Zo is het ook wel weer.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter bier door je neus dan dan een neus door je bier zeg ik maar.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
tis godverdomme geen msn hier
Ter compensatie maar kieken naar Megan
[ afbeelding ]
Ieder zijn of haar ding natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmm ik kijk liever naar emma stone
Ik moest stiekem paar keer lachen om PSV tijdens het seizoensoverzicht (?) op NOS.quote:
Leuk joh. Tevens hoop ik trouwens dat Heerenveen de laatste ticket pakt, al zou het interessanter zijn als AZ hem pakt aangezien daar versterking komt en van basten als nieuwe trainer.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest stiekem paar keer lachen om PSV tijdens het seizoensoverzicht (?) op NOS.De 0-2 van Feyenoord, de 2-6 van Vitesse. Machtig heur.
Ik ben oprecht twijfelachtig over Van Basten, en ik zie stiekem ergens Europa niet zitten voor AZ. Laat ze maar weer eens een lekker seizoentje in de Eredivisie draaien, ipv op 3 fronten mee doen (EL, Beker en eredivisie) en vervolgens overal met half bakken resultaten eindigen.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Leuk joh. Tevens hoop ik trouwens dat Heerenveen de laatste ticket pakt, al zou het interessanter zijn als AZ hem pakt aangezien daar versterking komt en van basten als nieuwe trainer.
Vitesse gun ik NIETS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |