SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo een stukje scheuren in de automobielquote:
Al een boom uitgekozen?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga zo een stukje scheuren in de automobiel![]()
quote:
Lobiquote:
Owja, je heb pas je rijbewijs!quote:Op zondag 4 mei 2014 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga zo een stukje scheuren in de automobiel![]()
Ja, alleen ben ik nog geen 18 dus moet m'n vader nog ff meequote:Op zondag 4 mei 2014 12:03 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Owja, je heb pas je rijbewijs!![]()
Beetje rondjes rijden door je wijk en chickies hosselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik nog geen 18 dus moet m'n vader nog ff mee
Gaan we wss een Zweedse schone bekijken
Ik had een vrouw verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Sorry unfquote:
All is forgivenquote:
Het spijt me, ik zal mijn leven beterenquote:
je bent zelf een vrouwquote:
23 Maart ben ik geslaagdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
All is forgiven
Hoe lang heb je je rijbewijs?
Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal mijn leven beteren
Dankuwelquote:
geen plannen om hier veranderingen in te brengen he?quote:
Nee meneerquote:Op zondag 4 mei 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen plannen om hier veranderingen in te brengen he?
godzijdankquote:
ik luister as we speak dezequote:
Nice. Die zal bij mij ook wel zo voorbij komen. Heb zijn album op de shuffle staan,quote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik luister as we speak deze
Suit & Tie featuring JAY Z, a song by Justin Timberlake and JAY Z on Spotify.
Waarom een album op shuffle?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice. Die zal bij mij ook wel zo voorbij komen. Heb zijn album op de shuffle staan,
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De nummers ken ik toch wel, dan is een beetje afwisseling in de volgorde wel eens lekker.
Dit verklaart waarom mijn score van de test lager dan die van jou was.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook geen serie random door elkaar? Nep autist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |