Hopen dat Schöne blijft? Die blijft zeker (of der moet echt een leuk bedrag komen..)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Als jonkie moet je daar juist respect voor hebben. Stiekem hoop ik dat Schone gewoon nog een seizoen blijft wat een geweldenaar Siem moet ook gewoon nog een jaartje blijven en dan hophop naar het buitenland

Kijk even in je glazenbolquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef CaasS het volgende:
De lange bal van v.d. Hoorn is best wel slecht.
edit; zou v.d. Hoorn in staat zijn om een Cillessen/Blind route af te leggen? Van uitgefloten/bankzitter naar (belangrijke) basisspeler gaan dus.

Ronald?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:44 schreef bjanaan het volgende:
Ik denk dat Frankie pas gaat als er een goeie vervanger aangesteld is.
 Zoveel veranderd er dan niet. Als de spelers niet hadden gelezen/gehoord dat Frank weg was dan hadden ze niet eens door dat ze een andere trainer hadden
 Zoveel veranderd er dan niet. Als de spelers niet hadden gelezen/gehoord dat Frank weg was dan hadden ze niet eens door dat ze een andere trainer hadden  

Ronald zou niet zo'n hele verkeerde vervanger kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ronald?Zoveel veranderd er dan niet. Als de spelers niet hadden gelezen/gehoord dat Frank weg was dan hadden ze niet eens door dat ze een andere trainer hadden

Schone kostte niks toch en dan zo'n seizoen spelen manman!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:49 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hopen dat Schöne blijft? Die blijft zeker (of der moet echt een leuk bedrag komen..)

Nou ja, ik denk dat als je jezelf op je 17e al bijna goed genoeg vindt voor de top van de eredivisie, je niet meer echt tegen spelers opkijkt van 26,27 waar je nu al bijna gelijkwaardig aan bent. Ik zou in elk geval denken: juist niet doen wat zij zeggen als ik over 2 a 3 jaar beter dan hen wil zijn en weg wil uit Nederland...quote:

Ach, de afgelopen maanden is het alleen maar minder geworden, ik ben benieuwd hoe we volgend seizoen van start gaan. Zal me verbazen als het dan wel ineens weer goed loopt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergste is nog dat ze niet beter kunnen

Ik wist dat jij het ermee eens zou zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Speelt een constant seizoen die Zuid Afrikaan!!!!!!!
 Maar hij heeft wel gelijk die Evert
 Maar hij heeft wel gelijk die Evert

Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Speelt een constant seizoen die Zuid Afrikaan!!!!!!!

Mwa, ze hadden net al een grote kans. Gewoon hopen op een goede counter en geen open huis houden. Ze hoeven maar 1-1 te maken voor behoud...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef CaasS het volgende:
Het is eigenlijk erger van NEC. Het is er niet aan af te zien dat ze vechten tegen degradatie.

Ach ja het is genoeg. Maar als NEC het iets beter uitspeelt stonden ze nu 1-2 voorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, de afgelopen maanden is het alleen maar minder geworden, ik ben benieuwd hoe we volgend seizoen van start gaan. Zal me verbazen als het dan wel ineens weer goed loopt.

Klopt hij speelt constant matigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het ermee eens zou zijnMaar hij heeft wel gelijk die Evert

Dat hij dit seizoen een van de betere is bij Ajax. Alleen gebrek aan rendement, maarja wie heeft er nou echt grandioos veel rendement bij Ajax.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus wat probeer je nou te zeggen?

Neequote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij dit seizoen een van de betere is bij Ajax. Alleen gebrek aan rendement, maarja wie heeft er nou echt grandioos veel rendement bij Ajax.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |