Nou ja, bij zo'n ervaren jongen als Schone of Siem de Jong zal ie eerder denken: "wat een losers zijn dat dat ze hier nog in Nederland spelen" dan dat ie onder de indruk zal zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:41 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Heeft genoeg ervaren jongens om zich heen dus zal zich wel snel aanpassen

Bron?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:45 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, bij zo'n ervaren jongen als Schone of Siem de Jong zal ie eerder denken: "wat een losers zijn dat dat ze hier nog in Nederland spelen" dan dat ie onder de indruk zal zijn.

Als jonkie moet je daar juist respect voor hebben. Stiekem hoop ik dat Schone gewoon nog een seizoen blijft wat een geweldenaar Siem moet ook gewoon nog een jaartje blijven en dan hophop naar het buitenlandquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:45 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, bij zo'n ervaren jongen als Schone of Siem de Jong zal ie eerder denken: "wat een losers zijn dat dat ze hier nog in Nederland spelen" dan dat ie onder de indruk zal zijn.

Hopen dat Schöne blijft? Die blijft zeker (of der moet echt een leuk bedrag komen..)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Als jonkie moet je daar juist respect voor hebben. Stiekem hoop ik dat Schone gewoon nog een seizoen blijft wat een geweldenaar Siem moet ook gewoon nog een jaartje blijven en dan hophop naar het buitenland

Kijk even in je glazenbolquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef CaasS het volgende:
De lange bal van v.d. Hoorn is best wel slecht.
edit; zou v.d. Hoorn in staat zijn om een Cillessen/Blind route af te leggen? Van uitgefloten/bankzitter naar (belangrijke) basisspeler gaan dus.

Ronald?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:44 schreef bjanaan het volgende:
Ik denk dat Frankie pas gaat als er een goeie vervanger aangesteld is.
 Zoveel veranderd er dan niet. Als de spelers niet hadden gelezen/gehoord dat Frank weg was dan hadden ze niet eens door dat ze een andere trainer hadden
 Zoveel veranderd er dan niet. Als de spelers niet hadden gelezen/gehoord dat Frank weg was dan hadden ze niet eens door dat ze een andere trainer hadden  

Ronald zou niet zo'n hele verkeerde vervanger kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ronald?Zoveel veranderd er dan niet. Als de spelers niet hadden gelezen/gehoord dat Frank weg was dan hadden ze niet eens door dat ze een andere trainer hadden

Schone kostte niks toch en dan zo'n seizoen spelen manman!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:49 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hopen dat Schöne blijft? Die blijft zeker (of der moet echt een leuk bedrag komen..)

Nou ja, ik denk dat als je jezelf op je 17e al bijna goed genoeg vindt voor de top van de eredivisie, je niet meer echt tegen spelers opkijkt van 26,27 waar je nu al bijna gelijkwaardig aan bent. Ik zou in elk geval denken: juist niet doen wat zij zeggen als ik over 2 a 3 jaar beter dan hen wil zijn en weg wil uit Nederland...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |