Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij was toch op zoek naar alleen seks?
Ik wacht nog even het antwoord af van meneer Benjamin, maar ik denk dat je er niet ver naast zit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:08 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
"Ja maar rechter, ze stemde in. Nogal. Gewillig."
Hadden eerst een tijdje gepraat via tinder, (dacht toen nog dat ze 18 was), toen whatsapp... Begon ze over daten, en toen zei ze en passant nog even dat ze wel 16 was...quote:
Goed dat je het hebt afgekapt dan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:32 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Hadden eerst een tijdje gepraat via tinder, (dacht toen nog dat ze 18 was), toen whatsapp... Begon ze over daten, en toen zei ze en passant nog even dat ze wel 16 was...
Dat is natuurlijk strafbaar, dus toen hield het op. Maar als ik er mee had ingestemd was ze vrijdag as. met de trein naar Amsterdam gekomen
16 is legaal. Balen man.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:32 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Hadden eerst een tijdje gepraat via tinder, (dacht toen nog dat ze 18 was), toen whatsapp... Begon ze over daten, en toen zei ze en passant nog even dat ze wel 16 was...
Dat is natuurlijk strafbaar, dus toen hield het op. Maar als ik er mee had ingestemd was ze vrijdag as. met de trein naar Amsterdam gekomen
Hallo Nicole,quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:10 schreef 1992Nicole het volgende:
Ik heb mijn ware jacob gevonden, via tinder!Na de 4e date seks gehad, als er echt een klik is wil je dat toch ook snel? Anders is het meer een vriendschap lijkt me, iets waar je niet voor op tinder zit, of in elk geval ik niet!
Als je iemand blokkeert kan diegene niet meer zien dat je online bent geweest, voor diegene die zich daar druk om maakte.
Vrouwen vinden het trouwens top als een man initiatief neemt. Ik bedoel niet vragen naar datums of wat te gaan doen. Gewoon zeggen we gaan dan en dan uiteten o.i.d., ga je mee? Mijn neef vertelde dat hij dat altijd doet en altijd succes heeft. Toen ik erover nadacht had ik wel zoiets van, dat is inderdaad helemaal waar! Bij mij dan.
Ja dat dacht ik ook.quote:
Yeah! gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:36 schreef ikweetnietwat het volgende:
Eeeek, heb mijn eerste match D:
Ik voel me ineens sociaal incapabel en weet niet wat ik moet zeggen
Ik ben gewoon mezelf en als dat niet werkt, dan niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef Sheldon. het volgende:
Heb opzich redelijk wat leuke matches, sommigen beginnen ook een gesprek, maar je moet wel echt goed op je woorden letten zeg want voor je het weet is het gesprek doodgevallen(dus antwoord ik kennelijk te saai of voorspelbaar)... Wat is jullie ervaring daarmee?
Niet zo'n zin om een beetje de grapjas uit te gaan hangen die op elke zin een kwartier gaat nadenken om jolig uit de hoek te komen....
Wat doen jullie? Gewoon hoi alles lekker antwoorden of toch maar wannabe grappig proberen te doen en de gewiekste jongen uit proberen te hangen?
Mja vanuit mezelf heb ik eigenlijk 0,01 % interesse in chicks op Tinder die ik niet ken... Dus (en ook in real life bij chicks die ik niet/amper ken) is het altijd een beetje geforceerd bij mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf en als dat niet werkt, dan niet.
Waarom zit je dan op tinder?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Mja vanuit mezelf heb ik eigenlijk 0,01 % interesse in chicks op Tinder die ik niet ken... Dus (en ook in real life bij chicks die ik niet/amper ken) is het altijd een beetje geforceerd bij mij
Omdat ik echt al in een eeuwigheid geen vrouw meer heb aangeraakt, en de laatste tijd steeds als ik aan het uitgaan ben alles behalve zin heb om hele gesprekken te houden met de volumeknop max. open...quote:
Al op date geweest?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.![]()
Maar dit meisje is leeeeuuuuk!
Invullen dat je 1,85 bent.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Reset gedaan met nieuwe pf. Kreeg laatste tijd helemaal geen matches
Begin dan ook niet over die ex'enquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Stink-ui het volgende:
Serieus? heb ik een leuke match![]()
paar dagen lekker gepraat
allemaal wazige ex verhalen!echt wat een troep zit er tussen
DOEI NEXT!
Gewoon niet op ingaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Stink-ui het volgende:
Serieus? heb ik een leuke match![]()
paar dagen lekker gepraat
allemaal wazige ex verhalen!echt wat een troep zit er tussen
DOEI NEXT!
Ik begon er niet over, ik praat niet over mijn exen, is verleden tijd en dat gaat een match toch niets aanquote:
Doe ik ook niet, heb nog wat openstaan met een paar op whatsapp dus de app kan even uitquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaan
Alweer 5 matches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |