Gaaap?quote:
+1quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef matthijst het volgende:
Oud stinkvolk saai
Heb helemaal niks met die gasten.
0.0
Helder argument.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef matthijst het volgende:
Oud stinkvolk saai
0.0
Prima dacht ik, wat mis je?quote:
Basketball is een teamsport.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima dacht ik, wat mis je?
Heb gewoon niks met die Spurs. Suffe, saaie, niet aansprekende spelers.
Er niks mee hebben is een gevoel, dat is een prima argument.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima dacht ik, wat mis je?
Heb gewoon niks met die Spurs. Suffe, saaie, niet aansprekende spelers.
Het gaat je dus puur om de personen en niet om het basketbal zelf begrijp ik?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef matthijst het volgende:
Oud stinkvolk saai
0.0
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Rosario het volgende:
En ze hebben ook een leuk internationaal team.
Miami heeft LeBronquote:Op zondag 11 mei 2014 18:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Het gaat je dus puur om de personen en niet om het basketbal zelf begrijp ik?
Miami is trouwens ook een goddelijk jong team, zeg maar.![]()
En bedankt.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef matthijst het volgende:
Dan kan je een lang zwetsverhaal ophangen
Gefeliciteerd.quote:
En ik zie graag aansprekend basketbal.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef matthijst het volgende:
mensen zien nou eenmaal graag aansprekende spelers.
Nu begrijp je het.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef matthijst het volgende:
Jou maakt het zo te zien weinig uit wie er speelt, als de bal maar mooi rond gaat?
"je" in het algemeen. Als in: je kan er lang of kort over lullenquote:
Dank je, blij dat er spelers als LeBron zijn in de NBA. Zou jij ook moeten zijn.quote:Gefeliciteerd.
LeBron is gewoon een baas, vind ik mooi om te zien.quote:Nu begrijp je het.
En buiten dat, LeBron is ook niet de meest flashy speler van de league hoewel ik echt wel van hem kan genieten, en het is niet zo dat er bij SA géén aansprekende spelers rondlopen (Manu!).
Ow, ik ben wel blij met hem hoor. Wat ik al zei, ik geniet wel van hem.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef matthijst het volgende:
Dank je, blij dat er spelers als LeBron zijn in de NBA. Zou jij ook moeten zijn.
Ik las paar dagen terug een heel mooi artikel ergens op een Amerikaanse sportsite, CBS ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:55 schreef Xa1pt het volgende:
Mja, ik snap wel dat persoonlijkheden aantrekkelijk kunnen zijn op het veld en die hebben de Spurs inderdaad minder. Die zijn allemaal redelijk down-to-earth van wat ik heb gezien. Maar daarom juist leuk om te zien omdat ze het spel zelf heel erg onder de knie hebben.
Dat geloof ik wel ja. Als spelers bij iedere call een grote bek opzetten en geïrriteerd raken slaat dat hoe dan ook over op het team. Ik vraag me af hoe die gasten dat doen dan. Hebben ze voor en na iedere wedstrijd een soort fight club uurtje ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik las paar dagen terug een heel mooi artikel ergens op een Amerikaanse sportsite, CBS ofzo.
De rol van coach, general manager en organisatie hierin is enorm groot.
San Antonio is een oase van rust (vergeleken met andere organisaties en teams).
Geen gedoe, geen moeilijke spelers, geen ontevredenheid, geen ruzies.
Dat is een voedingsbodem voor een goed functionerend team, blijkbaar.
Mja, Deng is ook ineens behoorlijk geliefd terwijl die op schitterende plays na niet echt een opvallende persoonlijkheid is buiten het spel zelf. Maar goed, dat komt dan waarschijnlijk ook door het verhaal erachter.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef matthijst het volgende:
Dan kan je een lang zwetsverhaal ophangen, maar mensen zien nou eenmaal graag aansprekende spelers.
LOL.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die gasten dat doen dan. Hebben ze voor en na iedere wedstrijd een soort fight club uurtje ofzo?
Komt door Popovich, blijkbaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik las paar dagen terug een heel mooi artikel ergens op een Amerikaanse sportsite, CBS ofzo.
De rol van coach, general manager en organisatie hierin is enorm groot.
San Antonio is een oase van rust (vergeleken met andere organisaties en teams).
Geen gedoe, geen moeilijke spelers, geen ontevredenheid, geen ruzies.
Dat is een voedingsbodem voor een goed functionerend team, blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |