Ze zullen wel naar meer spelers op zoek zijn en zolang die er niet zijn kun je beter houden wat je hebt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax is toch op zoek naar een nieuwe spits. En als de Jong dan fit is ben ik veel te bang dat hij weer op het middenveld verschijnt.
En dat is echt rampzalig.

Goede goal hoor maar dat mag ook wel tegen de nummer laatstquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
LitmanenAFCA genoot van de goal van zijn favorietjes

Ja tuurlijk. Ik ga ook niet zeggen dat Bojan nu maar moet blijven hierom.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede goal hoor maar dat mag ook wel tegen de nummer laatst

Niks mis mee inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik ga ook niet zeggen dat Bojan nu maar moet blijven hierom.
Maar vond het wel een mooie pass van Serero en goed afgemaakt.

quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
En dat allemaal sinds De Jong erin staat. Kan geen toeval zijn.

Je weet gewoon dat hij eerst nog 10 meter moet lopen met die kleine neger beentjes voordat er een schot uit komt
 Je weet gewoon dat hij eerst nog 10 meter moet lopen met die kleine neger beentjes voordat er een schot uit komt

Dat tweede denk ikquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Ferdii het volgende:
Serano durft niet zelf te schieten?
Of is de bal te zwaar voor zijn tere pootjes...

Er was behoorlijke ruimte om te schieten. Al lag hij voor zijn linker en dan komt er een schot uit van een G-tje.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |