quote:Op zondag 4 mei 2014 21:17 schreef Soempie het volgende:
Wat leuk f_r, wat heeft het meeste indruk gemaakt?
Gister zat M. achterin de auto en opeens hoorde ik hem aan z'n knuffel vertellen wat hij buiten allemaal zag. Ik keek even over m'n schouder en zag dat hij z'n olifantje tegen de ruit gedrukt had en met een hoog stemmetje zei hij: 'ooh ja, M., wat leuk allemaal!', terwijl hij de olifant liet knikken.Hele verhalen hebben ze vervolgens gehouden.
En met J. heeft hij kiekeboe gespeeld in de auto. Beide schaterlachen.
Het was zo'n leuke autorit.
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een bijna kleuter
Volgende week woensdag gaat ie wennen
Gelukkig duurt het nog 2 maanden voor hij echt 4 is
De voorstelling is bijna afgelopen dus er zijn nog maar weinig speeldata.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:31 schreef Susie het volgende:
Volgens mij zijn er nog steeds kaartjes te verkrijgen. Lijkt mij iig al supertof. Heb 4 kaartjes, maar vriend ziet het niet zitten (nog steeds met arm), dus nog even kijken wie ik mee ga vragen.
Oeh dat klinkt tof. Wij zijn alleen nog naar Dirk Scheele geweest, helemaal nog niet gedacht aan dit soort dingen.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:10 schreef Susie het volgende:
Ik heb vandaag via vakantieveilingen kaartjes gescoord voor "Elmo is jarig"Eerste voorstelling waar we naartoe zullen gaan
Via vakantieveilingen loopt het nog. Is wel op 1ste pinksterdag, maar daar heb ik toch niks mee.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:36 schreef laziness het volgende:
[..]
De voorstelling is bijna afgelopen dus er zijn nog maar weinig speeldata.
Maar het nieuw theaterseizoen komt er aan![]()
Ik ga voor kaartjes voor Brandweerman Sam, Nijntje en Kikker!
Ja dat dacht ik ook hahaquote:Op maandag 5 mei 2014 13:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar, maar, maar. Als jouw ventje bijna 4 is is drie van mijn dat ookhij is net geboren!
Ik vond het ook vroeg idd. Maar goed denk dat ie te ook wel heel leuk gaat vinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:40 schreef Shandaly het volgende:
Jee, Son, wat gaat ie dan al vroeg wennen! (Of waren wij nou zo laat met 2 weken voor z'n verjaardag?)
Ik heb net eventjes gebeld met de BSO - kon het toch niet latenHet gaat inderdaad helemaal prima, had goed meegedaan met de activiteit vanochtend (lenteboeketten maken, hou ik mischien nog iets leuks aan over ook
), en lekker gespeeld, gefietst en van de glijbaan gegleden. Toen ik belde was hij samen met een ander jongetje een treinbaan aan het maken
![]()
(en terwijl Lars weg is Femke nu thuis zo'n schátje! Ze is heerlijk voor zichzelf bezig, rondtijgeren, puzzelstukjes (proberen) op te eten, duploblokjes verzamelen... al brabbelend... Volgens mij vindt zij het ook wel lekker om even geen grote broer om zich heen te hebben...)
Dat theater vind ik altijd zo leuk klinken, maar heb er eigenlijk nog nooit serieus werk van gemaakt om echt heen te gaan... waarschijnlijk omdat wij zelf ook niet zulke theatergangers zijn.Misschien toch maar eens een keer die drempel over...
Dan zitten we in Toscanequote:Op maandag 5 mei 2014 14:29 schreef Susie het volgende:
[..]
Via vakantieveilingen loopt het nog. Is wel op 1ste pinksterdag, maar daar heb ik toch niks mee.
Toch gewoon de website van theaters in de omgeving bekijken. Ik kijk eerst bij de schouwburg hier in de stad en als de data me niet bevallen kijk ik in de omgeving.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:47 schreef Kyara het volgende:
Ja die ken ik maar dat is weer heel specifiek voor die theatergroep. Maar ik zie bijvoorbeeld Lazi Nijntje en Bandweerman Sam noemen en dat vindt M ook helemaal leuk.
Maar wel Het Zandkasteel in de Schouwburg. Jammer genoeg wel op zijn verjaardag.
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:14 schreef laziness het volgende:
Ik boekte bijna een voorstelling op woensdag 11 februari en bedacht me dat het een schooldag is voor hem dan
Ik ben dr ook nog niet aan toequote:Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef laziness het volgende:
Ik ben er nog niet aan toe
Hoe is dat bij jou Son?
Tijd voor een nieuwe baby
Boek je nu al voor iets over 9 maandenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:14 schreef laziness het volgende:
Ik boekte bijna een voorstelling op woensdag 11 februari en bedacht me dat het een schooldag is voor hem dan
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:47 schreef danic het volgende:Aaah Dot. Maar begrijp ik nou goed dat ze op de grond in slaap is gevallen? Dan was ze wel heel moe!
Herkenbaar verhaal. Hier is het helaas al maanden aan de gang, met pieken en dalen. Alles willen bepalen, maar vooral slaan en niet luisteren. Ik zou het liefst alleen met logische consequenties werken, gooi je je drinken om, gaat je beker weg, dat soort. Tegenwoordig hebben we ook een afkoelmomentje ingesteld. Even zitten op een vastgesteld plekje. Vind t eigenlijk helemaal niks, maar zou inmiddels niet meer weten hoe het anders te doorbreken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:28 schreef Juud79 het volgende:
Lientje is al een week of 2 heel druk, klinkt bekend Vanyel...
Slecht luisteren, veel boos worden en alles naar haar hand proberen te zetten en heeeeel veeel mijn aandacht opeisen.
Normaal ga ik met een grapje er tegenin of haal ik haar over door woorden, straffen doe ik eigenlijk nooit.
Maar nu zit ze soms even in de kinderstoel als ze het bont maakt, ze zoekt zo de grens op en ik weet niet zo goed waardoor het komt. Wel rot, want ik hou niet van mopperen en normaal komen we met praten en overleg heel ver en kan ze best goed luisteren naar wat ik zeg.
Ow, ik las alleen ergens dat het kwam, verder niet gekeken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:34 schreef laziness het volgende:
Pippi is pas vanaf zes jaar hè Juud. Heb ik ook naar gekeken
Het valt hier ook wel samen met niet meer slapen in de middag, al doet ze dat vaak 1 keer per week nog wel. Ze heeft zoveel energie gedurende de dag en dan rond 16.30-17.00 is ze helemaal op en wil ze eigenlijk slapen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal. Hier is het helaas al maanden aan de gang, met pieken en dalen. Alles willen bepalen, maar vooral slaan en niet luisteren. Ik zou het liefst alleen met logische consequenties werken, gooi je je drinken om, gaat je beker weg, dat soort. Tegenwoordig hebben we ook een afkoelmomentje ingesteld. Even zitten op een vastgesteld plekje. Vind t eigenlijk helemaal niks, maar zou inmiddels niet meer weten hoe het anders te doorbreken.
wordt het dan niet eens tijd om over te stappen op gewoon ondergoed??quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:07 schreef Juud79 het volgende:
Vanochtend stond ze zichzelf aan te kleden, luierbroekje, romper, legging, shirt en korte spijkerbroek, alleen dr sokken heb ik gedaan en de knopen van de romper.
Rompers zijn lekker warm joh! Ik vind die omhoogkruipende hemdjes helemaal niksquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
wordt het dan niet eens tijd om over te stappen op gewoon ondergoed??hoef je ook met de romper niet meer te helpen
+1quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud wat knap van lientje .
Ik ga zo een twee jarige in bed leggen. En morgen heb ik drie jarige.
ik vond ze voornamelijk onhandig. of ze lubberden bij het kruis, of ze waren te krap. Gewoon een kwestie van een extra tshirtje met lange aantrekken onder een trui als het koud is. Bij Jan stapte ik over toen hij anderhalf was ofzo, bij Geert al toen hij net één was, heerlijk .. als hij dan eens doorlekte hoefde ik alleen maar het broekje te vervangen in plaats van alles uit te trekkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Rompers zijn lekker warm joh! Ik vind die omhoogkruipende hemdjes helemaal niks
Is ze al zenuwachtig?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie ook. Die vraagt al of ze bijna jarig is dsinds eind oktober. Ze was 23 oktober jarig. ......
+1quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie ook. Die vraagt al of ze bijna jarig is dsinds eind oktober. Ze was 23 oktober jarig. ......
Hier wil hij naar school en ook graag vier worden. Duurt nog maar exact 9 maandenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef kaatjejannie het volgende:
herkenbaar. Yaro kreeg het twee weken geleden mee ivm vakantie en heeft zeker de eerste vier dagen gevraagd of ik het mocht uitpakken. En als Kyan hem ziet is hij zeker openquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Fr en Danic, gefeliciteerd met jullie grote peuters!
Daan wilde gisteren het cadeautje van de peuterspeelzaal uitpakken. Ik kwam er optijd achter dat te voor Moederdag was. Dus nog even wachten, en dan mag ik het uitpakken..
Agossie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:25 schreef danic het volgende:
Hoe vond ze Ferrari? Mooi en indrukwekkend?
Hier is de gezelligheid ver te zoeken. Alles is dikke tranen. De slingers, haar cadeau, mama die een liedje wil zingen of foto's wil maken....
QFTquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef Clubsoda het volgende:
Maar jeetje, elke keer als je denkt dat het allemaal wel loopt, sluipen er toch weer vervelende patronen in en dan is het weer tijd om heel bewust aan de gang te gaan.
Dat was zo'n drama toch afgelopen verjaardag bij hem toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef pessie het volgende:
Lazi die rand om de foto's heen maakt het wel echt afleuk idee trouwens! Nathan zit nu naast mij te verven
FR en Danic gefeliciteerd met jullie jarige jetjes!
Nathan vond het geweldig om jarig te zijn! Ware het niet dat hij wegliep, voor straf op zn kamer mocht en toen in slaap viel, daarna was hij wel weer een heel gelukkig jarig kind
ik kijk ook echt wel uit naar zijn 4de verjaardag. Ik hoop dat er mensen zijn om op visite te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |