In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Nog topwedstrijden gehad met Al-Rayyan.quote:
Goede CVMquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Kongolo en Boëtius vind ik van toegevoegde waarde voor Oranje.
gaaf?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, hij gaaf een geweldige steekbal, dus laten we hem maar meenemen.
Dit inderdaad.quote:
Typisch ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
Kan ook op meerdere posities spelen falen.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
Moeten we nu ook al mods van FOK! meenemen?quote:
Even lachen mensen.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten we nu ook al mods van FOK! meenemen?
linkje?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb even geklaagd in KLB over het jaaroverzicht eerder deze avond
Valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee.
Die Zivkovic. Die is talent van het jaar.
Waarom?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
Vreselijk slechte wedstrijd die we beter hadden kunnen verliezen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef alors het volgende:
Het was superwarm. Ik fietste naar huis met oordopjes in met radio1 aan.
Omdat we on-Nederlands laf voetbalde dat toernooi. En had ons hopelijk een vernederend EK bespaard.quote:
Griekenland moet zijn Europese titel ook maar inleveren.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
Meer geluk dan wijsheid dit.
Vreselijk slechte wedstrijd die we beter hadden kunnen verliezen.
inb4 GGMM met "Pics van je oordopjes"quote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef alors het volgende:
Wat een absurde conclusie dit zeg. Raar ventje ben je.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Griekenland moet zijn Europese titel ook maar inleveren.
Jij bent zelf raar, Nederhaterquote:Op zondag 4 mei 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een absurde conclusie dit zeg. Raar ventje ben je.
Is idd ook wat mij staat, dat ik enkel met een t-shirt liep en dat dat eigenlijk al te warm was.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef alors het volgende:
Ik moest huilen van binnen.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet nog wel dat Ooijer opeens moest spelen in plaats van Mathijsen, de moed zakte me in de schoenen.
Er waren ook een stel brullende Brazilianen bij het cafe waar ik keek, die verdwenen plotseling.quote:
Loeiheet inderdaad. Met opdrachtgevers en een koelkast vol met bier op de Uni in een veel te warme vergaderruimte voetbal gekekenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef alors het volgende:
Ik had een tentamenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Loeiheet inderdaad. Met opdrachtgevers en een koelkast vol met bier op de Uni in een veel te warme vergaderruimte voetbal gekeken
Een toernooi dat zeer verdedigend gespeeld wordt moet maar verloren worden? We hebben onze Nederlandse eer daar verdedigd door met passie en strijd te spelen, daar mag je ook wel trots op zijn. Sowieso waren de omstandigheden er niet naar om hoog tempo voetbal te spelen, niet dat Bertje dat had gedaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een vreemde conclusie.
Nee, jou neem ik niet zo serieus.
Wmb wel ja. Was echt een drama om naar te kijken.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef gniffie het volgende:
Een toernooi dat zeer verdedigend gespeeld wordt moet maar verloren worden?
Nou nee.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef gniffie het volgende:
We hebben onze Nederlandse eer daar verdedigd door met passie en strijd te spelen
Bullshit, je kan altijd aanvallend en met goed positiespel spelen, ongeacht de kwaliteit van de spelers.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef gniffie het volgende:
Sowieso waren de omstandigheden er niet naar om hoog tempo voetbal te spelen, niet dat Bertje dat had gedaan.
Dat we daar op exact dezelfde wijze speelde, alleen toen viel het kwartje de andere kant op. Wat voor 3 even-waardeloze wedstrijden zorgde, alleen toen zonder winst.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef gniffie het volgende:
En wat hebben het winnen van de halve finale van het WK en het het dramatische EK überhaupt met elkaar te maken.
Ik moet toch ergens mijn stiekeme Rotterdamse passie kwijtquote:Op zondag 4 mei 2014 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Juist ja
Alleen het score-onderdeel is nog wel geinig, als allemaal teringidioten vanuit heel Europa voor de camera even gek willen doen. Verder is dat hele ESF pure aids.
LR ook die naar de ESF-meet gaat, kom op
alorsgodinquote:Op zondag 4 mei 2014 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. maar ik kom op voor Pax en Johannes die hier nu even niet zijn.
Graag gedaan, jongens.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alorsgodin
Bij deze een bedankje van johannes en mij
Straks ga je me vertellen dat Karina ook een stiekeme Rotterdamse passie heeft?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn stiekeme Rotterdamse passie kwijt![]()
Den Haag, Az, Ajax, Psv, Heerenveen. Ik heb een ware identiteitscrisis.
Hij ging los op de muziek van Birgit Lewis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat was de reden dat onze knuffelneger zo tekeer ging?
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 11-05-2014 om 20:51:20Mooiste moederdagfoto ooit ? http://t.co/zIefV71Dz3 reageer retweet
Lachen gieren brullenquote:
Lijkt me nog vandaag en volgende week want we zijn vandaag alweer bij Uruguay v Nederland.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen
Je snapt wat ik bedoel
Ah, logische redenatiequote:Op zondag 11 mei 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me nog vandaag en volgende week want we zijn vandaag alweer bij Uruguay v Nederland.
Uh.quote:
Nee, er is geen studio sportzomer in Braziliëquote:Op zondag 11 mei 2014 21:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit Sjek niet in Brazilië met een show opgenomen in een resort met kamerplanten?
Ik moest nog lachen ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met Ronald de Boer, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Ronald Mulder en als presentator natuurlijk Ronald van Gelder
WAAROM NIET?!?!?!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, er is geen studio sportzomer in Brazilië
Het is een beetje een rare dag vandaag. Daar zal het aan liggen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft de here God met je humor gedaan?
geen idee Er is nog genoeg geld over bij de NOS aangezien ze voor een prikkie de ED samenvattingen hebben gekochtquote:
Ronald Mulder.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met Ronald de Boer, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Ronald Mulder en als presentator natuurlijk Ronald van Gelder
Brons halen in sotsji is primaquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Evertjan het volgende:
NEC is meestal een easy 6 points voor Ajax. Misschien daarom.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lachen om NEC.
Ajacied422 vindt dit niet leuk
Kutprogramma is datquote:
Met Barbara Barend.quote:
Wel aangeraakt volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's wel een mooie goal van Nieuwendaal
SCHAAM JE KAPOTquote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
DENK NIET AAN DE EREDIVISIE ALS JE ZO SLECHT SPEELT
SLECHTE PLOEG MATIG
Ik mis KAMPFGEISTMENTALITEITquote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
DENK NIET AAN DE EREDIVISIE ALS JE ZO SLECHT SPEELT
SLECHTE PLOEG MATIG
Welke Ronald?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
Het haar van Ronald, dikke Topshow, nu al.
Mulderquote:
Ronald "licht uit, opdoeken die club" Waterreusquote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald 'ik vind FOX belangrijker dan mijn eigen club' de Boer.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder een beetje een kansloze eis van Ajax.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KIJK UIT GIFJE!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zijn er toch ook nog niet zo lang.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Papabassie het volgende:
Ronald de Boer doet net alsof de playoffs net zijn verzonnen
Ronald ookquote:
Het is natuurlijk nogal krom dat je bij FOX je licht laat schijnen over Ajax en de volgende dag doodleuk weer op de club rondhuppelt.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder een beetje een kansloze eis van Ajax.
Stief gaat met Durby promoveren naar de BPL.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
This is VBL, this is no ESF
- Steve McClaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |