SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 04-05-2014 20:09:45 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Wat heb je?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
kut man, dat hadden we nou totaal niet verwacht.
Dare to be different.![]()
patellofemoraal pijnsyndroom / anterior knee pain / chondropathie van de patellaquote:Dare to be different.![]()
Heb je Evy al gedownload?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
patellofemoraal pijnsyndroom / anterior knee pain / chondropathie van de patella![]()
![]()
En nu ben je geblesseerd!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
fack evy, 10 weken over 5km. Ik deed 2 weken 7k
Fijn he?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
dat klinkt allemaal alsof je niet lang meer te leven hebt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
patellofemoraal pijnsyndroom / anterior knee pain / chondropathie van de patella"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
+Blessurequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
fack evy, 10 weken over 5km. Ik deed 2 weken 7k
![]()
Hopenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:23 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
dat klinkt allemaal alsof je niet lang meer te leven hebt.Dare to be different.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
patellofemoraal pijnsyndroom / anterior knee pain / chondropathie van de patella meisjesknie
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:23 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
dat klinkt allemaal alsof je niet lang meer te leven hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
uploaden dan?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag nog met de trainer gepraat. Donderdag ga ik door werken naar de 2,5 in 1x dat zou rond de 20 min liggen voor mij zodat ik dover 2 weken misschien de 3 in een keer kan lopen. Gaat t niet dan 15 min, stukkie wandelen en de rest lopen.
En hij gaat mee om door de mentale stukken heen te komen.
Echt lief.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Is 'ie niet per ongeluk nog vrijgezel die trainer van jou.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:29 schreef Ynske het volgende:
Vandaag nog met de trainer gepraat. Donderdag ga ik door werken naar de 2,5 in 1x dat zou rond de 20 min liggen voor mij zodat ik dover 2 weken misschien de 3 in een keer kan lopen. Gaat t niet dan 15 min, stukkie wandelen en de rest lopen.
En hij gaat mee om door de mentale stukken heen te komen.
Echt lief.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:31 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Is 'ie niet per ongeluk nog vrijgezel die trainer van jou.ga ik m eens vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:33 schreef Ynske het volgende:
[..]ga ik m eens vragen
You never know...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
En alles wat mooi is kan stukquote:we hebben net Jochem Myjer zitten kijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zit Hans Liberg te kijken. (En ga over een dag of wat proberen kaarten te scoren voor Jochem.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En alles wat mooi is kan stukwe hebben net Jochem Myjer zitten kijken
)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja, ik aas daar ook een beetje op, maar ik heb geen 'vriend van het theater'-pasje, dus moet hopen dat de 'vrienden' nog wat kaartjes overhouden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:37 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zit Hans Liberg te kijken. (En ga over een dag of wat proberen kaarten te scoren voor Jochem.)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien! Misschien kwam het vandaag ook door het start- en eindpunt: de bonte haasquote:
Jochem Myjer. Naar zijn show geweest![]()
![]()
Ghehequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Misschien! Misschien kwam het vandaag ook door het start- en eindpunt: de bonte haas
Jochem Myjer. Naar zijn show geweest
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hier hetzelfde duimen maar dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik aas daar ook een beetje op, maar ik heb geen 'vriend van het theater'-pasje, dus moet hopen dat de 'vrienden' nog wat kaartjes overhouden."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
5 oktober 2014 - Hoge Veluweloop (Hoge Veluwe)
• Jero_nimo - Trail Marathon
• ..-._---_-.- - Trail Marathon
1 * De_Kluizenaar HM
Mag ik er nog bij worden gezet Mossel
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vandaag ook een LDL gedaan, lekker op gevoel gelopen en een route die ik nog nooit had gelopen hier in de buurt, dus 1 keer klein stukje verkeerd gelopen... Maar verder heerlijk op gevoel gelopen en verder geexperimenteerd met eten onderweg (abrikozen, jummie)
Erg tevreden over mijn stabiele snelheid en hartslag
http://www.endomondo.com/workouts/333725122/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Had nog niet gejompeld hiervoor! Maar tof dat je je eerste HM gaat lopen daar! Misschien dat ik nog kan aanmoedigen, geen idee hoe laat het allemaal start trouwensquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
5 oktober 2014 - Hoge Veluweloop (Hoge Veluwe)
• Jero_nimo - Trail Marathon
• ..-._---_-.- - Trail Marathon
[ code verwijderd ]
Mag ik er nog bij worden gezet Mossel.
En voor de mensen die morgen lopen alvast heel veel succes en ontzettend veel plezier!
Ik ga een paar uur stilliggen en de wedstrijd overdenken![]()
![]()
Ik zou ook nog een beetje proberen te slapen tussendoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ga een paar uur stilliggen en de wedstrijd overdenken
Er worden morgen flinke afstanden gelopen: veel plezier allemaal morgen in Tilburg en bij de Koning van Spanje!
Ik heb vandaag weer een kort stukje gelopen na een "rustweek" vol schilderen. Zoonlief heeft nu wel een grote jongens bed (heel de werk aan geschilderd 's-avonds) en daarom ligt hij nu weer in zijn ledikant. Toch nog even te spannend zo'n groot bed![]()
En gisteren een heerlijk dagje sauna gedaan![]()
Morgen ga ik denk ik een ldl doen als ik een beetje op tijd wakker ben/wordt gemaakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nirak op 03-05-2014 23:48:14 ]![]()
Succes allemaal morgen
[ Bericht 56% gewijzigd door Murmeli op 04-05-2014 00:39:41 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat zij zegt.quote:
Vandaag heerlijk in het bos gelopen. Heuveltje op heuveltje af. Heb mijn favo ontdekt geloof ik.
Een stom keffertje had het op mijn kuiten voorzien. Dus maar stil gaan staan heeft me best wel wat tijd gekost want de baasjes hadden het beest niet onder controle en ik vertrouwde het beest (gemuteerde rat) niet genoeg om door te lopen.
Nu weer tot Dinsdag wachten voor er naar een nieuwe week van Evy gegaan kan worden. Duurt lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Vandaag ldl dag, in de duinen! Alleen om één of andere reden ben ik veel te vroeg wakker..nog even een uurtje proberen te slapen dan maar :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
alle lopers heel veel succes vandaag in Tilburg en het Limburgse! De Koning van Spanje is toch wel een van de hoogtepunten van de Nederlandse trail-kalender.
Hier een lange duurloop achter de rug niet in de tweede helft niet echt makkelijk ging maar wel leerzaam.
In plaats van alleen gels ook oatsbar- mee, zo'n lekkere plakkerige reep,als vast voedsel
Hoe eet je dit tijdens het lopen? De oplossing voor mij is het om in piepkleine stukjes te breken en die in de zijkant van mijn mond te stoppen en ze door het speeksel zo zacht te laten worden dat je niet hoeft te kauwen en alleen maar hoef door te slikken, het kauwen "verstoort" mijn ademhaling.
Oke, op die manier duurt het bijna een half uur voordat je een bar op hebt maar het is ook een beetje een "boredom buster"
Mijn enige probleem is dat op een gegeven zoet eten mij tegen gaat staan en ik niet makkelijk meer iets naar binnen krijg., dus volgende keer dat ik een lange duurloop doe wil ik experimenteren met zoute aardappelen o.i.d. om te kijken het alleen aan zoet eten en/of gels ligt of aan al het eten en of ik het op kan vangen door eerder af te wisselen met hartig eten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Alle lopers veel plezier en succes vandaag, het belooft een mooie dag te worden!
Ik stap zo op de fiets voor Rondje Tilburg![]()
Have fun in tilburg en bij de KvS!
Ik denk aan jullie en verwacht leuke verslagen!
Ik loop trouwens veel onverhard (bos en Mtb paden) maar t is hier redelijk vlak. Ik zou graag n keer meedoen aan n trail maar weet niet of ik dat aan kan. Zijn de trails te doen voor n "normale" hardloper of vergt t extra (heuvel) training.
Het is hier erg mooi weer. Het zonnetje schijnt al naar binnen. Helaas n extra rustdag voor mij, want de kids hebben n logeetje.![]()
Mueslirepen eet ik ook vaak op mijn LDL, op een relaxte snelheid gaat dat prima op meer wedstrijdsnelheid een stuk minder.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
alle lopers heel veel succes vandaag in Tilburg en het Limburgse! De Koning van Spanje is toch wel een van de hoogtepunten van de Nederlandse trail-kalender.
Hier een lange duurloop achter de rug niet in de tweede helft niet echt makkelijk ging maar wel leerzaam.
In plaats van alleen gels ook oatsbar- mee, zo'n lekkere plakkerige reep,als vast voedsel
Hoe eet je dit tijdens het lopen? De oplossing voor mij is het om in piepkleine stukjes te breken en die in de zijkant van mijn mond te stoppen en ze door het speeksel zo zacht te laten worden dat je niet hoeft te kauwen en alleen maar hoef door te slikken, het kauwen "verstoort" mijn ademhaling.
Oke, op die manier duurt het bijna een half uur voordat je een bar op hebt maar het is ook een beetje een "boredom buster"
Mijn enige probleem is dat op een gegeven zoet eten mij tegen gaat staan en ik niet makkelijk meer iets naar binnen krijg., dus volgende keer dat ik een lange duurloop doe wil ik experimenteren met zoute aardappelen o.i.d. om te kijken het alleen aan zoet eten en/of gels ligt of aan al het eten en of ik het op kan vangen door eerder af te wisselen met hartig eten.![]()
voordeel van ultra lopen..... alles gaat op relaxte snelheidquote:Op zondag 4 mei 2014 07:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mueslirepen eet ik ook vaak op mijn LDL, op een relaxte snelheid gaat dat prima op meer wedstrijdsnelheid een stuk minder.
Zelfs het oatbar eten zo te lezen.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voordeel van ultra lopen..... alles gaat op relaxte snelheid![]()
![]()
Woon je in zo'n mooie omgeving, ga je 40km lang rondjes van anderhalve kilometer lopen
F means you're fucked![]()
Je hebt gelijk YUR maar ik vind het "blessure technisch" een beetje te riskant om tijdens de hele lange duurlopen ruim 4 uur lang op asfalt te stampen.... de racecourse is een klei-ondergrond met een laag aangerold fijn grind er over, heerlijke demping.quote:Op zondag 4 mei 2014 08:07 schreef YUR het volgende:
Woon je in zo'n mooie omgeving, ga je 40km lang rondjes van anderhalve kilometer lopen
Mijn schema zit zo in elkaar dat ik volgend weekend weer een duurloop van 30km op het programma heb dus dan is snel herstel gewenst..
De week daarop is een rustweek met een duurloopje van 20km dus dan ga ik waarschijnlijk weer gewoon een rondje om of op zoek naar een mooie trail.
En eerlijk gezegd, het is minder saai dan het lijkt
Nou, ik ben het met Yur eens. Het lijkt me bloedsaai. En asfalt dempt ook genoeg joh.quote:Op zondag 4 mei 2014 08:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk YUR maar ik vind het "blessure technisch" een beetje te riskant om tijdens de hele lange duurlopen ruim 4 uur lang op asfalt te stampen.... de racecourse is een klei-ondergrond met een laag aangerold fijn grind er over, heerlijke demping.
Mijn schema zit zo in elkaar dat ik volgend weekend weer een duurloop van 30km op het programma heb dus dan is snel herstel gewenst..
De week daarop is een rustweek met een duurloopje van 20km dus dan ga ik waarschijnlijk weer gewoon een rondje om of op zoek naar een mooie trail.
En eerlijk gezegd, het is minder saai dan het lijktZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo, T-Day vandaag.Ben benieuwd want heb sinds woensdag niet meer kunnen lopen vanwege bruiloft en brakheden nadien. Een vriend van ons die net Start to run heeft voltooid heeft gisteren besloten ook mee te gaan voor de 7,5 km. Met herhaaldelijk aandringen van zijn vriendin dat ie ons niet probeert bij te houden. Ik denk dat ie niets hoeft te vrezen.
'Uitlopen en niet laatste worden en plezier hebben' zijn mijn doelen maar een tijd van 45minuten hoop ik te halen. We zullen zien.
![]()
Dat ligt natuurlijk aan de trail, er zijn trails (zeker in NL) waar je nauwelijks hoogtemeters hoeft te (cq kunt) maken, maar als je in Zuid-Limburg aan de slag gaat kun je natuurlijk wel wat hoogte meters verwachten.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:47 schreef runninglinda het volgende:
Have fun in tilburg en bij de KvS!
Ik denk aan jullie en verwacht leuke verslagen!
Ik loop trouwens veel onverhard (bos en Mtb paden) maar t is hier redelijk vlak. Ik zou graag n keer meedoen aan n trail maar weet niet of ik dat aan kan. Zijn de trails te doen voor n "normale" hardloper of vergt t extra (heuvel) training.
Het is hier erg mooi weer. Het zonnetje schijnt al naar binnen. Helaas n extra rustdag voor mij, want de kids hebben n logeetje.
Maar toch kun je redelijk uit de voeten als fitte hardloper op een trail zonder al teveel heuveltraining. Wellicht zul je de steilere klimmen moeten lopen, maar dat is zeker niet ongewoon tijdens trails.
Ik zou zeggen, gewoon een uitzoeken en proberen, dat is de beste manier om erachter te komen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toch wel een beetje "wedstrijd-spanning" vandaag![]()
Eens kijken of ik mijn geplande opbouw ten uitvoer kan brengen vandaag.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Saai, dat valt wel mee maar het is niet mijn meest favouriete manier van trainen, maar het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 4 mei 2014 08:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, ik ben het met Yur eens. Het lijkt me bloedsaai. En asfalt dempt ook genoeg joh.
Natuurlijk is een modderige technische trail veel mooier dan rondjes op een drafbaan maar de intensiteit van mijn schema is zodanig dat, mocht ik er een maand uit liggen door een blessure, er waarschijnlijk wel wat alarmbellen bij me gaan rinkelen.
Ik heb voor dit jaar twee grote evenementen op de plannen in daar draait nagenoeg het hele loop-jaar om, dus dan zal er af en toe wat moeten wijken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Idem, veel plezier allen!
Cee, zet 'm op![]()
Gister gelopen dus vandaag geen wedstrijdje maar. Dinsdag weer!![]()
Ik heb niet veel opgestoken van mn 8 jaar op de middelbare school, maar 1 ding is me altijd bijgebleven. Mijn leraar Duits was een wijs man:quote:Op zondag 4 mei 2014 08:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk YUR maar ik vind het "blessure technisch" een beetje te riskant om tijdens de hele lange duurlopen ruim 4 uur lang op asfalt te stampen.... de racecourse is een klei-ondergrond met een laag aangerold fijn grind er over, heerlijke demping.
"Angst is een vrouwelijk woord"F means you're fucked![]()
Maar je had toch van die schoenen met extraveel demping gekocht? Ik snap het ook wel hoor, dat je voorzichtig bent, maar het lijkt mij ook nogal saai. Duurlopen op de baan, brrrr.quote:Op zondag 4 mei 2014 08:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Anyway, misschien als alternatief voor zoete troep:
http://trainingtableblog.(...)-balls-for-training/
Komt uit het boek van Scott Jurek. Het is even alleen wel even een werkje![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 08:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb niet veel opgestoken van mn 8 jaar op de middelbare school, maar 1 ding is me altijd bijgebleven. Mijn leraar Duits was een wijs man:
"Angst is een vrouwelijk woord"
quote:Op zondag 4 mei 2014 08:32 schreef hatsaflats het volgende:
Anyway, misschien als alternatief voor zoete troep:
http://trainingtableblog.(...)-balls-for-training/
Komt uit het boek van Scott Jurek. Het is even alleen wel even een werkje![]()
thanks Hatsie!
Ik kijk Mrs.RD wel lief aan
Alle lopers vandaag succes!
Oh, en mag ik uit de OP voor de Hollenlauf van volgende week? Ik red t vervoerstechnisch niet om om 11u daar op zaterdag aan de start te staan.
Verder; mag ik in de OP?
1
2
3
4
5
6
716 augustus 2014 [url=http://www.sport-events.be/website/speaker/traildesfantomes/]Trail des Fantomes[/url] (La Roche)
• Sjaapje - 13km
• Streamnl - 26km
• Motorbloempje - 26km
• Wolve000 - 26km
* Frsh - 26km
• Jero_nimo - 50kmGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
en we hebben volgens mij ook een jarige.......Sylvesterr, van harte!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heel veel succes en plezier vandaag SEMTEX, Guard, Levitas, Cee, Jero_nimo, raimen, Tarahumara en abraham!!
Hi!
Ik wil misschien ook beginnen met hardlopen. Wat zijn jullie beginnerstips? Wat draag je, wat kosten fatsoenlijke schoenen?
Ik wil het doen om conditie op te bouwen en te behouden en graag een paar kilo af te vallen (zo'n 5).![]()
![]()
Hier ookquote:Op zondag 4 mei 2014 08:17 schreef Guard het volgende:
Toch wel een beetje "wedstrijd-spanning" vandaag![]()
Bedankt voor de succeswensjes allemaal
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Welkom Venco! Goede voornemens zijn goed.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:22 schreef vencodark het volgende:
Hi!
Ik wil misschien ook beginnen met hardlopen. Wat zijn jullie beginnerstips? Wat draag je, wat kosten fatsoenlijke schoenen?
Ik wil het doen om conditie op te bouwen en te behouden en graag een paar kilo af te vallen (zo'n 5).
Wat is je basisconditie nu? Doe je al aan sport?
In de meeste gevallen is het verstandig om een schema van internet te pikken (veel hier zijn begonnen met de schema's van Evy). Niet omdat je t conditioneel niet zou trekken, maar omdat je gewrichten en pezen moeten wennen aan de beweging, landen etc.
Evy werkt toe naar 30m aan een stuk kunnen rennen, en dat staat ongeveer gelijk aan 5 kilometer.
Andere pro-tip: ga naar een goede hardloopwinkel en laat schoenen aanmeten.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
beginnen met een schema of loopgroep.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:22 schreef vencodark het volgende:
Hi!
Ik wil het doen om conditie op te bouwen en te behouden en graag een paar kilo af te vallen (zo'n 5).
Shirtje en broek, mijn schoenen waren met korting van de atletiek unie net boven de 100 euroToday is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 09:22 schreef vencodark het volgende:
Hi!
Ik wil het doen om conditie op te bouwen en te behouden en graag een paar kilo af te vallen (zo'n 5).![]()
Mijn beginnerstip is om een beginnersschema op te pakken. Ik heb zelf de mp3's van Evy gevolgd (zie ook in de OP). Een mp3 bestandje vertelt je wat je moet doen en bouwt op een verantwoorde manier op naar 30min hardlopen.
Ik draag sportkleding, een lekker zittend broekje en een functioneel shirtje. Geen katoen, maar van dat spul wat makkelijk zweet afvoert en niet lang nat blijft. Het merk INQ van Perrysport is niet duur en wel goed.
Schoenen zijn het aller belangrijkste van je hardloop-garderobe. Het beste is om ze aan te laten meten bij een speciaalzaak (bijvoorbeeld Run2day of Runnersworld). Dit is met name aan te raden als je bekent bent met lichamelijke klachten (rugklachten, steunzolen enz). Reken op rond de ¤ 120,- voor een paar, maar duurder of goedkoper kan ook. Vertel de verkoper je budget en dan kunnen ze kijken wat de mogelijkheden zijn.
Zelf heb ik m'n eerste paar bij de Perry gekocht, omdat ik niet teveel uit wilde geven voor ik wist of ik het leuk zou vinden. Dat ging op zich wel, maar toen ik na die schoenen m'n hardloopschoenen liet aanmeten bij de Run2day voelde ik pas echt verschil! Heerlijk was dat!
Maar, begin rustig! Gewoon lekker opbouwen met een beginnersschema, geen haastwant hardlopers zijn echt doodlopers, als je te hard van start gaat is de kans op een blessure erg groot.
Oh, en wel je voortgang hier posten he!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoi en welkom!quote:Op zondag 4 mei 2014 09:22 schreef vencodark het volgende:
Hi!
Check een van de kekke beginnersschema's in de OP. Tip nummer 1 is: loop niet te hard van stapel. Volg een schema en na een week of 2, 3 heb je zo ongeveer het idee of hardlopen iets voor je is of niet. Tegen die tijd is het aan te raden op zoek te gaan naar het juiste schoeisel. De prijzen daarvoor lopen uiteen maar reken op minimaal een dikke 100 Euro. Laat je adviseren daarin, koop geen schoenen die je 'mooi' vindt, de schoenen zijn het belangrijkste van heel je outfit. Het handige aan een schema als Start to Run is dat Evy je tijdens de training alle nodige informatie vertelt. O.a. over schoeisel, maar ook over houding, kleding, voeding.
Voor je het weet loop je die 5km uit en in de tussentijd heb je je conditie al stevig opgebouwd én zijn er vast een paar kilo afgevlogen, afhankelijk van het feit of je na ieder loopje doorrent naar de Mac of niet.
Oh ja, en nog een tip: laat ons je supporteren in dit topic.hup vencodark!
![]()
![]()
Heel veel plezier en succes lopers!quote:Op zondag 4 mei 2014 09:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
en we hebben volgens mij ook een jarige.......Sylvesterr, van harte!Thanks!
![]()
Thanks! Jij ook succes, en misschien tot straks, Endo-maatjequote:Op zondag 4 mei 2014 09:32 schreef Cee het volgende:
Succes SEMTEX en Guard met de Halve!En de rest van de loperts. Ik ga nog even verder treuzelen.
Rest ook veel succes en plezier, zeker in Gulpen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 mei 2014 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Heel veel plezier en succes lopers!
[..]Thanks!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Sylvesterrr gefeliciteerd!!
En laat dat nu net een blessure zijn waarmee je gewoon kan doorlopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
patellofemoraal pijnsyndroom / anterior knee pain / chondropathie van de patella![]()
Trainingsrondje uitgetekend voor straks. Op de fiets naar het startpunt, 5-6km hobbelen door de duinen en dan weer terug op de fiets.
Nu mezelf nog uit bed zien te trappen
Hop, gogogo!quote:Op zondag 4 mei 2014 09:59 schreef Yuki het volgende:
Trainingsrondje uitgetekend voor straks. Op de fiets naar het startpunt, 5-6km hobbelen door de duinen en dan weer terug op de fiets.
Nu mezelf nog uit bed zien te trappen
Ik ga zo ook maar eens richting de lokale atletiekvereniging voor een trimloopje van 15, wel zin in. Ga denk lopen op beoogd hm-tempo als training voor over 2 weken.
Jack does it in real time...![]()
Oh ja en succes Koning van Spanje-trailerds vandaag, wat een roteind weer
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mits begeleidt door een fysio en icm. krachttraining. Volgens mij heb ik zoiets chronisch maar bij mij heet dat een theaterknie.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En laat dat nu net een blessure zijn waarmee je gewoon kan doorlopen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Mijn fysio vertelde me dat het geen enkel kwaad kon, dat het alleen zeer deed. Inderdaad wordt het minder door krachttraining, maar rust gaat het probleem dus niet oplossen.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:07 schreef Frsh het volgende:
[..]
Mits begeleidt door een fysio en icm. krachttraining. Volgens mij heb ik zoiets chronisch maar bij mij heet dat een theaterknie.![]()
Iedereen succes vandaag in Tilburg en Gulpen! En verder ook gewoon iedereen die in z'n kloffie naar buiten stapt vandaag![]()
Ik ga zo even kijken of ik een 60min duurloop op relaxed tempo vol kan maken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 10:16 schreef E.T. het volgende:
Iedereen succes vandaag in Tilburg en Gulpen! En verder ook gewoon iedereen die in z'n kloffie naar buiten stapt vandaag![]()
Ik ga zo even kijken of ik een 60min duurloop op relaxed tempo vol kan makenOok leuk!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tuurlijk kun jij datquote:Op zondag 4 mei 2014 10:16 schreef E.T. het volgende:
Ik ga zo even kijken of ik een 60min duurloop op relaxed tempo vol kan maken![]()
![]()
Soms gaat het om onverklaarbare redenen echt niet lekker.. De banaan die ik had gegeten zat me de hele tijd dwars, hartslag en ademhaling waren rusteloos en ik ergerde me aan elk takje en geluid.. Loopje in zo'n mooie omgeving krijg je dat! Gelukkig gingen de laatste 2a 3 km wel weer oké.. En verder nog hallo gezegd tegen wat Schotse hooglanders en een strandselfie gemaakt!
http://www.endomondo.com/workouts/333928842/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat afvallen betreft denk niet in kilo's maar in centimeters. Het kan goed zijn dat je in gewicht nauwelijks wat afvalt maar wel een stuk strakker wordt.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:22 schreef vencodark het volgende:
Hi!
Ik ken hetquote:Op zondag 4 mei 2014 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Soms gaat het om onverklaarbare redenen echt niet lekker.. De banaan die ik had gegeten zat me de hele tijd dwars, hartslag en ademhaling waren rusteloos en ik ergerde me aan elk takje en geluid.. Loopje in zo'n mooie omgeving krijg je dat! Gelukkig gingen de laatste 2a 3 km wel weer oké.. En verder nog hallo gezegd tegen wat Schotse hooglanders en een strandselfie gemaakt!
[ link | afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/333928842/11367364
Maar je hebt gelopen. De kms zitten er weer op
ET hopelijk bij jou dan wel een fijn rondje!![]()
Iedereen heel veel plezier en succes vandaag! Het weer lijkt op dit moment perfect. Geen zuchtje wind, bewolkt en weinig zon. PR omstandigheden!!
Helaas gaat er achter mijn naam een pijnlijke DNS komen. Ik ben echt nog niet fit genoeg dat ik mezelf in staat acht dat ik 7,5 km fatsoenlijk kan hardlopen. En ik baal daar ontzettend van. Rondje Tilburg was vorig jaar voor mij mijn allereerste evenement. Het was ten eerste dus een hele mooie graadmeter over de progressie van het afgelopen jaar. Echter heb ik lang (bijna 5 maanden!) gekwakkeld met blessures, en sinds die blessure over was, had ik Rondje Tilburg als eerste doel staan - Ik leefde dus echt naar dit evenement toe.
Gisteren tijdens het werken spontaan een bloedneus gekregen. Iets wat mij niet onbekend is met een fikse verkoudheid. Het kwam er alleen niet met druppels uit, maar met een voorzichtig straaltje. Natuurlijk niks van zakdoekjes of water bijdehand, dus alles maar op m`n handen en de bosjes laten lopenUiteindelijk kwam iemand met een EHBO trommel aan en heb ik m`n neus volgepropt met een stuk verband. Met een bebloed gezicht en bebloede handen naar de volgende klanten kunnen rijden
Vannacht, rond een uur of 3, precies hetzelfde verhaal. Werd wakker met een bloedneus, dit keer gelukkig wel iets om het bloeden te stelpen - Wederom een teken dat die verkoudheid geen kattenpis is.
Nog steeds heb ik een keel van schuurpapier. De luchtwegen branden en dat is voor mij de reden om niet te gaan. Als het bij inactiviteit al pijn doet, zal dat met lichamelijke beweging alles behalve minder worden.
Hopelijk dinsdag weer wel fit om het trainen weer op te kunnen pakken, en dan 29 mei aan de start van de Golden Ten!SPOILER: Selfie, met bloed! Niet bestemd voor mensen die gevoelig zijn voor bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn Rondje Tilburg verslag.![]()
Jeuzus, Levitas, wat een bloederige situatie.Hoop dat je snel weer beter bent en dat Rondje komt er gewoon volgend jaar.
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 10:31 schreef Levitas het volgende:
Iedereen heel veel plezier en succes vandaag! Het weer lijkt op dit moment perfect. Geen zuchtje wind, bewolkt en weinig zon. PR omstandigheden!!
Helaas gaat er achter mijn naam een pijnlijke DNS komen. Ik ben echt nog niet fit genoeg dat ik mezelf in staat acht dat ik 7,5 km fatsoenlijk kan hardlopen. En ik baal daar ontzettend van. Rondje Tilburg was vorig jaar voor mij mijn allereerste evenement. Het was ten eerste dus een hele mooie graadmeter over de progressie van het afgelopen jaar. Echter heb ik lang (bijna 5 maanden!) gekwakkeld met blessures, en sinds die blessure over was, had ik Rondje Tilburg als eerste doel staan - Ik leefde dus echt naar dit evenement toe.
Gisteren tijdens het werken spontaan een bloedneus gekregen. Iets wat mij niet onbekend is met een fikse verkoudheid. Het kwam er alleen niet met druppels uit, maar met een voorzichtig straaltje. Natuurlijk niks van zakdoekjes of water bijdehand, dus alles maar op m`n handen en de bosjes laten lopenUiteindelijk kwam iemand met een EHBO trommel aan en heb ik m`n neus volgepropt met een stuk verband. Met een bebloed gezicht en bebloede handen naar de volgende klanten kunnen rijden
Vannacht, rond een uur of 3, precies hetzelfde verhaal. Werd wakker met een bloedneus, dit keer gelukkig wel iets om het bloeden te stelpen - Wederom een teken dat die verkoudheid geen kattenpis is.
Nog steeds heb ik een keel van schuurpapier. De luchtwegen branden en dat is voor mij de reden om niet te gaan. Als het bij inactiviteit al pijn doet, zal dat met lichamelijke beweging alles behalve minder worden.
Hopelijk dinsdag weer wel fit om het trainen weer op te kunnen pakken, en dan 29 mei aan de start van de Golden Ten!Holymalony! Rustig aan maar. Golden Ten is ook veel leukerSPOILER: Selfie, met bloed! Niet bestemd voor mensen die gevoelig zijn voor bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn Rondje Tilburg verslag.![]()
![]()
Nietquote:Op zondag 4 mei 2014 10:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Holymalony! Rustig aan maar. Golden Ten is ook veel leuker![]()
Balen Levitas, op naar het volgende evenement dan maar!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vencoquote:Op zondag 4 mei 2014 09:22 schreef vencodark het volgende:
Hi!
Gezellig, welkom!
Alle tips die ik zou kunnen bedenken zijn al gegeven
Oh nog eentje dan: als je begint met zo'n schema, ga de hardloopstukjes dan niet doen op "naar de bus ren-tempo" maar op een soort rustig jogtempo. Lekker rustig aan en de snelheid komt later. Als je in die 30 min waar vaak naartoe getraind wordt geen 5 km kunt lopen is dat totaal niet raar.
En veel plezier natuurlijk, hardlopen is echt heel leuk
* Murmeli mag straks 15 km
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Moet jij niet naar de start?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet![]()
Balen Levitas, op naar het volgende evenement dan maar!![]()
![]()
Hopelijk dinsdag weer wel fit om het trainen weer op te kunnen pakken, en dan 29 mei aan de start van de Golden Ten!Shit!SPOILER: Selfie, met bloed! Niet bestemd voor mensen die gevoelig zijn voor bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn Rondje Tilburg verslag.
Maar wel het meest verstandige besluit denk ik
Beterschap!
Hopelijk dinsdag weer wel fit om het trainen weer op te kunnen pakken, en dan 29 mei aan de start van de Golden Ten!Klotezooi! Hopelijk snel wel klaar voor een leuk rondje!SPOILER: Selfie, met bloed! Niet bestemd voor mensen die gevoelig zijn voor bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn Rondje Tilburg verslag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Na ja doorlopen, ik ben gestopt met hardlopen, maar ik kan nog redelijk lopen en fietsen. Vanaf dinsdag gewoon weer iedere dag 14km fietsen dusquote:Op zondag 4 mei 2014 09:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En laat dat nu net een blessure zijn waarmee je gewoon kan doorlopen.Dare to be different.![]()
Mooi. Als je dan ook nog stopt met hier posten, dan is iedereen blij,quote:Op zondag 4 mei 2014 11:15 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Na ja doorlopen, ik ben gestopt met hardlopen, maar ik kan nog redelijk lopen en fietsen. Vanaf dinsdag gewoon weer iedere dag 14km fietsen dusZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Toch nog last?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:21 schreef Xilantof het volgende:
Rense iedereen vandaag!![]()
ik begin volgende week weer na een weekje rust♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
wéér een ander plekkie dan de vorige keer (daar geen last meer van). Baal wel, vorig jaar zo 'makkelijk' getraind, en het afgelopen half jaar is één en al pijntjes geblekenquote:
jij je rondje al gedaan?
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Isgoed schat!quote:Op zondag 4 mei 2014 11:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mooi. Als je dan ook nog stopt met hier posten, dan is iedereen blij,Dare to be different.![]()
Go guard en andere rennerts!
Ik heb een rondje uitgestippeld van een km of 15. Water mee, voer mee (voer is voor de zekerheid) en dan ga ik eens een stukkie hobbelen.
Eens kijken wat mijn beentjes vinden van deze afstand
We hebben een nieuw modje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klinkt niet goed dit. Is dit allemaal sinds je nieuwe schoenen?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wéér een ander plekkie dan de vorige keer (daar geen last meer van). Baal wel, vorig jaar zo 'makkelijk' getraind, en het afgelopen half jaar is één en al pijntjes gebleken
jij je rondje al gedaan?
Ik ben aan 't wachten tot m'n ontbijt (11:15u) gezakt is. Dan ga ik lopen
Weet iemand hoe je een iphone zo ver krijgt om de gps te gebruiken in endo?
Gps staat wel aan maar hij vindt hem nietSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Stipstreep begint weer een beetje in vorm te komen. 610 en 620 omgedaan, water mee en de heuvels in. Ik heb helaas lopen klooien met de 620 waardoor een vergelijking met de 610 onmogelijk is. Daarom ga ik voor de data even op de 610 af. Het plan was 18km stevige heuvels, maar het plan is gewijzigd. Het is nu 22,8km/2:13 (5:52/km) geworden waarvan ongeveer de helft heuvels en de helft relatief vlak. Eigenlijk werden alleen de laatste 3km wat zwaarder. Stip heeft lekker gelopen!![]()
Even flight mode aan en uitzetten?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:06 schreef Murmeli het volgende:
Weet iemand hoe je een iphone zo ver krijgt om de gps te gebruiken in endo?
Gps staat wel aan maar hij vindt hem niet
App helemaal afsluiten en opnieuw starten?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Lijkt niet echt te werkenquote:Op zondag 4 mei 2014 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Even flight mode aan en uitzetten?
App helemaal afsluiten en opnieuw starten?
Hij ziet wel waar ik ben maar endo zegt dat hij geen gps ontvangst heeft.
Ik wilde de iphone mee omdat die lekker klein is maar ik moet dat ook maar niet proberen blijkbaar.
Had die iphone afgeschreven omdat ie stom is
Zo.. 7,8km in bijna 60minutenPijnloos en heerlijk gelopen
![]()
5 versnellingkjes van een minuut erin, die gingen ook prima. M'n gevoel zei dat ik aan de snelle kant liep, maar dat was niet zo; dus m'n hartslag zal wel aan de hoge kant geweest zijn.
En m'n Garmin wil niet uploaden dus kan het nog ff niet nakijken(stomme ding laadt wel op, maar data overzetten wil ie niet
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
En als je m mee naar buiten neemt? Ervan uitgaande dat je nu binnen zit. Misschien scheelt dat?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lijkt niet echt te werken
Ik wilde de iphone mee omdat die lekker klein is maar ik moet dat ook maar niet proberen blijkbaar.
Had die iphone afgeschreven omdat ie stom is[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vorige week had ik een 5km verdeeld over 2,43km hardlopen, 70m wandelen en 2,5km hardlopen. Vandaag het langste aan 1 stuk 3km
Mijn 5km ook met 1,3 minuut verbeterd..
Vandaag mijn endomondo gestart en na de warmingup gestopt en een nieuwe gestart. Volgende keer hem na de warmingup gewoon door laten lopen want ik merk dat ik nu te veel met de tijd bezig ben terwijl ik eigenlijk voornamelijk met de afstand bezig wil zijn. Eerst zorgen dat ik 5km aan 1 stuk kan lopen, dan ga ik daarna wel kijken om die 28min13sec weer eens te verbeteren.![]()
Deed ie ook niks.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En als je m mee naar buiten neemt? Ervan uitgaande dat je nu binnen zit. Misschien scheelt dat?
Thanks voor het meedenken! Ik neem de samsung mee
*poging2 tot lopen dus*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Is makkelijk om te denken dat het daar aan ligt ja...quote:Op zondag 4 mei 2014 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt niet goed dit. Is dit allemaal sinds je nieuwe schoenen?
Ik ben aan 't wachten tot m'n ontbijt (11:15u) gezakt is. Dan ga ik lopen
Rense zo!
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Zo, weer terug van de Delftse Houtloop.Het was een drukte van jewelste vandaag, want er was ook de Delftse Parkenloop halve marathon, naast de reguliere trimloopjes die er eens in de twee weken zijn. Het weer was heerlijk, dus er waren flink wat deelnemers. Halve marathon vond ik beetje overdreven, over twee weken loop ik die al in Leiden, dus nu een 15 km als test, aangezien ik sinds de CPC geen wedstrijd meer gelopen heb...
Dat de hm tegelijk startte was wel fijn, want tussen 4 en 7 kilometer kwam ik in een mooi groepje terecht wat 1:30u tempo liep op de hm, maar na 7.5 km gingen zij rechtdoor en ik alleen verder. Letterlijk alleen, want vanaf dat moment ook de tweede helft in m'n eentje gelopen, wat wel wat zwaarder is altijd, maar op zich kon ik lekkere kilometertjes draaien. 5 km in 20:43, 10 km in 41:48 en toen het tweede rondje. Vergistte mij nog bijna een keer over het parcours in de Delftse Hout rond km 13, maar gelukkig stond er iemand om mij de goede richting op te wijzen. Km 14 was wel zwaar, maar daarna ging het wel weer en gefinished in 1:02:40.
Daarmee was ik ook nog eerste op de 15 kilometer, al moet gezegd dat de meeste snelle mannen vandaag op de hm liepen.
Erg lekker weer en super tevreden dat ik op zondagochtend relatief makkelijk kilometertjes van 4:10 kon draaien, weet ik nu tenminste een beetje dat ik wel rond m'n PR-schema kan weggaan in Leiden over 2 weken.
Bonus voor Zwabberhark, m'n cadansgrafiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...![]()
KNIP
mijn mevrouw was nog ingelogd en volgt ook het hardlooptopic.. Even met nirak inloggen
Trotse mamma :)![]()
Na wat thuisstudie te hebben gedaan komen al mijn klachten overeen met een 'lopersknie'. Is dit goed of slecht nieuws?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
In mijn ogen slecht nieuws, vooral omdat het alleen geneest met rust en niks doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:55 schreef _MvN_ het volgende:
Na wat thuisstudie te hebben gedaan komen al mijn klachten overeen met een 'lopersknie'. Is dit goed of slecht nieuws?Heb zelf met m'n lopersknie gewoon 8 weken geen meter gelopen, omdat het maar niet weg wilde gaan, al had ik daarvoor wel een flinke tijd te lang door blijven lopen na de eerste symptomen.
Lastige van peesontstekingen (wat een lopersknie is) is dat ze gewoon lang duren en niet zo effectief te behandelen zijn, ja wat ibuprofen slikken enzo. Echte ontstekingsremmers zijn ook weer zo wat...
Wat een mooie dag vandaag
DeeBee, wat een mooie tijd! en heb je op het podium mogen staan met je eerste plek? Mooie cadans ook
Levitas, ontzettend balen zeg! En wat een heftige bloedneuzen krijg jij zeg. Ik heb wel eens dat het niet wil stoppen, maar in straaltjes nog nooit meegemaaktSnel opknappen zodat je binnenkort weer aan een wedstrijdje mee kunt doen
En Murmeli, sommige iphone's zijn gewoon crapDe mijne maakte er altijd een potje van met endomondo, ik liep altijd in een rechte lijn maar volgens mijn iphone was ik in 500 meter wel 10 keer de straat overgestoken
Dus ben niet rouwig dat hij niet connect met gps.. Misschien kun je de app eens helemaal verwijderen en er dan opnieuw opzetten, soms helpt dat
En stipjestreepje, dat zijn flink wat km's, mooi tempo ook! Daar ben ik jaloers op
Ik heb net dus rete mijn best gedaan op 5 km. Ik had nog geen idee wat ik ging lopen vandaag. Dus dacht: eerst maar eens kijken hoe die eerste km gaat, ik heb tenslotte gisteren ook al gelopen. Gisteren was mijn eerste loopje na een week rust en die bleek mijn benen goed wakker geschud te hebben! De eerste km ging lekker in 7:38 en toen bedacht ik dat ik dan wel eens een poging wilde doen om mijn 5 km tijd te verbeterenKm 2 ging in 7:00 en mijn hartslag zat inmiddels tegen een aangename 160 bpm aan. Nu schijnt volgens een sportmedisch onderzoek mijn verzuurpunt te liggen op/rond 162 bpm, dus ik dacht: mooi, die volgende 3 moeten dus sneller kunnen
Km 3 ging vervolgens in 6:43 en km 4 in 6:42, mooi stabiel (ik kan het kennelijk wel). De laatste km kreeg ik er in 6:13 uitgeperst. Zo snel heb ik nog nooit een km gelopen, laat staan de laatste van een 5 km! Uiteindelijk is mijn tijd 34:16, voor mij een prachtige tijd! Ik had niet gedacht dat me dat dit voorjaar nog zou lukken om onder de 35 de lopen. Maar alles leek goed samen te vallen
Zou het dan toch zo zijn dat je voor iedere 10 kg afvallen 10% sneller wordt? (of hoe zat dat ook alweer) Want dan kan ik op mijn ideale gewicht misschien wel onder de 30 minuten lopen
Dromen mag toch?
En dit alles overigens met 4 "tegenvallers" onderweg:
1 - aan het begin van km 2 pak ik een zakdoekje en valt het kleingeld uit mijn ritszakje.. oprapen dus
2 - kort daarna gaat het spoor voor mijn neus dicht en maak ik dus een extra rondje over het terrein van de carwash
3 - bij 3,5 km kan ik omdraaien want er is een dodenherdenking bij de kapel waar ik langs moet en heel de weg is geblokkeerd door tientallen mensen
4 - op de terugweg met nog 700 meter te gaan is wederom datzelfde spoor dicht..
Ondanks dat alles heerlijk gelopen, ik heb nu een runnershigh![]()
![]()
Das idd geen al te goed nieuwsquote:Op zondag 4 mei 2014 12:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In mijn ogen slecht nieuws, vooral omdat het alleen geneest met rust en niks doen.Heb zelf met m'n lopersknie gewoon 8 weken geen meter gelopen, omdat het maar niet weg wilde gaan, al had ik daarvoor wel een flinke tijd te lang door blijven lopen na de eerste symptomen.
Lastige van peesontstekingen (wat een lopersknie is) is dat ze gewoon lang duren en niet zo effectief te behandelen zijn, ja wat ibuprofen slikken enzo. Echte ontstekingsremmers zijn ook weer zo wat...![]()
Ik vind het vreemd dat veel sites adviseren om te blijven sporten, eventueel lopen en na afloop gewoon koelen![]()
Dat is toch de omgedraaide wereld?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Nou ja, het ligt eraan in welk stadium je klachten zitten denk ik... Ik had er telkens last van, maar heb toen nog 2 halve marathons gelopen in 2 weekenden achter elkaar of zo. Oerdom natuurlijk, maar toen kon ik amper nog de trap goed op / af. Nu herken ik de symptomen ook veel sneller en kan je evt. eerder stoppen...quote:Op zondag 4 mei 2014 13:03 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Das idd geen al te goed nieuws![]()
Ik vind het vreemd dat veel sites adviseren om te blijven sporten, eventueel lopen en na afloop gewoon koelen![]()
Dat is toch de omgedraaide wereld?
Ik snap veel van die sites ook niet echt, op zich is bewegen wel goed (ook bij blessures), maar 9/10 keer is een lopersknie een overbelastingsblessure en moet je gewoon drastisch frequentie en / of afstand van trainen naar beneden brengen. In mijn ogen is het een illusie dat je met wat koelen er wel van afkomt... Koelen = symptoombestrijding, rusten = genezen in mijn ogen met een lopersknie.
@Nirak: haha, nee, geen podium, daar doen ze bij de trimlopen niet echt aan.
Mooie prestatie trouwens, zo te horen heb je alles uit jezelf gehaald en je echt verbeterd, knap.
Tja, liefde moet van twee kanten komen.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lijkt niet echt te werken
Had die iphone afgeschreven omdat ie stom is
Als jij hem niet meer wilt, waarom zou hij dan doen wat jij zegt?![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt eraan in welk stadium je klachten zitten denk ik... Ik had er telkens last van, maar heb toen nog 2 halve marathons gelopen in 2 weekenden achter elkaar of zo. Oerdom natuurlijk, maar toen kon ik amper nog de trap goed op / af. Nu herken ik de symptomen ook veel sneller en kan je evt. eerder stoppen...
Ik snap veel van die sites ook niet echt, op zich is bewegen wel goed (ook bij blessures), maar 9/10 keer is een lopersknie een overbelastingsblessure en moet je gewoon drastisch frequentie en / of afstand van trainen naar beneden brengen. In mijn ogen is het een illusie dat je met wat koelen er wel van afkomt... Koelen = symptoombestrijding, rusten = genezen in mijn ogen met een lopersknie.
@Nirak: haha, nee, geen podium, daar doen ze bij de trimlopen niet echt aan.
Mooie prestatie trouwens, zo te horen heb je alles uit jezelf gehaald en je echt verbeterd, knap.Dan is rust nemen toch de beste optie. Al is dat verdomd lastig.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
@DeeBeeDat is wel heel tof, een wedstrijdje winnen! Een ding weet ik zeker, ik hoef me er zelf nooit druk om te maken dat dat op hardloopgebied ooit gaat lukken. Je cadansgrafiek is natuurlijk top. Na alle complimenten dan nu nog een mokerslag waar ik veel genoegen in schep: de DHL is minder dan 15 km. Alle moeite was dus voor niks en we kunnen het er verder dus niet over hebben.
Iets anders: voor de mensen zonder speciaal horloge, ik hoor goede verhalen over de app ISmoothRun voor de iPhone. Je schijnt er namelijk ook een lading externe apparaten zoals HR en footpods mee te kunnen gebruiken.![]()
MvNSucces.
ET, Nirak en DeeBee lekker gelopen! DeeBee eerste!!![]()
Murmeli, soms is het gewoon schoenen aantrekken en gaan. Dan maar geen endomondo/grafiekjes(maar ik besef me dat ik hier bijna de enige ben die zo denk)
![]()
Vanmorgen ideaal gemultitaskt. Met zijn 3-en de deur uit. Vanuit huis ging GotC hardlopen en ging ik wandelen met de kinderwagen richting Kijkduin. GotC liep ons aan het eind van haar training tegemoet, en vanaf daar ben ik gaan hardlopen en is zij verder gaan wandelen richting Kijkduin
Zelf door vooral het onverharde (mulle zandduinen) deel van het duinpark gelopen, en de training afgesloten met wat rondjes Puinduinen met daarin de nodig trappen
Vervolgens lekker met zijn 3-en wat gegeten en gedronken op Kijkduin en weer naar huis gewandeld.
Mooi begin van de dag
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:51 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen ideaal gemultitaskt. Met zijn 3-en de deur uit. Vanuit huis ging GotC hardlopen en ging ik wandelen met de kinderwagen richting Kijkduin. GotC liep ons aan het eind van haar training tegemoet, en vanaf daar ben ik gaan hardlopen en is zij verder gaan wandelen richting Kijkduin
Zelf door vooral het onverharde (mulle zandduinen) deel van het duinpark gelopen, en de training afgesloten met wat rondjes Puinduinen met daarin de nodig trappen
Vervolgens lekker met zijn 3-en wat gegeten en gedronken op Kijkduin en weer naar huis gewandeld.
Mooi begin van de dag
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:51 schreef YUR het volgende:
Mooi begin van de dagKomt bekend voor, dat soort constructies (alleen dan zonder kinderwagen
).
Zeg GotCHoe ga je dan met lopen?
En ben je al helemaal klaar voor de Roparun?![]()
Laatste duurloop voor Leiden is succesvol afgerond. Constant ouwehoerend op 5:15 / km gelopen met in het laatste rondje van 6 km de benen voorzichtig getest, waardoor het gemiddelde over 30.56km op 5:11 uit kwam.
![]()
![]()
Oeh en wanneer gaan jullie mèt de wagen rennen? T. moet nu ongeveer wel oud genoeg zijn om het te testen, toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:51 schreef YUR het volgende:
Mooi begin van de dag[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ahhh dat klinkt echt leuk yur en gotc!
MvN: balen zeg, jemig![]()
Goed gelopen nirak! Wow snelle laatste km![]()
Pijll: ik hield heel veel van die iphone maar hij had me in de steek gelaten een paar maanden terug en nu dus weer dus ik hou het maar uit denk ik
Quoi: heb je gelijk in maar ik wilde deze graag tracken omdat ik mijn ldl afstand wilde uitbreiden
Ik ben vast nog mensen vergeten
Zo nog ff lezen
Mijn loopje was zwaar. Wilde 15,5 km lopen, dat werden er 16,5 waarbij ik na 10 km al stuk ging. Had het warm en gewoon bleh.
Zie op endo wel dat ik mooi vlak heb gelopen en een redelijk net tempo. Al mag het nog rustiger maar ben op de goede weg.
Voorlopig blijf ik ff op deze afstand tot het wat comfortabeler voelt
http://www.endomondo.com/workouts/334083404/14560648
[ Bericht 23% gewijzigd door Murmeli op 04-05-2014 14:29:24 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zie net een foto voorbij komen dat Jero het vrij goed heeft gedaan op de Koning van Spanje trail. Een top 20 notering zou heel goed zijn, zei 'ie vandeweek. Dan heeft 'ie t nu echt mega goed gedaan!![]()
![]()
Ik en ging er hier expres nix over posten zodat ie het helemaal zelf kon vertellenquote:Op zondag 4 mei 2014 14:48 schreef Levitas het volgende:
Ik zie net een foto voorbij komen dat Jero het vrij goed heeft gedaan op de Koning van Spanje trail. Een top 20 notering zou heel goed zijn, zei 'ie vandeweek. Dan heeft 'ie t nu echt mega goed gedaan!
Pas als ie zelfstandig van lig naar zitpositie gaat. Zal niet zo heel lang meer durenquote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeh en wanneer gaan jullie mèt de wagen rennen? T. moet nu ongeveer wel oud genoeg zijn om het te testen, toch?
Dit is ook het enige wat ik erover zeg. Meer weet ik er ook niet van. Er is nog genoeg te vertellen door Jero zelf!quote:Op zondag 4 mei 2014 14:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik en ging er hier expres nix over posten zodat ie het helemaal zelf kon vertellen![]()
Spannendquote:Op zondag 4 mei 2014 14:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Pas als ie zelfstandig van lig naar zitpositie gaat. Zal niet zo heel lang meer durenbenieuwd hoe ie het gaat vinden!
Verdwaald
Uiteindelijk bijna 4km terug moeten wandelen naar m'n fiets, terwijl ik van plan was om een rondje te lopen en na een km of 6 weer bij m'n fiets terug te zijn. Foutje...
Maar wel lekker gelopen
Rondje Tilburg gefinisht, officiële tijd moet ik nog achter zien te komen via de site. Ik hoooop dat het in de buurt van de 45 minuten zit. Het waren 8km in plaats van 7,5. Maar het ging heerlijk. SUPER hardloopweer. Leuke bordjes met 'Kèkt um gaon!' werden overal uitgedeeld.Vooral de Ringbaan was een fijn stuk om mee te beginnen, je kon meteen je eigen tempo proberen te halen. Ik vond het wel vreemd dat je ineens dwars door de middenberm moest keren, dacht eigenlijk dat we al meteen naar de rechterweghelft zouden gaan. Oh ja, en niet heel veel supporters in het middenstuk maar dat kwam waarschijnlijk doordat het vooral door buurten ging met bewoners die het maar lastig vonden dat ze een paar uurtjes niet weg konden om over te steken om naar de frietboer te gaan of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst: SUSHI.![]()
-edit: 47.43 netto, in 't voorste deel van de middenmoot. Ik ben tevreden. En nu écht rauwe vis happen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Cee op 04-05-2014 15:21:25 ]![]()
Post gewoon ook even z'n finishtijd en plaats, toe nou!quote:Op zondag 4 mei 2014 14:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik en ging er hier expres nix over posten zodat ie het helemaal zelf kon vertellenJack does it in real time...![]()
Ik weet zijn finishplaats!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel verdwaald in een mooie omgevingquote:Op zondag 4 mei 2014 15:01 schreef Yuki het volgende:
Verdwaald
Uiteindelijk bijna 4km terug moeten wandelen naar m'n fiets, terwijl ik van plan was om een rondje te lopen en na een km of 6 weer bij m'n fiets terug te zijn. Foutje...
Maar wel lekker gelopen
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:03 schreef Cee het volgende:
Rondje Tilburg gefinisht, officiële tijd moet ik nog achter zien te komen via de site. Ik hoooop dat het in de buurt van de 45 minuten zit. Het waren 8km in plaats van 7,5. Maar het ging heerlijk. SUPER hardloopweer. Leuke bordjes met 'Kèkt um gaon!' werden overal uitgedeeld.Vooral de Ringbaan was een fijn stuk om mee te beginnen, je kon meteen je eigen tempo proberen te halen. Ik vond het wel vreemd dat je ineens dwars door de middenberm moest keren, dacht eigenlijk dat we al meteen naar de rechterweghelft zouden gaan. Oh ja, en niet heel veel supporters in het middenstuk maar dat kwam waarschijnlijk doordat het vooral door buurten ging met bewoners die het maar lastig vonden dat ze een paar uurtjes niet weg konden om over te steken om naar de frietboer te gaan of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst: SUSHI.![]()
Holy crap wat ging het lekker vandaag.
Officieus resultaat:
1h 45 min 42 sec.
20,78 km (wat dan wel weer jammer is, die 400 missende meters).
Verslag volgt laterMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Netjesquote:Op zondag 4 mei 2014 15:22 schreef Guard het volgende:
Officieus resultaat:
1h 45 min 42 sec.
Verslag volgt later![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:03 schreef Cee het volgende:
-edit: 47.43 netto, in 't voorste deel van de middenmoot. Ik ben tevreden. En nu écht rauwe vis happen.Goed gedaan
![]()
![]()
Ben ka pot. Wat een heuvels. Misschien had ik die ook moeten trainen. Godskolere. Ff een paar klinkers kopen...
Later meer.![]()
http://live.wingsforlifeworldrun.com/
33 648 lopers out, nog 1673 in de race.
3u35 onderweg en de catching car zit aan 49kml.
Nederland gaat nog goed.![]()
Volgens de website van Rondje Tilburg een PR op de HM, op mijn Garmin niet. Warm, warm warm... Veel meuk verzameld vandaag voor de prijzenkast
Zit op mobiel, wat is dat voor event?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:36 schreef minimaLL het volgende:
http://live.wingsforlifeworldrun.com/
33 648 lopers out, nog 1673 in de race.
3u35 onderweg en de catching car zit aan 49kml.
Nederland gaat nog goed.![]()
Respect hoor, het is gewoon een ontiegelijk zwaar parcours.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:36 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ka pot. Wat een heuvels. Misschien had ik die ook moeten trainen. Godskolere. Ff een paar klinkers kopen...
Later meer.![]()
Wedstrijden die tegelijkertijd overal ter wereld wordt gelopen op verschillende locaties.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zit op mobiel, wat is dat voor event?
Doel: zo ver mogelijk lopen voor de 'catcher car" u inhaalt, die steeds gaat versnellen.
Heerlijk concept. Ben benieuwd hoe ver ze nog gaan geraken.
Edit: Nog 1 in België over, nog 3 in Nederland![]()
Zo dan! Lekkere tijd hoor! Wel jammer dat je 400 meter mist idd, terwijl Cee juist die 400 meter extra heeft moeten lopen. Ze krijgen het daar niet lekker voor elkaar met die afstanden, vorig jaar scheelde het ook al best veelquote:Op zondag 4 mei 2014 15:22 schreef Guard het volgende:
Officieus resultaat:
1h 45 min 42 sec.
Verslag volgt later![]()
34,8km in 3:48, je doet het er om he?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:36 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Later meer.
Ik ben benieuwd naar een uitgebreider verslag!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 15:48:40 ]![]()
Foto's van de meuk!quote:Op zondag 4 mei 2014 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens de website van Rondje Tilburg een PR op de HM, op mijn Garmin niet. Warm, warm warm... Veel meuk verzameld vandaag voor de prijzenkast
Bekertjequote:Op zondag 4 mei 2014 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Daarom is het ook jammer dat ze denken ieder jaar een ander parcours te moeten doen...quote:Op zondag 4 mei 2014 15:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zo dan! Lekkere tijd hoor! Wel jammer dat je 400 meter mist idd, terwijl Cee juist die 400 meter extra heeft moeten lopen. Ze krijgen het daar niet lekker voor elkaar met die afstanden, vorig jaar scheelde het ook al best veel
Houd het bij een vast parcours voor een paar jaar en laat het certificeren...
Sowieso een open EK op een kloppend parcours is ook niet echt handig...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Werd er vorig jaar niet ook verkeerd gelopen bij Rondje Tilburg? Of was dat ergens anders?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom is het ook jammer dat ze denken ieder jaar een ander parcours te moeten doen...
Sowieso een open EK op een kloppend parcours is ook niet echt handig...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaaf hequote:Op zondag 4 mei 2014 15:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
34,8km in 3:48, je doet het er om he?
Ik ben benieuwd naar een uitgebreider verslag!Ik word altijd blij van een mooie kmstand ed
![]()
Terecht!quote:Op zondag 4 mei 2014 16:01 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Gaaf heIk word altijd blij van een mooie kmstand ed
#cijferfetisjist![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:36 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Later meer.
Die auto versnelt ook lomp hard.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:00 schreef minimaLL het volgende:
Nederland ligt eruit. In België nog 1 loper: zit aan 59km![]()
Dus 5quote:Op zondag 4 mei 2014 16:26 schreef minimaLL het volgende:
Nog 4 renners over:
- 1 in Peru
- 2 in Oostenrijk
- 1 in G.B.
- 1 in Italie![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:22 schreef Guard het volgende:
Officieus resultaat:
1h 45 min 42 sec.
Verslag volgt later
[ afbeelding ]
Later meer.
Goed gedaan!quote:Op zondag 4 mei 2014 15:22 schreef Guard het volgende:
Officieus resultaat:
1h 45 min 42 sec.
Verslag volgt later
De afstanden klopten inderdaad niet helemaal, de 5km was 5,8, de 7,5 was 8 en de 13 was 12,7....
Verder was het wel een mooi evenement![]()
SPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 04-05-2014 16:37:41 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is nogal waardeloos, je zal maar je pr aan willen vallenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Goed gedaan!
De afstanden klopten inderdaad niet helemaal, de 5km was 5,8, de 7,5 was 8 en de 13 was 12,7....
Verder was het wel een mooi evenement![]()
![]()
Ja, dat dusquote:Op zondag 4 mei 2014 16:32 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Peruviaan![]()
België afgeklokt met Wouter Decock op 65,1km![]()
![]()
Leuk verslag Guard en briljant gelopen. Waar bewaarde jij onderweg dat ene gelletje, aangezien ik nergens iets spibeltachtigs zie? Of is het dat polsbandje aan je rechter pols?![]()
In het "sleutelzakje" van mijn broek, paste ie net in.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Leuk verslag Guard en briljant gelopen. Waar bewaarde jij onderweg dat ene gelletje, aangezien ik nergens iets spibeltachtigs zie? Of is het dat polsbandje aan je rechter pols?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit jaar moesten ze wel van parcours veranderen t.o.v vorig jaar. Vorig jaar kwamen er teveel klachten binnen over het afsluiten van de gehele ringbaan om Tilburg.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom is het ook jammer dat ze denken ieder jaar een ander parcours te moeten doen...
Sowieso een open EK op een kloppend parcours is ook niet echt handig...Yep, vorig jaar zou er in het parcours van de 7,5km een "blokje om" gelopen moeten worden. Dat blokje was alleen door de verkeersregelaars vergeten en kwam iedereen om 6,5km uit. Daarom waren de startbewijzen voor iedere 7,5km deelnemer van vorig jaar gratis voor diegenen die dit jaar ook wilden lopenquote:Op zondag 4 mei 2014 15:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Werd er vorig jaar niet ook verkeerd gelopen bij Rondje Tilburg? Of was dat ergens anders?![]()
Vertelquote:met paint of foto
/edit: mooie tijd
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 17:00:19 ]![]()
[ afbeelding ]
Later meer.goed bezig!
Ook goed gelopen dusquote:Op zondag 4 mei 2014 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
En straks nog even verslagen van Guard leze , ook goed bezig!
En nu wachten op het verslag van Jero![]()
![]()
Ff snel de uitslag van KvS opgezocht. Jero![]()
Male ook goed gelopen!
uitslagen.nlquote:Op zondag 4 mei 2014 17:30 schreef Murmeli het volgende:
Goed gelopen guard!!
Waar kunnen we de tijd van jero vinden?![]()
verslagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:06 schreef SEMTEX het volgende:
verslagjeIk vond het ook weer gezellig! Volgend week weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van die paar honderd meter, maar goed gelopen en leuk verslag!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 18:20:03 ]![]()
SEMTEX, DeeBee, Guard, Nirak, Cee Tara dit dat alles en iedereen die ik vergeten ben, Top gedaan!![]()
![]()
![]()
Gewoon een 1e plek weer voor het forum, perfect gedaan DeeBee!Mooie tijden allemaal gelopen!
Helaas dat niet alle km's weer klopten, maar toch erg goede tijd SEM!![]()
Levitas jammer dat het vandaag niet ging, volgende keer zeker beter! Even lekker rustig aan doen![]()
![]()
Ja ja, leuk een aardig allemaal. Post je verslag nou maar!quote:Op zondag 4 mei 2014 18:41 schreef Jero_nimo het volgende:
SEMTEX, DeeBee, Guard, Nirak, Cee Tara dit dat alles en iedereen die ik vergeten ben, Top gedaan!![]()
![]()
![]()
Gewoon een 1e plek weer voor het forum, perfect gedaan DeeBee!Mooie tijden allemaal gelopen!
Levitas jammer dat het vandaag niet ging, volgende keer zeker beter! Even lekker rustig aan doen![]()
Hallo heldquote:Op zondag 4 mei 2014 18:41 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
Levitas jammer dat het vandaag niet ging, volgende keer zeker beter! Even lekker rustig aan doen
Wat nou slapen Jero? Jij bent toch nog zo'n jonge god? Slapen is voor mietjes
Semtex, leuk verslag, mooie tijd en mooie foto's!![]()
Ik zal vanavond even wat proberen in elkaar te flansen, pizza nu in de oven. Eerst even eten.
Maar ging in ieder geval weer erg lekker, begin erg zwaar, maar in de loop van de trail leek het alsof ik steeds meer kracht kreeg. Na km 25 heb ik nog 3 man voorbij kunnen gaan.
Maar met de uitslag in ieder geval ontzettend blij
Zac Freudenburg (3x de nummer 1 in voorgaande edities) en Iwan Kamminga hebben een stuk verkeerd gelopen, anders waren ze wel 1 en 2, voor mijn plaats heeft dat gelukkig geen effect.
3.5 minuut achter een 'podiumplaats'![]()
Er waren 5 winnaars op de 34km
[ Bericht 7% gewijzigd door Jero_nimo op 04-05-2014 19:07:37 ]![]()
Mooi verslag, Semtex!
Het fietsen was overigens ook prima geregeld, al hebben wij één verzorgingspost gemist, en miste ik de scan-and-go optie bij het na-inschrijven.![]()
En jij dan? doe eens vertellen...quote:
Oh wacht dat had je al gepost...
Even bijlezen
Goed bezig allemaal!
Leuk due verslagen te lezen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Guard mag mijn 400 meter wel hebben, dan gaan die van mijn tijd af en kom ik uit op een nette 7,5km en mijn beoogde drie kwartier.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zo dan! Lekkere tijd hoor! Wel jammer dat je 400 meter mist idd, terwijl Cee juist die 400 meter extra heeft moeten lopen. Ze krijgen het daar niet lekker voor elkaar met die afstanden, vorig jaar scheelde het ook al best veel
Deal, slotje.![]()
![]()
Waarvan akte!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Guard mag mijn 400 meter wel hebben, dan gaan die van mijn tijd af en kom ik uit op een nette 7,5km en mijn beoogde drie kwartier.
Deal, slotje.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@mosselmossel:
Kun je de volgende loop in de OP zetten?
1
2[b]11 mei - [url=http://www.dekoplopers.nl/nl/kopjesloop]Kopjesloop[/url][/b]
[*] Spiritusbus - 10 km
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 19:39:58 ]![]()
Gevalletje creatief hardlopen zo Guard en Cee.
Ook hier complimenten voor alle lopers van vandaag.Volgens mij was het vandaag een goede dag om te lopen.
Ja mooie loopdag
Vriendinnetje is geloof ik eerste geworden op de hm in tilburg. Van de vrouwen dan. Snellie met d'r 1.35Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
We hebben elkaar misgelopenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:43 schreef Cee het volgende:
Potverjandosie Guard, SEMTEX en die gekke snelle kievit van een Jeronimo.![]()
Volgende kans: Trappistenloop (toch?)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
We waren er best laat, toen moest iedereen nog plassen en ineens was het dringen geblazen naar het startvak.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:48 schreef Guard het volgende:
[..]
We hebben elkaar misgelopen![]()
Volgende kans: Trappistenloop (toch?)Dat moet met de Trappistenloop goedkomen.
![]()
![]()
Er staan van twee fotografen foto's van de Koning van Spanje trail op Oypo. Drie inmiddels
[ Bericht 20% gewijzigd door SEMTEX op 04-05-2014 20:17:45 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:58 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zal vanavond even wat proberen in elkaar te flansen, pizza nu in de oven. Eerst even eten.
Maar ging in ieder geval weer erg lekker, begin erg zwaar, maar in de loop van de trail leek het alsof ik steeds meer kracht kreeg. Na km 25 heb ik nog 3 man voorbij kunnen gaan.
Maar met de uitslag in ieder geval ontzettend blij
[ afbeelding ]
Zac Freudenburg (3x de nummer 1 in voorgaande edities) en Iwan Kamminga hebben een stuk verkeerd gelopen, anders waren ze wel 1 en 2, voor mijn plaats heeft dat gelukkig geen effect.
3.5 minuut achter een 'podiumplaats'![]()
Er waren 5 winnaars op de 34km![]()
![]()
Even snel teruglezen voordat ik aan het werk ga... wat een prachtige tijden zijn er weer gelopen door iedereen!
Maar zonder iemand teniet te doen toch een extra buiging voor Jero,een top 10 positie in een trail waar heel Nederland op af komt is grote,grote klasse!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een leuke verslagen en mooie tijden komen er weer langs.
Voor mij deze week helaas nog geen rondje hardlopen. Gisteren tijdens het voetballen opeens last van mijn hamstring gekregen.![]()
Wauw wat een gave dingen lees ik hier van vandaag! Niet alleen de officiele loopjes, maar bijv ook Nirak's PR is erg tof!
Ik heb mezelf net om half 7 nog een half uurtje kado gegaan, vond het gisteren zo lekker en had vandaag nog nauwelijks een stap verzet. Zat op 2300 stappen om 18.00
***![]()
Die Iwan Kamminga liep vorig jaar tijdens de Rietplasloop op de 15 km ongeveer dezelfde tijd die ik op de 10 had. Best een beetje demotiverend
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Er is belachelijk goed gelopen vandaag zie ik!
Ik zit midden in een serie nachtdiensten, dus ik heb niet echt een idee wat voor weer het is, maar ik lees dat sommigen het erg warm vonden. Komt dat door de vele zonneschijn, want het was verder vandaag een (m.i.) vrij ideale 14 à 15 graden?![]()
Het moet wel tl;dr zijn, anders telt het niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Kort verslag:
http://www.endomondo.com/workouts/334425305/2368823![]()
http://www.sportograf.com(...)an-Spanje-Trail-2014quote:Op zondag 4 mei 2014 21:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Kort verslag:
http://www.endomondo.com/workouts/334425305/2368823Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Tl;drquote:Op zondag 4 mei 2014 21:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Kort verslag:
http://www.endomondo.com/workouts/334425305/2368823Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Thanks!quote:Op zondag 4 mei 2014 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.sportograf.com(...)an-Spanje-Trail-2014![]()
![]()
w.m.b. was het ideaal vandaag, voor mij mogen al mijn wedstrijden dit weer zijn (nou ja af en toe een trail in de stromende regen dan wel vrieskou voor een stukje heroïek is ook niet verkeerd)quote:Op zondag 4 mei 2014 21:06 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zit midden in een serie nachtdiensten, dus ik heb niet echt een idee wat voor weer het is, maar ik lees dat sommigen het erg warm vonden. Komt dat door de vele zonneschijn, want het was verder vandaag een (m.i.) vrij ideale 14 à 15 graden?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Warm in de zon, fris in de wind. Maar eigenlijk best ideaal loopweer, ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:06 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zit midden in een serie nachtdiensten, dus ik heb niet echt een idee wat voor weer het is, maar ik lees dat sommigen het erg warm vonden. Komt dat door de vele zonneschijn, want het was verder vandaag een (m.i.) vrij ideale 14 à 15 graden?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
verleidelijk om dit als trainingsrondje in te lassen, gewoon een keertje mee doe naan een evenement met meer dan 500 deelnemers
Nog even een weekje de voortgang op het werk aan kijken en kijken of we de bollen voor die datum de grond in krijgen.
http://www.christchurchmarathon.co.nz/default.asp?PageID=5342'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Asfaltquote:Op zondag 4 mei 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
verleidelijk om dit als trainingsrondje in te lassen, gewoon een keertje mee doe naan een evenement met meer dan 500 deelnemers
Nog even een weekje de voortgang op het werk aan kijken en kijken of we de bollen voor die datum de grond in krijgen.
http://www.christchurchmarathon.co.nz/default.asp?PageID=5342![]()
En toch wil ik er ook nog eens eentje doen![]()
![]()
En welke afstand? M?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.christchurchmarathon.co.nz/default.asp?PageID=5342Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
I know..... maar er staat niets op de trail kalender voor die maand wat redelijk dicht bij is (op het Zuider Eilandquote:)
Yup, alles er onder is het niet waard om 600km heen en 600km terug te rijdenquote:
Tering... Wat een eind.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Yup, alles er onder is het niet waard om 600km heen en 600km terug te rijden♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
het is niet anders.... sowieso 150km rijden voor een loopje is voor mij heel gewoon.quote:
Maar nmocht ik naar CHCH gaan dan maak ik er een weekendje weg van en bezoek gelijk wat vrienden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jeumig!quote:Op zondag 4 mei 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Yup, alles er onder is het niet waard om 600km heen en 600km terug te rijden
Hoop dat de brandstof daar goedkoper is dan hierSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
omgrekend rond de 1.20 euro per literquote:Op zondag 4 mei 2014 21:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jeumig!
Hoop dat de brandstof daar goedkoper is dan hier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Benzine?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omgrekend rond de 1.20 euro per liter
Wat voelen de beentjes heerlijk voldaan aan. Klein biertje smaakt goed![]()
![]()
Nog best veel geld. 1200 km is niet bepaald gratis danquote:Op zondag 4 mei 2014 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omgrekend rond de 1.20 euro per literSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ingeschreven voor de TT-Run, doel: minimaal1 minuut sneller dan een vriend die zich ook heeft ingeschreven.![]()
Verder gewoon voor de fun meedoen, training voor de 4 mijl bedrijvenloop in oktober.![]()
Misschien rijdt ie 1:80quote:Op zondag 4 mei 2014 21:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nog best veel geld. 1200 km is niet bepaald gratis dan![]()
![]()
Kwestie van de juiste vrienden zoekenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:52 schreef Wiehoe het volgende:
Ingeschreven voor de TT-Run, doel: minimaal1 minuut sneller dan een vriend die zich ook heeft ingeschreven.![]()
![]()
![]()
niet bepaald gratis maar "being the boss" has it's perksquote:Op zondag 4 mei 2014 21:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nog best veel geld. 1200 km is niet bepaald gratis dan
Doe mij maar 9 graden en zonquote:Op zondag 4 mei 2014 21:18 schreef Guard het volgende:
[..]
w.m.b. was het ideaal vandaag, voor mij mogen al mijn wedstrijden dit weer zijn (nou ja af en toe een trail in de stromende regen dan wel vrieskou voor een stukje heroïek is ook niet verkeerd)
Gratis tufquote:Op zondag 4 mei 2014 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet bepaald gratis maar "being the boss" has it's perks![]()
![]()
Vandaag rondje door het bos. Nu eens een keer ook de wat minder begaanbare paden genomen en daar ga ik door mijn enkel. Even gewandeld om te voelen hoe het ging, maar de pijn trok snel weg en de laatste 4KM kon ik dus doorlopen.
Vervolgens lekker gedoucht, gegeten, met de kinderen een dorp verderop ijsje gehaald, terug naar de hut nog even een half uur met een bekende staan praten en daar begon mijn enkel gevoelig te worden. En een half uur later kon ik er nauwelijks nog op staan. Vlak onder de botknobbel aan de buitenkant van mijn voet zit een heel pijnlijke plek
Tot zover mijn trail avontuur.![]()
Kusje d'rop?
Jero, wat waanzinnig goed gelopen!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
O, dat kan ik ook nog gaan doen als ik in Zwitserland ben, meedoen met een loopje. Voor de leuk dan, want ik verwacht niet op die hoogte (mijn oren doen al pijn in de tunnel tussen Zaandam en Sloterdijk) en in de zomer ook maar enigszins vooruit te komen. Maar met de auto is dat allemaal wel lekker makkelijk
![]()
![]()
Ik heb al dagen last van mn knie....quote:Op zondag 4 mei 2014 22:02 schreef E.T. het volgende:
Kusje d'rop?
Jero, wat waanzinnig goed gelopen!
Dat ijs had op je voet gemoeten, niet in je mond!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag rondje door het bos. Nu eens een keer ook de wat minder begaanbare paden genomen en daar ga ik door mijn enkel. Even gewandeld om te voelen hoe het ging, maar de pijn trok snel weg en de laatste 4KM kon ik dus doorlopen.
Vervolgens lekker gedoucht, gegeten, met de kinderen een dorp verderop ijsje gehaald, terug naar de hut nog even een half uur met een bekende staan praten en daar begon mijn enkel gevoelig te worden. En een half uur later kon ik er nauwelijks nog op staan. Vlak onder de botknobbel aan de buitenkant van mijn voet zit een heel pijnlijke plek
Tot zover mijn trail avontuur.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Allemaal goed gelopen. Ik heb een fijne 12,4k door t bos getrailt. Op t bord staat 15 maar dat Ist niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat ijs had op je voet gemoeten, niet in je mond!![]()
![]()
IJstijd ijsjes gaan alleen in je mond. Stop er nou eens een keer onderweg naar je werk.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat ijs had op je voet gemoeten, niet in je mond!![]()
Ik weet er nog wel een paarquote:Op zondag 4 mei 2014 22:07 schreef hatsaflats het volgende:
O, dat kan ik ook nog gaan doen als ik in Zwitserland ben, meedoen met een loopje. Voor de leuk dan, want ik verwacht niet op die hoogte (mijn oren doen al pijn in de tunnel tussen Zaandam en Sloterdijk) en in de zomer ook maar enigszins vooruit te komen. Maar met de auto is dat allemaal wel lekker makkelijk
Eindelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou kom, zal ik je ff op je bek pakken.
Nog meer reden om gewoon te gaan dus.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet bepaald gratis maar "being the boss" has it's perksSinds wij in Noorwegen geweest zijn is onze beleving van 'grote' afstanden rijden toch ook wel heel anders geworden.
Ik vind Nijmegen al best een eind, vanuit Den Haag.
Then again, voor een marathon... Leuk excuus voor een verre reisook als supporter.
En dan hebben wij nog geluk dat Nederland een vrij compact land is. Of eigenlijk pech want in NL sta je tussen Den Haag en Nijmegen bijna zeker in de file.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Yuki het volgende:
Ik vind Nijmegen al best een eind, vanuit Den Haag.
Then again, voor een marathon... Leuk excuus voor een verre reisook als supporter.
In Noorwegen of Nieuw Zeeland zijn de afstanden misschien groter maar zijn er bijna geen files.
![]()
Mooi verslag Jero!
Op naar volgende week, daar is het minder klimmen, gunstig voor je
Treinquote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En dan hebben wij nog geluk dat Nederland een vrij compact land is. Of eigenlijk pech want in NL sta je tussen Den Haag en Nijmegen bijna zeker in de file.
In Noorwegen of Nieuw Zeeland zijn de afstanden misschien groter maar zijn er bijna geen files.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: