/carequote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jullie weten niet eens het verschil tussen een stier en een koe.
Ik heb in de omgeving Eindhoven gewerkt, weinig agrarisch volk gezien daar. en/of trekkers in de stad. Moet je eens in Doetinchem komen (hoofdstad van de Achterhoek).
Hoe is het nou?quote:
Wow.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoe is het nou?
Ben je nog maagd? Zo ja waarom niet, zo nee waarom wel?
Ja, je kunt er wel om heen gaan lopen draaien en doen, maar daar schiet je toch geen fuck mee op. Tevens bierquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow.
Jij houdt wel van directheid is het niet.
Ben jij nog maagd?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoe is het nou?
Nee inderdaad. Dit is ook wel een essentiële vraag die je beantwoordt moet krijgen. Tijd is geld en bier kost geldquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, je kunt er wel om heen gaan lopen draaien en doen, maar daar schiet je toch geen fuck mee op. Tevens bier.
Ze hoeft het niet te beantwoorden en lees mijn waarom gedeelte. Niet denken dat ik serieus ben hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dit is ook wel een essentiële vraag die je beantwoordt moet krijgen. Tijd is geld en bier kost geld
Ben 18quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ben 18.
Wat voel ik me nou jong met mn 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Vanwaar deze vraag???quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoe is het nou?
Snow is nog jongerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:32 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 'n broekie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |