SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi, kunnen we vd Hoorn weer is in actie zien. Schrijf hem zeker ook niet zoals de meeste schijnbaar wel doen.
Sowieso kan ie het niet slechter doen dan plopperdeplop.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die spelers die van Gaal had, hebben voor een groot gedeelte de Cruijff opleiding gevolgd. Die opleiding was geschoeid op het ontwikkelen van het individu en veel techniek . Toen Van Gaal er een tijdje was samen met Adriaanse kwamen er opeens kutspelers uit die opleiding zoals Schulp, Reuser , Turpijn etc . Van Gaal hamert erop dat ze vooral goed moeten samenspelen en dat de jeugd veel prijzen wint . Later was er die Hose / Bobson generatie en die wonnen ook alles in de jeugd maar zodra ze in het eerste kwamen bakten ze er niks van . Misschien moet je eens die docu van Daar hoorden zij Engelen eens kijken . Daar zag je ene Maarten Stekelenburg losgaan op 10 jarige jochies omdat ze de warming up een beetje verkloten en omdat ze niet zo goed als team speelden . Diezelfde Stekelenburg zit nu bij Onder 17 bij de KNVB samen met Mark van Bommel . Die hebben nog steeds de visie dat bij de jeugd het team voorop staat ipv het individu, dus de Van Gaal visie .RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik snap dat niet helemaal van Cruijff. Het ene hoeft het andere toch niet uit te sluiten? In teamverband leren spelen, daardoor ontwikkel je je juist persoonlijk ook goed, want je maakt elkaar beter. Zolang je 'het Ajax-systeem' blijft spelen in je jeugd met aanvallend en technisch denkende trainers dan komen die technisch goede voetballers in je elftal vanzelf bovendrijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Die spelers die van Gaal had, hebben voor een groot gedeelte de Cruijff opleiding gevolgd. Die opleiding was geschoeid op het ontwikkelen van het individu en veel techniek . Toen Van Gaal er een tijdje was samen met Adriaanse kwamen er opeens kutspelers uit die opleiding zoals Schulp, Reuser , Turpijn etc . Van Gaal hamert erop dat ze vooral goed moeten samenspelen en dat de jeugd veel prijzen wint . Later was er die Hose / Bobson generatie en die wonnen ook alles in de jeugd maar zodra ze in het eerste kwamen bakten ze er niks van . Misschien moet je eens die docu van Daar hoorden zij Engelen eens kijken . Daar zag je ene Maarten Stekelenburg losgaan op 10 jarige jochies omdat ze de warming up een beetje verkloten en omdat ze niet zo goed als team speelden . Diezelfde Stekelenburg zit nu bij Onder 17 bij de KNVB samen met Mark van Bommel . Die hebben nog steeds de visie dat bij de jeugd het team voorop staat ipv het individu, dus de Van Gaal visie .![]()
In een team leer je overspelen ja , daarin heb je veel minder balcontacten dan als je veel individueel werkt wat uit den boze is bij Van Gaal. Zie ook eens het voorbeeld van foppe,s jong oranje . Waar zitten die spelers nu allemaal ?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:03 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet helemaal van Cruijff. Het ene hoeft het andere toch niet uit te sluiten? In teamverband leren spelen, daardoor ontwikkel je je juist persoonlijk ook goed, want je maakt elkaar beter. Zolang je 'het Ajax-systeem' blijft spelen in je jeugd met aanvallend en technisch denkende trainers dan komen die technisch goede voetballers in je elftal vanzelf bovendrijven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Daarvoor heb je toch jeugdtrainers, hulptrainers, middenveldtrainers, spitsentrainers etc.?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In een team leer je overspelen ja , daarin heb je veel minder balcontacten dan als je veel individueel werkt wat uit den boze is bij Van Gaal. Zie ook eens het voorbeeld van foppe,s jong oranje . Waar zitten die spelers nu allemaal ?
Snap niet dat het ene het andere uit zou moeten sluiten.![]()
Ach, Van der Hoorn ook weer een kans. Mag toch nog niet tot miskoop gerekend worden, al heeft hij natuurlijk niks laten zien.
Wel Kishna![]()
![]()
Die jeugdtrainers waren toen ook alleen maar gefocust op overspelen en positiespel . Je mocht geen man uitspelen , alleen maar de bal bij dezelfde kleur , meer nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:12 schreef erik013 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch jeugdtrainers, hulptrainers, middenveldtrainers, spitsentrainers etc.?
Snap niet dat het ene het andere uit zou moeten sluiten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het 'Ajax-systeem' komt volgens mij pas echt aan bod vanaf de B/C's heb ik een keer gelezen dacht ik. Zolang ze dan maar een goede basis hebben aan techniek.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:12 schreef erik013 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch jeugdtrainers, hulptrainers, middenveldtrainers, spitsentrainers etc.?
Snap niet dat het ene het andere uit zou moeten sluiten.![]()
Dat in een team leren spelen alleen maar 'over leren tikken' is, is overigens wel heel simpel. Je leert door in een team te spelen zelfkritischer te worden (en elkaar ook meer te bekritiseren), spelinzicht, wedstrijdinzicht en in een goed draaiend elftal maak je elkaar ook juist steeds beter.![]()
Het is maar 1 trucje dat je leert . Wat als de tegenstander dat ook goed beheerst ? dan kan je jezelf niet meer onderscheiden met iets andersquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:16 schreef erik013 het volgende:
Dat in een team leren spelen alleen maar 'over leren tikken' is, is overigens wel heel simpel. Je leert door in een team te spelen zelfkritischer te worden (en elkaar ook meer te bekritiseren), spelinzicht, wedstrijdinzicht en in een goed draaiend elftal maak je elkaar ook juist steeds beter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is een slechte zaak dan idd. Passen hebben ze na de D'jes al wel (voor het grootste deel) geleerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die jeugdtrainers waren toen ook alleen maar gefocust op overspelen en positiespel . Je mocht geen man uitspelen , alleen maar de bal bij dezelfde kleur , meer niet
Wat heeft ie er op tegen als zowel teambelang als persoonlijke ontwikkeling getraind worden?![]()
Schoolmeester achtergrond he . Samenwerken en vooral luisterenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:23 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat is een slechte zaak dan idd. Passen hebben ze na de D'jes al wel (voor het grootste deel) geleerd.
Wat heeft ie er op tegen als zowel teambelang als persoonlijke ontwikkeling getraind worden?RED ONS HENNIEGOD![]()
Schildje met de schaal erinquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat voor schildje op de borst op het shirt van de Ajacieden?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je kan binnen een team nog steeds veel ruimte geven aan spelers om zich te ontwikkelen. Die techniek zit al in je als speler en komt er grotendeels uit door zelfkritisch en volwassen te leren zijn, want dan ga je juist eerder sneller na de algemene training voor jezelf bezig. Iemand nog meer individualistischer leren denken daar word je meestal ook geen beter mens van (zeker Nederlandse kinderen doen dat al zat van zichzelf..) Je moet er geen Noord-Korea van maken, maar in een goed team ken je elkaars kwaliteiten juist en zal niemand van het elftal boos worden op die creatieve buitenspeler als ie een beetje vrijer speelt (en hem corrigeren als ie echt te ver gaat).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is maar 1 trucje dat je leert . Wat als de tegenstander dat ook goed beheerst ? dan kan je jezelf niet meer onderscheiden met iets anders
Vreemd overigens dan dat Van Gaal en Robben nooit ruzie hebben gehad, dat is nou ook niet echt de grootste teamplayer![]()
![]()
Een goede schoolmeester laat juist de topleerlingen uitblinken (en geeft ze wat meer vrijheden en ruimte) en zorgt dat de minder goede leerlingen in elk geval allemaal een zes kunnen halen en het optimale uit hun kwaliteiten kunnen halen. Vergeet niet dat de 'hoogbegaafde' kinderen vaak ook meer autodidactisch zijn en zelf dingen sneller kunnen leren oppakken. Zolang je daar de randvoorwaarden en faciliteiten voor biedt. Als je dan ook nog voor elkaar krijgt dat ze andere leerlingen mee 'omhoog trekken' dan is dat helemaal sterk. Van Gaal gaat er denk ik een beetje vanuit dat Nederlandse (/westerse) kinderen eerder geremd moeten worden in assertief en egoïstisch zijn dan dat ze nog meer geleerd moet worden zichzelf het belangrijkst op de wereld te vinden ook eerder averechts werkt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schoolmeester achtergrond he . Samenwerken en vooral luisteren
[ Bericht 11% gewijzigd door erik013 op 03-05-2014 19:27:06 ]![]()
Hoogtepunt van de eerste helft is het doelpunt van Zivkovic. Niet gezien, maar hij scoort weer. Gaat lekker die jongen.![]()
En dat voor een 17-jarige.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:31 schreef CaasS het volgende:
Hoogtepunt van de eerste helft is het doelpunt van Zivkovic. Niet gezien, maar hij scoort weer. Gaat lekker die jongen.
Groot talent
Oh.![]()
Maar dat constante leren halen is voor de meeste spelers misschien wel het beste dat je ze kunt leren (zeker omdat dat voor veel spelers al het maximale is). Dat hoort bij het leren terug kunnen vallen als het even wat minder loopt bij jezelf of het team. Vanuit daar kunnen ze naar een constante 7 en een constante 8 werken. En niet voor elke positie hoef/kun je heel erg vrij en creatief te voetballen. Een keeper of een centrale verdediger moet zich vooral op 1 taak richten en daar het maximale uit halen. Buitenspelers, aanvallende backs/middenvelders moet je dan wat meer vrijheid geven, en dat zullen ze vanzelf krijgen als de andere spelers z'n eigen beperkingen/jouw kwaliteiten kent en accepteert.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:27 schreef Heeinz het volgende:
We halen in ieder geval een constant niveau![]()
Van wie was die assist?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:36 schreef bjanaan het volgende:
Goal van zivkovic;
Heel mooi, uit de lucht genomen na een perfecte assist.Oh.![]()
Gaat dat op de realiteit af? Word hij dan beter ofzo?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoopte op Kostic, want die heb ik in mijn Voetbalmanager![]()
![]()
Goede keuze idd. Hoewel het er wel eentje is die je een beetje in toom moet houden volgens mij, schijnt nu al niet de makkelijkste jongen te zijn bij Groningen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat voor een 17-jarige.
Groot talent![]()
Nee hier op FOK!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Gaat dat op de realiteit af? Word hij dan beter ofzo?. Krijg je punten voor assist of kools.
Oh.![]()
Dat is wel vaker bij de echt grote talenten. Moet Frankie maar managen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef erik013 het volgende:
[..]
Goede keuze idd. Hoewel het er wel eentje is die je een beetje in toom moet houden volgens mij, schijnt nu al niet de makkelijkste jongen te zijn bij Groningen.![]()
Heeft genoeg ervaren jongens om zich heen dus zal zich wel snel aanpassenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef erik013 het volgende:
[..]
Goede keuze idd. Hoewel het er wel eentje is die je een beetje in toom moet houden volgens mij, schijnt nu al niet de makkelijkste jongen te zijn bij Groningen.![]()
Ach ik vind iemand met bravoure wel goed hoor. Zo een voorhoede met Fischer-Zivkovic-Kishna. Allemaal jongens met bravoure en potentie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef erik013 het volgende:
[..]
Goede keuze idd. Hoewel het er wel eentje is die je een beetje in toom moet houden volgens mij, schijnt nu al niet de makkelijkste jongen te zijn bij Groningen.Oh.![]()
Maar dat is tegelijkertijd het gevaar voor als Frank de Boer een keer vertrekt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat is wel vaker bij de echt grote talenten. Moet Frankie maar managen.![]()
Nou ja, bij zo'n ervaren jongen als Schone of Siem de Jong zal ie eerder denken: "wat een losers zijn dat dat ze hier nog in Nederland spelen" dan dat ie onder de indruk zal zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:41 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Heeft genoeg ervaren jongens om zich heen dus zal zich wel snel aanpassen![]()
![]()
Bron?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:45 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, bij zo'n ervaren jongen als Schone of Siem de Jong zal ie eerder denken: "wat een losers zijn dat dat ze hier nog in Nederland spelen" dan dat ie onder de indruk zal zijn.![]()
Als jonkie moet je daar juist respect voor hebben. Stiekem hoop ik dat Schone gewoon nog een seizoen blijft wat een geweldenaar Siem moet ook gewoon nog een jaartje blijven en dan hophop naar het buitenlandquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:45 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, bij zo'n ervaren jongen als Schone of Siem de Jong zal ie eerder denken: "wat een losers zijn dat dat ze hier nog in Nederland spelen" dan dat ie onder de indruk zal zijn.![]()
De lange bal van v.d. Hoorn is best wel slecht.
edit; zou v.d. Hoorn in staat zijn om een Cillessen/Blind route af te leggen? Van uitgefloten/bankzitter naar (belangrijke) basisspeler gaan dus.![]()
Hopen dat Schöne blijft? Die blijft zeker (of der moet echt een leuk bedrag komen..)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Als jonkie moet je daar juist respect voor hebben. Stiekem hoop ik dat Schone gewoon nog een seizoen blijft wat een geweldenaar Siem moet ook gewoon nog een jaartje blijven en dan hophop naar het buitenlandNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kijk even in je glazenbolquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef CaasS het volgende:
De lange bal van v.d. Hoorn is best wel slecht.
edit; zou v.d. Hoorn in staat zijn om een Cillessen/Blind route af te leggen? Van uitgefloten/bankzitter naar (belangrijke) basisspeler gaan dus.![]()
Ronald?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:44 schreef bjanaan het volgende:
Ik denk dat Frankie pas gaat als er een goeie vervanger aangesteld is.Zoveel veranderd er dan niet. Als de spelers niet hadden gelezen/gehoord dat Frank weg was dan hadden ze niet eens door dat ze een andere trainer hadden
![]()
![]()
Ronald zou niet zo'n hele verkeerde vervanger kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ronald?Zoveel veranderd er dan niet. Als de spelers niet hadden gelezen/gehoord dat Frank weg was dan hadden ze niet eens door dat ze een andere trainer hadden
![]()
Schone kostte niks toch en dan zo'n seizoen spelen manman!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:49 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hopen dat Schöne blijft? Die blijft zeker (of der moet echt een leuk bedrag komen..)![]()
Nou ja, ik denk dat als je jezelf op je 17e al bijna goed genoeg vindt voor de top van de eredivisie, je niet meer echt tegen spelers opkijkt van 26,27 waar je nu al bijna gelijkwaardig aan bent. Ik zou in elk geval denken: juist niet doen wat zij zeggen als ik over 2 a 3 jaar beter dan hen wil zijn en weg wil uit Nederland...quote:![]()
![]()
Ach, de afgelopen maanden is het alleen maar minder geworden, ik ben benieuwd hoe we volgend seizoen van start gaan. Zal me verbazen als het dan wel ineens weer goed loopt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergste is nog dat ze niet beter kunnen![]()
Ik wist dat jij het ermee eens zou zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Speelt een constant seizoen die Zuid Afrikaan!!!!!!!
Maar hij heeft wel gelijk die Evert
![]()
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Speelt een constant seizoen die Zuid Afrikaan!!!!!!!
Oh.![]()
Mwa, ze hadden net al een grote kans. Gewoon hopen op een goede counter en geen open huis houden. Ze hoeven maar 1-1 te maken voor behoud...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef CaasS het volgende:
Het is eigenlijk erger van NEC. Het is er niet aan af te zien dat ze vechten tegen degradatie.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ach ja het is genoeg. Maar als NEC het iets beter uitspeelt stonden ze nu 1-2 voorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, de afgelopen maanden is het alleen maar minder geworden, ik ben benieuwd hoe we volgend seizoen van start gaan. Zal me verbazen als het dan wel ineens weer goed loopt.![]()
Klopt hij speelt constant matigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het ermee eens zou zijnMaar hij heeft wel gelijk die Evert
![]()
Dat hij dit seizoen een van de betere is bij Ajax. Alleen gebrek aan rendement, maarja wie heeft er nou echt grandioos veel rendement bij Ajax.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus wat probeer je nou te zeggen?Oh.![]()
Neequote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij dit seizoen een van de betere is bij Ajax. Alleen gebrek aan rendement, maarja wie heeft er nou echt grandioos veel rendement bij Ajax.![]()
Zie m'n reactie hierbovenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Als jonkie moet je daar juist respect voor hebben. Stiekem hoop ik dat Schone gewoon nog een seizoen blijft wat een geweldenaar Siem moet ook gewoon nog een jaartje blijven en dan hophop naar het buitenlandAls ik zelf veel ambitie heb dan zou ik denk ik mensen die ver in hun twintiger jaren nog Nederland niet uit zijn al snel toch een beetje losers of ambitieloos vinden. Bij sommigen misschien wel een beetje terecht ook.
Misschien in de eerste periode nog wel onder de indruk, maar als ie al moeiteloos op het niveau van Ajax aanhaakt zal ie al zichzelf snel gelijkwaardig voelen (of eigenlijk beter, want hij is nog niet eens 18)
Maar goed, waar praten we over. Goed begeleiden zo'n jongen, dan komt het wel goed. Sowieso is Amsterdam toch wat anders dan Groningen.![]()
Die houthakker in de spits word ik ook echt een beetje moe van
En dan ramt die debiel op rechtsback ook nog bijna die bal in eigen doel![]()
Wie wordt eigk vervanger van Vermeer? Komend seizoen? Hart?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Mijn gevoel zegt nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd of Andersen nog wat kan laten zien![]()
Je zou toch verwachten dat (met het WK en een transferperiode op komst) ze nog wel even zichzelf een béétje in de kijker zouden proberen te spelenAan de andere kant: 2 keer een goede pass geven of een bal erin lopen en Van Gaal roept je op voor Oranje (en Denemarken speelt toch geen WK) dus dat is ook niet zo'n motivator.
![]()
Ergens een transfervrije ervaren keeper vandaan halen denk ik. Van der Hart moet je verhuren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:09 schreef MrStock het volgende:
Wie wordt eigk vervanger van Vermeer? Komend seizoen? Hart?Oh.![]()
Leeuwenburghquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:09 schreef MrStock het volgende:
Wie wordt eigk vervanger van Vermeer? Komend seizoen? Hart?![]()
Afscheidswedstrijd voor een paar. Poulsen, Sigthorsson, de Jong (hopelijk), Sananas, Bojan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:11 schreef bjanaan het volgende:
Sananas zal die nog minuten maken deze pot?Oh.![]()
Waarom De Jong daar nou weer tussenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd voor een paar. Poulsen, Sigthorsson, de Jong (hopelijk), Sananas, Bojan.We mogen alleen maar hopen dat hij volgend seizoen bij ons in de spits staat.
![]()
Heb liever dat Ajax een spits haalt met meer potentie. Of een ervaren spits met meer kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom De Jong daar nou weer tussenWe mogen alleen maar hopen dat hij volgend seizoen bij ons in de spits staat.
Oh.![]()
Dat laatste kunnen we niet betalen en dat eerste hebben we in Zivkovicquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb liever dat Ajax een spits haalt met meer potentie. Of een ervaren spits met meer kwaliteit.![]()
Ze zijn toch bezig met die Milik. Van der Vaart halen voor de ervaring en kan ook zijn potjes in de spits meepakken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen we niet betalen en dat eerste hebben we in ZivkovicOh.![]()
Van der Vaart in de spitsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn toch bezig met die Milik. Van der Vaart halen voor de ervaring en kan ook zijn potjes in de spits meepakken.![]()
![]()
Dat klopt toen was hij 25 kilo lichter en kon hij nog lopenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij in zijn eerste jaren bij Ajax ook vaak genoeg gespeeld.![]()
In de spits moet je minder lopen dan op het middenveld. Dus kan prima.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt toen was hij 25 kilo lichter en kon hij nog lopenOh.![]()
Boilesen die af en toe als een Verthongen gewoon het halve veld oversteekt....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
En dan de bal knullig kwijtraakt...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef MrStock het volgende:
Boilesen die af en toe als een Verthongen gewoon het halve veld oversteekt....![]()
Neequote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de spits moet je minder lopen dan op het middenveld. Dus kan prima.![]()
En je zou je inhouden....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon contract ontbinden van de Jong, anders gaat hij nooit weg.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Het is allemaal niks, maar Van der Vaart daar neer zetten zou toch wel heel treurig zijn die heeft daar al jaren niet gespeeld. De Jong heeft het in de spits altijd prima gedaan als je die kan houden dan is dat prima en kun je Zivkovic rustig brengenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Liever Sigthorsson of Bojan in de spits.![]()
Maar Ajax is toch op zoek naar een nieuwe spits. En als de Jong dan fit is ben ik veel te bang dat hij weer op het middenveld verschijnt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is allemaal niks, maar Van der Vaart daar neer zetten zou toch wel heel treurig zijn die heeft daar al jaren niet gespeeld. De Jong heeft het in de spits altijd prima gedaan als je die kan houden dan is dat prima en kun je Zivkovic rustig brengen
En dat is echt rampzalig.Oh.![]()
En ze moeten eens kappen met al die kansloze voorzetten. Bereik je helemaal niks mee.
Gewoon combinatie en schieten op goal ipv een voorzethardcoholic![]()
Ze zullen wel naar meer spelers op zoek zijn en zolang die er niet zijn kun je beter houden wat je hebt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax is toch op zoek naar een nieuwe spits. En als de Jong dan fit is ben ik veel te bang dat hij weer op het middenveld verschijnt.
En dat is echt rampzalig.![]()
Goede goal hoor maar dat mag ook wel tegen de nummer laatstquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
LitmanenAFCA genoot van de goal van zijn favorietjes![]()
Ja tuurlijk. Ik ga ook niet zeggen dat Bojan nu maar moet blijven hierom.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede goal hoor maar dat mag ook wel tegen de nummer laatst
Maar vond het wel een mooie pass van Serero en goed afgemaakt.Oh.![]()
Niks mis mee inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik ga ook niet zeggen dat Bojan nu maar moet blijven hierom.
Maar vond het wel een mooie pass van Serero en goed afgemaakt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
En dat allemaal sinds De Jong erin staat. Kan geen toeval zijn.![]()
SereroJe weet gewoon dat hij eerst nog 10 meter moet lopen met die kleine neger beentjes voordat er een schot uit komt
![]()
Dat tweede denk ikquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Ferdii het volgende:
Serano durft niet zelf te schieten?
Of is de bal te zwaar voor zijn tere pootjes...![]()
Er was behoorlijke ruimte om te schieten. Al lag hij voor zijn linker en dan komt er een schot uit van een G-tje.quote:Oh.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
En dat allemaal sinds De Jong erin staat. Kan geen toeval zijn.![]()
Blind kan zijn gouden schoen ook wel vergeten. Die gaat nu naar Immers![]()
Zegt genoeg over de Nederlandse competitie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach laatste wedstrijd van het seizoen. Over een maand hebben we toch weer zin in het volgende seizoenquote:
Oh.![]()
Ja dat vraag ik me de laatste tijd ook steeds vaker afquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe is dit zooitje kampioen geworden man man man!
![]()
![]()
Omdat er bij de concurrentie nog meer rommel rondloopt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe is dit zooitje kampioen geworden man man man!
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sowieso Blind uitlachen terwijl het van Rhijn is die te slap doorloopt.....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Blind is ook gewoon geen speciale voetballerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:33 schreef MrStock het volgende:
Sowieso Blind uitlachen terwijl het van Rhijn is die te slap doorloopt.....![]()
Ja ik zie het ja. Messi is er niks bij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Keek je JR? Wat een fantastische techniek daar van SiemekeOh.![]()
En Blind die te slap verdedigd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:33 schreef MrStock het volgende:
Sowieso Blind uitlachen terwijl het van Rhijn is die te slap doorloopt.....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, maar hij probeerde hier het slappe optreden van van Rhijn te verhelpen... Hij had zijn eigen man (Castillion) gewoon achter zich...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind is ook gewoon geen speciale voetballerNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Vermeer heeft zich tenminste wel in de kijker gespeeld voor het WKSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
als van Rhijn niet als een lamme hond reageerde, had Blind niet eens hoeven in te grijpen.... Ja Blind greep slap in, maar de daadwerkelijke oorzaak is toch echt van Rhijn.. Die hield zijn eigen man niet bij/in de gaten.quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Lessen trekken uit dit seizoen, verder snel vergeten.
Kampioenen !!!!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ook blijkbaar slechte communicatie van vermeer naar blind toequote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:37 schreef MrStock het volgende:
[..]
als van Rhijn niet als een lamme hond reageerde, had Blind niet eens hoeven in te grijpen.... Ja Blind greep slap in, maar de daadwerkelijke oorzaak is toch echt van Rhijn.. Die hield zijn eigen man niet bij/in de gaten.![]()
Kampioen met 71 punten, sinds 1990 geen kampioen meer gehad met zo weinig punten (was destijds ook Ajax trouwens). Maar goed, wel tekenend voor dit seizoen. Volgens mij was dit ook het slechtste seizoen in 20 jaar ofzo. Vooral in verdedigend opzicht was het echt om te janken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat is sowieso Vermeer :-P Elke keer als hij erin staat komen zulke tegengoalsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
ook blijkbaar slechte communicatie van vermeer naar blind toe
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Goed, we schuiven alles maar weer af op v. Rhijn. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:37 schreef MrStock het volgende:
[..]
als van Rhijn niet als een lamme hond reageerde, had Blind niet eens hoeven in te grijpen.... Ja Blind greep slap in, maar de daadwerkelijke oorzaak is toch echt van Rhijn.. Die hield zijn eigen man niet bij/in de gaten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dat terwijl we maar 28 tegen hebben gekregen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
Kampioen met 71 punten, sinds 1990 geen kampioen meer gehad met zo weinig punten (was destijds ook Ajax trouwens). Maar goed, wel tekenend voor dit seizoen. Volgens mij was dit ook het slechtste seizoen in 20 jaar ofzo. Vooral in verdedigend opzicht was het echt om te janken.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goed, we schuiven alles maar weer af op v. Rhijn. Probleem opgelost.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
liever vermeerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goed, we schuiven alles maar weer af op v. Rhijn. Probleem opgelost.
beide doelpunten zijn toch echt zijn schuld![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goed, we schuiven alles maar weer af op v. Rhijn. Probleem opgelost.![]()
Je zou denken dat we een goede verdediging hebben, totdat je de bekerfinale zag.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dat terwijl we maar 28 tegen hebben gekregen...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou denken dat we een geweldig elftal hebben, toen we Barcelona versloegen.... Tering... één wedstrijd aangrijpen om een linie neer te slaan....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zou denken dat we een goede verdediging hebben, totdat je de bekerfinale zag.
Dit seizoen is de zwakke linie de aanval hoor. De verdediging deed gewoon zijn ding.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Als De Boer mocht blijven moet ie maar beter veel gaan veranderen, want dit is dus gewoon een schande.
En Ajax onwaardig.![]()
Aanvallend was het inderdaad droeviger dan verdedigend.
Van deze verdediging had toch ook niemand meer verwacht. Middelmaat en jeugdspelers.![]()
Als dit team een jaar of 10 geleden had gespeeld dan hadden ze de buiten de top 5 geeindigd, rechterrijtje waarschijnlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dit soort opmerkingenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:41 schreef Pedroso het volgende:
Als dit team een jaar of 10 geleden had gespeeld dan hadden ze de buiten de top 5 geeindigd, rechterrijtje waarschijnlijk.
daar is maar 1 antwoord op mogelijk:
oke![]()
Samen met Cillessen. Ter ere van deze twee ex-NEC spelers heeft Ajax de club gered. Mooi gebaar, dat wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Schei toch uit, kwalitatief is het in Nederland zoveel slechter dan pakweg 10 jaar geleden. Het is dat de rest ook brandhout is..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen
daar is maar 1 antwoord op mogelijk:
oke
Kan alleen maar beter gaan volgend jaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
wat een onzinquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Samen met Cillessen. Ter ere van deze twee ex-NEC spelers heeft Ajax de club gered. Mooi gebaar, dat wel.![]()
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter gaan volgend jaar.
Denk dat dit Ajax niet veel beter kan dan wat 't afgelopen seizoen heeft laten zien.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schei toch uit, kwalitatief is het in Nederland zoveel slechter dan pakweg 10 jaar geleden.![]()
![]()
Oké. Weer wat geleerd, dit wist ik namelijk nog niet. Al zal het volgend jaar precies hetzelfde gaan als nu.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schei toch uit, kwalitatief is het in Nederland zoveel slechter dan pakweg 10 jaar geleden. Het is dat de rest ook brandhout is..
Kan alleen maar beter gaan volgend jaar."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Veel slechter kan het niet gaan in ieder geval. Van spelers als Veltman en Klaassen verwacht ik wel wat volgend jaar. Kishna zal er bijkomen en er zal nog wel wat bijkomen terwijl er aan de onderkant spelers zullen afvloeien.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zyiech, spitsje en buitenspeler kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veel slechter kan het niet gaan in ieder geval. Van spelers als Veltman en Klaassen verwacht ik wel wat volgend jaar. Kishna zal er bijkomen en er zal nog wel wat bijkomen terwijl er aan de onderkant spelers zullen afvloeien.
meer hebben we niet nodig![]()
Misschien een schop onder de reet bij sommige spelersquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
zyiech, spitsje en buitenspeler kopen
meer hebben we niet nodig![]()
tja je kan wel verwachten dat er tijdens dit soort wedstrijden niet alles wordt gegevenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien een schop onder de reet bij sommige spelers![]()
Als het zo simpel was, waren clubs met het meeste geld ieder jaar wel kampioen geworden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
zyiech, spitsje en buitenspeler kopen
meer hebben we niet nodig"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
okequote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, waren clubs met het meeste geld ieder jaar wel kampioen geworden.![]()
Verdedigend viel best mee, viel alleen extra op omdat Ajax amper zelf kon scoren en het zichzelf zo moeilijk maakte.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
Kampioen met 71 punten, sinds 1990 geen kampioen meer gehad met zo weinig punten (was destijds ook Ajax trouwens). Maar goed, wel tekenend voor dit seizoen. Volgens mij was dit ook het slechtste seizoen in 20 jaar ofzo. Vooral in verdedigend opzicht was het echt om te janken.
Als er meer goals gemaakt zouden worden waren die verdedigende foutjes minder opgevallenhardcoholic![]()
Ik weet niet of het daaraan ligt, we bakken er al weken/maanden geen klote vanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja je kan wel verwachten dat er tijdens dit soort wedstrijden niet alles wordt gegeven![]()
Dat is ook zo. Trouwens Vermeer heeft volgens mij bijna net zoveel goals geïncasseerd als Cillessen dit seizoen (Europa niet meegeteld)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Verdedigend viel best mee, viel alleen extra op omdat Ajax amper zelf kon scoren en het zichzelf zo moeilijk maakte.
Als er meer goals gemaakt zouden worden waren die verdedigende foutjes minder opgevallenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
vermeer heeft er meer geïncasseerdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Trouwens Vermeer heeft volgens mij bijna net zoveel goals geïncasseerd als Cillessen dit seizoen (Europa niet meegeteld)![]()
Geen half team maar er mogen best een stuk of 2 gerichte aankopen gedaan worden.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Op een of andere manier krijgt Vermeer altijd veel goals tegen. Soms zijn eigen fout maar ook vaak door fouten van anderen.
Sympathieke gozer maar ben er niet rouwig om dat ie gaat vertrekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat is die Toine toch verschrikkelijk slecht"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef Stiggie het volgende:
Wat is die Toine toch verschrikkelijk slecht![]()
![]()
Dat is een zware Ajaxzender gekquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef Heeinz het volgende:
Radio Veronica Rookie of the Year voor Davy Klaassen. Nou.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Natuurlijk maar de meeste winst kan behaald worden met de manier van spelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij vindt dat ajax geen versterkingen nodig heeft
Qua teamspel verschilt het amper of er technische of a-technische spelers instaan. Kishna ipv Sigthorsson linksbuiten en ik heb niet meer combinaties gezien aan die kant, wel wat meer individuele acties. Dat is net zo op de andere posities."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
frank heeft het maximale uit deze spelers gehaald hoor, beter kunnen ze niet (behalve dan de talenten etc)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Natuurlijk maar de meeste winst kan behaald worden met de manier van spelen.![]()
Kishna is toch beter dan Sigthorsson, waarom gebeurt er dan niks op gebied van het combinatiespel? Met een betere speler zou het voetbal toch beter worden, waarom zouden we anders straks versterkingen gaan halen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
frank heeft het maximale uit deze spelers gehaald hoor, beter kunnen ze niet (behalve dan de talenten etc)"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat het maar snel duidelijk mag worden. Goed dat ze het al aanpakken met Siem, Hoesen en Sigthorsson nog gewoon minimaal 1 jaar onder contract.quote:![]()
kishna bakte er vandaag niet veel van, dus hij op de positie van siggy had geen wereld van verschil gemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kishna is toch beter dan Sigthorsson, waarom gebeurt er dan niks op gebied van het combinatiespel? Met een betere speler zou het voetbal toch beter worden, waarom zouden we anders straks versterkingen gaan halen?
maar idd, met versterkingen wordt het voetbal wss beter![]()
Kishna is niet meer hetzelfde als voor de knie blessures. Moet rechts of in de spits staan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
kishna bakte er vandaag niet veel van, dus hij op de positie van siggy had geen wereld van verschil gemaakt
maar idd, met versterkingen wordt het voetbal wss beter![]()
Klaar, dinsdag knop om naar een nieuw seizoen. Moet echt veel beter... Ik wil doelpunten zien. Dat je gewoon met 3-0 voor komt te staan en je tegenstander geen moeite meer doet... Hopelijk weet Marc Netto nog wat leuke vleugelspelers..![]()
Speelde vandaag idd niet goed,maar hoeveel simpele combinaties kon die vandaag aan gaan? Er staat nooit iemand in de buurt. De linksback staat achter hem, de half rent diep de hoek zijn ruimte in zodat hij geen actie kan maken en de spits staat op de kop van de 16.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
kishna bakte er vandaag niet veel van, dus hij op de positie van siggy had geen wereld van verschil gemaakt
maar idd, met versterkingen wordt het voetbal wss beter
Heel af en toe zag je Serero en Bojan nog samen wat pielen maar dat doen ze alleen als ze ongeveer 10 meter van elkaar afstaan, dat gebeurt bij Ajax haast nooit."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:'Zijn dichtbij twee talentvolle spelers'
Frank de Boer heeft na de laatste wedstrijd tegen NEC (2-2) verklapt dat Ajax dichtbij de komst van twee talentvolle spelers is. De coach wilde niet teveel woorden vuil maken aan het slotduel en benadrukte dat Ajax de kampioen is.
'Ik denk dat wij tachtig procent van de tijd de bal hebben gehad. We hebben de kansen gehad om het af te maken, ook na de 2-2', analyseert De Boer kort. 'Dat ligt misschien aan de scherpte, maar het mag niet gebeuren dat je het nog weg geeft. Zij komen volgens mij drie keer voor de keeper en dat het uiteindelijk 2-2 wordt, dat is jammer. We laten ons seizoen hier niet door verzieken. We zijn kampioen, daar gaat het om.'
'Het is altijd lastig, zo'n laatste wedstrijd. De spanning is weg, dus het valt allemaal wel mee', besluit De Boer, die aangeeft dat er wordt gewerkt aan de selectie van volgend seizoen. Namen noemt hij niet. 'Ik zeg niks, dan moet je bij Marc Overmars zijn. We zijn dichtbij twee talentvolle spelers die we willen halen. Verder houden we rekening met een vertrek van Siem de Jong en Niklas Moisander.'![]()
Pff, doe nou eens een beetje moeite om Moisander te behouden. Dan laat hem desnoods maar een keer transfervrij vertrekken.![]()
Eerst smeken bij hem .quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Gruisman het volgende:
Moisander wellicht weg dus.. Heitinga proberen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die prutser maakt elke week wel een beslissende fout en nog moet Ajax smeken voor een terugkeerquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Zelfde kan je over VdV zeggen, verdient 3,5 miljoen bij HSV en heeft alleen maar pijntjes met z'n dikke pensquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die prutser maakt elke week wel een beslissende fout en nog moet Ajax smeken voor een terugkeer
Snelle Egel![]()
Het gaat een risico zijn als je hem terughaalt iddquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zelfde kan je over VdV zeggen, verdient 3,5 miljoen bij HSV en heeft alleen maar pijntjes met z'n dikke pensRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zelfde kan je over VdV zeggen, verdient 3,5 miljoen bij HSV en heeft alleen maar pijntjes met z'n dikke pens![]()
![]()
Ik denk dat je mening dan drastisch anders isquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ah geen goed idee dus. Heb hem dit jaar ook niet zien spelen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Okquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:46 schreef flufffy het volgende:
van der vaart gun ik eerder een transfer naar het ziekenhuis"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat klopt, snel wegwezen hierquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is er iets? Oh wacht je mag geen kritiek hebben natuurlijk.![]()
Wat een 'kampioen' zeg. Eerst met 1-1 gelijk spelen tegen Heracles en nu gelijk tegen de nummer laatst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Postbezorger.![]()
Feyenoord verloor ooit met 6-0 van Ajax toen ze kampioen warenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:07 schreef _pieterpost het volgende:
Wat een 'kampioen' zeg. Eerst met 1-1 gelijk spelen tegen Heracles en nu gelijk tegen de nummer laatst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zijn wij ja. Kom je hier om dat naar beneden te halen of moet je geholpen worden met het beseffen dat je eigen zaadclubje onder ons is geëindigd?quote:![]()
*Mompelt iets met 5-1*quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zijn wij ja. Kom je hier om dat naar beneden te halen of moet je geholpen worden met het beseffen dat je eigen zaadclubje onder ons is geëindigd?quote:We hebben de finale gespeeld tegen niet zomaar een club, maar tegen de aanstaande landskampioen. Nou ja, niet tegen ze gespeeld, maar mét ze gespeeld."Postbezorger.![]()
Hee, is NEC toch nog laatste geworden? Punten in mindering?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:07 schreef _pieterpost het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. En jullie deden mee voor spek en bonen toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet hé? Stonden jullie in de finale?
Postbezorger.![]()
Beter geen finale dan jezelf gewoon voor lul zetten voor heel Nederlandquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet hé? Stonden jullie in de finale?RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar geniet vooral verder van jullie 'welverdiende' titel![]()
Oke nog 1 quote dan:quote:Daarmee is de Amsterdamse club de 'slechtste kampioen' qua puntentotaal sinds de invoering van het 3-puntensysteem in het seizoen 1995-1996Postbezorger.![]()
Het feit dat je niet beseft dat wij het dan alsnog beter hebben gedaan dan jouw club bevestigt dat je echt ongelooflijk achterlijk bent. Tenzij je het tegenwoordig steeds minder zeldzaam wordende vorm van idioot bent die het echt fantastisch vindt als wij falen en het daardoor niet relevant of zelfs belangrijk is wat je eigen club doet. Dan begrijp ik je opmerkingen en ben je niet een ongelooflijke mongool, maar gewoon een mongool.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:12 schreef _pieterpost het volgende:
[..]
Klopt. En jullie deden mee voor spek en bonen toch?
[ afbeelding ]![]()
Dus omdat de mindere teams méér punten pakken en de clubs dus dichter bij elkaar liggen, is dit kampioenschap minder knap?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:15 schreef _pieterpost het volgende:
Maar geniet vooral verder van jullie 'welverdiende' titel![]()
Oke nog 1 quote dan:
[..]![]()
![]()
Verveling.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaan jullie nog in op die slechte trolls![]()
Als je kijkt naar spelersmateriaal & begroting waren jullie het aan je stand verplicht. Dat kan je van ons niet zeggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het feit dat je niet beseft dat wij het dan alsnog beter hebben gedaan dan jouw club bevestigt dat je echt ongelooflijk achterlijk bent. Tenzij je het tegenwoordig steeds minder zeldzaam wordende vorm van idioot bent die het echt fantastisch vindt als wij falen en het daardoor niet relevant of zelfs belangrijk is wat je eigen club doet. Dan begrijp ik je opmerkingen en ben je niet een ongelooflijke mongool, maar gewoon een mongool.Postbezorger.![]()
Verplicht? Verplicht tot wat?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef _pieterpost het volgende:
[..]
Als je kijkt naar spelersmateriaal & begroting waren jullie het verplicht. Dat kan je van ons niet zeggen.![]()
Iedere supporter van welke club dan ook had graag in die finale gestaan. En wat nou als die nederlaag niet had plaatsgevonden? Het heeft wel wat losgemaakt. Anders wonnen we nu nog potjes met 1-0 of speelden we 1-1 gelijk 'omdat het toch wel genoeg is', terwijl we echt vreselijk slecht spelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter geen finale dan jezelf gewoon voor lul zetten voor heel Nederland![]()
Lekker kampioen, volgend jaar CL en nieuwe talenten in aantocht.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:18 schreef _pieterpost het volgende:
[..]
Aan jullie 'stand' .
Maargoed, proost!
Kan slechter zo
Oh.![]()
Dat beantwoordt de vraag niet. Waar waren wij tot verplicht?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:18 schreef _pieterpost het volgende:
[..]
Aan jullie 'stand' .
Maargoed, proost!![]()
Het worden van kampioen & het winnen van de beker.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat beantwoordt de vraag niet. Waar waren wij tot verplicht?Postbezorger.![]()
Maar niet op deze manier als Ajax zijnde . Maargoed was weer een ''incident''quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iedere supporter van welke club dan ook had graag in die finale gestaan. En wat nou als die nederlaag niet had plaatsgevonden? Het heeft wel wat losgemaakt. Anders wonnen we nu nog potjes met 1-0 of speelden we 1-1 gelijk 'omdat het toch wel genoeg is', terwijl we echt vreselijk slecht spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar niet op deze manier als Ajax zijnde . Maargoed was weer een ''incident''![]()
![]()
Postbezorger.![]()
Pieterpostwederom helemaal niks in Rotterdam en dan zo'n grote bakkes hebben. Je moet het maar durven.
![]()
Wat een kutwedstrijd weer
Wel lekker dat NEC toch doorgaat, enige pluspunt van de avond.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Is die downie een kakkerlak ja? Haha dat maakt het nog sneurquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:24 schreef Scorpie het volgende:
Pieterpostwederom helemaal niks in Rotterdam en dan zo'n grote bakkes hebben. Je moet het maar durven.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
En nog steeds komt Feyenoord niet eens in de buurt en verliezen ze 3(!) keer in 1 seizoen van Ajax. In Rotterdam maken ze er dvd's van, in Amsterdam is het de normaalste zaak van de wereld geworden. En zo liggen de verhoudingen, al jaren: Ajax dicteert, Feyenoord volgt. En terecht natuurlijk, Ajax > Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:07 schreef _pieterpost het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat of een achterlijk provinciaaltje die voor Zwolle is, qua intelligentieniveau ontstijgt dat elkaar nauwelijks.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is die downie een kakkerlak ja? Haha dat maakt het nog sneur![]()
Feyenoord is ook geen topclub. Ze vinden het al prachtig als ze een keer tweede worden. Terwijl Ajacieden zelfs kritisch blijven als ze kampioen zijn. Het verschil tussen alles wel prima vinden en altijd maar beter willen worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En nog steeds komt Feyenoord niet eens in de buurt en verliezen ze 3(!) keer in 1 seizoen van Ajax. In Rotterdam maken ze er dvd's van, in Amsterdam is het de normaalste zaak van de wereld geworden. En zo liggen de verhoudingen, al jaren: Ajax dicteert, Feyenoord volgt. En terecht natuurlijk, Ajax > Feyenoord.Oh.![]()
Heerlijk hoe makkelijk jullie op de kast te krijgen zijn. Kort lontje zeker. Wel toepasselijk na jullie sfeeractie tijdens de bekerfinale
Postbezorger.![]()
Hij is voor Zwollequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:28 schreef _pieterpost het volgende:
Heerlijk hoe makkelijk jullie op de kast te krijgen zijn. Kort lontje zeker. Wel toepasselijk na jullie sfeeractie tijdens de bekerfinalenou nou, grote mond zo na jullie eerste prijs. Had je nog meer grappige oneliners, ik wil nog wel ff lachen vanavond.
![]()
<insert here internet hero. Jpg>xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Krijgt Toby ooit nog een afscheid. Dankzij de wereldprestaties van Atleti kan ie maar geen afscheid krijgen in de ArenA, arme ziel.![]()
Kan zomaar afscheid nemen als hij alweer bij een andere club zitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgt Toby ooit nog een afscheid. Dankzij de wereldprestaties van Atleti kan ie maar geen afscheid krijgen in de ArenA, arme ziel.
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: