uh, okéquote:Op maandag 5 mei 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat god achter namen plakken gedoe hier op FOK!
J0kkebr0kgodquote:Op maandag 5 mei 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat god achter namen plakken gedoe hier op FOK!
Stel je eens voor hoe het zonder make-up isquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Dat vele lachen is niet goed voor Witteman wil hij die luier leeg houden.
Niet weten dat Immersgod ons WK gaat reddenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef gosschalks het volgende:
Nederland gaat gegarandeerd weer teleurstellen
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We maken dat Spanje helemaal kapot joh.
Met Louis aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoerquote:Op maandag 5 mei 2014 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We maken dat Spanje helemaal kapot joh.
Met Louis win je nooit, die moet je kwijtraken, blok aan het beenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Louis aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoer
Toen Robben die ene kans verneukte, was ik toch wel enigszins teleurgesteld.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Het vorige WK vond ik ze niet teleurstellen
Mad?quote:
Kuyt had moeten spelenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen Robben die ene kans verneukte, was ik toch wel enigszins teleurgesteld.
En ze verloren, daardoor was ik ook teleurgesteldquote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen Robben die ene kans verneukte, was ik toch wel enigszins teleurgesteld.
Sowieso meer kans dan Waylon & Ilse vrees ikquote:
Ze waren een hit in een of ander kutlandquote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Sowieso meer kans dan Waylon & Ilse vrees ik
Die gaat zo lekker schreeuwen danquote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Als Louis het WK wint... dan weet niemand wat er gaat gebeuren.
Allemaal even lachenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het scheelde een teenlengte. Dit jaar revanche.
Dan pleegt hij een coup d'etatquote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Als Louis het WK wint... dan weet niemand wat er gaat gebeuren.
Als Ilse nou zo'n Brazilliaans pakje aan doet en Waylon een Jezusbeeldpak aan doet moet het wel lukken.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Sowieso meer kans dan Waylon & Ilse vrees ik
Kansloze onderneming dusquote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze waren een hit in een of ander kutland
Ja?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waylon en Ilse hebben betere odds om het ESF te winnen dan dat NL heeft om het WK te winnen.
Hmm, dat vind ik nog best weinig eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja?
Louis staat op 1:20....denk dat Ilse & Waylon dat niet halen.
Het is minachting van de kijkers!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:23 schreef affa het volgende:
Nu.nl doet de kijkers er geen gunst mee door dit naar buiten te brengen.
Als je het niet weet, dan kijk je voor je gevoel gewoon naar een live uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |