Maar ik vraag me dan af, als man zijnde ben je toch 10x zo sterk?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik vond 't destijds niet zo'n pretje. Maar dat is doorgaans zo wanneer het niet wederzijds is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan af, als man zijnde ben je toch 10x zo sterk?Alsof een vrouw niet opdringerig kan doen... En ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk onzin dat een man '10x zo sterk' is. Een vrouw kan net zo makkelijk nee zeggen als een man. Vrouwen die vinden dat al het initiatief bij een man vandaan moet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan af, als man zijnde ben je toch 10x zo sterk?Ik kan heel goed iemand al half uitkleden voordat 'ie beseft wat er aan de hand is hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Sorry hoor, wilde niet op je piemeltje trappenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Alsof een vrouw niet opdringerig kan doen... En ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk onzin dat een man '10x zo sterk' is. Een vrouw kan net zo makkelijk nee zeggen als een man. Vrouwen die vinden dat al het initiatief bij een man vandaan moet komen
Ik gooi je gewoon op bedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kan heel goed iemand al half uitkleden voordat 'ie beseft wat er aan de hand is hoor.
Say what? Welke gezonde man zegt er nu nee tegen seks met een leuke vrouw?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vrouw kan het ook forceren bij een man, ja?
Dat dus. Niets mis met even wachten, maar na een paar dates vind ik het niet vreemd als het er toch van komt. Om nu 6 maanden te wachten?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen ''even'' en een half jaar. In het laatste geval zou ik het idee krijgen een frigide doos aan de haak te hebben geslagen. Lijkt me niet dat als het moment dan eenmaal daar is de seks ineens geweldig gaat zijn.
Idem hier. Een paar dates wachten, ok, maar maanden daten zonder dat er iets gebeurt lijkt me echt niets. En dan inderdaad om de reden die jij ook aangeeft. Dan tref je een zeester die niet actief meedoet of nauwelijks zin in seks heeft. Dan gaat een relatie niet werken voor mij, hoe leuk ik die persoon verder ook vind.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Dat moet ieder voor zich bepalen natuurlijk, ik heb het liever vrij snel.
Ik wil gewoon weten wat voor vlees ik in de kuip heb, daar is toch ook niets mis mee?
Ben je he-le-maal verliefd enzo, blijkt hij waardeloos in bed of vind 1x per maand voldoende
Reactie gelezen en gequote waarmee bevestigd is dat deze gelezen is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:10 schreef bjanaan het volgende:
Een lezers bevestiging zou een goeie aanvulling zijn vinden jullie niet?
Nee. Dan krijg je hetzelfde gezeik als bij whapp. Soms lees ik wel maar kan/wil ik niet direct reageren. Live with it.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:10 schreef bjanaan het volgende:
Een lezers bevestiging zou een goeie aanvulling zijn vinden jullie niet?
Wij mannen hebben toch helemaal geen strugglesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:27 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het zo grappig om hier allemaal van die struggles te lezen waarvan ik dacht dat het vrouwenproblemen waren.
Het doet me goed dat mannen ook wel eens onzeker zijn.
Wij niet nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij mannen hebben toch helemaal geen struggles
Een paar dates...dus voor jou is het moment bijna daar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Een paar dates wachten, ok, maar maanden daten zonder dat er iets gebeurt lijkt me echt niets. En dan inderdaad om de reden die jij ook aangeeft. Dan tref je een zeester die niet actief meedoet of nauwelijks zin in seks heeft. Dan gaat een relatie niet werken voor mij, hoe leuk ik die persoon verder ook vind.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een paar dates...dus voor jou is het moment bijna daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Jij was toch op zoek naar alleen seks?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:02 schreef Sarasi het volgende:
Eerste date seks, prima, maar ik ga er niet naar op zoek. Ik spreek de eerste keer ook liever niet thuis af. En zolang we niet exclusief zijn, heb ik ook geen moeite met wachten.
Deze vrouwwwwwwwquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:02 schreef Sarasi het volgende:
Eerste date seks, prima, maar ik ga er niet naar op zoek. Ik spreek de eerste keer ook liever niet thuis af. En zolang we niet exclusief zijn, heb ik ook geen moeite met wachten.
Gretig als in...?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:37 schreef BenjaminLinus het volgende:
Wat een wijfies joh op dat tinder![]()
Leeftijd kan kennelijk minimaal 18 zijn. Ik ben 25, chick geliked, verder niet naar haar profielomschrijving gekeken...
Hebben we een match, krijg een berichtje, is behoorlijk gretig, blijkt ze 16 te zijnEn nee het is niet Alberto Stegeman, want heb haar al gevonden op FB..
Maar even gezegd dat we het er over 2 jaar wel weer een keer over hebben
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij was toch op zoek naar alleen seks?
Ik wacht nog even het antwoord af van meneer Benjamin, maar ik denk dat je er niet ver naast zit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:08 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
"Ja maar rechter, ze stemde in. Nogal. Gewillig."
Hadden eerst een tijdje gepraat via tinder, (dacht toen nog dat ze 18 was), toen whatsapp... Begon ze over daten, en toen zei ze en passant nog even dat ze wel 16 was...quote:
Goed dat je het hebt afgekapt dan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:32 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Hadden eerst een tijdje gepraat via tinder, (dacht toen nog dat ze 18 was), toen whatsapp... Begon ze over daten, en toen zei ze en passant nog even dat ze wel 16 was...
Dat is natuurlijk strafbaar, dus toen hield het op. Maar als ik er mee had ingestemd was ze vrijdag as. met de trein naar Amsterdam gekomen
16 is legaal. Balen man.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:32 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Hadden eerst een tijdje gepraat via tinder, (dacht toen nog dat ze 18 was), toen whatsapp... Begon ze over daten, en toen zei ze en passant nog even dat ze wel 16 was...
Dat is natuurlijk strafbaar, dus toen hield het op. Maar als ik er mee had ingestemd was ze vrijdag as. met de trein naar Amsterdam gekomen
Hallo Nicole,quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:10 schreef 1992Nicole het volgende:
Ik heb mijn ware jacob gevonden, via tinder!Na de 4e date seks gehad, als er echt een klik is wil je dat toch ook snel? Anders is het meer een vriendschap lijkt me, iets waar je niet voor op tinder zit, of in elk geval ik niet!
Als je iemand blokkeert kan diegene niet meer zien dat je online bent geweest, voor diegene die zich daar druk om maakte.
Vrouwen vinden het trouwens top als een man initiatief neemt. Ik bedoel niet vragen naar datums of wat te gaan doen. Gewoon zeggen we gaan dan en dan uiteten o.i.d., ga je mee? Mijn neef vertelde dat hij dat altijd doet en altijd succes heeft. Toen ik erover nadacht had ik wel zoiets van, dat is inderdaad helemaal waar! Bij mij dan.
Ja dat dacht ik ook.quote:
Yeah! gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:36 schreef ikweetnietwat het volgende:
Eeeek, heb mijn eerste match D:
Ik voel me ineens sociaal incapabel en weet niet wat ik moet zeggen
Ik ben gewoon mezelf en als dat niet werkt, dan niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef Sheldon. het volgende:
Heb opzich redelijk wat leuke matches, sommigen beginnen ook een gesprek, maar je moet wel echt goed op je woorden letten zeg want voor je het weet is het gesprek doodgevallen(dus antwoord ik kennelijk te saai of voorspelbaar)... Wat is jullie ervaring daarmee?
Niet zo'n zin om een beetje de grapjas uit te gaan hangen die op elke zin een kwartier gaat nadenken om jolig uit de hoek te komen....
Wat doen jullie? Gewoon hoi alles lekker antwoorden of toch maar wannabe grappig proberen te doen en de gewiekste jongen uit proberen te hangen?
Mja vanuit mezelf heb ik eigenlijk 0,01 % interesse in chicks op Tinder die ik niet ken... Dus (en ook in real life bij chicks die ik niet/amper ken) is het altijd een beetje geforceerd bij mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf en als dat niet werkt, dan niet.
Waarom zit je dan op tinder?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Mja vanuit mezelf heb ik eigenlijk 0,01 % interesse in chicks op Tinder die ik niet ken... Dus (en ook in real life bij chicks die ik niet/amper ken) is het altijd een beetje geforceerd bij mij
Omdat ik echt al in een eeuwigheid geen vrouw meer heb aangeraakt, en de laatste tijd steeds als ik aan het uitgaan ben alles behalve zin heb om hele gesprekken te houden met de volumeknop max. open...quote:
Al op date geweest?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.![]()
Maar dit meisje is leeeeuuuuk!
Invullen dat je 1,85 bent.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Reset gedaan met nieuwe pf. Kreeg laatste tijd helemaal geen matches
Begin dan ook niet over die ex'enquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Stink-ui het volgende:
Serieus? heb ik een leuke match![]()
paar dagen lekker gepraat
allemaal wazige ex verhalen!echt wat een troep zit er tussen
DOEI NEXT!
Gewoon niet op ingaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Stink-ui het volgende:
Serieus? heb ik een leuke match![]()
paar dagen lekker gepraat
allemaal wazige ex verhalen!echt wat een troep zit er tussen
DOEI NEXT!
Ik begon er niet over, ik praat niet over mijn exen, is verleden tijd en dat gaat een match toch niets aanquote:
Doe ik ook niet, heb nog wat openstaan met een paar op whatsapp dus de app kan even uitquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaan
Alweer 5 matches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |