abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139625641
Ongelooflijk dat Hibbert All-Star was dit seizoen. Die vent is helemaal nergens meer laatste tijd. Echt hélemaal nergens. Scola gaat veel minuten maken tegen de Wizards. ;)

Heb nog even de stats en feitjes teruggezocht van de game van gisteren.

Rebounds:
WAS - IND 53-36. :o :')

Gortat: 6 offensive rebounds.
Hibbert: 0 total rebounds. 8)7

Washington na 12 games weer eens uit gewonnen bij Indiana.

Lek is zéker nog niet boven bij Indiana. Hoop dat ze het niveau een beetje omhoog kunnen krikken, anders kan het nog eens een eenzijdige serie worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Salina op 06-05-2014 18:15:38 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_139625746
Oja, nog een feitje gevonden via nba.com:

Miami-Brooklyn wordt de 26e keer dat teams elkaar tegenkomen in een best-of-7 nadat een van de twee clubs (hier Brooklyn) een 4-0 record had tegen de ander in het reguliere seizoen.
In alle voorgaande 25 gevallen won de regular-season winnaar ook de playoffmatchup.

Stats zijn met Brooklyn dus. :s)

Zin in vanavond!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_139629788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
De misere gaat door :')
Dit win je maximaal in 7 games. Indiana is helemaal kapot ALS ze de conference finals halen..
Nja boston won in 2008, na 4-3, 4-3, 4-2, en 4-2, oftewel 26 games.
hhhhh
pi_139635757
En ja hoor...Golden State ontslaat coach Jackson....na twee sterke seizoenen.

Tsja....
pi_139636568
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Salina het volgende:
En ja hoor...Golden State ontslaat coach Jackson....na twee sterke seizoenen.

Tsja....
Was te verwachten.
Er broeide al van alles gedurende het seizoen.

Ander nieuws/geruchten. Dallas schijnt achter Melo en Chandler aan te gaan.
En Kerr wordt nieuwe headcoach van de Knicks
Every living creature on earth dies alone
pi_139640348
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Was te verwachten.
Er broeide al van alles gedurende het seizoen.

Ander nieuws/geruchten. Dallas schijnt achter Melo en Chandler aan te gaan.
En Kerr wordt nieuwe headcoach van de Knicks
Ik las Melo naar Rockets.. Maar goed we zullen zien.

Is het al 01.00 :)...
Patience is a virtue
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:08:47 #157
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_139640718
Zonde dat Dallas Chandler heeft laten gaan. Misschien kan hij nog wat gaan betekenen. Maar Melo naar Dallas? Samen met Nowitzki en Ellis? Of laten ze Ellis dan gaan
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:11:26 #158
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_139640951
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:08 schreef peasant het volgende:
Zonde dat Dallas Chandler heeft laten gaan. Misschien kan hij nog wat gaan betekenen. Maar Melo naar Dallas? Samen met Nowitzki en Ellis? Of laten ze Ellis dan gaan
Carter of Marion moet dan helaas vertrekken.
pi_139643735
http://www.slamonline.com(...)ey-inside-nba-video/

Ga maar naar 2:55, geniaal hahaha
Only the strong survive
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:05:10 #160
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139645888
:D
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:13:01 #161
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_139646401
Waarom zou Melo naar Dallas willen? Kan hij daar uberhaupt evenveel verdienen, want sportief is het nou ook niet echt zo'n vooruitgang of wel?

Wie denken jullie dat Bulls gaan (proberen te) halen? Missen aanvallend toch wel wat..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 mei 2014 @ 23:21:38 #162
426493 crew  PippenScottie
pi_139646870
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom zou Melo naar Dallas willen? Kan hij daar uberhaupt evenveel verdienen, want sportief is het nou ook niet echt zo'n vooruitgang of wel?

Wie denken jullie dat Bulls gaan (proberen te) halen? Missen aanvallend toch wel wat..
In Texas betaal je geen inkomstenbelasting, maakt het voor topsporters extra aantrekkelijk. Denk dat Melo hier een financiële keuze overweegt boven sportief succes. Jammer, want Melo is misschien de beste speler van de afgelopen jaren die nooit in de finals heeft gestaan.

Kerr naar New York is logisch. Phil Jackson is aangetrokken als GM en Kerr (die jaren onder Jackson bij de Bulls heeft gespeeld) mag de triangle offense gaan introduceren.
My friends all drive horses
pi_139646925
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef ThadCastle het volgende:

Vind Chicago sportief gezien de beste keuze voor Melo. Een ploeg met toptalent en nog belangrijker voor hem een defence waarin hij 'verschuilen'. Bovendien denk ik dat Thibs de nodige aspecten kan verbeteren in zijn spel(passen...kuch kuch).
Elke ploeg die hem als DE man haalt is bij voorbaat gedoemd imo.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:24:28 #164
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_139647031
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Vind Chicago sportief gezien de beste keuze voor Melo. Een ploeg met toptalent en nog belangrijker voor hem een defence waarin hij 'verschuilen'. Bovendien denk ik dat Thibs de nodige aspecten kan verbeteren in zijn spel(passen...kuch kuch).
Ik hoop dat Chicago dat doet. Hinrich is na dit seizoen free toch? Boozer ook lozen want Taj doet niet onder voor hem.

Iets anders. Ik zou het echt leip vinden als Love Duncan zou vervangen.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:30:48 #165
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_139647354
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Mavs zouden ook een fantastisch team worden. Calderon-Ellis-Melo-Nowitzki-Chandler met Carlisle als coach? WCF. Minimaal.
pi_139647790
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ik hoop dat Chicago dat doet. Hinrich is na dit seizoen free toch? Boozer ook lozen want Taj doet niet onder voor hem.

Hinrich komt terug voor een minder contract, Boozer is wel een probleem want er is niemand die hem of zijn contract wil. Dus word een amnesty.
Backup voor Taj word Mirotic van Real Madrid, veelbelovend draftpickvan vorig jaar. Anyway veel belangrijker voor de Bulls is of Rose naar zijn oude niveau kan terugkomen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 mei 2014 @ 23:51:27 #167
426493 crew  PippenScottie
pi_139648368
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Kevin Love zie ik eerder naar de LA Lakers gaan. Hij is oud-speler van UCLA en woont ook buiten het seizoen in Los Angeles.
De Lakers hebben Love ook harder nodig dan de Spurs. 😄
My friends all drive horses
pi_139651030
Weet iemand of playoffs wedstrijden worden uitgezonden op de nederlandse tv. Vorig jaar keek ik via sport1, maar zie ze er nu niet tussen staan.
pi_139651045
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 02:40 schreef ashhketchum het volgende:
Weet iemand of playoffs wedstrijden worden uitgezonden op de nederlandse tv. Vorig jaar keek ik via sport1, maar zie ze er nu niet tussen staan.
Ja wel ff de tvgids checken. Vanaf donderdag hebben ze wedstrijden.
pi_139651122
Go Spurs Go
pi_139651126
SA vs Portland....should be fun. :9~ *O*
pi_139651130
SA begint lekker scherp...
pi_139651132
''I got the Blazers winning the series'' - Charles Barkley

Four minutes in en hij zal wel spijt hebben. News flash: Spurs spelen wél defense.
pi_139651138
Ja dat zei ie echt inderdaad, zag het ook.
Spurs zijn te oud. :')

Tja, we zullen wel zien.

Splitter speelt ook wel defense idd. :Y)
pi_139651140
Blazers worden gedwongen tot jumpshots, en die zijn allemaal contested. Volledig kansloos. Op deze manier gaat de series snel klaar zijn. Hiermee win je maximaal 1 game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')