Voor de volgende TTquote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en door die chaos kon hij weer hogerop komen door met Lysa te trouwen. Chaos is a ladder.
jip! daar dacht ik ook aanquote:
Margaery zat net zo hard te fucken als Cersei. Ze zei niet voor niets "Hoe moet ik je noemen, zus of... moeder?"quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jup. Ook dat hele 'oh, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht' was erg doorzichtig.
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het zo intens zonde dat Littlefinger zo slecht gespeeld wordtAls dat net zo'n castsucces had geweest als Charles Dance had deze serie niet beter gekund
De regisseur had dit erover te zeggen:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Khaleesi het volgende:
Jammer dat zo'n belangrijke onthulling zo weggemoffeld wordt in zo'n belachelijke scene...
Volgens mij overschat ze mensen te veel. Ik heb me toch vreemde uitspraken gezien in deze reeks...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De regisseur had dit erover te zeggen:
“In these highly serialized shows, you have to trust and hope your audience is following along. Audiences are really, really smart and you want to give them some credit for being invested in the storyline, and not throwing everything out really easily for people. There are these moments when you go ‘wait, what did they say? Oh! That’s because in season one this happened and in season two this happened.’”
nog steeds over dat accent van Littlefinger?quote:
idd ik snapte geen fuck van die bullshit die dat mens liep uit te kramen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens mij overschat ze mensen te veel. Ik heb me toch vreemde uitspraken gezien in deze reeks...
Zit wat in ja, als ze dat gewoon georganiseerd en stealthy hadden aangepakt waren er aan de kant van de 'goeden' waarschijnlijk niet eens doden gevallen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd ik snapte geen fuck van die bullshit die dat mens liep uit te kramen.
overigens was die attack van de crows wel matig in beeld gebracht.. niet eens een verrassingsaanval ofzo, gewoon keihard rennen over het main path naar crastor's keepik zat wel met zo'n
gezicht te kijken..
daarom altijd engelse subsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:52 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
nog steeds over dat accent van Littlefinger?![]()
Ik denk dat Littlefinger zo gromde aan boord van dat schip, omdat hij zacht probeerde te praten, zonder te fluisteren. Hij zei ook tegen Dontos dat stemmen ver dragen over het water en op deze manier probeerde hij die normale, wezelige dictie van 'm beheerst te houden. Als ie alles in die scene zou hebben gefluisterd is dat voor de dramaturgie weer niet goed, omdat de kijker het dan niet goed genoeg verstaat.
Dat heeft inderdaad niks met liefde te maken. Net zo goed als dat het redden van Sansa niets met barmhartigheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:54 schreef schijffie het volgende:
Het kan toch niet zijn dat Baelish dat rare mens Arryn als vrouw wil hebben? Lijkt me eerder dat ook zij een ladder is naar zijn daadwerkelijke doel ("everything"). Je zag hem al bedenkelijk kijken toen ze voorstelde om meteen te trouwen.
Vind die in de serie nog steeds mooier/realistischer. Als de koning struikelt bij het afdalen van de troon in je plaatje is ie shaslick en hoeven ze hem alleen nog maar te bakken. Die in je post ziet er erg overdreven en to-taal niet indrukwekkend uit.quote:
Dan zijn ze niet helemaal consequent bezig. Want aangaande Jon Arryn, wat vier seizoenen geleden gebeurde, doen ze het maar vlugvlug, terwijl het plot van de moord op Joffrey wel 5x of meer uit de doeken gedaan wordt, omdat de fans het anders niet zouden snappen??? Verschillende regisseurs misschien?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De regisseur had dit erover te zeggen:
“In these highly serialized shows, you have to trust and hope your audience is following along. Audiences are really, really smart and you want to give them some credit for being invested in the storyline, and not throwing everything out really easily for people. There are these moments when you go ‘wait, what did they say? Oh! That’s because in season one this happened and in season two this happened.’”
Huh? 1 keer door LittleFinger, en 1 keer door oma toch? Waarbij een verschillende kant van het verhaal wordt belicht?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
terwijl het plot van de moord op Joffrey wel 5x of meer uit de doeken gedaan wordt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |