quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef stinkie het volgende:
Over mijn lijk dat ik me in laat halen door een BMW.
Ik rijd een Honda CBF600 AS. Degelijke motor, 600cc en hele goede beginnersfiets. Afhankelijk van het jaar kan je hier best wel een mooie deal mee maken denk ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mooi topic om advies te vragen. Bijna mijn rijbewijs binnen en straks op zoek naar mijn eerste motor. Het liefst wil ik een chopper maar heb net een huus gekocht en dus niet zoveel te besteden. 2000 euro is echt de max n liever nog 1500. Met dit budget kan ik geen echt mooie choppers vinden dus zit te denken aan een sport/tour fiets van minimaal 600cc. Zo kan ik ook goed leren rijden op een makkelijke fiets is de insteek.
Ben er nog niet helemaal in thuis maar zit te denken aan bijvoorbeeld een fazer. Wat voor motoren raden jullie me aan om te gaan bekijken en te proefrijden?
Suzuki GSF600 / Yamaha FZS600 / Honda CB600F / Suzuki SV650quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mooi topic om advies te vragen. Bijna mijn rijbewijs binnen en straks op zoek naar mijn eerste motor. Het liefst wil ik een chopper maar heb net een huus gekocht en dus niet zoveel te besteden. 2000 euro is echt de max n liever nog 1500. Met dit budget kan ik geen echt mooie choppers vinden dus zit te denken aan een sport/tour fiets van minimaal 600cc. Zo kan ik ook goed leren rijden op een makkelijke fiets is de insteek.
Ben er nog niet helemaal in thuis maar zit te denken aan bijvoorbeeld een fazer. Wat voor motoren raden jullie me aan om te gaan bekijken en te proefrijden?
een goldwingquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mooi topic om advies te vragen. Bijna mijn rijbewijs binnen en straks op zoek naar mijn eerste motor. Het liefst wil ik een chopper maar heb net een huus gekocht en dus niet zoveel te besteden. 2000 euro is echt de max n liever nog 1500. Met dit budget kan ik geen echt mooie choppers vinden dus zit te denken aan een sport/tour fiets van minimaal 600cc. Zo kan ik ook goed leren rijden op een makkelijke fiets is de insteek.
Ben er nog niet helemaal in thuis maar zit te denken aan bijvoorbeeld een fazer. Wat voor motoren raden jullie me aan om te gaan bekijken en te proefrijden?
Succes! 600cc is een mooi begin in mijn ogenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Dank voor de reacties. Zal het eens even op een rijtje zetten.
Been there done thatquote:Op zondag 4 mei 2014 14:40 schreef Nero22 het volgende:
Tot 3x toe weg proberen te rijden met de standaard uit en jezelf afvragen waarom de motor steeds afslaat.
Ik moest gniffelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:40 schreef Nero22 het volgende:
Tot 3x toe weg proberen te rijden met de standaard uit en jezelf afvragen waarom de motor steeds afslaat.
Ghe. Als we toch aan het opbiechten zijn: ik reed gisteren ineens de berm in toen ik ietwat enthousiast een bocht over een voor mij onbekend dijkje paktequote:Op zondag 4 mei 2014 14:40 schreef Nero22 het volgende:
Tot 3x toe weg proberen te rijden met de standaard uit en jezelf afvragen waarom de motor steeds afslaat.
De XL wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:44 schreef Maegrim het volgende:
als we dan toch aan het opbiechten zijn: de ntv wil niet op z'n achterwiel
Misschien is de berijder te zwaar?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:44 schreef Maegrim het volgende:
als we dan toch aan het opbiechten zijn: de ntv wil niet op z'n achterwiel
Deed ik vorige week bijna. De uitdrukking op het gezicht van die voetganger die aan de andere kant van de weg liep was onbetaalbaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:38 schreef mjan het volgende:
[..]
Ghe. Als we toch aan het opbiechten zijn: ik reed gisteren ineens de berm in toen ik ietwat enthousiast een bocht over een voor mij onbekend dijkje pakte.
Het zal denk ik nooit genoeg zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef JAY-T het volgende:
Gister de hele dag rondgereden op de nieuwe R1 van m'n broertje.. Heb mezelf tot nu toe altijd voorgehouden dat een 600 wel meer dan genoeg was, maar ben nu toch een klein beetje verliefd op zo'n 1000
Hmm, bij mij nog nietquote:Op zondag 4 mei 2014 16:29 schreef Salatrel het volgende:
Oeh belastingteruggave is binnen. Mooi op tijd voor de beurt van dinsdag en dan de rest naar de spaarrekening
Ow ja hoor, 1300cc is meer dan zat, al zijn er ook malloten die daar een turbo op schroevenquote:
De beruchte B-king bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow ja hoor, 1300cc is meer dan zat, al zijn er ook malloten die daar een turbo op schroeven![]()
Dat is een lompe vrachtwagen, ik doel meer op een CB1300 met een turbo eropquote:
B King een lompe vrachtwagen? Volgens Wikipedia is die lichter dan de CB1300: 235 kg tov 249 kg (beide drooggewicht). En dan heeft de B King ook nog eens meer pk's en koppelquote:Op zondag 4 mei 2014 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is een lompe vrachtwagen, ik doel meer op een CB1300 met een turbo erop
Ik kijk er al naar uitquote:Op zondag 4 mei 2014 17:51 schreef mennes2000 het volgende:
Voor jou is de overstap naar 600 cc al heel groot Nero 22
Ik heb het over looks; heb je wel eens zo'n ding van dichtbij gezien of er op gezeten? Lijkt net een tank. Lompe brede tank, onbehouwen dikke kont, lelijke lompe trompet uitlaten -> vrachtwagen.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
B King een lompe vrachtwagen? Volgens Wikipedia is die lichter dan de CB1300: 235 kg tov 249 kg (beide drooggewicht). En dan heeft de B King ook nog eens meer pk's en koppel
Ja toevallig vandaag nog eentje gezien bij de MF meeting, inclusief superchargerquote:Op zondag 4 mei 2014 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het over looks; heb je wel eens zo'n ding van dichtbij gezien of er op gezeten? Lijkt net een tank. Lompe brede tank, onbehouwen dikke kont, lelijke lompe trompet uitlaten -> vrachtwagen.
Ow, en je kunt net als op een V-max je knieën niet fatsoenlijk kwijt naast de tank als je groter bent als een smurf.
Was lekker drukquote:
Kwam vandaag weer een paar Satudarah members tegen in 053 op hun Harley's. Dat was ook het enige motorvolk vandaag. Ik zat overigens op de honkietonkie scooterquote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef klawie het volgende:
Vandaag weer lkkr een stuk gereden voelt wel weer fijn aan dan ben alleen geen 1 motor tegen gekomen dat verbaasde mij
Mjaquote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow ja hoor, 1300cc is meer dan zat, al zijn er ook malloten die daar een turbo op schroeven![]()
MFMM was vandaagquote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef klawie het volgende:
Vandaag weer lkkr een stuk gereden voelt wel weer fijn aan dan ben alleen geen 1 motor tegen gekomen dat verbaasde mij
Ja, alleen waar laat je je topkoffer?quote:
Da's een charger, is effe wat anders als een sleurbo. klinkt 10 keer gheyler sowiesoquote:Op zondag 4 mei 2014 19:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja
http://www.motor-forum.nl(...)40-Supercharged.html
300pk op het achterwiel
Vandaag het kleppendeksel nog maar eens open getrokken na 1000km weer. Wie even weten of alles nu wel goed en vooral op zijn plek zat. Allemaal prima gelukkig. Morgen maar weer eens in elkaar schroeven.
Helaas niet van mijquote:
Volgens mij valt het kwartje nietquote:Op zondag 4 mei 2014 20:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stuur wel even helemaal naar links voordat je hem aantrapt he
I know, dat is het erge juist. Het kriebelt aan alle kantenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Och, met wat werk zou je je XL ook zo kunnen maken.
Mooi ding!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eerst maar weer eens even schoonmaken en toen heerlijk gereden.![]()
Je zou haast denken dat het geregend heeftquote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eerst maar weer eens even schoonmaken en toen heerlijk gereden.![]()
waar zijn de pompebléd op de tank?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eerst maar weer eens even schoonmaken en toen heerlijk gereden.![]()
Goed ideequote:
De brief al wel, het geld laat voorlopig op zich wachtenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:29 schreef Salatrel het volgende:
Oeh belastingteruggave is binnen. Mooi op tijd voor de beurt van dinsdag en dan de rest naar de spaarrekening
gaan ze dat niet gewoon verekenen dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De brief al wel, het geld laat voorlopig op zich wachtenen daarbij mag datzelfde bedrag volgende maand weer in tweevoud retour afzender
Bij terugbetaling aan toeslagen? Geloof het niet toch?quote:
Ze berekenen eerst wat ze nog van jou krijgen, daar halen ze vanaf wat jij nog van hun krijgt en de rest keren ze uit.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij terugbetaling aan toeslagen? Geloof het niet toch?
Zou het opzich best kunnen gebruiken namelijk
in ieder geval tof dat je nog rijdt, meeste "kerels" mogen van de vrouw niet meer als er een kleine is.quote:
en dat heeft dus geen reet te maken met wel of niet kinderen hebben.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
in ieder geval tof dat je nog rijdt, meeste "kerels" mogen van de vrouw niet meer als er een kleine is.
Puur eigen belang, want hobby kost geld.. en dat geld kan beter aan de kleine gegeven worden of nog beter aan hun zelf...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
in ieder geval tof dat je nog rijdt, meeste "kerels" mogen van de vrouw niet meer als er een kleine is.
Goed werk!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef stinkie het volgende:
Hier was het andersom
Ik "moest" weer een motor kopen. BE was mijn gechagrijn zat
Voor of nadat je hem gekocht had?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
Godverdomme.
Verklaart waarom er een hoop kit zat, zat wss al een scheurtje. Gister tijdens 't proefrondje lekte hij behoorlijk.. deksel eraf geschroefd en dit trof ik aan.
[ afbeelding ]
hey, een mede soes vtwinnerquote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eerst maar weer eens even schoonmaken en toen heerlijk gereden.![]()
Heb je de dvd?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Dekatria het volgende:
Net Why We Ride gezien. Erg mooie, edoch bij vlagen erg Amerikaanse docu. Aanrader
Prop erin en gaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef mstx het volgende:
Zat een dikke spijker in.
Ben inmiddels thuis... naar huis gereden en band elke 5 minuten laten oppompen door de anwb die achter me reed...
In de binnenband?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Dekatria het volgende:
Net Why We Ride gezien. Erg mooie, edoch bij vlagen erg Amerikaanse docu. Aanrader
Nee alleen professionele dijkracers.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:31 schreef rumiii het volgende:
Zijn er in dit topic hobbyisten die videobeelden van 't rijden online hebben staan?
nieuwe binnenband en een plakkertje aan de binnenkant van de buitenband om vocht weg te houden. Zo heb ik er op de vorige tourance nog 12k bijgezet nadat ik er een spijker in had zitten...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef mstx het volgende:
[..]
In de binnenband?![]()
De andere optie was foam erin spuiten... maarja dan heb je die troep overal zitten en dan kun je ook maar 15km rijden ofzo.
Dat is het plan idd, ik ga geen band van ¤180 weggooien vanwege een gaatje van 1mm doorsnedequote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nieuwe binnenband en een plakkertje aan de binnenkant van de buitenband om vocht weg te houden. Zo heb ik er op de vorige tourance nog 12k bijgezet nadat ik er een spijker in had zitten...
Dat dashboardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:41 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Laatst weer een fraaie Harley tegen het lijf gelopen. Niet verkeerd al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Startmotor kaduuk om maar iets te zeggen?
Ohja, daar had ik ook nog een reserve van meegekregen toen ik 'm kocht maar die deed ook niks. Goed punt wel, zal die ook even van mijn donormotor afschroeven en zien of die reageert.\quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Startmotor kaduuk om maar iets te zeggen?
Elke morgen en middag dik 250 kilo aanduwenquote:
hoef je iig niet meer naar de sportschoolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ohja, daar had ik ook nog een reserve van meegekregen toen ik 'm kocht maar die deed ook niks. Goed punt wel, zal die ook even van mijn donormotor afschroeven en zien of die reageert.\
[..]
Elke morgen en middag dik 250 kilo aanduwen.
Tja daar zitten sowieso ook nog problemen die ik op moet lossen, als ik eenmaal rijd gaat 'ie echt met horten en stoten. Maar dat zou de motor toch niet moeten weerhouden van een poging om aan te slaan lijkt me. Alleen een klik is wel heel karig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef BlackLining het volgende:
Of de A/F mixture schroeven even een halve slag verder uitdraaien, misschien staat ie gewoon te arm.
Starten is juist het moeilijkste voor een carburateur. Tip als ie weer loopt, knal hem ff op een testbank en vraag een gasmeting. Aan de hand daarvan kun je je carburateurs veel beter afstellen. Wereld van verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef picodealion het volgende:
Dank. Ga ik allemaal even proberen de komende week. Toch fijn, zo'n donormotor. Al die dingen heb ik nog wel reserve.
[..]
Tja daar zitten sowieso ook nog problemen die ik op moet lossen, als ik eenmaal rijd gaat 'ie echt met horten en stoten. Maar dat zou de motor toch niet moeten weerhouden van een poging om aan te slaan lijkt me. Alleen een klik is wel heel karig.
link? zie die goedkope niet meer op MPquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef BlackLining het volgende:
Ah, ik heb ook erbij mijn eigen geld teruggekregen van de belasting.
Hmm... Die DR Big 800 staat nog te koop...
Blij dat ik aan de andere kant van Enschede moest zijn!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:12 schreef Tunafish het volgende:
Hmm, blij dat ik vandaag op de fiets naar mijn werk ben gegaan. Lees dat er oliesporen liggen bij de Parkweg en van de Varvik- tot Oliemolensingel, en dat er al een paar ongelukken door zijn gebeurd.
Topper, welkom in dit topic ;-)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:33 schreef kawa4 het volgende:
als het goed is ben ik vanaf volgende week ook weer een motor-rij-dude,
na een jaartje of 8 niet gereden te hebben![]()
mn eerste motor was dit
[ afbeelding ]
kawa zx6r![]()
na een slecht uitgekozen parkeer plaats![]()
[ afbeelding ]
was hij total loss,
daarna een zxr 400 gekocht,
[ afbeelding ]
maar ook deze , bleef niet met 2 bandjes op het asfalt,![]()
daarna overgespoten in dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
die heb ik op een gegeven moment maar verkocht vanwegen de hoge koste die er aan zaten te komen.
jammer maar helaas,
maar vanaf volgende week hoop ik weer eigenaar te zijn van een motor, alleen nou iets totaal anders.
een KTM
[ afbeelding ]
dus nou maar hopen dat ik deze wel heel kan houden![]()
zal tzt wel ff wat fotookes posten van het apparaat wat ik ga kopen
daarom ga ik tegenwoordig wst vaker met de trein. Dat kost me geen extra tijd en de kilometers gaan tenminste niet zo hard aangrzien ik deze zomer ook bijna 8k rij op vakantiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:54 schreef Vrieskist het volgende:
elke dag forenzen en zo'n onderhoundsinterval is zo weer om.
He. Verdomme. Nou kan ik hem ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
link? zie die goedkope niet meer op MP
http://m.speurders.nl/ove(...)239.html?query=xt350quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
He. Verdomme. Nou kan ik hem ook niet meer vinden
Nou ja, eerst maar eens een pekelfiets of klein crossertje.
Ja, mijn verbinding kostte mij 50 minuten per dag extraquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom ga ik tegenwoordig wst vaker met de trein. Dat kost me geen extra tijd en de kilometers gaan tenminste niet zo hard aangrzien ik deze zomer ook bijna 8k rij op vakantie
Voordat ik überhaupt bij een trein benquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, mijn verbinding kostte mij 50 minuten per dag extra
Ik heb wel een paar keer eerder zo'n ding zien rondrijden waar allemaal ranzige smurrie uit liep, geeft veel vertrouwen in die luiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Blij dat ik aan de andere kant van Enschede moest zijn!
Twente milieu weer bezig geweest met een lekkende zijlader?![]()
Oh, dat zou wel kunnen inderdaad. Ben wel blij dat ik de 350 nog heb kunnen krijgen, als ik het zo zie zit er toch niet veel verschil tussen. En nu kreeg ik de 350 mee met nog wat extra korting, was de laatste die ze nog hadden bij die zaakquote:
ik kan dus voortaan de bandjes door jou om laten leggen in ruil voor een perenijsje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:17 schreef mstx het volgende:
En al helemaal klaar, ging makkelijker dan ik had verwacht
Nou wel weer goed erin zetten he, anders kan je weer sleutelen tijdens een rit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:17 schreef mstx het volgende:
En al helemaal klaar, ging makkelijker dan ik had verwacht
Ik kan alleen nog niet balancerenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kan dus voortaan de bandjes door jou om laten leggen in ruil voor een perenijsje?
heb je al iets op het oog?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend eens wat rondshoppen voor een nieuwe brommer
Met de choke open wel blijven lopen geef je eigelijk minder lucht waardoor je mensen rijker wordt dus iets meer benzine geven en wat minder lucht verder zou ik ook de bedrading naar je start motor nameten maar ik gok op een draadbreuk in je vasthoudt spoelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:59 schreef picodealion het volgende:
Jongens, wie kan mij helpen.
Ik heb 2 weken geleden mijn nieuwe ouwe XJ bij de garage opgehaald om eerst zelf maar eens te pielen voordat zij daar een dag werk in stoppen. Toen ik 'm daar wegreed startte 'ie netjes, maar onderweg viel de motor uit omdat de carbs slecht lopen. Vervolgens startte die niet meer, ik dacht dat ik de accu had leeggetrokken.
Inmiddels heeft de accu 2 weken aan de lader gelegen, maar hij start nog steeds niet. Lichten branden gewoon fel, het startrelais klikt maar in de meeste gevallen slaat de startmotor niet eens aan. Heel soms (maar de afgelopen paar dagen niet) wil de startmotor wel nog even een beetje knarsen maar dat was het.
Inmiddels heb ik het startrelais al vervangen (had er een over), maar dat mocht niet baten. Ook met de accu uit mijn kawa wil 'ie niet.
(Overigens heb ik ook de carbs schoongemaakt maar hij loopt nog niet soepel, wat betekent dat hij als ik stilsta toch nog wel eens uitvalt na aanduwen. Met de choke open lijkt het te gaan. Dat lijkt me echter een losstaand probleem, want dat zou hem er niet van moeten weerhouden in elk geval een startpoging te doen.)
Waar begin ik met checken wat het probleem zou kunnen zijn? Een andere accu van mijn crash-XJ ligt inmiddels ook al aan de lader om die eens te proberen.
Euh, geef je met de choke niet juist meer lucht?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Met de choke open wel blijven lopen geef je eigelijk minder lucht waardoor je mensen rijker wordt dus iets meer benzine geven en wat minder lucht verder zou ik ook de bedrading naar je start motor nameten maar ik gok op een draadbreuk in je vasthoudt spoel
als jij meer lucht binnenkrijgt stik je dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Euh, geef je met de choke niet juist meer lucht?
Nee want hij gaat harder lopen met je choke aan en als je meer lucht geeft wordt je mengsel armer waardoor hij dan zou uit vallenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Euh, geef je met de choke niet juist meer lucht?
Goed puntquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als jij meer lucht binnenkrijgt stik je dan?
Ik zal vragen of BL nog een 710-filter voor je heeft liggen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:56 schreef picodealion het volgende:
Euh, geef je met de choke niet juist meer lucht?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal vragen of BL nog een 710-filter voor je heeft liggen.
Ja ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal vragen of BL nog een 710-filter voor je heeft liggen.
Vette motor.quote:
Kan gewoon hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:46 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wel jammer dat je er geen zijtassen op kan zetten.
Op de super magna? Heb half internet afgestruind maar schijnt nogak lastgiig te zijn. Een bagagerek en tanktas is evt een optie.quote:
mag de fok!MC nog of kan er een slotje op?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:18 schreef Dekatria het volgende:
Interessante repo op EénVandaag nu. Over het verbod op sommige motorclubs.
We vallen onder het gedoogbeleid denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mag de fok!MC nog of kan er een slotje op?
Mag ik dan een prospect hesje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We vallen onder het gedoogbeleid denk ik.
Dat vind ik ook de grootste flauwekul hea... dat prospect gedoe, verteld worden waar je moet rijden in de groep enzovoort enzovoort.quote:
en daar blijft het niet bij. Satudarah prospect hier in de straat. Dennen dus gewoons 's nachts even peuken gaan brengen in Limburg ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de grootste flauwekul hea... dat prospect gedoe, verteld worden waar je moet rijden in de groep enzovoort enzovoort.
Ongelooflijk gewoon.
Misschien een lang gekoesterde wens om sub te zijn?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
en daar blijft het niet bij. Satudarah prospect hier in de straat. Dennen dus gewoons 's nachts even peuken gaan brengen in Limburg ofzo
Ben je 40 geworden om als een kleiner kind dan je eigen zoon behandelt te worden
Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp van: "Dennen dus gewoons 's nachts even peuken gaan brengen in Limburg ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
en daar blijft het niet bij. Satudarah prospect hier in de straat. Dennen dus gewoons 's nachts even peuken gaan brengen in Limburg ofzo
Ben je 40 geworden om als een kleiner kind dan je eigen zoon behandelt te worden
Zou er ook wel bij kunnen waarschijnlijk, iemand die ik ken zit bij die motorclub etc.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Misschien een lang gekoesterde wens om sub te zijn?Ik vind het ook wel een bijzondere gang van zaken, beetje weer terug naar het schoolplein van groep 3.
karakter of stille wens?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn karakter is echter meer van dit kaliber:
[ afbeelding ]
Karakter ;-)quote:
Hahaha, gewéldigquote:
hesjes duurt even, maar misschien kunnen we in de op een kopje members en een kopje prospects opnemen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hahaha, gewéldig.
Wie o wie gaat even een stuk of 20 "jackets" maken voor Fok!MC, uiteraard met alle benamingen (President / Vice president tot aan Prospect) en dat zonder ruzie
Nee, ik ben die rechten ineens spontaan kwijtquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
hesjes duurt even, maar misschien kunnen we in de op een kopje members en een kopje prospects opnemen?
Anne? Kun jij de OP aanpassen?
Die is inderdaad druk bezig geweest met stickers plakkenquote:
Epoxy.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:03 schreef Erasmo het volgende:
Lekker lekje in de radiator:
[ afbeelding ]
Als je een tussenpersoon hebt voor je eigen schadeverzekeringen kan je die misschien overtuigen de wet een beetje te overtreden en te kijken in de systemen van de rdw waar die toegang toe heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:06 schreef mjan het volgende:
Is er trouwens een manier om de eigenaar van een voertuig te achterhalen? Er staat hier in het fietsenhok namelijk al minstens 7 jaar een VF750F weg te rotten zonder dat de eigenaar nog in het gebouw woont. Het enige wat ik op internet kan vinden is de methode 'motor naar openbare weg rollen, er een plasje olie onder leggen en de politie bellen'. Iemand een andere oplossing?
Hij wordt vast gesponsord door Castrol.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Die is inderdaad druk bezig geweest met stickers plakken
Als je eenmaal een supermotard geprobeerd hebt wil je nooit meer een supersport voor op straat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:03 schreef kawa4 het volgende:
godver, ik zit nou in dubio,
ik wil dus een motorke kopen
voor om en nabij 2500.
nou was tot gister altijd het idee ik ga een KTM LC4 kopen.
maar nou heb ik vanmorgen per ongeluk ff gekeken wat een zx6r nog doet in prijs,
en dat valt reuze mee.
dus na ff verder zoeken op de kawa racers,
weet ik het helemaal niet meer.
zit dus te twijfelen tussen de
KTM LC4, ( is dus puur speel goed)
Kawa zxr400 ( verekte mooi model, je mist alleen power)
kawa zxr750 ( meer power alleen voorkant is niet mooi)
kawa zx6r ( leuke moderne motortjes en ook voor een leuk prijsje te vinden)
kawa zx9r ( duurder als de zx6r maar ook krachtiger, mischien wel te)
dus ja, dan gaan we dit weekend eensch even beslissen wat het gaat worden.
Gewoon politie bellen en verhaal vertellen. Zij kunnen de eigenaar/houder achterhalen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:06 schreef mjan het volgende:
Is er trouwens een manier om de eigenaar van een voertuig te achterhalen? Er staat hier in het fietsenhok namelijk al minstens 7 jaar een VF750F weg te rotten zonder dat de eigenaar nog in het gebouw woont. Het enige wat ik op internet kan vinden is de methode 'motor naar openbare weg rollen, er een plasje olie onder leggen en de politie bellen'. Iemand een andere oplossing?
Potdikkemie, dat moet ik ook eens gaan doen. Tank nu iedere keer vijf minuten voordat ik ergens heen ga, en dan heb ik geen zin om nog naar Duitsland te gaan, maar voor 16ct/l ga ik wel wat eerder wegquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Gummiebeer het volgende:
Net voor de achterlijke prijs van ¤1,54/liter getankt. Aan de grens wonen heeft zo zijn voordelen.
Het scheelt ook veelste veel. Als ik bij de Gulf tank op de buursestraat kost mij dat ¤1,72/liter. In Alstatte dus ¤1,54/liter en ook nog de Shell. Ik merk ook dat ik langer op 1 tank rijd met benzine van Shell.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:45 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Potdikkemie, dat moet ik ook eens gaan doen. Tank nu iedere keer vijf minuten voordat ik ergens heen ga, en dan heb ik geen zin om nog naar Duitsland te gaan, maar voor 16ct/l ga ik wel wat eerder weg
Net nog geweest, die andere pomp staat eeuwige Hollandse filequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het scheelt ook veelste veel. Als ik bij de Gulf tank op de buursestraat kost mij dat ¤1,72/liter. In Alstatte dus ¤1,54/liter en ook nog de Shell. Ik merk ook dat ik langer op 1 tank rijd met benzine van Shell.
alleen zo'n oude lc4 pre '93 schijnt niet ideaal te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je eenmaal een supermotard geprobeerd hebt wil je nooit meer een supersport voor op straat.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Tunafish het volgende:
Staat genoteerd, volgende keer gezellie daar tanken.
FOK! Mini-meet!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Net nog geweest, die andere pomp staat eeuwige Hollandse file
1.44 in .bequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het scheelt ook veelste veel. Als ik bij de Gulf tank op de buursestraat kost mij dat ¤1,72/liter. In Alstatte dus ¤1,54/liter en ook nog de Shell. Ik merk ook dat ik langer op 1 tank rijd met benzine van Shell.
goeie pen danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Één-honderd-en-zeventig euro..
Schrijft superquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:16 schreef Maegrim het volgende:
[..]
goeie pen dan
niet eens een goudkleurig deksel?
[ afbeelding ]
Muizenval??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Één-honderd-en-zeventig euro..
Krukasdekseltje voor de CB, gesneuveld tijdens mijn laatste aardbolkusjequote:
Is dat aan de grens, want dat is nog leukste hoe dieper je Duitsland in gaat hoe harder die prijs zakt!! dus die lui zullen zich wel afvragen waarom die Hollanders aan de dure pomp staanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
1.44 in .be![]()
En da's Esso, en dan krijg je nog spaarpunten en stempelkaart akties ook
beetje, wat denk je dat er kapot is?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krukasdekseltje voor de CB, gesneuveld tijdens mijn laatste aardbolkusje![]()
Iemand hier een beetje vertrouwd met printjes en elektronica enzo? Ik heb gelazer met de cockpit; 2 LCD displays doen het ineens niet meer, en nieuw kost 8 - 900¤
lezen; in .be, ook wel België genaamdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat aan de grens, want dat is nog leukste hoe dieper je Duitsland in gaat hoe harder die prijs zakt!! dus die lui zullen zich wel afvragen waarom die Hollanders aan de dure pomp staan
lees verdomme zelf! staat toch nergens dat ik zeg dat je in Duutsland stond!?!?!?? ik vroeg alleen of het dicht aan de grens was, en ja er is een grens tussen Nederland en België, hoewel van mij die grens ook al ergens aan het begin van Limburg getrokken mag wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lezen; in .be, ook wel België genaamd
Dat is nét over de grens, en ook daar is 90% van de klanten Nederlands. Hele shop staat ook palletstyle volgepakt met tabak en rookwaren; daar krijgt de gemiddelde nederlandse sigarenboer een dikke plassert van.
Mja. En toch is het uiterst triest dat het zelfs voor mij vanuit Den Bosch, zo'n beetje het noordelijkste Brabant, nog lucratief is om daarheen te rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lezen; in .be, ook wel België genaamd
Dat is nét over de grens, en ook daar is 90% van de klanten Nederlands. Hele shop staat ook palletstyle volgepakt met tabak en rookwaren; daar krijgt de gemiddelde nederlandse sigarenboer een dikke plassert van.
nieuw lampje? Dat ding van jou heeft toch alleen een nieuw batterijtje nodig?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:17 schreef Nero22 het volgende:
Voor ¤4 word er hier even een half uurtje voor sluitingstijd een nieuwe lampje in de brommer gefrommeld.
Ghehequote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
nieuw lampje? Dat ding van jou heeft toch alleen een nieuw batterijtje nodig?
Nee, geak, dan zou ik in België wonenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lees verdomme zelf! staat toch nergens dat ik zeg dat je in Duutsland stond!?!?!?? ik vroeg alleen of het dicht aan de grens was, en ja er is een grens tussen Nederland en België, hoewel van mij die grens ook al ergens aan het begin van Limburg getrokken mag wordenedit: ook wel iets eerder
Ik heb geen flauw idee; volgens mij deden ze het net na de crash nog wel, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.. Mijn schoonpa en Anne hebben hem toen hierheen geduwd, en ik dacht dat zij toen ook zeiden dat alles nog werkte in de tellerbak, ondanks dat ie behoorlijk gehavend was. Heb daarna (zonder vooraf te checken) de accu losgegooid, en de zut overgebouwd in een nieuwe behuizing, en toen ik klaar was en het contact aanzette, deden de displays het nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:57 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
beetje, wat denk je dat er kapot is?
Ja, idd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja. En toch is het uiterst triest dat het zelfs voor mij vanuit Den Bosch, zo'n beetje het noordelijkste Brabant, nog lucratief is om daarheen te rijden
De CB alweer kunnen starten trouwens met die nieuwe carterdeksel? Of heb je hem eerder sinds je poserfail nog aan het lopen gehad?
Wordt 'ie ook wel weer, straks issie new and improved..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:33 schreef stinkie het volgende:
En toch vond ik het een van de leukere fietsen van de rit
dat ging over de ninja helaasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:33 schreef stinkie het volgende:
En toch vond ik het een van de leukere fietsen van de rit
Kan hij ook niks aan doenquote:
Dat vond iemand anders ook.quote:
Haha. Heb voor de gein ook nog even op een nieuwe CBR500R gezeten. Is ook "maar" 35 kw, maar voelt wel een stuk volwassener door de grotere kuip en bredere (fatsoenlijke) banden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:32 schreef stinkie het volgende:
Ja dat snap ik.
Eentje voor het lampje, eentje voor de pincet en eentje voor het vergrootglas
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:33 schreef stinkie het volgende:
En toch vond ik het een van de leukere fietsen van de rit
Kijk eens of er wel spanning op de stekker staat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, geak, dan zou ik in België wonen![]()
![]()
Al zou dat belastingtechnisch dan wel weer interessant kunnen zijn
[..]
Ik heb geen flauw idee; volgens mij deden ze het net na de crash nog wel, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.. Mijn schoonpa en Anne hebben hem toen hierheen geduwd, en ik dacht dat zij toen ook zeiden dat alles nog werkte in de tellerbak, ondanks dat ie behoorlijk gehavend was. Heb daarna (zonder vooraf te checken) de accu losgegooid, en de zut overgebouwd in een nieuwe behuizing, en toen ik klaar was en het contact aanzette, deden de displays het nietTellers checken nog wel gewoon, en de motor heeft daarna nog niet gelopen, moet nog een stuurschakelaar (motorstop) aansluiten/overzetten, en dat carterdeksel wat ik van middag gehaald heb moet er nog op voor ik hem kan starten, anders zeikt de olie eruit, maar normaliter zouden de display's ook gewoon moeten aangeven zonder dat de motor loopt. (kilometer/dagteller/temp enzo), en de andere is de tankmeter.
Enige wat ik er verder mee kan is visueel checken op printbreuken en/of beschadigingen aan printbanen, en dat ziet er allemaal gewoon goed uit voor mijn ongeoefende oog.
Ik heb wel wat schema's die niet overdreven duidelijk zijn, maar ook daar ben ik niet zo'n held mee.. kan evt wel wat betere organiseren. Ik zou zeggen dat de display's gewoon niet worden aangestuurd, ik neem aan dat die gegevens en sturing ergens extern vandaan komt, uit de ECU ofzo..
Als ik geen spanning heb doen de tellers ook niet checken en brandt de verlichting ook niet. Als je bij een CB het contact aan zet gaan de wijzers van de tellers even naar de max om de werking te checken, en de verlichting gaat ook automatisch aan; werkt allemaal gewoon. Het enige wat niet werkt in de cockpit zijn die kut LCD's.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kijk eens of er wel spanning op de stekker staat.
Was vandaag bagger rijden, gewoon schuin hangen terwijl je rechtdoor gaat op de snelweg
idd.quote:
o ja? Staat de jouwe ook stil dan? Want ik dacht toch echt dat ik achter je reedquote:
geen ninja 250?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef stinkie het volgende:
Hoewel het na de busa waarschijnlijk ook iets van een dikke naked word
Hij heeft hem met tophalf kuipquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
o ja? Staat de jouwe ook stil dan? Want ik dacht toch echt dat ik achter je reed
Geen Akuma? ;-)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:56 schreef kawa4 het volgende:
nou na veel wikken en wegen is het geen KTM geworden wat ik aan geschaffen,
KTM is wel leuk enzo, maar echt voor wat meer woon-werk verkeer en langere ritten, is het niet echt geschikt lijkt me.
dus wordt het een kawa zx6r , heb er 1 gevonden waar ik de woensdag naar ga kijken
deze, alleen een andere kleur stelling
[ afbeelding ]
Ktm is fijnere houding denk ik. Beetje meer rechtop zitten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:56 schreef kawa4 het volgende:
nou na veel wikken en wegen is het geen KTM geworden wat ik aan geschaffen,
KTM is wel leuk enzo, maar echt voor wat meer woon-werk verkeer en langere ritten, is het niet echt geschikt lijkt me.
dus wordt het een kawa zx6r , heb er 1 gevonden waar ik de woensdag naar ga kijken
deze, alleen een andere kleur stelling
[ afbeelding ]
als het een tijd droog is geweest kan op opgespoelde olie zijn. Alleen nu niet dusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vrienden van het Motorclub topic...
De motor brak alweer uit, ligt dit aan de band of ligt dit aan mijn hand?
Was nog even een rit aan het maken vanavond, en opeens begon het keihard te regenen.
Even op bezoek bij mijn vader en gewacht tot het droog werd.
Daarna weer onderweg naar huis en tijdens het uitrijden van een rotonde slipte hij weer weg.
Dit keer kon ik hem wel onder controle houden.... maar ik vraag mij nu dus af of er misschien iets aan de band niet goed is, of dat dit gewoon komt door de gladheid van het weer.
Profiel is nog gewoon goed, dat had ik nog gechecked na de vorige glijder.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
als het een tijd droog is geweest kan op opgespoelde olie zijn. Alleen nu niet dus
Hoe is je profiel? En schakel je mss wat bruusk in/bij een bocht?
mss lasnaad in asfalt? Zooi op de weg. Kan van alles zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Profiel is nog gewoon goed, dat had ik nog gechecked na de vorige glijder.
Tijdens een bocht schakel ik niet, en probeer ik het gas constant te houden.
Het was tijdens het verlaten van de rotonde, terwijl ik een klein beetje (volgens mij) gas gaf.
Situatie klopte verder ook, motor brak uit naar links terwijl ik de bocht naar rechts nam.
Wat voor band heb je er op liggen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Profiel is nog gewoon goed, dat had ik nog gechecked na de vorige glijder.
Tijdens een bocht schakel ik niet, en probeer ik het gas constant te houden.
Het was tijdens het verlaten van de rotonde, terwijl ik een klein beetje (volgens mij) gas gaf.
Situatie klopte verder ook, motor brak uit naar links terwijl ik de bocht naar rechts nam.
Geen lasnaad in elk geval, en het is normaal als het droog is gewoon een schone weg het is namelijk de eerste rotonde nadat je de snelweg afkomt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
mss lasnaad in asfalt? Zooi op de weg. Kan van alles zijn.
battlax bt021rquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Wat voor band heb je er op liggen?
Je hand in combinatie met het rubber.. blijkbaar vraag je op dat moment gewoon meer als het rubber aan kan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vrienden van het Motorclub topic...
De motor brak alweer uit, ligt dit aan de band of ligt dit aan mijn hand?
Was nog even een rit aan het maken vanavond, en opeens begon het keihard te regenen.
Even op bezoek bij mijn vader en gewacht tot het droog werd.
Daarna weer onderweg naar huis en tijdens het uitrijden van een rotonde slipte hij weer weg.
Dit keer kon ik hem wel onder controle houden.... maar ik vraag mij nu dus af of er misschien iets aan de band niet goed is, of dat dit gewoon komt door de gladheid van het weer.
Het bleek inderdaad de startmotor te zijn. Blij dat ik nog allemaal reserve-onderdelen heb liggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Startmotor kaduuk om maar iets te zeggen?
Rechtop is leuk maar niet op een naked bike op de snelweg. Kost je je schouders. Zonder windbescherming is iets voorover zitten een stuk prettiger is mijn ervaring. Heb het stuur van de Bandit ook verlaagd om die redenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ktm is fijnere houding denk ik. Beetje meer rechtop zitten.
9 van de tien keer ligt het denk ik wel aan je hand jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vrienden van het Motorclub topic...
De motor brak alweer uit, ligt dit aan de band of ligt dit aan mijn hand?
Was nog even een rit aan het maken vanavond, en opeens begon het keihard te regenen.
Even op bezoek bij mijn vader en gewacht tot het droog werd.
Daarna weer onderweg naar huis en tijdens het uitrijden van een rotonde slipte hij weer weg.
Dit keer kon ik hem wel onder controle houden.... maar ik vraag mij nu dus af of er misschien iets aan de band niet goed is, of dat dit gewoon komt door de gladheid van het weer.
Daar heb ik ook wel ervaring mee ja. Niet leuk op alles behalve perfect glad asfalt.quote:
Ik heb de bt045quote:Op zondag 11 mei 2014 10:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel ervaring mee ja. Niet leuk op alles behalve perfect glad asfalt.
Tip, Dunlop Roadsmart 2, Continental Road Attack EVO, etc
ik vond het een kut band eerste klas op mijn gsx. Niet op te krijgen, dus gewoon 20K eruit peuteren met woon-werk km's, maar zodra ik een beetje leuk ging rijden was het niksquote:Op zondag 11 mei 2014 16:54 schreef Tunafish het volgende:
BT45 doet het prima onder mijn gsx, ook tijdens en na regen. MTA, glibber je ook op andere stukken van de weg of alleen bij rotondes?
er is toch wel een verschil tussen bt021 en bt045quote:Op zondag 11 mei 2014 16:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik vond het een kut band eerste klas op mijn gsx. Niet op te krijgen, dus gewoon 20K eruit peuteren met woon-werk km's, maar zodra ik een beetje leuk ging rijden was het niks
bridgestone is gewoon kut onder slechtweersomstandighedenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:57 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
er is toch wel een verschil tussen bt021 en bt045
dan rijd ik toch nietquote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bridgestone is gewoon kut onder slechtweersomstandigheden
Glibberde ook op zo'n 60km weggetje binnendoor tijdens het remmen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:54 schreef Tunafish het volgende:
BT45 doet het prima onder mijn gsx, ook tijdens en na regen. MTA, glibber je ook op andere stukken van de weg of alleen bij rotondes?
pilot powers geloof ik.quote:
Ik heb de 3, was ook goedkoper dan de 4. De motorzaak had toen ook nog geen enkele 4 verkochtquote:
Verkeerd gekozen dus. Nooit meer dat Bridgestone. Bt016 en bt021 gehad. Doen we niet snel nog eens.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik heb de bt045
Kon toen kiezen tussen deze en de roadsmart geloof ik?
Pilot power krijg je niet warm onder een 600 tijdens ww verkeer. Ook niet echt geweldig dus in de bochtjes.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
pilot powers geloof ik.
Hoe dan ook, iets zonder typegoedkeuring voor de motor
ach de een zegt dit en de ander zegt dat conti super waardeloos is.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Verkeerd gekozen dus. Nooit meer dat Bridgestone. Bt016 en bt021 gehad. Doen we niet snel nog eens.
[..]
Pilot power krijg je niet warm onder een 600. Ook niet echt geweldig dus in de bochtjes.
Eindconclusie: Conti RA2 Evo
En dit.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:59 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ach de een zegt dit en de ander zegt dat conti super waardeloos is.
Lekker laten gaan
Wat een heldenzaak is dat danquote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Gelukkig had een plaatselijke motorzaak soms acties, je ouwe band oproken met een burnout en daarna met korting een nieuwe erop
och, ik heb 600 per wiel. En wat reservequote:Op zondag 11 mei 2014 18:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Verkeerd gekozen dus. Nooit meer dat Bridgestone. Bt016 en bt021 gehad. Doen we niet snel nog eens.
[..]
Pilot power krijg je niet warm onder een 600 tijdens ww verkeer. Ook niet echt geweldig dus in de bochtjes.
Eindconclusie: Conti RA2 Evo
Valt mee, battlax bt 016 hier zo en plakt als de neten op het wegdek, droog en natquote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bridgestone is gewoon kut onder slechtweersomstandigheden
Al eens Anakee's gehad?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En dit.
De Tourances onder m'n alp vervloek ik terwijl er andere alp rijders die band het einde vinden.
Zit er niet mogelijk wat smurrie op van na je val?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Glibberde ook op zo'n 60km weggetje binnendoor tijdens het remmen.
Nee had de hele band schoongemaakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:02 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Zit er niet mogelijk wat smurrie op van na je val?
met groene zeep toevallig?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee had de hele band schoongemaakt.
Nope, al hoor ik er wel goede recensies over. Als de Tourances op zijn zal ik mij eens aan de Anakee's wagen.quote:
de Conti trailattack2 schijnt ook super te zijn in regen en kou maar is wel echt een straat bandquote:Op maandag 12 mei 2014 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nope, al hoor ik er wel goede recensies over. Als de Tourances op zijn zal ik mij eens aan de Anakee's wagen.
Das niet zo erg want voor mijn gevoel doe ik al te lang met de Tourances. Lijkt wel of die krengen niet slijten want ze zitten er alweer 10k onder en het einde is nog niet in zicht.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:33 schreef Dekatria het volgende:
Anakees zijn super qua grip, al slijten ze daardoor ook veel sneller.
Zelfde voor de Pirelli Scorpion die ik er nu onder heb. Prima band, heb 'm tot dusver nog niet voelen zoeken naar grip. Wordt verkocht als enduro band, maar ik vind dat wel meevallen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de Conti trailattack2 schijnt ook super te zijn in regen en kou maar is wel echt een straat band
Ik heb de mijne er 19K onder gehad, en ik denk dat ze de 21K ook nog wel hadden kunnen halen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Das niet zo erg want voor mijn gevoel doe ik al te lang met de Tourances. Lijkt wel of die krengen niet slijten want ze zitten er alweer 10k onder en het einde is nog niet in zicht.
Dus nog 10k mijzelf irriteren aan de Tourancequote:Op maandag 12 mei 2014 17:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb de mijne er 19K onder gehad, en ik denk dat ze de 21K ook nog wel hadden kunnen halen.
Recensies over banden waren toch zo waardeloos volgens jou?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nope, al hoor ik er wel goede recensies over. Als de Tourances op zijn zal ik mij eens aan de Anakee's wagen.
Laat je er morgen toch andere onderzetten?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dus nog 10k mijzelf irriteren aan de Tourance
Het is sowieso een kwestie van smaak.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Recensies over banden waren toch zo waardeloos volgens jou?
Is goed. Als iedere FOK! MC'er effe geld stort op m'n rekening..quote:Op maandag 12 mei 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat je er morgen toch andere onderzetten?
Hangt er maar net vanaf waar je ze voor gebruikt. Ik vind ze ideaal als reis-banden vanwege de geringe slijtage (nieuwe setje ligt al klaar). Echter, voor woon-werk merk je hoe zenuwachtig ze kunnen worden met slecht weer... dat herken ik wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Het is sowieso een kwestie van smaak.
Daarom zei ik ook, veel alp rijders zijn helemaal weg van Tourances. Maar ik vind het bagger en een zenuwachtige band, vooral als het wegdek ook maar iets van spoorvorming heeft. Het voorwiel trekt er als een malle in.
Nee, oa met wasbenzine.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:37 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Google eens op rubber + wasbenzine
..
Heerlijk asfaltvretertjequote:Op maandag 12 mei 2014 17:33 schreef Dekatria het volgende:
Anakees zijn super qua grip, al slijten ze daardoor ook veel sneller.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:18 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Na de kneedown en elbow-down nu de handlebar-down
Ook goeie ervaringen meequote:Op maandag 12 mei 2014 17:51 schreef Dekatria het volgende:
Die Dunlop TrailMax die ik nu voor erop heb doet het overigens ook goed. Veel grover profiel dan ik gewend ben (merk ik ook wel), maar ook die heeft tot dusver geen problemen met de weg gehad
owww, maar dat heb ik ook al 2x gedaan heur.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:18 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Na de kneedown en elbow-down nu de handlebar-down
middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |