abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139625641
Ongelooflijk dat Hibbert All-Star was dit seizoen. Die vent is helemaal nergens meer laatste tijd. Echt hélemaal nergens. Scola gaat veel minuten maken tegen de Wizards. ;)

Heb nog even de stats en feitjes teruggezocht van de game van gisteren.

Rebounds:
WAS - IND 53-36. :o :')

Gortat: 6 offensive rebounds.
Hibbert: 0 total rebounds. 8)7

Washington na 12 games weer eens uit gewonnen bij Indiana.

Lek is zéker nog niet boven bij Indiana. Hoop dat ze het niveau een beetje omhoog kunnen krikken, anders kan het nog eens een eenzijdige serie worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Salina op 06-05-2014 18:15:38 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_139625746
Oja, nog een feitje gevonden via nba.com:

Miami-Brooklyn wordt de 26e keer dat teams elkaar tegenkomen in een best-of-7 nadat een van de twee clubs (hier Brooklyn) een 4-0 record had tegen de ander in het reguliere seizoen.
In alle voorgaande 25 gevallen won de regular-season winnaar ook de playoffmatchup.

Stats zijn met Brooklyn dus. :s)

Zin in vanavond!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_139629788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
De misere gaat door :')
Dit win je maximaal in 7 games. Indiana is helemaal kapot ALS ze de conference finals halen..
Nja boston won in 2008, na 4-3, 4-3, 4-2, en 4-2, oftewel 26 games.
hhhhh
pi_139635757
En ja hoor...Golden State ontslaat coach Jackson....na twee sterke seizoenen.

Tsja....
pi_139636568
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Salina het volgende:
En ja hoor...Golden State ontslaat coach Jackson....na twee sterke seizoenen.

Tsja....
Was te verwachten.
Er broeide al van alles gedurende het seizoen.

Ander nieuws/geruchten. Dallas schijnt achter Melo en Chandler aan te gaan.
En Kerr wordt nieuwe headcoach van de Knicks
Every living creature on earth dies alone
pi_139640348
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Was te verwachten.
Er broeide al van alles gedurende het seizoen.

Ander nieuws/geruchten. Dallas schijnt achter Melo en Chandler aan te gaan.
En Kerr wordt nieuwe headcoach van de Knicks
Ik las Melo naar Rockets.. Maar goed we zullen zien.

Is het al 01.00 :)...
Patience is a virtue
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:08:47 #157
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_139640718
Zonde dat Dallas Chandler heeft laten gaan. Misschien kan hij nog wat gaan betekenen. Maar Melo naar Dallas? Samen met Nowitzki en Ellis? Of laten ze Ellis dan gaan
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:11:26 #158
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_139640951
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:08 schreef peasant het volgende:
Zonde dat Dallas Chandler heeft laten gaan. Misschien kan hij nog wat gaan betekenen. Maar Melo naar Dallas? Samen met Nowitzki en Ellis? Of laten ze Ellis dan gaan
Carter of Marion moet dan helaas vertrekken.
pi_139643735
http://www.slamonline.com(...)ey-inside-nba-video/

Ga maar naar 2:55, geniaal hahaha
Only the strong survive
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:05:10 #160
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139645888
:D
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:13:01 #161
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_139646401
Waarom zou Melo naar Dallas willen? Kan hij daar uberhaupt evenveel verdienen, want sportief is het nou ook niet echt zo'n vooruitgang of wel?

Wie denken jullie dat Bulls gaan (proberen te) halen? Missen aanvallend toch wel wat..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 mei 2014 @ 23:21:38 #162
426493 crew  PippenScottie
pi_139646870
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom zou Melo naar Dallas willen? Kan hij daar uberhaupt evenveel verdienen, want sportief is het nou ook niet echt zo'n vooruitgang of wel?

Wie denken jullie dat Bulls gaan (proberen te) halen? Missen aanvallend toch wel wat..
In Texas betaal je geen inkomstenbelasting, maakt het voor topsporters extra aantrekkelijk. Denk dat Melo hier een financiële keuze overweegt boven sportief succes. Jammer, want Melo is misschien de beste speler van de afgelopen jaren die nooit in de finals heeft gestaan.

Kerr naar New York is logisch. Phil Jackson is aangetrokken als GM en Kerr (die jaren onder Jackson bij de Bulls heeft gespeeld) mag de triangle offense gaan introduceren.
My friends all drive horses
pi_139646925
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef ThadCastle het volgende:

Vind Chicago sportief gezien de beste keuze voor Melo. Een ploeg met toptalent en nog belangrijker voor hem een defence waarin hij 'verschuilen'. Bovendien denk ik dat Thibs de nodige aspecten kan verbeteren in zijn spel(passen...kuch kuch).
Elke ploeg die hem als DE man haalt is bij voorbaat gedoemd imo.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:24:28 #164
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_139647031
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Vind Chicago sportief gezien de beste keuze voor Melo. Een ploeg met toptalent en nog belangrijker voor hem een defence waarin hij 'verschuilen'. Bovendien denk ik dat Thibs de nodige aspecten kan verbeteren in zijn spel(passen...kuch kuch).
Ik hoop dat Chicago dat doet. Hinrich is na dit seizoen free toch? Boozer ook lozen want Taj doet niet onder voor hem.

Iets anders. Ik zou het echt leip vinden als Love Duncan zou vervangen.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:30:48 #165
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_139647354
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Mavs zouden ook een fantastisch team worden. Calderon-Ellis-Melo-Nowitzki-Chandler met Carlisle als coach? WCF. Minimaal.
pi_139647790
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ik hoop dat Chicago dat doet. Hinrich is na dit seizoen free toch? Boozer ook lozen want Taj doet niet onder voor hem.

Hinrich komt terug voor een minder contract, Boozer is wel een probleem want er is niemand die hem of zijn contract wil. Dus word een amnesty.
Backup voor Taj word Mirotic van Real Madrid, veelbelovend draftpickvan vorig jaar. Anyway veel belangrijker voor de Bulls is of Rose naar zijn oude niveau kan terugkomen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 mei 2014 @ 23:51:27 #167
426493 crew  PippenScottie
pi_139648368
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Kevin Love zie ik eerder naar de LA Lakers gaan. Hij is oud-speler van UCLA en woont ook buiten het seizoen in Los Angeles.
De Lakers hebben Love ook harder nodig dan de Spurs. 😄
My friends all drive horses
pi_139651030
Weet iemand of playoffs wedstrijden worden uitgezonden op de nederlandse tv. Vorig jaar keek ik via sport1, maar zie ze er nu niet tussen staan.
pi_139651045
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 02:40 schreef ashhketchum het volgende:
Weet iemand of playoffs wedstrijden worden uitgezonden op de nederlandse tv. Vorig jaar keek ik via sport1, maar zie ze er nu niet tussen staan.
Ja wel ff de tvgids checken. Vanaf donderdag hebben ze wedstrijden.
pi_139651122
Go Spurs Go
pi_139651126
SA vs Portland....should be fun. :9~ *O*
pi_139651130
SA begint lekker scherp...
pi_139651132
''I got the Blazers winning the series'' - Charles Barkley

Four minutes in en hij zal wel spijt hebben. News flash: Spurs spelen wél defense.
pi_139651138
Ja dat zei ie echt inderdaad, zag het ook.
Spurs zijn te oud. :')

Tja, we zullen wel zien.

Splitter speelt ook wel defense idd. :Y)
pi_139651140
Blazers worden gedwongen tot jumpshots, en die zijn allemaal contested. Volledig kansloos. Op deze manier gaat de series snel klaar zijn. Hiermee win je maximaal 1 game.
pi_139651141
Baynes draagt bij, hahaha. Mooi man.

Nu nog Bellinelli en Mills en ze zijn echt ready to take off.
pi_139651142
3/20 shooting _O-
pi_139651148
En ja hoor...Bellinelli! :D
pi_139651150
Dit is rape.
pi_139651177
Baynes. ^O^
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:11:18 #181
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_139651774
Wat een onwaarschijnlijk goede PG is Parker toch. Tering...
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:37:53 #182
28167 matthijst
pi_139652037
SA - Miami finals dan maar?
pi_139652277
SA gaat het echt nog wel lastig krijgen tegen OKC hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:58:54 #184
28167 matthijst
pi_139652304
Tegen de Oklahoma Clippers? :7
pi_139652438
:? :?

Dat is echt nog niet gespeeld.
pi_139652892
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:21 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Kerr naar New York is logisch. Phil Jackson is aangetrokken als GM en Kerr (die jaren onder Jackson bij de Bulls heeft gespeeld) mag de triangle offense gaan introduceren.
Grappige is dat Warriors schijnbaar wel al contact hebben gezocht met Kerr, maar NY officieel nog niet.

Wat iemand van de front office over Mark Jackson zei:
quote:
: “He has a way of talking right past you, honestly. You can talk to him 100 days in a row, and on the 101st day, he still won’t know your name. That’s something that everyone picks up on. He didn't have any allies.”
Every living creature on earth dies alone
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:40:40 #187
28167 matthijst
pi_139652919
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
:? :?
Dat is echt nog niet gespeeld.
Volgens jou wel schijnbaar, gezien je "lastig krijgen tegen OKC" opmerking?
pi_139653287
Jij doet al alsof SA in de finals staan :D
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:14:55 #189
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_139653658
Als de Clippers voor een upset zorgen dan zie ik SA de finale wel halen. Als OKC de tegenstander wordt is het al een stuk lastiger. Maar eerst maar eens langs Portland
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:32:04 #190
28167 matthijst
pi_139655445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jij doet al alsof SA in de finals staan :D
Ah zo. Neu, maar gasten zijn wel verrekte goed :D
pi_139659398
Jason Kidd z'n rotation? Verschrikkelijk. Speelt met 2 units

-Livingston, Williams, Pierce, Joe Johnson, KG
-Livingston, Thornton, Kirilenko/Anderson, Blatche en Plumlee.

Die 2nd unit heeft 0 scorend vermogen, en heeft ook vrij weinig defense.

In het 2e kwart kon de 1st unit de schade nog reparen, in het 3e kwart niet meer.

En met nog 10 min. te gaan was het 9 of 11 punten. Ik snap niet waarom hij niet Pierce of Johnson terugbracht. De game is nog niet gespeeld. Geef één van hen, of beiden, of D-Will 3 of 4 minuten. Krijg je het dichterbij, great, dan wissel je je hele unit. Wordt het gat groter, wissel je hem, en ga je met de bench en geef je de game op.

Maar om met 10 minuten te gaan al de witte vlag te hijsen? Ik vind dat echt zo'n grote fout, hij gaf gewoon op. Want zo'n groep kan zelf niets creeeren, maar toch spelen ze voornamelijk 1 op 1. Daarnaast konden ze LeBron niet stoppen, terwijl ze hem met die 1st unit toch redelijk onder controle hadden.... Viel me vies tegen van Kidd

En kijk de KD MVP acceptance speech, got tears in my eyes, man wat een mooie speech. Recht uit z'n hart.
Only the strong survive
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:06:36 #192
28167 matthijst
pi_139661526
pi_139663228
Mooie speech inderdaad! Normaal ben ik geen fan van speeches, veel te standaard en ingestudeerd. Deze wou ik ook afzetten na 2 minuten maar toch maar even doorgekeken tot het einde. Mooi man.
Vooral ook als hij zijn teamgenoten stuk voor stuk gaat bedanken, echt mooi.

Lijkt me een fijne, rustige, bescheiden jongen, KD.
Kan ik toch beter hebben dan al die branieschoppers in de league. :P

Playoffs:
Gisteren weer twee games gezien die door één ploeg werd gedomineerd.
Wat dat betreft is de tweede ronde niet zo spannend en leuk als de 1e ronde, maar dat kon ook bijna niet anders natuurlijk. Die ronde had alles.

Nu zie ik vier matchups waarbij Miami en SA wel eens makkelijk richting CF kunnen flyeren en waarbij OKC en Indiana echt wel een flink tandje bij moeten doen om daar uberhaupt te kunnen geraken.
Ik hoop toch op wat spannendere games deze ronde, waarbij het vooral van Indiana en LA Clippers moet komen denk ik. Dit Brooklyn is toch niet de ploeg die Miami gaat verslaan, althans niet zoals ze gisteren speelden (te vermoeid na de 1e ronde?). Portland zal ook uit een ander vaatje moeten tappen.

Wel geweldig was die bench van SA gisteren, 50 punten. Wow. Baynes en Belinelli die bijdragen, Baynes 6 minuten in hele eerste ronde en gisteren 15 minuten (10 pts, 7 reb). Daar kan Hibbert een puntje aan zuigen. Of zoals Andersen bij Miami speelde, in een klein kwartiertje even 4 blocks pakken.

Wat dat betreft is het wat ze bij Inside the NBA zeiden (Barkley, Smith, Shaq), als het niet loopt zoals het moet lopen moet je in ieder geval alles uit de kast halen om je uiterste best te doen. Effort. Dat ontbreekt er aan bij Roy.

Hoe dan ook, vanavond weer Indiana. Ben toch weer benieuwd.
Hoewel ik morgen een lange dag heb, ga ik toch wat zien vannacht (denk laatste uur Indiana-Was). Kan mij het ook schelen. ;)

OKC-LAC sla ik even over vannacht (probeer ik althans, lol).

Volgend jaar mss toch maar zo'n League Pass want dit is nauwelijks te doen doordeweeks. :')
pi_139665430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:52 schreef TheGOAT het volgende:
Jason Kidd z'n rotation? Verschrikkelijk. Speelt met 2 units

-Livingston, Williams, Pierce, Joe Johnson, KG
-Livingston, Thornton, Kirilenko/Anderson, Blatche en Plumlee.

Die 2nd unit heeft 0 scorend vermogen, en heeft ook vrij weinig defense.

In het 2e kwart kon de 1st unit de schade nog reparen, in het 3e kwart niet meer.

En met nog 10 min. te gaan was het 9 of 11 punten. Ik snap niet waarom hij niet Pierce of Johnson terugbracht. De game is nog niet gespeeld. Geef één van hen, of beiden, of D-Will 3 of 4 minuten. Krijg je het dichterbij, great, dan wissel je je hele unit. Wordt het gat groter, wissel je hem, en ga je met de bench en geef je de game op.

Maar om met 10 minuten te gaan al de witte vlag te hijsen? Ik vind dat echt zo'n grote fout, hij gaf gewoon op. Want zo'n groep kan zelf niets creeeren, maar toch spelen ze voornamelijk 1 op 1. Daarnaast konden ze LeBron niet stoppen, terwijl ze hem met die 1st unit toch redelijk onder controle hadden.... Viel me vies tegen van Kidd

En kijk de KD MVP acceptance speech, got tears in my eyes, man wat een mooie speech. Recht uit z'n hart.
Denk toch dat hij voelde aan de starters dat ze nog vermoeid waren van de Game 7. Fysiek totaal overmeesterd door Miami die superscherp speelde. En misschien dat hij gokte op een uitbarsting van de bank a la game 5 tegen Toronto toen ze wel een 20+ achterstand nog goedmaakte, maar bij die unit speelde wel JJ mee.
Maar goed, word sowieso lastig voor de Nets als Miami zo scherp en snel blijft spelen.
pi_139666921
Ok, dus Paul George is de reden achter de val van Hibbert. Schijnt ze vrouw te hebben genaaid..... :X
Rare gast die PG, sinds vorig jaar al bezig met de ene na de andere chik.
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:57:21 #196
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:07:18 #197
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_139668923
Die KD speech _O_

Vooral dat stuk voer Perk en Butler. Laat toch maar zien hoe belangrijk vets zijn.
pi_139669234
Ja ach, of het waar is van die rumours over PG/Hibbert/fiancé zullen wij wel nooit weten waarschijnlijk.
Het zou wel een plausibele verklaring (kunnen) zijn, eerder dit dan bv een medische oorzaak of lack of confidence.

Aan de andere kant zijn er ook Pacers-fans die er op wijzen dat PG en Hibbert (die goede vrienden zijn/waren) nog steeds voor elke wedstrijd hun ritueel (iets met de handen, lol) doen.

Oja, ik las ook dat de fight tussen Turner-Stephenson hier ook over ging. Stephenson kreeg het verwijt dat hij de oorzaak was van het slechte spel van Pacers waarop hij zei dat Hibbert de oorzaak was en dat H zich maar moest vermannen, ookal n**kte zijn vrouw met PG.
Waarop Turner boos werd op Stephenson omdat hij vond dat dat maar privé moest blijven.

Zoiets.

Zou wel logisch kunnen zijn, volgens mij is die Stephenson wel zo iemand die dat zou flikken. ;)

We zullen het mss wel nooit weten, of anders over een hele tijd pas.
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:53:30 #199
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_139674629
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:11 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een onwaarschijnlijk goede PG is Parker toch. Tering...
Wat mij betreft best of the rest (na KD en LBJ). Belachelijk dat ie 13e in de MVP-uitslag is geworden...
  Redactie Sport woensdag 7 mei 2014 @ 22:28:47 #200
218273 crew  JayJay8
pi_139680116
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat mij betreft best of the rest (na KD en LBJ). Belachelijk dat ie 13e in de MVP-uitslag is geworden...
+1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')