Zo is het ook wel weer.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter bier door je neus dan dan een neus door je bier zeg ik maar.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
tis godverdomme geen msn hier
Ter compensatie maar kieken naar Megan
[ afbeelding ]
Ieder zijn of haar ding natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmm ik kijk liever naar emma stone
Ik moest stiekem paar keer lachen om PSV tijdens het seizoensoverzicht (?) op NOS.quote:
Leuk joh. Tevens hoop ik trouwens dat Heerenveen de laatste ticket pakt, al zou het interessanter zijn als AZ hem pakt aangezien daar versterking komt en van basten als nieuwe trainer.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest stiekem paar keer lachen om PSV tijdens het seizoensoverzicht (?) op NOS.De 0-2 van Feyenoord, de 2-6 van Vitesse. Machtig heur.
Ik ben oprecht twijfelachtig over Van Basten, en ik zie stiekem ergens Europa niet zitten voor AZ. Laat ze maar weer eens een lekker seizoentje in de Eredivisie draaien, ipv op 3 fronten mee doen (EL, Beker en eredivisie) en vervolgens overal met half bakken resultaten eindigen.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Leuk joh. Tevens hoop ik trouwens dat Heerenveen de laatste ticket pakt, al zou het interessanter zijn als AZ hem pakt aangezien daar versterking komt en van basten als nieuwe trainer.
Vitesse gun ik NIETS
Je begint zelf over voetbal.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben oprecht twijfelachtig over Van Basten, en ik zie stiekem ergens Europa niet zitten voor AZ. Laat ze maar weer eens een lekker seizoentje in de Eredivisie draaien, ipv op 3 fronten mee doen (EL, Beker en eredivisie) en vervolgens overal met half bakken resultaten eindigen.
Maar dit is vbl niet
En ik zo niet happen enz schouderklopje voor mezelfquote:Op zondag 4 mei 2014 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde een beetje vervelend doen icm brabant. Kan gebeuren.
Is geen geweldenaar maar doet ook zelden onbegrijpelijke dingen. Wat je dan overhoudt is een boegbeeld die nog altijd spelers overstag laat gaan om juist voor Az te kiezen en veel goodwill bij de media heeft. (Kan ook nooit kwaad)quote:Op zondag 4 mei 2014 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben oprecht twijfelachtig over Van Basten, en ik zie stiekem ergens Europa niet zitten voor AZ. Laat ze maar weer eens een lekker seizoentje in de Eredivisie draaien, ipv op 3 fronten mee doen (EL, Beker en eredivisie) en vervolgens overal met half bakken resultaten eindigen.
Maar dit is vbl niet
Had graag gewild maar moet helaas naar stage morgenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Wie gaan er morgen naar bevrijdingsfestival?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ accent.Die krijg je wel prive dan, dat is echt eng om op het forum te gooien.
quote:
Daarom past hij ook wel weer bij AZ. Nuchter genoeg als persoon ook. Jammer dat AZ geen interesse heeft in Ziyechquote:Op zondag 4 mei 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is geen geweldenaar maar doet ook zelden onbegrijpelijke dingen. Wat je dan overhoudt is een boegbeeld die nog altijd spelers overstag laat gaan om juist voor Az te kiezen en veel goodwill bij de media heeft. (Kan ook nooit kwaad)
Az heeft enkel wel het geluk dat ze hem geen transferbudget van 30 miljoen kunnen geven
Ik hield mij in om deze SC naar VBL te verplaatsen
Ahw sorryquote:
Ik denk dat er wel geleerd is van het verleden.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom past hij ook wel weer bij AZ. Nuchter genoeg als persoon ook. Jammer dat AZ geen interesse heeft in Ziyech
Geen 30 miljoen, maar ik geloof dat Stewart wel budget beschikbaar had gemaakt oid
Wat een mazzel heeft VBL toch weer.
[..]
Ahw sorry![]()
Ik was het echt vergeten
Geleerd van het verleden? Wat?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel geleerd is van het verleden.
En het is dat je stelde dat ik je over de angst had heen geholpen.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips haar stem niet in het echt hebben gehoord
[..]
DOE EENS LIEF.quote:
[..]
Van Basten technisch directeur laten spelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geleerd van het verleden? Wat?
Want anders?
Roy Donders is het hier niet mee eens.quote:
Verstuurd.quote:
Ah zo.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Basten technisch directeur laten spelen.
En daar weiger ik mij over te verantwoorden. Ik stelde het toch niet uit te hoeven en zullen voeren.
[..]
Roy Donders is het hier niet mee eens.
Niet voldoende.quote:
Doe ffe normaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |