Was in slaap gevallen jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel lichamelijk hoor. Geestelijk doet ze al aan middagdutjes.
Ik heb het het zelfdequote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Iedereen schat mij nu nog 19 en ik ben 23. Wel of niet een compliment ?
Ligt aan de situatie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Daar gaat je nachtrust?quote:
Baard laten staan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Tja...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dan vraag ik mij toch echt af waarom iemand 2x haar leeftijd vraagt of ze nog maagd is of niet.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dan vraag ik mij toch echt af waarom iemand 2x haar leeftijd vraagt of ze nog maagd is of niet.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je nachtrust?
[..]
Baard laten staan.
[..]
Tja...
Ik ken haar al langer, niet zo serieus doen. Heb zelf bijna 1 jaar een relatie en zulks sorry voor mijn misplaatste grapje dan ok.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:36 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik krijg nooit geen aqndacht ...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom krijg jij aandacht en zij niet
Oké dat wist ik niet hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ken haar al langer, niet zo serieus doen. Heb zelf bijna 1 jaar een relatie en zulks sorry voor mijn misplaatste grapje dan ok.
Geef niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oké dat wist ik niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |