden snappen??? Verschillende regisseurs misschien?
Ja, verschillende regisseurs. Al maakt dat ook niet altijd uit: het geniale regisseerwerk (imo) van aflevering 2 heeft trouwens dezelfde regisseur als aflevering 3, waar iedereen kritiek had op de rape scène die niet zo bedoeld zou zijn.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_139610716
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik kijk af en toe gewoon een aflevering Revolution voor perspectief :+
Het kan er ook aan liggen dat ik nu maar 1 serie kijk hoor, dat ik er daarom wat te diep op in ga.
Ik vraag me ook af of GoT het wel toelaat om tegelijkertijd meerdere series intensief te volgen. De Jon Arryn onthulling is daar een goeie illustratie van.
pi_139610764
En anders zien die mensen de onthulling wel bij een rewatch. Bij een rewatch krijg je zoveel meer mee. Bij de eerste keer kijken had ik bijvoorbeeld echt niet door dat commander Mormont Jorah's vader was, wat ook best een grote onthulling is.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_139610936
Update OP:

Gelijk 3 bad guys opgerold :')
Nu de andere bad guys (wildlings) nog :P

dinsdag 6 mei 2014 @ 09:40:02 #189
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_139611376
quote:

[..]

SSST!
Helemaal super.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:46:01 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139611491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dan zijn ze niet helemaal consequent bezig. Want aangaande Jon Arryn, wat vier seizoenen geleden gebeurde, doen ze het maar vlugvlug, terwijl het plot van de moord op Joffrey wel 5x of meer uit de doeken gedaan wordt, omdat de fans het anders niet zouden snappen??? Verschillende regisseurs misschien?
Dat werd geen 5x uit de doeken gedaan, we kregen het in 2 stappen. De eerste stap dat de ketting gebruikt was en van Petyr afkwam, de tweede stap dat Olenna het verdere werk gedaan had. Dat het leek alsof ze het voor de 5e x vertelden was omdat dat allemaal hier in dit topic tot treurens toe gespoild, geraden en besproken werd :D Ik zat ook van "Jaaaa, wist ik toch al laaaang, maar dat kwam echt door hier.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:48:28 #191
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139611540
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Khaleesi het volgende:
Jammer dat zo'n belangrijke onthulling zo weggemoffeld wordt in zo'n belachelijke scene... :N
Ik vond t eigenlijk wel grappig dat het tussen neus en lippen door verteld werd en toen snel weer met de "mantel der liefde" bedekt werd door Petyr. Maakte dat ik ff tijdens dat zoenen zat van "WTF?!,..... Nee maar... WTF... What the... WAT?!". Het zou ook raar zijn om e reen hoop stampij over te maken aangezien er maar 2 mensen zijn die het weten en het niet besproken moet worden. Oke, het voelde wel een klein beetje onthullerig aan t.o.v. de kijkers, dat wel. Maar dat het zo kort was snap ik dan weer wel.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:11:06 #192
136 V.
Like tears in rain...
pi_139611892
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat dat bij mij ook een heel klein beetje meespeelt, al vond ik de exposure van de moord op Joffrey wel meevallen. Ik loop nu een stukkie voor op de serie, en ik weet niet of dat heel erg bevalt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:15:40 #193
136 V.
Like tears in rain...
pi_139611995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:03 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Het kan er ook aan liggen dat ik nu maar 1 serie kijk hoor, dat ik er daarom wat te diep op in ga.
Weet ik niet. Ik zit tot aan mijn oksels in drie series op dit moment, en ik ben ook kritisch.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139612053
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:15 schreef Verbal het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik zit tot aan mijn oksels in drie series op dit moment, en ik ben ook kritisch.

V.
Aard van het beestje, wellicht...
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:20:02 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139612095
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:18 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Aard van het beestje, wellicht...
Hou je nou maar eens bezig met Westeros, jij keutelintrekkende khaleesi mother of dragons :P

Al snap ik wel waarom ze t doet, het voelt toch een beetje als "uitsteller van de confrontatie".
L'Amour menaçant:
  Forum Admin dinsdag 6 mei 2014 @ 10:21:56 #196
35723 crew  GGMM
pi_139612136
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:32 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dat blijkt ja, want meestal kraam je onzin uit hier.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139612664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:16 schreef Khaleesi het volgende:
Update OP:

Gelijk 3 bad guys opgerold :')
Nu de andere bad guys (wildlings) nog :P

[ afbeelding ]
Ik vond Locke en Karl wel cool eigenlijk, had die best nog wat langer willen zien.
pi_139612710
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat blijkt ja, want meestal kraam je onzin uit hier.
Jullie mam.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:46:36 #199
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139612730
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ik vond Locke en Karl wel cool eigenlijk, had die best nog wat langer willen zien.
Locke wel, Karl niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139612827
Al die gesprekken van Cersei vond ik juist wel leuk. Je kunt echt zien hoe ze de jury voor zich probeert te spannen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')