Mooie speech inderdaad! Normaal ben ik geen fan van speeches, veel te standaard en ingestudeerd. Deze wou ik ook afzetten na 2 minuten maar toch maar even doorgekeken tot het einde. Mooi man.
Vooral ook als hij zijn teamgenoten stuk voor stuk gaat bedanken, echt mooi.
Lijkt me een fijne, rustige, bescheiden jongen, KD.
Kan ik toch beter hebben dan al die branieschoppers in de league.

Playoffs:
Gisteren weer twee games gezien die door één ploeg werd gedomineerd.
Wat dat betreft is de tweede ronde niet zo spannend en leuk als de 1e ronde, maar dat kon ook bijna niet anders natuurlijk. Die ronde had alles.
Nu zie ik vier matchups waarbij Miami en SA wel eens makkelijk richting CF kunnen flyeren en waarbij OKC en Indiana echt wel een flink tandje bij moeten doen om daar uberhaupt te kunnen geraken.
Ik hoop toch op wat spannendere games deze ronde, waarbij het vooral van Indiana en LA Clippers moet komen denk ik. Dit Brooklyn is toch niet de ploeg die Miami gaat verslaan, althans niet zoals ze gisteren speelden (te vermoeid na de 1e ronde?). Portland zal ook uit een ander vaatje moeten tappen.
Wel geweldig was die bench van SA gisteren, 50 punten. Wow. Baynes en Belinelli die bijdragen, Baynes 6 minuten in hele eerste ronde en gisteren 15 minuten (10 pts, 7 reb). Daar kan Hibbert een puntje aan zuigen. Of zoals Andersen bij Miami speelde, in een klein kwartiertje even 4 blocks pakken.
Wat dat betreft is het wat ze bij Inside the NBA zeiden (Barkley, Smith, Shaq), als het niet loopt zoals het moet lopen moet je in ieder geval alles uit de kast halen om je uiterste best te doen.
Effort. Dat ontbreekt er aan bij Roy.
Hoe dan ook, vanavond weer Indiana. Ben toch weer benieuwd.
Hoewel ik morgen een lange dag heb, ga ik toch wat zien vannacht (denk laatste uur Indiana-Was). Kan mij het ook schelen.

OKC-LAC sla ik even over vannacht (probeer ik althans, lol).
Volgend jaar mss toch maar zo'n League Pass want dit is nauwelijks te doen doordeweeks.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.