SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo een stukje scheuren in de automobielquote:
Al een boom uitgekozen?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga zo een stukje scheuren in de automobiel![]()
quote:
Lobiquote:
Owja, je heb pas je rijbewijs!quote:Op zondag 4 mei 2014 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga zo een stukje scheuren in de automobiel![]()
Ja, alleen ben ik nog geen 18 dus moet m'n vader nog ff meequote:Op zondag 4 mei 2014 12:03 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Owja, je heb pas je rijbewijs!![]()
Beetje rondjes rijden door je wijk en chickies hosselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik nog geen 18 dus moet m'n vader nog ff mee
Gaan we wss een Zweedse schone bekijken
Ik had een vrouw verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Sorry unfquote:
All is forgivenquote:
Het spijt me, ik zal mijn leven beterenquote:
je bent zelf een vrouwquote:
23 Maart ben ik geslaagdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
All is forgiven
Hoe lang heb je je rijbewijs?
Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal mijn leven beteren
Dankuwelquote:
geen plannen om hier veranderingen in te brengen he?quote:
Nee meneerquote:Op zondag 4 mei 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen plannen om hier veranderingen in te brengen he?
godzijdankquote:
ik luister as we speak dezequote:
Nice. Die zal bij mij ook wel zo voorbij komen. Heb zijn album op de shuffle staan,quote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik luister as we speak deze
Suit & Tie featuring JAY Z, a song by Justin Timberlake and JAY Z on Spotify.
Waarom een album op shuffle?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice. Die zal bij mij ook wel zo voorbij komen. Heb zijn album op de shuffle staan,
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De nummers ken ik toch wel, dan is een beetje afwisseling in de volgorde wel eens lekker.
Dit verklaart waarom mijn score van de test lager dan die van jou was.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook geen serie random door elkaar? Nep autist.
Die test is sowieso onzin, ik ben redelijk goed met getallen dan scoor je gelijk al meer dan het gemiddelde volgens mij.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom mijn score van de test lager dan die van jou was.
Maar een serie kijk ik niet door elkaar, nee.Wat een vergelijking
Zou ik ook zeggen met jouw score.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die test is sowieso onzin, ik ben redelijk goed met getallen dan scoor je gelijk al meer dan het gemiddelde volgens mij.
En je bent zelf een vergelijking.
Doe je het wel veilig.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef KitKatChunky het volgende:
Waarom ben ik uberhaupt ingeschereven op een dating site
Wat ik net gestuurd krijg:
"Een vriend van mij heeft een wedenschap verloren en moet nu "verkracht" worden door een jongen hij weet ervan mar moet van mij snapje mar als je het doet mag je een week lang sex met mij en een nacht hotel en miss nog meer "
Wat
Wat heb ik een tyfus hekel gekregen aan dat grapje als klanten het zeggen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik ben ook geslaagd toen ik net ging pinnen. hihi
Er stonden nog wel wat meer rare stellingen in waarbij ik mij afvroeg of dat nou autisme definieertquote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die test is sowieso onzin, ik ben redelijk goed met getallen dan scoor je gelijk al meer dan het gemiddelde volgens mij.
En je bent zelf een vergelijking.
Goed verhaal.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef KitKatChunky het volgende:
"Een vriend van mij heeft een wedenschap verloren en moet nu "verkracht" worden door een jongen hij weet ervan mar moet van mij snapje mar als je het doet mag je een week lang sex met mij en een nacht hotel en miss nog meer "
Wat
waar zo'n meisje zin in heeft héquote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef KitKatChunky het volgende:
Wat
Nou hoor, ik denk ik deel het eens als er eens iets gebeurd in mijn leven. Maar dat wordt dus niet gewaardeerdquote:Op zondag 4 mei 2014 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heb ik een tyfus hekel gekregen aan dat grapje als klanten het zeggen.
[..]
Er stonden nog wel wat meer rare stellingen in waarbij ik mij afvroeg of dat nou autisme definieert
[..]
Goed verhaal.
Het bonnetje mag je houden voor in je plakboek!quote:Op zondag 4 mei 2014 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heb ik een tyfus hekel gekregen aan dat grapje als klanten het zeggen.
ik zeg altijdquote:Op zondag 4 mei 2014 14:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het bonnetje mag je houden voor in je plakboek!
Sorryquote:Op zondag 4 mei 2014 14:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou hoor, ik denk ik deel het eens als er eens iets gebeurd in mijn leven. Maar dat wordt dus niet gewaardeerd
Wel een goede troll
Ik krijg toch niks van de belasting terug!11!!!-21-332rfvquote:Op zondag 4 mei 2014 14:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het bonnetje mag je houden voor in je plakboek!
Ik ga wel weer mijn polsen snijden in mijn hoekje hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 14:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ik krijg toch niks van de belasting terug!11!!!-21-332rfv
Dan ga ik wel even pokemons vangen en er een naar jou vernoemenquote:Op zondag 4 mei 2014 14:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ga wel weer mijn polsen snijden in mijn hoekje hoor
Goed! Vanmorgen lekker KT in de sportschool, net wat kleine boodschapjes gedaan en nu lekker op het balkon in de zo'n lunchen met introquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]35SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:27 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond wel twee minuten stil zijn he om 20:00
Dat is al best een erg oud topic toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:29 schreef padlarf het volgende:
Ik probeer die topicreeks te vinden met fotostrips van NL politici. Lukt helaas niet echt. Iemand tips?
Oh nou ik probeer er aan te denken maar grote kans dat ik t vergeetquote:
Ga je zeker hardcore draaien om 20:00.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ik probeer er aan te denken maar grote kans dat ik t vergeet
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ik probeer er aan te denken maar grote kans dat ik t vergeet
wel een growlithe hequote:Op zondag 4 mei 2014 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik wel even pokemons vangen en er een naar jou vernoemen
Die mensen hebben zeker pep gesnovenquote:Op zondag 4 mei 2014 14:42 schreef Amarantha het volgende:
De laatste mensen zijn tot 12:00 vanochtend door gegaanEn er zitten schijnbaar mensen beneden die nog wakker zijn
Een paar mensen niet (die ik ken) maar ik DENK dat de mensen uit Groningen welquote:
Zo is het ook wel weer.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter bier door je neus dan dan een neus door je bier zeg ik maar.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
tis godverdomme geen msn hier
Ter compensatie maar kieken naar Megan
[ afbeelding ]
Ieder zijn of haar ding natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmm ik kijk liever naar emma stone
Ik moest stiekem paar keer lachen om PSV tijdens het seizoensoverzicht (?) op NOS.quote:
Leuk joh. Tevens hoop ik trouwens dat Heerenveen de laatste ticket pakt, al zou het interessanter zijn als AZ hem pakt aangezien daar versterking komt en van basten als nieuwe trainer.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest stiekem paar keer lachen om PSV tijdens het seizoensoverzicht (?) op NOS.De 0-2 van Feyenoord, de 2-6 van Vitesse. Machtig heur.
Ik ben oprecht twijfelachtig over Van Basten, en ik zie stiekem ergens Europa niet zitten voor AZ. Laat ze maar weer eens een lekker seizoentje in de Eredivisie draaien, ipv op 3 fronten mee doen (EL, Beker en eredivisie) en vervolgens overal met half bakken resultaten eindigen.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Leuk joh. Tevens hoop ik trouwens dat Heerenveen de laatste ticket pakt, al zou het interessanter zijn als AZ hem pakt aangezien daar versterking komt en van basten als nieuwe trainer.
Vitesse gun ik NIETS
Je begint zelf over voetbal.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben oprecht twijfelachtig over Van Basten, en ik zie stiekem ergens Europa niet zitten voor AZ. Laat ze maar weer eens een lekker seizoentje in de Eredivisie draaien, ipv op 3 fronten mee doen (EL, Beker en eredivisie) en vervolgens overal met half bakken resultaten eindigen.
Maar dit is vbl niet
En ik zo niet happen enz schouderklopje voor mezelfquote:Op zondag 4 mei 2014 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde een beetje vervelend doen icm brabant. Kan gebeuren.
Is geen geweldenaar maar doet ook zelden onbegrijpelijke dingen. Wat je dan overhoudt is een boegbeeld die nog altijd spelers overstag laat gaan om juist voor Az te kiezen en veel goodwill bij de media heeft. (Kan ook nooit kwaad)quote:Op zondag 4 mei 2014 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben oprecht twijfelachtig over Van Basten, en ik zie stiekem ergens Europa niet zitten voor AZ. Laat ze maar weer eens een lekker seizoentje in de Eredivisie draaien, ipv op 3 fronten mee doen (EL, Beker en eredivisie) en vervolgens overal met half bakken resultaten eindigen.
Maar dit is vbl niet
Had graag gewild maar moet helaas naar stage morgenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Wie gaan er morgen naar bevrijdingsfestival?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ accent.Die krijg je wel prive dan, dat is echt eng om op het forum te gooien.
quote:
Daarom past hij ook wel weer bij AZ. Nuchter genoeg als persoon ook. Jammer dat AZ geen interesse heeft in Ziyechquote:Op zondag 4 mei 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is geen geweldenaar maar doet ook zelden onbegrijpelijke dingen. Wat je dan overhoudt is een boegbeeld die nog altijd spelers overstag laat gaan om juist voor Az te kiezen en veel goodwill bij de media heeft. (Kan ook nooit kwaad)
Az heeft enkel wel het geluk dat ze hem geen transferbudget van 30 miljoen kunnen geven
Ik hield mij in om deze SC naar VBL te verplaatsen
Ahw sorryquote:
Ik denk dat er wel geleerd is van het verleden.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom past hij ook wel weer bij AZ. Nuchter genoeg als persoon ook. Jammer dat AZ geen interesse heeft in Ziyech
Geen 30 miljoen, maar ik geloof dat Stewart wel budget beschikbaar had gemaakt oid
Wat een mazzel heeft VBL toch weer.
[..]
Ahw sorry![]()
Ik was het echt vergeten
Geleerd van het verleden? Wat?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel geleerd is van het verleden.
En het is dat je stelde dat ik je over de angst had heen geholpen.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips haar stem niet in het echt hebben gehoord
[..]
DOE EENS LIEF.quote:
[..]
Van Basten technisch directeur laten spelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geleerd van het verleden? Wat?
Want anders?
Roy Donders is het hier niet mee eens.quote:
Verstuurd.quote:
Ah zo.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Basten technisch directeur laten spelen.
En daar weiger ik mij over te verantwoorden. Ik stelde het toch niet uit te hoeven en zullen voeren.
[..]
Roy Donders is het hier niet mee eens.
Niet voldoende.quote:
Doe ffe normaal.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Evenals snowbells, die is altijd gruwelijk nat
[ afbeelding ]
Mijn mening is onveranderd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:We kunnen jou wel adopteren.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:31 schreef Snowbells het volgende:
Bezet door mij uiteraard. Back off basic bitches
full stops and exclamation marks
Tssskquote:Op zondag 4 mei 2014 23:31 schreef Snowbells het volgende:
Bezet door mij uiteraard. Back off basic bitches
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn mening is onveranderd.Ik heb cute inmiddels geaccepteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
We kunnen jou wel adopteren.![]()
Snow adopteren zou ik maar heroverwegen.![]()
Gelukkig!quote:Op zondag 4 mei 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb cute inmiddels geaccepteerd![]()
Snow adopteren zou ik maar heroverwegen.
Ze komt zo goed als uit Duitsland, maar ze kent geen Duits.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Gelukkig!
Hoezo, is ze helemaal losgeslagen?
ik kan dit ontkennen, ik heb haar eens duits horen pratenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze komt zo goed als uit Duitsland, maar ze kent geen Duits.Dat verklaart al genoeg.
Toen haalde ik je uit je stoner trip toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan dit ontkennen, ik heb haar eens duits horen praten
nare ervaring was dat
zoiets jaquote:Op zondag 4 mei 2014 23:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toen haalde ik je uit je stoner trip toch?
Jeetje.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze komt zo goed als uit Duitsland, maar ze kent geen Duits.Dat verklaart al genoeg.
Zijn die er?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Krioro nog altijd zijn gevraagde naaktfoto's niet gestuurd.
Wat?quote:
Inderdaad. Al keek ik meer uit naar het voicebericht dan naar jouw naaktfoto's, moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Krioro nog altijd zijn gevraagde naaktfoto's niet gestuurd.
Begrijpelijk. Ik kan mij schikken in een rol op het tweede plan achter het voicebericht.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Inderdaad. Al keek ik meer uit naar het voicebericht dan naar jouw naaktfoto's, moet ik zeggen.
Nou ja. Ik wil niet lullig doen maar je zit meer ergens rond het 253163265484846514121423e plan.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik kan mij schikken in een rol op het tweede plan achter het voicebericht.
Verkeerde topic?quote:
Lullig, ik snap de codetaal. We houden het onderlingquote:Op maandag 5 mei 2014 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ja. Ik wil niet lullig doen maar je zit meer ergens rond het 253163265484846514121423e plan.
Niet vrij?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
Gaat mijn wekker om kwart voor 8. Als nog weinig slaap straks
Dat wel ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, succes mang. Nou ja, je krijgt er in ieder geval geld voor, da's iets.
quote:Op maandag 5 mei 2014 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Do you wanna lick a snowman?
Nog niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:13 schreef Flippiee het volgende:
Er zijn toch wel lotgenoten die vandaag ook moeten werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |