Maar maar maar...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij wilt ontmoeten vandaag, moet daar zijn.![]()
Kijk nog even goed naar haar fobo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar maar maar...
Dat is morgen
en in Utrecht
en ver weg
en al andere plannen...
Hoe desperate denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kijk nog even goed naar haar fobo.
Vaak ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is FOK!, hier kloppen zulke assumpties vaak wel.
Jij gaat?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kijk nog even goed naar haar fobo.
Je hebt mij weten te overtuigen. Tot morgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij wilt ontmoeten vandaag, moet daar zijn.![]()
Leip jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Mijn ex is een transman, ja.
3-1quote:
blijft toch altijd maar 1 club met boeren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
3-1![]()
Nog 4 wedstrijden winnen en we zijn er weer bij.
Die stadse jochies uit eindhoven bedoel je?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
blijft toch altijd maar 1 club met boeren.
Je weet het dondersgoed jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Die stadse jochies uit eindhoven bedoel je?
Behoorlijk moe maar veel afleiding gehad en dat scheelt heel veel. het is weer ff wennen om single te zijn en ik hou nog steeds veel van der.quote:
Wow WATquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Behoorlijk moe maar veel afleiding gehad en dat scheelt heel veel. het is weer ff wennen om single te zijn en ik hou nog steeds veel van der.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Behoorlijk moe maar veel afleiding gehad en dat scheelt heel veel. het is weer ff wennen om single te zijn en ik hou nog steeds veel van der.
Jullie weten niet eens het verschil tussen een stier en een koe.quote:
/carequote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jullie weten niet eens het verschil tussen een stier en een koe.
Ik heb in de omgeving Eindhoven gewerkt, weinig agrarisch volk gezien daar. en/of trekkers in de stad. Moet je eens in Doetinchem komen (hoofdstad van de Achterhoek).
Hoe is het nou?quote:
Wow.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoe is het nou?
Ben je nog maagd? Zo ja waarom niet, zo nee waarom wel?
Ja, je kunt er wel om heen gaan lopen draaien en doen, maar daar schiet je toch geen fuck mee op. Tevens bierquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow.
Jij houdt wel van directheid is het niet.
Ben jij nog maagd?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoe is het nou?
Nee inderdaad. Dit is ook wel een essentiële vraag die je beantwoordt moet krijgen. Tijd is geld en bier kost geldquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, je kunt er wel om heen gaan lopen draaien en doen, maar daar schiet je toch geen fuck mee op. Tevens bier.
Ze hoeft het niet te beantwoorden en lees mijn waarom gedeelte. Niet denken dat ik serieus ben hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dit is ook wel een essentiële vraag die je beantwoordt moet krijgen. Tijd is geld en bier kost geld
Ben 18quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ben 18.
Wat voel ik me nou jong met mn 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Vanwaar deze vraag???quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoe is het nou?
Snow is nog jongerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:32 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 'n broekie.
Was in slaap gevallen jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel lichamelijk hoor. Geestelijk doet ze al aan middagdutjes.
Ik heb het het zelfdequote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Iedereen schat mij nu nog 19 en ik ben 23. Wel of niet een compliment ?
Ligt aan de situatie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Daar gaat je nachtrust?quote:
Baard laten staan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Tja...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dan vraag ik mij toch echt af waarom iemand 2x haar leeftijd vraagt of ze nog maagd is of niet.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dan vraag ik mij toch echt af waarom iemand 2x haar leeftijd vraagt of ze nog maagd is of niet.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je nachtrust?
[..]
Baard laten staan.
[..]
Tja...
Ik ken haar al langer, niet zo serieus doen. Heb zelf bijna 1 jaar een relatie en zulks sorry voor mijn misplaatste grapje dan ok.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik krijg nooit geen aqndacht ...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom krijg jij aandacht en zij niet
Oké dat wist ik niet hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ken haar al langer, niet zo serieus doen. Heb zelf bijna 1 jaar een relatie en zulks sorry voor mijn misplaatste grapje dan ok.
Geef niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oké dat wist ik niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |