Ja precies.. ben benieuwd.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:48 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Nee blijven gokken op FTs missen van Nets...
Klopt, ik stoor me er voor de rest ook niet aan. Maar bijvoorbeeld die blocking foul die Lowry kreeg was volgens mij gewoon terecht, terwijl de announcers moord en brand schreeuwden.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:47 schreef Salina het volgende:
Wou iemand quoten, weet ff niet meer wie.
Maar veel TV stations hebben een gekleurde bril op, zeker de niet-nationale (state) stations. Juichen allen voor thuisploeg.
Klopt, ik kom ze ook tegen bij streams. Vind het wel charme hebben, al gaat het soms wel erg ver inderdaad (qua gekleurde bril). Objectiviteit is soms ver te zoeken dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Klopt, ik stoor me er voor de rest ook niet aan. Maar bijvoorbeeld die blocking foul die Lowry kreeg was volgens mij gewoon terecht, terwijl de announcers moord en brand schreeuwden.
Welcome to NBA playoffs.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:51 schreef matthijst het volgende:
Spannende bende, wel lame dat fouten en free throws gekloot.
Eensquote:Op zondag 4 mei 2014 21:51 schreef Fukjoeman het volgende:
Zelfs na een jaar of 6 NBA volgen kan ik nog steeds niet wennen aan die fucking timeouts.
Waar, dat was ook gewoon een blocking foul. Net zoals de fout van DeRozen ook een charge was. Maar ze gingen door het dak van woede.quote:Klopt, ik stoor me er voor de rest ook niet aan. Maar bijvoorbeeld die blocking foul die Lowry kreeg was volgens mij gewoon terecht, terwijl de announcers moord en brand schreeuwden.
Hahahaha, ga weg joh.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Welcome to NBA playoffs.![]()
Nooit eerder gezien?
Nee, maar ik bedoel maar, bijna elke game eindigt zo tegenwoordig.quote:
Ja, vind het ook elke keer lamequote:Op zondag 4 mei 2014 21:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel maar, bijna elke game eindigt zo tegenwoordig.
quote:
Nog iets goed te maken misschien?quote:
Van mij mag ie.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Deze game is wel over. Wright on Duncan, ja, blijven doen Carlisle.
Spurs geeft gewoon een gratis clinic weg.quote:
Tja, op zich wel,quote:
O ik dacht dat Gramulanion iets anders bedoelde, maar zo kun je er ook tegen aankijken inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |