quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef stinkie het volgende:
Over mijn lijk dat ik me in laat halen door een BMW.
Ik rijd een Honda CBF600 AS. Degelijke motor, 600cc en hele goede beginnersfiets. Afhankelijk van het jaar kan je hier best wel een mooie deal mee maken denk ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mooi topic om advies te vragen. Bijna mijn rijbewijs binnen en straks op zoek naar mijn eerste motor. Het liefst wil ik een chopper maar heb net een huus gekocht en dus niet zoveel te besteden. 2000 euro is echt de max n liever nog 1500. Met dit budget kan ik geen echt mooie choppers vinden dus zit te denken aan een sport/tour fiets van minimaal 600cc. Zo kan ik ook goed leren rijden op een makkelijke fiets is de insteek.
Ben er nog niet helemaal in thuis maar zit te denken aan bijvoorbeeld een fazer. Wat voor motoren raden jullie me aan om te gaan bekijken en te proefrijden?
Suzuki GSF600 / Yamaha FZS600 / Honda CB600F / Suzuki SV650quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mooi topic om advies te vragen. Bijna mijn rijbewijs binnen en straks op zoek naar mijn eerste motor. Het liefst wil ik een chopper maar heb net een huus gekocht en dus niet zoveel te besteden. 2000 euro is echt de max n liever nog 1500. Met dit budget kan ik geen echt mooie choppers vinden dus zit te denken aan een sport/tour fiets van minimaal 600cc. Zo kan ik ook goed leren rijden op een makkelijke fiets is de insteek.
Ben er nog niet helemaal in thuis maar zit te denken aan bijvoorbeeld een fazer. Wat voor motoren raden jullie me aan om te gaan bekijken en te proefrijden?
een goldwingquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Succes! 600cc is een mooi begin in mijn ogenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Dank voor de reacties. Zal het eens even op een rijtje zetten.
Been there done thatquote:Op zondag 4 mei 2014 14:40 schreef Nero22 het volgende:
Tot 3x toe weg proberen te rijden met de standaard uit en jezelf afvragen waarom de motor steeds afslaat.
Ik moest gniffelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:40 schreef Nero22 het volgende:
Tot 3x toe weg proberen te rijden met de standaard uit en jezelf afvragen waarom de motor steeds afslaat.
Ghe. Als we toch aan het opbiechten zijn: ik reed gisteren ineens de berm in toen ik ietwat enthousiast een bocht over een voor mij onbekend dijkje paktequote:Op zondag 4 mei 2014 14:40 schreef Nero22 het volgende:
De XL wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:44 schreef Maegrim het volgende:
als we dan toch aan het opbiechten zijn: de ntv wil niet op z'n achterwiel
Misschien is de berijder te zwaar?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:44 schreef Maegrim het volgende:
als we dan toch aan het opbiechten zijn: de ntv wil niet op z'n achterwiel
Deed ik vorige week bijna. De uitdrukking op het gezicht van die voetganger die aan de andere kant van de weg liep was onbetaalbaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:38 schreef mjan het volgende:
[..]
Ghe. Als we toch aan het opbiechten zijn: ik reed gisteren ineens de berm in toen ik ietwat enthousiast een bocht over een voor mij onbekend dijkje pakte.
Het zal denk ik nooit genoeg zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef JAY-T het volgende:
Gister de hele dag rondgereden op de nieuwe R1 van m'n broertje.. Heb mezelf tot nu toe altijd voorgehouden dat een 600 wel meer dan genoeg was, maar ben nu toch een klein beetje verliefd op zo'n 1000
Hmm, bij mij nog nietquote:Op zondag 4 mei 2014 16:29 schreef Salatrel het volgende:
Oeh belastingteruggave is binnen. Mooi op tijd voor de beurt van dinsdag en dan de rest naar de spaarrekening
Ow ja hoor, 1300cc is meer dan zat, al zijn er ook malloten die daar een turbo op schroevenquote:
De beruchte B-king bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow ja hoor, 1300cc is meer dan zat, al zijn er ook malloten die daar een turbo op schroeven![]()
Dat is een lompe vrachtwagen, ik doel meer op een CB1300 met een turbo eropquote:
B King een lompe vrachtwagen? Volgens Wikipedia is die lichter dan de CB1300: 235 kg tov 249 kg (beide drooggewicht). En dan heeft de B King ook nog eens meer pk's en koppelquote:Op zondag 4 mei 2014 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is een lompe vrachtwagen, ik doel meer op een CB1300 met een turbo erop
Ik kijk er al naar uitquote:Op zondag 4 mei 2014 17:51 schreef mennes2000 het volgende:
Voor jou is de overstap naar 600 cc al heel groot Nero 22
Ik heb het over looks; heb je wel eens zo'n ding van dichtbij gezien of er op gezeten? Lijkt net een tank. Lompe brede tank, onbehouwen dikke kont, lelijke lompe trompet uitlaten -> vrachtwagen.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
B King een lompe vrachtwagen? Volgens Wikipedia is die lichter dan de CB1300: 235 kg tov 249 kg (beide drooggewicht). En dan heeft de B King ook nog eens meer pk's en koppel
Ja toevallig vandaag nog eentje gezien bij de MF meeting, inclusief superchargerquote:Op zondag 4 mei 2014 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het over looks; heb je wel eens zo'n ding van dichtbij gezien of er op gezeten? Lijkt net een tank. Lompe brede tank, onbehouwen dikke kont, lelijke lompe trompet uitlaten -> vrachtwagen.
Ow, en je kunt net als op een V-max je knieën niet fatsoenlijk kwijt naast de tank als je groter bent als een smurf.
Was lekker drukquote:
Kwam vandaag weer een paar Satudarah members tegen in 053 op hun Harley's. Dat was ook het enige motorvolk vandaag. Ik zat overigens op de honkietonkie scooterquote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef klawie het volgende:
Vandaag weer lkkr een stuk gereden voelt wel weer fijn aan dan ben alleen geen 1 motor tegen gekomen dat verbaasde mij
Mjaquote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow ja hoor, 1300cc is meer dan zat, al zijn er ook malloten die daar een turbo op schroeven![]()
MFMM was vandaagquote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef klawie het volgende:
Vandaag weer lkkr een stuk gereden voelt wel weer fijn aan dan ben alleen geen 1 motor tegen gekomen dat verbaasde mij
Ja, alleen waar laat je je topkoffer?quote:
Da's een charger, is effe wat anders als een sleurbo. klinkt 10 keer gheyler sowiesoquote:Op zondag 4 mei 2014 19:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja
http://www.motor-forum.nl(...)40-Supercharged.html
300pk op het achterwiel
Vandaag het kleppendeksel nog maar eens open getrokken na 1000km weer. Wie even weten of alles nu wel goed en vooral op zijn plek zat. Allemaal prima gelukkig. Morgen maar weer eens in elkaar schroeven.
Helaas niet van mijquote:
Volgens mij valt het kwartje nietquote:Op zondag 4 mei 2014 20:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stuur wel even helemaal naar links voordat je hem aantrapt he
I know, dat is het erge juist. Het kriebelt aan alle kantenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Och, met wat werk zou je je XL ook zo kunnen maken.
Mooi ding!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eerst maar weer eens even schoonmaken en toen heerlijk gereden.![]()
Je zou haast denken dat het geregend heeftquote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
waar zijn de pompebléd op de tank?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Goed ideequote:
De brief al wel, het geld laat voorlopig op zich wachtenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:29 schreef Salatrel het volgende:
Oeh belastingteruggave is binnen. Mooi op tijd voor de beurt van dinsdag en dan de rest naar de spaarrekening
gaan ze dat niet gewoon verekenen dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De brief al wel, het geld laat voorlopig op zich wachtenen daarbij mag datzelfde bedrag volgende maand weer in tweevoud retour afzender
Bij terugbetaling aan toeslagen? Geloof het niet toch?quote:
Ze berekenen eerst wat ze nog van jou krijgen, daar halen ze vanaf wat jij nog van hun krijgt en de rest keren ze uit.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij terugbetaling aan toeslagen? Geloof het niet toch?
Zou het opzich best kunnen gebruiken namelijk
in ieder geval tof dat je nog rijdt, meeste "kerels" mogen van de vrouw niet meer als er een kleine is.quote:
en dat heeft dus geen reet te maken met wel of niet kinderen hebben.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
in ieder geval tof dat je nog rijdt, meeste "kerels" mogen van de vrouw niet meer als er een kleine is.
Puur eigen belang, want hobby kost geld.. en dat geld kan beter aan de kleine gegeven worden of nog beter aan hun zelf...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
in ieder geval tof dat je nog rijdt, meeste "kerels" mogen van de vrouw niet meer als er een kleine is.
Goed werk!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef stinkie het volgende:
Hier was het andersom
Ik "moest" weer een motor kopen. BE was mijn gechagrijn zat
Voor of nadat je hem gekocht had?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
Godverdomme.
Verklaart waarom er een hoop kit zat, zat wss al een scheurtje. Gister tijdens 't proefrondje lekte hij behoorlijk.. deksel eraf geschroefd en dit trof ik aan.
[ afbeelding ]
hey, een mede soes vtwinnerquote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de dvd?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Dekatria het volgende:
Net Why We Ride gezien. Erg mooie, edoch bij vlagen erg Amerikaanse docu. Aanrader
Prop erin en gaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef mstx het volgende:
Zat een dikke spijker in.
Ben inmiddels thuis... naar huis gereden en band elke 5 minuten laten oppompen door de anwb die achter me reed...
In de binnenband?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Dekatria het volgende:
Net Why We Ride gezien. Erg mooie, edoch bij vlagen erg Amerikaanse docu. Aanrader
Nee alleen professionele dijkracers.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:31 schreef rumiii het volgende:
Zijn er in dit topic hobbyisten die videobeelden van 't rijden online hebben staan?
nieuwe binnenband en een plakkertje aan de binnenkant van de buitenband om vocht weg te houden. Zo heb ik er op de vorige tourance nog 12k bijgezet nadat ik er een spijker in had zitten...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef mstx het volgende:
[..]
In de binnenband?![]()
De andere optie was foam erin spuiten... maarja dan heb je die troep overal zitten en dan kun je ook maar 15km rijden ofzo.
Dat is het plan idd, ik ga geen band van ¤180 weggooien vanwege een gaatje van 1mm doorsnedequote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nieuwe binnenband en een plakkertje aan de binnenkant van de buitenband om vocht weg te houden. Zo heb ik er op de vorige tourance nog 12k bijgezet nadat ik er een spijker in had zitten...
Dat dashboardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:41 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Laatst weer een fraaie Harley tegen het lijf gelopen. Niet verkeerd al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Startmotor kaduuk om maar iets te zeggen?
Ohja, daar had ik ook nog een reserve van meegekregen toen ik 'm kocht maar die deed ook niks. Goed punt wel, zal die ook even van mijn donormotor afschroeven en zien of die reageert.\quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Startmotor kaduuk om maar iets te zeggen?
Elke morgen en middag dik 250 kilo aanduwenquote:
hoef je iig niet meer naar de sportschoolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ohja, daar had ik ook nog een reserve van meegekregen toen ik 'm kocht maar die deed ook niks. Goed punt wel, zal die ook even van mijn donormotor afschroeven en zien of die reageert.\
[..]
Elke morgen en middag dik 250 kilo aanduwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |