Ow, ik las alleen ergens dat het kwam, verder niet gekeken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:34 schreef laziness het volgende:
Pippi is pas vanaf zes jaar hè Juud. Heb ik ook naar gekeken
Het valt hier ook wel samen met niet meer slapen in de middag, al doet ze dat vaak 1 keer per week nog wel. Ze heeft zoveel energie gedurende de dag en dan rond 16.30-17.00 is ze helemaal op en wil ze eigenlijk slapen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal. Hier is het helaas al maanden aan de gang, met pieken en dalen. Alles willen bepalen, maar vooral slaan en niet luisteren. Ik zou het liefst alleen met logische consequenties werken, gooi je je drinken om, gaat je beker weg, dat soort. Tegenwoordig hebben we ook een afkoelmomentje ingesteld. Even zitten op een vastgesteld plekje. Vind t eigenlijk helemaal niks, maar zou inmiddels niet meer weten hoe het anders te doorbreken.
wordt het dan niet eens tijd om over te stappen op gewoon ondergoed??quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:07 schreef Juud79 het volgende:
Vanochtend stond ze zichzelf aan te kleden, luierbroekje, romper, legging, shirt en korte spijkerbroek, alleen dr sokken heb ik gedaan en de knopen van de romper.
Rompers zijn lekker warm joh! Ik vind die omhoogkruipende hemdjes helemaal niksquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
wordt het dan niet eens tijd om over te stappen op gewoon ondergoed??hoef je ook met de romper niet meer te helpen
+1quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud wat knap van lientje .
Ik ga zo een twee jarige in bed leggen. En morgen heb ik drie jarige.
ik vond ze voornamelijk onhandig. of ze lubberden bij het kruis, of ze waren te krap. Gewoon een kwestie van een extra tshirtje met lange aantrekken onder een trui als het koud is. Bij Jan stapte ik over toen hij anderhalf was ofzo, bij Geert al toen hij net één was, heerlijk .. als hij dan eens doorlekte hoefde ik alleen maar het broekje te vervangen in plaats van alles uit te trekkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Rompers zijn lekker warm joh! Ik vind die omhoogkruipende hemdjes helemaal niks
Is ze al zenuwachtig?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie ook. Die vraagt al of ze bijna jarig is dsinds eind oktober. Ze was 23 oktober jarig. ......
+1quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie ook. Die vraagt al of ze bijna jarig is dsinds eind oktober. Ze was 23 oktober jarig. ......
Hier wil hij naar school en ook graag vier worden. Duurt nog maar exact 9 maandenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef kaatjejannie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |