Voor de volgende TTquote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en door die chaos kon hij weer hogerop komen door met Lysa te trouwen. Chaos is a ladder.
jip! daar dacht ik ook aanquote:
Margaery zat net zo hard te fucken als Cersei. Ze zei niet voor niets "Hoe moet ik je noemen, zus of... moeder?"quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jup. Ook dat hele 'oh, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht' was erg doorzichtig.
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het zo intens zonde dat Littlefinger zo slecht gespeeld wordtAls dat net zo'n castsucces had geweest als Charles Dance had deze serie niet beter gekund
De regisseur had dit erover te zeggen:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Khaleesi het volgende:
Jammer dat zo'n belangrijke onthulling zo weggemoffeld wordt in zo'n belachelijke scene...
Volgens mij overschat ze mensen te veel. Ik heb me toch vreemde uitspraken gezien in deze reeks...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De regisseur had dit erover te zeggen:
“In these highly serialized shows, you have to trust and hope your audience is following along. Audiences are really, really smart and you want to give them some credit for being invested in the storyline, and not throwing everything out really easily for people. There are these moments when you go ‘wait, what did they say? Oh! That’s because in season one this happened and in season two this happened.’”
nog steeds over dat accent van Littlefinger?quote:
idd ik snapte geen fuck van die bullshit die dat mens liep uit te kramen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens mij overschat ze mensen te veel. Ik heb me toch vreemde uitspraken gezien in deze reeks...
Zit wat in ja, als ze dat gewoon georganiseerd en stealthy hadden aangepakt waren er aan de kant van de 'goeden' waarschijnlijk niet eens doden gevallen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd ik snapte geen fuck van die bullshit die dat mens liep uit te kramen.
overigens was die attack van de crows wel matig in beeld gebracht.. niet eens een verrassingsaanval ofzo, gewoon keihard rennen over het main path naar crastor's keepik zat wel met zo'n
gezicht te kijken..
daarom altijd engelse subsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:52 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
nog steeds over dat accent van Littlefinger?![]()
Ik denk dat Littlefinger zo gromde aan boord van dat schip, omdat hij zacht probeerde te praten, zonder te fluisteren. Hij zei ook tegen Dontos dat stemmen ver dragen over het water en op deze manier probeerde hij die normale, wezelige dictie van 'm beheerst te houden. Als ie alles in die scene zou hebben gefluisterd is dat voor de dramaturgie weer niet goed, omdat de kijker het dan niet goed genoeg verstaat.
Dat heeft inderdaad niks met liefde te maken. Net zo goed als dat het redden van Sansa niets met barmhartigheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:54 schreef schijffie het volgende:
Het kan toch niet zijn dat Baelish dat rare mens Arryn als vrouw wil hebben? Lijkt me eerder dat ook zij een ladder is naar zijn daadwerkelijke doel ("everything"). Je zag hem al bedenkelijk kijken toen ze voorstelde om meteen te trouwen.
Vind die in de serie nog steeds mooier/realistischer. Als de koning struikelt bij het afdalen van de troon in je plaatje is ie shaslick en hoeven ze hem alleen nog maar te bakken. Die in je post ziet er erg overdreven en to-taal niet indrukwekkend uit.quote:
Dan zijn ze niet helemaal consequent bezig. Want aangaande Jon Arryn, wat vier seizoenen geleden gebeurde, doen ze het maar vlugvlug, terwijl het plot van de moord op Joffrey wel 5x of meer uit de doeken gedaan wordt, omdat de fans het anders niet zouden snappen??? Verschillende regisseurs misschien?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De regisseur had dit erover te zeggen:
“In these highly serialized shows, you have to trust and hope your audience is following along. Audiences are really, really smart and you want to give them some credit for being invested in the storyline, and not throwing everything out really easily for people. There are these moments when you go ‘wait, what did they say? Oh! That’s because in season one this happened and in season two this happened.’”
Huh? 1 keer door LittleFinger, en 1 keer door oma toch? Waarbij een verschillende kant van het verhaal wordt belicht?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
terwijl het plot van de moord op Joffrey wel 5x of meer uit de doeken gedaan wordt,
Weet je dat zeker? Ik had het idee dat het er allemaal nogal dik op lag. Maar kan ook zo aanvoelen omdat ik vantevoren al wist hoe het zat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Huh? 1 keer door LittleFinger, en 1 keer door oma toch? Waarbij een verschillende kant van het verhaal wordt belicht?
Elke keer dat je aan het klagen bent (en dat zijn heel veel keren) is het behoorlijk duidelijk dat dat komt omdat je van te voren al weet hoe het zit, dus geen verrassing daarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik had het idee dat het er allemaal nogal dik op lag. Maar kan ook zo aanvoelen omdat ik vantevoren al wist hoe het zat.
Ik was er zelf inmiddels ook al achter dat het gespoild zijn een groot deel van de lol verpest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer dat je aan het klagen bent (en dat zijn heel veel keren) is het behoorlijk duidelijk dat dat komt omdat je van te voren al weet hoe het zit, dus geen verrassing daar
Wie heeft dat gezegd dan???quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:36 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig hebben we met Khaleesi wel hét tegenargument als iemand weer met het briljante argument komt dat spoilen een serie leuker maakt
Ach, je ziet het bij bijna elke serie die men goed vindt. Na een aantal seizoenen zijn de verwachtingen verschrikkelijk hooggespannen en neemt de serie 9 vd 10 keer wat af in kwaliteit (maar heel weinig series zijn 6/7 seizoenenlang topniveau) en dan lees je ineens alleen nog maar geklaag, terwijl het nog steeds een topserie isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik was er zelf inmiddels ook al achter dat het gespoild zijn een groot deel van de lol verpest.![]()
![]()
Thanks for pointing it out though.
Ik wil overigens niet puur als klaagster te boek staan hoor. Per slot van rekening heb ik de laatste ep hier "aardig" genoemd, wat nog tamelijk vriendelijk is tegenover wat de rest er hier van vond.
TV / [USA] Game of Thrones #131 Oathkeeperquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik was er zelf inmiddels ook al achter dat het gespoild zijn een groot deel van de lol verpest.![]()
![]()
Ik wil overigens niet puur als klaagster te boek staan hoor. Per slot van rekening heb ik de laatste ep hier "aardig" genoemd, wat nog tamelijk vriendelijk is tegenover wat de rest er hier van vond.
[..]
Wie heeft dat gezegd dan???Dat is echt bs.
Nou we zijn al 4 seizoenen onderweg en ik lees bijna alleen maar hosanna in dit topic, dus er mag best wat meer geklaagd worden imho.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, je ziet het bij bijna elke serie die men goed vindt. Na een aantal seizoenen zijn de verwachtingen verschrikkelijk hooggespannen en neemt de serie 9 vd 10 keer wat af in kwaliteit (maar heel weinig series zijn 6/7 seizoenenlang topniveau) en dan lees je ineens alleen nog maar geklaag, terwijl het nog steeds een topserie is
Ik kijk af en toe gewoon een aflevering Revolution voor perspectiefquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nou we zijn al 4 seizoenen onderweg en ik lees bijna alleen maar hosanna in dit topic, dus er mag best wat meer geklaagd worden imho.Niet voor niks dat ik er dan zo tegen af steek. Ik kan ook alle goeie dingen in de laatste ep benoemen hoor, die waren er zeker, maar dat doet iedereen hier al.
Ach, ik merk gewoon dingen op die me opvallen of tegenstaan. Dat dat dan gaat om iets kleins als een accent wat van ep tot ep verandert, dat geeft wel aan dat de serie nog steeds van een hoog niveau is. Maar er zijn m.i. ook grotere, terugkerende problemen zoals de improvisaties van Benioff en Weiss, en die zijn toch wat zorgwekkend. En dat is niet alleen door boeklezers te merken, ook als casual kijker valt het op als een character ineens rare sprongen maakt of onkarakteristiek gedrag vertoont. Dan is er vaak door de schrijvers aan het bronmateriaal gemorreld.
Ja, verschillende regisseurs. Al maakt dat ook niet altijd uit: het geniale regisseerwerk (imo) van aflevering 2 heeft trouwens dezelfde regisseur als aflevering 3, waar iedereen kritiek had op de rape scène die niet zo bedoeld zou zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet helemaal consequent bezig. Want aangaande Jon Arryn, wat vier seizoenen geleden gebeurde, doen ze het maar vlugvlug, terwijl het plot van de moord op Joffrey wel 5x of meer uit de doeken gedaan wordt, omdat de fans het anders niet zouden snappen??? Verschillende regisseurs misschien?
Het kan er ook aan liggen dat ik nu maar 1 serie kijk hoor, dat ik er daarom wat te diep op in ga.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe gewoon een aflevering Revolution voor perspectief
SSST!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
![]()
Dat werd geen 5x uit de doeken gedaan, we kregen het in 2 stappen. De eerste stap dat de ketting gebruikt was en van Petyr afkwam, de tweede stap dat Olenna het verdere werk gedaan had. Dat het leek alsof ze het voor de 5e x vertelden was omdat dat allemaal hier in dit topic tot treurens toe gespoild, geraden en besproken werdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet helemaal consequent bezig. Want aangaande Jon Arryn, wat vier seizoenen geleden gebeurde, doen ze het maar vlugvlug, terwijl het plot van de moord op Joffrey wel 5x of meer uit de doeken gedaan wordt, omdat de fans het anders niet zouden snappen??? Verschillende regisseurs misschien?
Ik vond t eigenlijk wel grappig dat het tussen neus en lippen door verteld werd en toen snel weer met de "mantel der liefde" bedekt werd door Petyr. Maakte dat ik ff tijdens dat zoenen zat van "WTF?!,..... Nee maar... WTF... What the... WAT?!". Het zou ook raar zijn om e reen hoop stampij over te maken aangezien er maar 2 mensen zijn die het weten en het niet besproken moet worden. Oke, het voelde wel een klein beetje onthullerig aan t.o.v. de kijkers, dat wel. Maar dat het zo kort was snap ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Khaleesi het volgende:
Jammer dat zo'n belangrijke onthulling zo weggemoffeld wordt in zo'n belachelijke scene...
Ik denk eerlijk gezegd dat dat bij mij ook een heel klein beetje meespeelt, al vond ik de exposure van de moord op Joffrey wel meevallen. Ik loop nu een stukkie voor op de serie, en ik weet niet of dat heel erg bevalt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer dat je aan het klagen bent (en dat zijn heel veel keren) is het behoorlijk duidelijk dat dat komt omdat je van te voren al weet hoe het zit, dus geen verrassing daar
Weet ik niet. Ik zit tot aan mijn oksels in drie series op dit moment, en ik ben ook kritisch.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het kan er ook aan liggen dat ik nu maar 1 serie kijk hoor, dat ik er daarom wat te diep op in ga.
Aard van het beestje, wellicht...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zit tot aan mijn oksels in drie series op dit moment, en ik ben ook kritisch.
V.
Hou je nou maar eens bezig met Westeros, jij keutelintrekkende khaleesi mother of dragonsquote:
Dat blijkt ja, want meestal kraam je onzin uit hier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik had het idee dat het er allemaal nogal dik op lag. Maar kan ook zo aanvoelen omdat ik vantevoren al wist hoe het zat.
Ik vond Locke en Karl wel cool eigenlijk, had die best nog wat langer willen zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:16 schreef Khaleesi het volgende:
Update OP:
Gelijk 3 bad guys opgerold
Nu de andere bad guys (wildlings) nog
[ afbeelding ]
Jullie mam.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt ja, want meestal kraam je onzin uit hier.
Locke wel, Karl niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik vond Locke en Karl wel cool eigenlijk, had die best nog wat langer willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |