quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef Sarasi het volgende:
Godsamme. Kriebelsalert. 'Hee kan jij morgen ipv gisteren? Gisteren komt niet goed uit.'
Ik vond het lief.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]![]()
Leuk maar echt cheesy
Ik ben meer van de recht voor zijn(haar) raap kant
![]()
Heel mooie mannen zijn over het algemeen lui en saai in het gesprek en willen sws alleen neuken. Eentje (ook een model) was zo mooi dat ik het bijna had gedaan in het kader van trofeeseks. (Ondanks dat hij consequent 'me' ipv 'mijn' schreef en ik daar iedere x steken van in mijn hart kreeg.) Afspraak gemaakt, maar weer afgezegd op de dag zelf.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Echt? Wat sneu!Ik heb een three strikes ding. Ik wil het gesprek best redden door heel random iets vaags te zeggen of een vreemde vraag te stellen, maar dat doe ik maar drie keer. Then you're out.
Maar ik lul best veel, geloof ik. Als gesprekken stilvielen, deden ze dat iig doorgaans omdat ik dat wou. Behalve met meneer model, die reageert gewoon niet meer. Maar die was me stiekem toch al te metro, al overweeg ik een bot, duidelijk, nachtelijk voorstel gewoon omdat ik volgens mij al heet word van naar hem kijken.
Ik niet hoor!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel mooie mannen zijn over het algemeen lui en saai in het gesprek en willen sws alleen neuken.
Haha ja nou dat overweeg ik dus ook. Al is mijn fb stiekem ook al veel te knap voor mij, dus die trofee heb ik eigenlijk al binnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel mooie mannen zijn over het algemeen lui en saai in het gesprek en willen sws alleen neuken. Eentje (ook een model) was zo mooi dat ik het bijna had gedaan in het kader van trofeeseks. (Ondanks dat hij consequent 'me' ipv 'mijn' schreef en ik daar iedere x steken van in mijn hart kreeg.) Afspraak gemaakt, maar weer afgezegd op de dag zelf.(Maar dat was voornamelijk omdat ik een paar dagen eerder met iemand anders had afgesproken, die weliswaar minder knap was, maar zóveel leuker. Dus daar hou ik het voorlopig maar even bij.)
Dit is het dus, daar ben ik ook achter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel mooie mannen zijn over het algemeen lui en saai in het gesprek en willen sws alleen neuken. Eentje (ook een model) was zo mooi dat ik het bijna had gedaan in het kader van trofeeseks. (Ondanks dat hij consequent 'me' ipv 'mijn' schreef en ik daar iedere x steken van in mijn hart kreeg.) Afspraak gemaakt, maar weer afgezegd op de dag zelf.(Maar dat was voornamelijk omdat ik een paar dagen eerder met iemand anders had afgesproken, die weliswaar minder knap was, maar zóveel leuker. Dus daar hou ik het voorlopig maar even bij.)
Uitzondering/regel maybe? Maar ik heb het over buitencategorie mooi hč. Niet zomaar een beetje goodlooking. Ik weet niet waar jij jezelf onder vindt vallen?quote:
Jij swiped gewoon elke meid naar rechts?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef Silenus het volgende:
Als een 'beetje goodlooking vent' die actief is in een gesprek.
Overigens is het nog een hele klus om de magische 2000-matchen-grens aan te tikken. Ben er regelmatig ineens 10 kwijt als ik na een dag inlog.Sta nu op 1713, dus 287 to go.
Nee man, bij mij pas seks na ongeveer 3 maanden. Eerst vertrouwen en een band opbouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Zoja, dan is het zeker een gouden advies (opletten yats!)
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Mooie mannen komen er beter mee weg als ze gewoon zeggen hé neuken? Maar iedere man wil in principe gewoon gaatjes vullen hoor, ook de gedrochten maar wanneer zij het zeggen zijn ze pervers.quote:
Al zou het niet kunnen, wat dan nog?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:35 schreef Basxt het volgende:
Ik ben nu dus met een hartstikke leuke meid aan het praten op tinder, maar krijg nog elke dag wel een melding van Tinder die ik even wil checken. Komt er dan ook te staan "laatst gezien x tijd geleden?"
Ik wil dus niet swipen maar alleen even kijken wie mijn nieuwe match is of wat iemand zegt.
Als ze echt zo leuk is moet je binnen 5 uur naar Whatsapp.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:35 schreef Basxt het volgende:
Ik ben nu dus met een hartstikke leuke meid aan het praten op tinder, maar krijg nog elke dag wel een melding van Tinder die ik even wil checken. Komt er dan ook te staan "laatst gezien x tijd geleden?"
Ik wil dus niet swipen maar alleen even kijken wie mijn nieuwe match is of wat iemand zegt.
Ja sorry, ik bedoel dat ik nu met haar op Whapp praat..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Al zou het niet kunnen, wat dan nog?
En je praat toch ook met haar, dan kan je toch ook naar de rest kijken?
* SiIk snapt het niet.
Je bent bang dat ze boos wordt omdat je je Tinder nog checkt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:12 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja sorry, ik bedoel dat ik nu met haar op Whapp praat..
Vrouwen zoals jij geven mij weer hoop, er bestaan dus nog steeds vrouwen met eigenwaardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee man, bij mij pas seks na ongeveer 3 maanden. Eerst vertrouwen en een band opbouwen
Nee.. maar je kan toch begrijpen dat als je met iemand praat en je ziet de hele tijd dat hij/zij nog tinder't dat dat verkeerde indrukken kan wekken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je bent bang dat ze boos wordt omdat je je Tinder nog checkt?
Nee dat begrijp ik niet. Als iemand daar in de "whatsapp fase" al boos (oid) om zou worden.. tjah..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee.. maar je kan toch begrijpen dat als je met iemand praat en je ziet de hele tijd dat hij/zij nog tinder't dat dat verkeerde indrukken kan wekken?
dat hoor je mij niet zeggen..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik niet. Als iemand daar in de "whatsapp fase" al boos (oid) om zou worden.. tjah..
Lelijke mensen daten omdat ze aselectief wordt bij knappe mannenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Uitzondering/regel maybe? Maar ik heb het over buitencategorie mooi hč. Niet zomaar een beetje goodlooking. Ik weet niet waar jij jezelf onder vindt vallen?
Gewoon je Tinder checken dus. Als je het echt zeker wil weten kan je het niet testen met een bekende in je lijst?quote:
Ik heb je zin nu 3x gelezen, maar ik heb werkelijk waar geen idee wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lelijke mensen daten omdat ze aselectief wordt bij knappe mannen
Ik blijf dat apart vinden. Zo moeilijk is het voeren van een leuk gesprek toch niet? Of trek jij onbewust alleen de leeghoofdige maar erg knappe mannen aan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal dom en sociaal incapabel
[..]
Ja, ik snap ook niet waar het mis gaat
Nou moet ik zeggen dat het deels ook wel gewoon aan mij ligt hoor. Ik heb geen zin om er téveel moeite voor te doen. Ik geef dus wel een of 2 keer een opzetje, maar als daar niet op ingegaan wordt dan ben ik er ook al heel snel klaar mee. Die 3 keer haal ik meestal niet eens
Ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Limez het volgende:
[..]
Vrouwen zoals jij geven mij weer hoop, er bestaan dus nog steeds vrouwen met eigenwaard
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee man, bij mij pas seks na ongeveer 3 maanden. Eerst vertrouwen en een band opbouwen
Ben je nou serieus of sarcastisch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Deze snap ik zelfs nogquote:
Ik weet dat het gros hier niet makkelijk aan dates kan komen, maar jij loopt je serieus druk te maken over dat je je kansen bij iemand die je nog niet eens hebt ontmoet te grabbel gooit omdat ze ziet dat je op Tinder bent geweest? Really?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee.. maar je kan toch begrijpen dat als je met iemand praat en je ziet de hele tijd dat hij/zij nog tinder't dat dat verkeerde indrukken kan wekken?
Het klinkt zo onrealistisch dat het bijna niet waar kan zijnquote:
Het gaat om dit:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb je zin nu 3x gelezen, maar ik heb werkelijk waar geen idee wat je bedoelt?
met gevolg:quote:Heel mooie mannen zijn over het algemeen lui en saai in het gesprek en willen sws alleen neuken.
Als jij met alleen maar knappe, luie en saaie mannen in het gesprek komt, moet je wat aan je selectiecriteria doen. Want knap gaat best samen met leuk, actief en zeker niet saaiquote:met iemand anders had afgesproken, die weliswaar minder knap was (ik chargeer door deze man meteen "lelijk" te bombarderen"), maar zóveel leuker. Dus daar hou ik het voorlopig maar even bij
Je was dus wel sarcastisch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Lief dat jullie mij serieus nemen, ik word altijd graag serieus genomen
Die opmerking was naar aanleiding van een ander topic waar een of andere dwaas aangaf 3 tot 6 maanden te willen wachten met seks omdat dat een ''vertrouwenskwestie''quote:
Nee joh. Ik zit op Tinder om mijn droomman te vinden en zijn 6 kinderen te baren om vervolgens mijn baan op te geven en huismama te worden terwijl mijn Tinder-hubby 80 uur per week werkt om ons eten te kunnen geven.quote:
Vertrouwenskwestie klinkt idd best vaag, maar is het tegenwoordig nou echt zo erg om even te moeten wachten op seks?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die opmerking was naar aanleiding van een ander topic waar een of andere dwaas aangaf 3 tot 6 maanden te willen wachten met seks omdat dat een ''vertrouwenskwestie''zou zijn oid gok ik zo.
R&P / seks op de eerste/tweede date.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die opmerking was naar aanleiding van een ander topic waar een of andere dwaas aangaf 3 tot 6 maanden te willen wachten met seks omdat dat een ''vertrouwenskwestie''zou zijn oid gok ik zo.
Bijna zes jaar niet ongesteld zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee joh. Ik zit op Tinder om mijn droomman te vinden en zijn 6 kinderen te baren om vervolgens mijn baan op te geven en huismama te worden terwijl mijn Tinder-hubby 80 uur per week werkt om ons eten te kunnen geven.
Oh! Dan heb je me verkeerd begrepen. Al mijn matches zijn knappe mannen. (Voor vrouwen is Tinder sws een snoepwinkel, maar dit terzijdequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gaat om dit:
Je stelling:
[..]
met gevolg:
[..]
Als jij met alleen maar knappe, luie en saaie mannen in het gesprek komt, moet je wat aan je selectiecriteria doen. Want knap gaat best samen met leuk, actief en zeker niet saaiKwestie van je hersens erbij houden en niet alleen naar je lijf luisteren
Eigenlijk dus wat Silenus ook al zei
Een vrouw kan het ook forceren bij een man, ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat moeilijke gedoe over seks op de eerste date altijd
Niks mis mee, mits het min of meer vanzelf gaat en niet geforceerd wordt vanuit een van beiden.
Hem subtiel bij haar op schoot leggen kras ik dan maar doorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat moeilijke gedoe over seks op de eerste date altijd
Niks mis mee, mits het min of meer vanzelf gaat en niet geforceerd wordt vanuit een van beiden.
Iewl.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je anus en vagina zullen één gat zijn
Er is een verschil tussen ''even'' en een half jaar. In het laatste geval zou ik het idee krijgen een frigide doos aan de haak te hebben geslagen. Lijkt me niet dat als het moment dan eenmaal daar is de seks ineens geweldig gaat zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:11 schreef Limez het volgende:
[..]
Vertrouwenskwestie klinkt idd best vaag, maar is het tegenwoordig nou echt zo erg om even te moeten wachten op seks?
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vrouw kan het ook forceren bij een man, ja?
Ben benieuwd, nooit meegemaakt...quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vrouw kan het ook forceren bij een manmietje, ja?
Dat moet ieder voor zich bepalen natuurlijk, ik heb het liever vrij snel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:11 schreef Limez het volgende:
[..]
Vertrouwenskwestie klinkt idd best vaag, maar is het tegenwoordig nou echt zo erg om even te moeten wachten op seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |