Ja precies.. ben benieuwd.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:48 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Nee blijven gokken op FTs missen van Nets...
Klopt, ik stoor me er voor de rest ook niet aan. Maar bijvoorbeeld die blocking foul die Lowry kreeg was volgens mij gewoon terecht, terwijl de announcers moord en brand schreeuwden.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:47 schreef Salina het volgende:
Wou iemand quoten, weet ff niet meer wie.
Maar veel TV stations hebben een gekleurde bril op, zeker de niet-nationale (state) stations. Juichen allen voor thuisploeg.
Klopt, ik kom ze ook tegen bij streams. Vind het wel charme hebben, al gaat het soms wel erg ver inderdaad (qua gekleurde bril). Objectiviteit is soms ver te zoeken dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Klopt, ik stoor me er voor de rest ook niet aan. Maar bijvoorbeeld die blocking foul die Lowry kreeg was volgens mij gewoon terecht, terwijl de announcers moord en brand schreeuwden.
Welcome to NBA playoffs.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:51 schreef matthijst het volgende:
Spannende bende, wel lame dat fouten en free throws gekloot.
Eensquote:Op zondag 4 mei 2014 21:51 schreef Fukjoeman het volgende:
Zelfs na een jaar of 6 NBA volgen kan ik nog steeds niet wennen aan die fucking timeouts.
Waar, dat was ook gewoon een blocking foul. Net zoals de fout van DeRozen ook een charge was. Maar ze gingen door het dak van woede.quote:Klopt, ik stoor me er voor de rest ook niet aan. Maar bijvoorbeeld die blocking foul die Lowry kreeg was volgens mij gewoon terecht, terwijl de announcers moord en brand schreeuwden.
Hahahaha, ga weg joh.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Welcome to NBA playoffs.![]()
Nooit eerder gezien?
Nee, maar ik bedoel maar, bijna elke game eindigt zo tegenwoordig.quote:
Ja, vind het ook elke keer lamequote:Op zondag 4 mei 2014 21:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel maar, bijna elke game eindigt zo tegenwoordig.
quote:
Nog iets goed te maken misschien?quote:
Van mij mag ie.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Deze game is wel over. Wright on Duncan, ja, blijven doen Carlisle.
Spurs geeft gewoon een gratis clinic weg.quote:
Tja, op zich wel,quote:
O ik dacht dat Gramulanion iets anders bedoelde, maar zo kun je er ook tegen aankijken inderdaad.quote:
Shut it!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
Ze gaan de Blazers sweepen, book it. Five max.
quote:
Pacers weet ik zo nog niet hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:23 schreef DaveDave09 het volgende:
SAS - POR
OKC - LAC
IND - WAS
MIA - BKN
Ik hoop op spurs-clippers en ind-mia, maar zal wel spurs-okc en ind-mia worden
bkn please met de upsetquote:Op maandag 5 mei 2014 00:34 schreef matthijst het volgende:
Regular season uitslagen:
SAS - POR (2-2)
LAC - OKC (2-2)
IND - WAS (2-1)
BKN - MIA (4-0)
Kan je dat serieus? ff uurtje slapen dan wakker? damnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:45 schreef Salina het volgende:
3 3-punters van Hill nog ff maar te laat.
0-1 WAS
Wordt nog leuk, zo.
Nu OKC-LAC...hmm, ff slapen tot half 5 of gewoon wakker blijven. Lastig.
Nee dus, nauwelijks gelukt, maar het viel te proberen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:46 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Kan je dat serieus? ff uurtje slapen dan wakker? damn
Ik ga ervan uit dat de andere conference finalist ook niet ongehavend de finale gaat bereiken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
De misere gaat door
Dit win je maximaal in 7 games. Indiana is helemaal kapot ALS ze de conference finals halen..
Nja boston won in 2008, na 4-3, 4-3, 4-2, en 4-2, oftewel 26 games.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
De misere gaat door
Dit win je maximaal in 7 games. Indiana is helemaal kapot ALS ze de conference finals halen..
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Salina het volgende:
En ja hoor...Golden State ontslaat coach Jackson....na twee sterke seizoenen.
Tsja....
Ik las Melo naar Rockets.. Maar goed we zullen zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Was te verwachten.
Er broeide al van alles gedurende het seizoen.
Ander nieuws/geruchten. Dallas schijnt achter Melo en Chandler aan te gaan.
En Kerr wordt nieuwe headcoach van de Knicks
Carter of Marion moet dan helaas vertrekken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:08 schreef peasant het volgende:
Zonde dat Dallas Chandler heeft laten gaan. Misschien kan hij nog wat gaan betekenen. Maar Melo naar Dallas? Samen met Nowitzki en Ellis? Of laten ze Ellis dan gaan
In Texas betaal je geen inkomstenbelasting, maakt het voor topsporters extra aantrekkelijk. Denk dat Melo hier een financiële keuze overweegt boven sportief succes. Jammer, want Melo is misschien de beste speler van de afgelopen jaren die nooit in de finals heeft gestaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom zou Melo naar Dallas willen? Kan hij daar uberhaupt evenveel verdienen, want sportief is het nou ook niet echt zo'n vooruitgang of wel?
Wie denken jullie dat Bulls gaan (proberen te) halen? Missen aanvallend toch wel wat..
Vind Chicago sportief gezien de beste keuze voor Melo. Een ploeg met toptalent en nog belangrijker voor hem een defence waarin hij 'verschuilen'. Bovendien denk ik dat Thibs de nodige aspecten kan verbeteren in zijn spel(passen...kuch kuch).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom zou Melo naar Dallas willen? Kan hij daar uberhaupt evenveel verdienen, want sportief is het nou ook niet echt zo'n vooruitgang of wel?
Wie denken jullie dat Bulls gaan (proberen te) halen? Missen aanvallend toch wel wat..
Ik hoop dat Chicago dat doet. Hinrich is na dit seizoen free toch? Boozer ook lozen want Taj doet niet onder voor hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Vind Chicago sportief gezien de beste keuze voor Melo. Een ploeg met toptalent en nog belangrijker voor hem een defence waarin hij 'verschuilen'. Bovendien denk ik dat Thibs de nodige aspecten kan verbeteren in zijn spel(passen...kuch kuch).
Elke ploeg die hem als DE man haalt is bij voorbaat gedoemd imo.
Mavs zouden ook een fantastisch team worden. Calderon-Ellis-Melo-Nowitzki-Chandler met Carlisle als coach? WCF. Minimaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Vind Chicago sportief gezien de beste keuze voor Melo. Een ploeg met toptalent en nog belangrijker voor hem een defence waarin hij 'verschuilen'. Bovendien denk ik dat Thibs de nodige aspecten kan verbeteren in zijn spel(passen...kuch kuch).
Elke ploeg die hem als DE man haalt is bij voorbaat gedoemd imo.
Hinrich komt terug voor een minder contract, Boozer is wel een probleem want er is niemand die hem of zijn contract wil. Dus word een amnesty.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chicago dat doet. Hinrich is na dit seizoen free toch? Boozer ook lozen want Taj doet niet onder voor hem.
Iets anders. Ik zou het echt leip vinden als Love Duncan zou vervangen.
Kevin Love zie ik eerder naar de LA Lakers gaan. Hij is oud-speler van UCLA en woont ook buiten het seizoen in Los Angeles.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chicago dat doet. Hinrich is na dit seizoen free toch? Boozer ook lozen want Taj doet niet onder voor hem.
Iets anders. Ik zou het echt leip vinden als Love Duncan zou vervangen.
Ja wel ff de tvgids checken. Vanaf donderdag hebben ze wedstrijden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:40 schreef ashhketchum het volgende:
Weet iemand of playoffs wedstrijden worden uitgezonden op de nederlandse tv. Vorig jaar keek ik via sport1, maar zie ze er nu niet tussen staan.
Grappige is dat Warriors schijnbaar wel al contact hebben gezocht met Kerr, maar NY officieel nog niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kerr naar New York is logisch. Phil Jackson is aangetrokken als GM en Kerr (die jaren onder Jackson bij de Bulls heeft gespeeld) mag de triangle offense gaan introduceren.
quote:: “He has a way of talking right past you, honestly. You can talk to him 100 days in a row, and on the 101st day, he still won’t know your name. That’s something that everyone picks up on. He didn't have any allies.”
Volgens jou wel schijnbaar, gezien je "lastig krijgen tegen OKC" opmerking?quote:
Ah zo. Neu, maar gasten zijn wel verrekte goedquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jij doet al alsof SA in de finals staan
Denk toch dat hij voelde aan de starters dat ze nog vermoeid waren van de Game 7. Fysiek totaal overmeesterd door Miami die superscherp speelde. En misschien dat hij gokte op een uitbarsting van de bank a la game 5 tegen Toronto toen ze wel een 20+ achterstand nog goedmaakte, maar bij die unit speelde wel JJ mee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:52 schreef TheGOAT het volgende:
Jason Kidd z'n rotation? Verschrikkelijk. Speelt met 2 units
-Livingston, Williams, Pierce, Joe Johnson, KG
-Livingston, Thornton, Kirilenko/Anderson, Blatche en Plumlee.
Die 2nd unit heeft 0 scorend vermogen, en heeft ook vrij weinig defense.
In het 2e kwart kon de 1st unit de schade nog reparen, in het 3e kwart niet meer.
En met nog 10 min. te gaan was het 9 of 11 punten. Ik snap niet waarom hij niet Pierce of Johnson terugbracht. De game is nog niet gespeeld. Geef één van hen, of beiden, of D-Will 3 of 4 minuten. Krijg je het dichterbij, great, dan wissel je je hele unit. Wordt het gat groter, wissel je hem, en ga je met de bench en geef je de game op.
Maar om met 10 minuten te gaan al de witte vlag te hijsen? Ik vind dat echt zo'n grote fout, hij gaf gewoon op. Want zo'n groep kan zelf niets creeeren, maar toch spelen ze voornamelijk 1 op 1. Daarnaast konden ze LeBron niet stoppen, terwijl ze hem met die 1st unit toch redelijk onder controle hadden.... Viel me vies tegen van Kidd
En kijk de KD MVP acceptance speech, got tears in my eyes, man wat een mooie speech. Recht uit z'n hart.
Gemeend! Als ze Clippers nu niet pakken gebeurd het nooit..quote:
Wat mij betreft best of the rest (na KD en LBJ). Belachelijk dat ie 13e in de MVP-uitslag is geworden...quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:11 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een onwaarschijnlijk goede PG is Parker toch. Tering...
+1quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat mij betreft best of the rest (na KD en LBJ). Belachelijk dat ie 13e in de MVP-uitslag is geworden...
Zonde, was goeie speler when healthyquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef Salina het volgende:
Bynum (alweer) weg bij Indiana Pacers...
Goh, wat een verrassing.
When healthy en motivated.quote:
Was ronde 1 toch een stuk leukerquote:
Moses Malone! 👍quote:
Hehe, die snake in de kleedkamer...epic.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Was ronde 1 toch een stuk leuker
Oja, wat kan je gebeuren als je in Texas speelt:
http://instagram.com/p/nwOSxRnfSA#
Damn
Herhalingen van de Finals vorig jaar?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef TheGOAT het volgende:
Morgen lekker Miami - Spurs kijken, heerlijke zondag in het verschiet
'Vannacht lekker Miami en Spurs kijken, heerlijke nacht in het verschiet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef TheGOAT het volgende:
Morgen lekker Miami - Spurs kijken, heerlijke zondag in het verschiet
Ja, dat herinner ik me nog van vanmorgen vroeg.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:34 schreef Xa1pt het volgende:
En toen Westbrook viel:
- Man, that hurts.
"Like you've ever been up that high to know that it hurts? You like, had the vertical that I did, 5 inches, Westbrook jumped 40."
- Do you feel better when you insult me like this?
Meh, not impressed. Dan was de Hawks bench van Larry Legend @Atlanta veel leuker/indrukwekkender. Voor mij dan. Aangezien ik liever naar pure skills/fundamentals kijk, dan dergelijke athletic plays.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:24 schreef TheGOAT het volgende:
Kom deze net tegen op youtube, daimmnnnnnn
Kijk de Rockets bench, zou exact hetzelfde doen, damnnn nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdediger staat niet stil en pakt hem helemaal in?quote:Op zondag 11 mei 2014 04:08 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is dit geen charge?Krijgt LBJ ooit een charge foul tegen?
Haha, ja.quote:
Gaaap?quote:
+1quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef matthijst het volgende:
Oud stinkvolk saai
Heb helemaal niks met die gasten.
0.0
Helder argument.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef matthijst het volgende:
Oud stinkvolk saai
0.0
Prima dacht ik, wat mis je?quote:
Basketball is een teamsport.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima dacht ik, wat mis je?
Heb gewoon niks met die Spurs. Suffe, saaie, niet aansprekende spelers.
Er niks mee hebben is een gevoel, dat is een prima argument.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima dacht ik, wat mis je?
Heb gewoon niks met die Spurs. Suffe, saaie, niet aansprekende spelers.
Het gaat je dus puur om de personen en niet om het basketbal zelf begrijp ik?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef matthijst het volgende:
Oud stinkvolk saai
0.0
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Rosario het volgende:
En ze hebben ook een leuk internationaal team.
Miami heeft LeBronquote:Op zondag 11 mei 2014 18:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Het gaat je dus puur om de personen en niet om het basketbal zelf begrijp ik?
Miami is trouwens ook een goddelijk jong team, zeg maar.![]()
En bedankt.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef matthijst het volgende:
Dan kan je een lang zwetsverhaal ophangen
Gefeliciteerd.quote:
En ik zie graag aansprekend basketbal.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef matthijst het volgende:
mensen zien nou eenmaal graag aansprekende spelers.
Nu begrijp je het.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef matthijst het volgende:
Jou maakt het zo te zien weinig uit wie er speelt, als de bal maar mooi rond gaat?
"je" in het algemeen. Als in: je kan er lang of kort over lullenquote:
Dank je, blij dat er spelers als LeBron zijn in de NBA. Zou jij ook moeten zijn.quote:Gefeliciteerd.
LeBron is gewoon een baas, vind ik mooi om te zien.quote:Nu begrijp je het.
En buiten dat, LeBron is ook niet de meest flashy speler van de league hoewel ik echt wel van hem kan genieten, en het is niet zo dat er bij SA géén aansprekende spelers rondlopen (Manu!).
Ow, ik ben wel blij met hem hoor. Wat ik al zei, ik geniet wel van hem.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef matthijst het volgende:
Dank je, blij dat er spelers als LeBron zijn in de NBA. Zou jij ook moeten zijn.
Ik las paar dagen terug een heel mooi artikel ergens op een Amerikaanse sportsite, CBS ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:55 schreef Xa1pt het volgende:
Mja, ik snap wel dat persoonlijkheden aantrekkelijk kunnen zijn op het veld en die hebben de Spurs inderdaad minder. Die zijn allemaal redelijk down-to-earth van wat ik heb gezien. Maar daarom juist leuk om te zien omdat ze het spel zelf heel erg onder de knie hebben.
Dat geloof ik wel ja. Als spelers bij iedere call een grote bek opzetten en geïrriteerd raken slaat dat hoe dan ook over op het team. Ik vraag me af hoe die gasten dat doen dan. Hebben ze voor en na iedere wedstrijd een soort fight club uurtje ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik las paar dagen terug een heel mooi artikel ergens op een Amerikaanse sportsite, CBS ofzo.
De rol van coach, general manager en organisatie hierin is enorm groot.
San Antonio is een oase van rust (vergeleken met andere organisaties en teams).
Geen gedoe, geen moeilijke spelers, geen ontevredenheid, geen ruzies.
Dat is een voedingsbodem voor een goed functionerend team, blijkbaar.
Mja, Deng is ook ineens behoorlijk geliefd terwijl die op schitterende plays na niet echt een opvallende persoonlijkheid is buiten het spel zelf. Maar goed, dat komt dan waarschijnlijk ook door het verhaal erachter.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef matthijst het volgende:
Dan kan je een lang zwetsverhaal ophangen, maar mensen zien nou eenmaal graag aansprekende spelers.
LOL.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die gasten dat doen dan. Hebben ze voor en na iedere wedstrijd een soort fight club uurtje ofzo?
Komt door Popovich, blijkbaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik las paar dagen terug een heel mooi artikel ergens op een Amerikaanse sportsite, CBS ofzo.
De rol van coach, general manager en organisatie hierin is enorm groot.
San Antonio is een oase van rust (vergeleken met andere organisaties en teams).
Geen gedoe, geen moeilijke spelers, geen ontevredenheid, geen ruzies.
Dat is een voedingsbodem voor een goed functionerend team, blijkbaar.
Iedereen bij de Spurs zal zeggen dat het Timmies team is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |