Maar maar maar...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij wilt ontmoeten vandaag, moet daar zijn.![]()
Kijk nog even goed naar haar fobo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar maar maar...
Dat is morgen
en in Utrecht
en ver weg
en al andere plannen...
Hoe desperate denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kijk nog even goed naar haar fobo.
Vaak ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is FOK!, hier kloppen zulke assumpties vaak wel.
Jij gaat?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kijk nog even goed naar haar fobo.
Je hebt mij weten te overtuigen. Tot morgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij wilt ontmoeten vandaag, moet daar zijn.![]()
Leip jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Mijn ex is een transman, ja.
3-1quote:
blijft toch altijd maar 1 club met boeren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
3-1![]()
Nog 4 wedstrijden winnen en we zijn er weer bij.
Die stadse jochies uit eindhoven bedoel je?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
blijft toch altijd maar 1 club met boeren.
Je weet het dondersgoed jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Die stadse jochies uit eindhoven bedoel je?
Behoorlijk moe maar veel afleiding gehad en dat scheelt heel veel. het is weer ff wennen om single te zijn en ik hou nog steeds veel van der.quote:
Wow WATquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Behoorlijk moe maar veel afleiding gehad en dat scheelt heel veel. het is weer ff wennen om single te zijn en ik hou nog steeds veel van der.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Behoorlijk moe maar veel afleiding gehad en dat scheelt heel veel. het is weer ff wennen om single te zijn en ik hou nog steeds veel van der.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |