Wel aangeraakt volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's wel een mooie goal van Nieuwendaal
SCHAAM JE KAPOTquote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
DENK NIET AAN DE EREDIVISIE ALS JE ZO SLECHT SPEELT
SLECHTE PLOEG MATIG
Ik mis KAMPFGEISTMENTALITEITquote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
DENK NIET AAN DE EREDIVISIE ALS JE ZO SLECHT SPEELT
SLECHTE PLOEG MATIG
Welke Ronald?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
Het haar van Ronald, dikke Topshow, nu al.
Mulderquote:
Ronald "licht uit, opdoeken die club" Waterreusquote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald 'ik vind FOX belangrijker dan mijn eigen club' de Boer.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder een beetje een kansloze eis van Ajax.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KIJK UIT GIFJE!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zijn er toch ook nog niet zo lang.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Papabassie het volgende:
Ronald de Boer doet net alsof de playoffs net zijn verzonnen
Ronald ookquote:
Het is natuurlijk nogal krom dat je bij FOX je licht laat schijnen over Ajax en de volgende dag doodleuk weer op de club rondhuppelt.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder een beetje een kansloze eis van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |