Allemaal even lachenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het scheelde een teenlengte. Dit jaar revanche.
Dan pleegt hij een coup d'etatquote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Als Louis het WK wint... dan weet niemand wat er gaat gebeuren.
Als Ilse nou zo'n Brazilliaans pakje aan doet en Waylon een Jezusbeeldpak aan doet moet het wel lukken.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Sowieso meer kans dan Waylon & Ilse vrees ik
Kansloze onderneming dusquote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze waren een hit in een of ander kutland
Ja?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waylon en Ilse hebben betere odds om het ESF te winnen dan dat NL heeft om het WK te winnen.
Hmm, dat vind ik nog best weinig eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja?
Louis staat op 1:20....denk dat Ilse & Waylon dat niet halen.
Het is minachting van de kijkers!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:23 schreef affa het volgende:
Nu.nl doet de kijkers er geen gunst mee door dit naar buiten te brengen.
Als je het niet weet, dan kijk je voor je gevoel gewoon naar een live uitzending.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:11 schreef tralalala het volgende:
Frits Huffnagel
kijkt als groot fan naar het songfestival
Wat een humor hebben ze daar, de mensen kruipen over de grond van het lachen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:36 schreef pedro1995 het volgende:
wtf kijk dit dit stuurde een swa van me van wikpedia maar t slaat egt nergens op http://tinyurl.com/l78e574
die swa heeft gelijk wtf slaat egt nergens opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Wat een humor hebben ze daar, de mensen kruipen over de grond van het lachen.
En dat laten ze even duidelijk merken.quote:
Boekhoorn heeft geld genoeg om onderdelen te laten vervangen.quote:
Oh is ze daarmee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Boekhoorn heeft geld genoeg om onderdelen te laten vervangen.
Misschien is het gewoon veel make-up hoor, maar het ziet er gewoon een beetje vreemd uit.quote:
Wie?quote:
Hehe, ik kan weer uitademen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is het ESF topic niet, gifjes mogen.
Echt zoooo genant.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef OProg het volgende:
De Russische commentatoren hebben een stuk van de commentaar cabine van de Oekraïners ingenomen om hun spullen neer te zetten.
Tjaptjoep, superniger, marcodej.quote:
De Russische commentatoren hebben een stuk van de commentaar cabine van de Oekraïners ingenomen om hun spullen neer te zetten.
superniger ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjaptjoep, superniger, marcodej.
De namen van deze jongens zijn nu voor eeuwig met elkaar verbonden.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]Wat was dat ook alweer? Die seniele man wilde niet kiezen ofzo toch ?
Ja en toen riep, och die Sieneke maar...met wegwerpgebaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]Wat was dat ook alweer? Die seniele man wilde niet kiezen ofzo toch ?
Sterkte aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjaptjoep, superniger, marcodej.
De namen van deze jongens zijn nu voor eeuwig met elkaar verbonden.
Sorry, ik heb me al de hele avond ingehouden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een keer is genoeg Johannes, een keer is genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |