Gefeliciteerd jarige E-tjes!

Het is ook spannend hoor, jarig zijn!
Wat lief Lazi, leuk idee ook!
Mijn purkje was bij de kapper vandaag

In tegenstelling tot wat iedereen (in RL) zei

heeft ze ons niet uitgelachen en alle pluizige nesthaartjes weggeknipt en nu heeft hij een heus grotejongenskapsel

Hij was ook heel relaxed gelukkig (we hadden de aflevering van het Zandkasteel van de kapper ook bekeken, goed idee was dat!
ik vind het alleen geen leuk programma
En het ging nog over theatervoorstelling, bedankt voor het attenderen op Brandweerman Sam, dat is hier enorm favoriet dus ik denk dat we dat als verjaarsuitstapje gaan doen!
En dat opvoeden hè, ik vind dat soms best een karwei

Het is hier al we-ken drama met naar bed gaat, tijdrekken tot en met. Als hij er eenmaal in ligt is het niet zo'n probleem, dan babbelt hij gewoon een half uur voor zich uit onder het mom "Mita is niet moe!" en valt dan in slaap, maar het loslaten van de dag om het maar zo te zeggen is niet eenvoudig. Hij is dan ook echt onvriendelijk tegen ons, dus ik heb geprobeerd maar weer eens extra duidelijk te zijn in wat ik van hem verwacht. Dat, in combinatie met wat meer quality time (

) 's avonds lijkt zijn vruchten af te werpen. Maar jeetje, elke keer als je denkt dat het allemaal wel loopt, sluipen er toch weer vervelende patronen in en dan is het weer tijd om heel bewust aan de gang te gaan. Het zal er wel bijhoren he?