SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2014 13:23:00 ]
Relatief veel.quote:
quote:
Zo oud ben ik nog niet, en ik ken er ook niet een van, dus valt mee hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Mooi moment om te beseffen dat ik oud ben, ken geen enkele naam
Iets voor Dimaquote:
is underground snapje, heeft niks met oud zijn te makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Mooi moment om te beseffen dat ik oud ben, ken geen enkele naam
Wat een hoer ben je ook. Je baard eraf voor werkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:33 schreef Drinky het volgende:
Lol, na 3 weken radiostilte alsnog aangenomen voor die baan.
Ben alleen wel verdrietig want mijn baard moet eraf, goodbye alpha image
True. Ik moet nog 40 dagen opmaken voor 't einde van het jaar. Ik heb liever de extra poen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]djeez
Niet uit kunnen laten betalen van vakantiedagen is wel zaad trouwens.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Goeie tetten dima'tje. Loop je weer gonewild af te struinen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bass music? Wat moet ik me daarbij voorstellen? 5 kerels met een contrabass?quote:
Heey Dima, doe eens nieuwe mascotte ipv deze fatso. Ik moet elke keer een beetje overgeven als ik de OP zie. Chick mag wel blijvenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik ben de beroerdste nietquote:
Das mij te zwartquote:
3 mm, net zoals de zijkanten van je opskeer. 1 lengte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
baardtrimmer tot 1mm voldoende? Of is tot 0,5mm net even beter?
Voor feestjes is het wel leuk, maar nu thuis-zittend luister ik dit:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet
[..]
Das mij te zwart
ik heb goede beard genetica vriend, binnen 4 weken heb ik weer een dikke baard. Daar waar de meeste mannen 2~3 maanden over doen groei ik in de helft van de tijd. Geld moet sowieso flowen, ben tan2 skeet de laatste tijdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een hoer ben je ook. Je baard eraf voor werk. Dat is fucking beta vriendje. Kun je beter met baard+dreads in een kraakband gaan zitten dan werken. Je hebt toch principes of niet.
[..]
True. Ik moet nog 40 dagen opmaken voor 't einde van het jaar. Ik heb liever de extra poen.
[..]
Goeie tetten dima'tje. Loop je weer gonewild af te struinen?
[..]
bass music? Wat moet ik me daarbij voorstellen? 5 kerels met een contrabass?
Heey Dima, doe eens nieuwe mascotte ipv deze fatso. Ik moet elke keer een beetje overgeven als ik de OP zie. Chick mag wel blijven
Ga je 4 weken niet werken en je baard laten staan dan? Das een beetje de essentie van werken. Regelmatig op komen dagen zodat je geld verdiend. Dus die baard groeien wordt lastig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb goede beard genetica vriend, binnen 4 weken heb ik weer een dikke baard. Daar waar de meeste mannen 2~3 maanden over doen groei ik in de helft van de tijd. Geld moet sowieso flowen, ben tan2 skeet de laatste tijd
Wat is een dikke baard?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb goede beard genetica vriend, binnen 4 weken heb ik weer een dikke baard. Daar waar de meeste mannen 2~3 maanden over doen groei ik in de helft van de tijd. Geld moet sowieso flowen, ben tan2 skeet de laatste tijd
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is een dikke baard?
Ik heb dat al 2 na weken.
is op basis van casting, dus niet voltijd. Je krijgt een bepaald evenement aangeboden en bepaalt of je gaat of niet, het bedrijf bepaalt of je dan ook daadwerkelijk mag blijven staan. Kan dus best een periode tussen zitten waar je niks doetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je 4 weken niet werken en je baard laten staan dan? Das een beetje de essentie van werken. Regelmatig op komen dagen zodat je geld verdiend. Dus die baard groeien wordt lastig.
Pics van je baardquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
is op basis van casting, dus niet voltijd. Je krijgt een bepaald evenement aangeboden en bepaalt of je gaat of niet, het bedrijf bepaalt of je dan ook daadwerkelijk mag blijven staan. Kan dus best een periode tussen zitten waar je niks doet
jij hebt mij toch op FB? Die baard op mijn profielfoto is 3 weken ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is een dikke baard?
Ik heb dat al 2 na weken.
stond een tijdje terug ik baarden topic. You snooze you losequote:
Daar kom ik niet, kan geen baard groeienquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
stond een tijdje terug ik baarden topic. You snooze you lose
Drinky is gew turk hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:50 schreef Awesome_ het volgende:
Drinky is paki, henk
Die worden met een baard geboren
je bent zelf turkquote:
Ethan, pls don't be small with no beard pls don'tquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
Iedereen weer Ff melden hoe ziekelijk zijn baardgroei is!! Ik ben ook een gorilla hoor!!!
Bro Turken groeten mij omdat ze denken dat ik Turk ben. Heb ziekelijke baardgroei.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ethan, pls don't be small with no beard pls don't
thank lordyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro Turken groeten mij omdat ze denken dat ik Turk ben. Heb ziekelijke baardgroei.
Dat komt door je beveiliger kleding niet door je baardquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro Turken groeten mij omdat ze denken dat ik Turk ben. Heb ziekelijke baardgroei.
Alles gladquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef stinkie het volgende:
Gewoon elke dag dat mes over mijn lijf. Gewoon alles glad. Uber alpha. Niks verbergen achter die bossen ongewassen meuk
flikekr!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef stinkie het volgende:
Gewoon elke dag dat mes over mijn lijf. Gewoon alles glad. Uber alpha. Niks verbergen achter die bossen ongewassen meuk
Alleen in mn baard though. Blond, bruin rood alles.quote:
whahahahaha zo goed is die jonguh!!1quote:
Jij krijgt ban in je poepert. Wedden.quote:
Krijg jij nou 40 dagen per jaar? Of heb je ze opgespaard?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
True. Ik moet nog 40 dagen opmaken voor 't einde van het jaar. Ik heb liever de extra poen.
[..]
42. 15 adv, 26 regulier 1 ouwelullen dag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
whahahahaha zo goed is die jonguh!!1
[..]
Jij krijgt ban in je poepert. Wedden.
[..]
Krijg jij nou 40 dagen per jaar? Of heb je ze opgespaard?
heb jij een ouwelullen dagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
42. 15 adv, 26 regulier 1 ouwelullen dag.
Ja. Maar vandaag ben ik heel hip want ik heb geen stropdas om. Casual Friday tenslottequote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alles gladwerk je bij een bank ofzo
elke dag een casual day hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja. Maar vandaag ben ik heel hip want ik heb geen stropdas om. Casual Friday tenslotte
rode baarden zijn idd baas.. Viking style!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:08 schreef fathank het volgende:
Als je geen rooie baard hebt telt ie toch niet.
Eigenlijk een loyaliteitsbonus maar ouwelullendag klinkt leuker op mn 27equote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen in mn baard though. Blond, bruin rood alles.
[ afbeelding ]
Ehehehehehe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:43 schreef no1uknow het volgende:
dikke dieetclub takeover in dat afvallen met zwemmen topic
Ja gvd man dat rustled me ook zo hard. Net als #wcw dat ze allemaal foto's van chicks posten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:42 schreef VMSDKR het volgende:
Oh ja, fuck mensen die #tbt shit posten waar dan ook. Donder eens op.
/Sapstengel
lol jij wil zeker ook lange spieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:34 schreef VMSDKR het volgende:
Een baard willen omdat dat 'baas' of 'hip' is GTFO.
Gwn scheren smoot net als ronaldo
#WCW?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gvd man dat rustled me ook zo hard. Net als #wcw dat ze allemaal foto's van chicks posten.
Maar wel steeds op instagram blijven kijken
Hollywood staat erquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft Hulk Hogan nou een muts waar 'Willy Wonka' opstaat?
[ afbeelding ]
gewoon zelf die trein besturen, ja tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Klokov het volgende:
Nu al een kwartier vertraging en ik ben nog niet eens vertrokken. De machinist is er niet
Weet ik nog niet man. Chinees klinkt wel goed ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat eet je vanavond?, ik denk dat ik chinees ga bestellen #lekkergenieten
Kom kettlebellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef Klokov het volgende:
Srry Etha en Awesome, dat betekent dat ik niet kom. Jammer, had er graag bij willen zijn.
doe GTA San Andreas stijlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Klokov het volgende:
Nu al een kwartier vertraging en ik ben nog niet eens vertrokken. De machinist is er niet
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe GTA San Andreas stijl
[ afbeelding ]
gast ik dacht dat je al wel achter het stuur plaats had genomenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
Ik luistrr thuis. Zit in een trein die stil staat op het CS, remember?Zijn terwijl ik schrijf net vertrokken met een half uur vertraging.
Gewoon met de auto gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Klokov het volgende:
dat was veel schijt van die machinistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
Ik luistrr thuis. Zit in een trein die stil staat op het CS, remember?Zijn terwijl ik schrijf net vertrokken met een half uur vertraging.
Het aanraden van crossfit is ook goed voor de gemiddelde persoon die graag in de ziektewet wil.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik denk serieus dat het aanraden van Crossfit voor de gemiddelde persoon die wilt afvallen het beste advies is.
Pff wat een heerlijk bulkleven moeten zulke dames hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hey WeissFXR
[ afbeelding ]
Dibs op de rechter
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik denk serieus dat het aanraden van Crossfit voor de gemiddelde persoon die wilt afvallen het beste advies is.
Dat kun jij ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pff wat een heerlijk bulkleven moeten zulke dames hebben
Mwah, als je een goede crossfit gym hebt dan valt dat reuze mee. Echter verbrand je met Crossfit veel kcals, het is krachttraining en je kan nog redelijk normaal blijven eten, maar toch in shape komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het aanraden van crossfit is ook goed voor de gemiddelde persoon die graag in de ziektewet wil.
*JB denkt na over de bulklyfe...*quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pff wat een heerlijk bulkleven moeten zulke dames hebben
Ik kan er niet echt mee leven denk ik, plus ik denk (100% srs) dat etha dan bij me weggaat. Not even kiddin'quote:
Hahhaha inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeikenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.
Hey yuriquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.
Het blijft toch iets Nederlandsch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeiken
Hij's geen molukkerquote:
Zo, daar kan ik wel een kunstje op doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hey WeissFXR
[ afbeelding ]
Dibs op de rechter
Die linker ziet eruit alsof ze een chromosoompje teveel heeft.quote:
Meer om van te houde togquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die linker ziet eruit alsof ze een chromosoompje teveel heeft.
Maar ik zou d'r wel doen. Ik heb een groot hart.
Whaha wel het beste inderdaad. Anders blijf je bezig met al die fabels.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Awesome_ het volgende:
Pauzes zijn echt een bottleneck aan broscience omtrent voeding. Ik hou altijd wijselijk mijn mond.
Iddquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha wel het beste inderdaad. Anders blijf je bezig met al die fabels.
Nou ja, anders gaat je lichaam in de spaarstand en val je niet af. Je kunt dan zelfs aankomen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
IddAls ik zeg wat mijn doel is dan zegt 9 v/d 10 gasten dat ik 6x per dag moet eten om m'n kacheltje te laten branden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Awesome_ het volgende:
Smaakte idd kkgoed, vriend, kkveel meatz voor de gainz. Ik ben zo klaar in de badkamer lol.
Don't get me started..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeiken
Hier wordt regelmatig de site van McDonald's erbij gepakt om te kijken hoeveel kcal iets is en hoeveel er dan gegeten kan wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef Awesome_ het volgende:
Die had ik vandaag nog gehoord inderdaad. Zat iemand aan de slimfast
'Haha die shakes is niks man, gewoon zes keer per dag eten, Adri, das het beste'
Als ik sap of Henk had geheten had ik echt een kutpauze gehad.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier wordt regelmatig de site van McDonald's erbij gepakt om te kijken hoeveel kcal iets is en hoeveel er dan gegeten kan worden
Of een bbq improviseren en verse vis erop (ja echt vers van de boot uit Urk)
Collega van Urk die 25 jaar in de visserij heeft gezeten. Dus die neemt nog wel eens een emmertje meequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]Familie of vrienden die varen?
M'n ex was Noors en familie nam standaard zalm mee als ze naar Nederland kwamen. Was ook fucking lekker. Vis en vlees in de supermarkt is eigenlijk echt ruk wat dat betreft.
weet nog wel dat ik het een keer uitlegde, ook over kcals tellen enz.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Awesome_ het volgende:
Pauzes zijn echt een bottleneck aan broscience omtrent voeding. Ik hou altijd wijselijk mijn mond.
Ahaha vriend wat weet jij nou van eten, ik eet toch veel meer dan jij!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
weet nog wel dat ik het een keer uitlegde, ook over kcals tellen enz.
Tip: doe het niet, fatties lachen je kk hard uit en ze denken dat je eetproblemen hebt ofzo
450%, dat is echt fantastischquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
Hoeveel % zou je vetpercentage dalen als je een liposuctie laat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dat moet hem ook gewoon zijnquote:
Whahahahaha.quote:
Oke Joeriquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahahahaha.Zou ik zo kunnen zijn ja, maar helaas, ik heb donkere haren. Ik heet ook geen Yuri IRL.
Ik heet Miroslav.
lel, why?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren geinstalleerd. Na 4 minuten verwijderd.
LoL is makkelijker dan Dota imo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil LoL leren spelen. Heb het al eens geprobeerd maar na vijf minuten opgegeven.
Sap, jij speelt Dota of niet? Dat is toch ongeveer hetzelfde?
Dat heb ik gehoord idd. Er is toch ook een soort van rivaliteit tussen de Dota en LoL community?quote:
Zolang je 1 van de 2 speelt krijg je daar niets van mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord idd. Er is toch ook een soort van rivaliteit tussen de Dota en LoL community?
Moest op torentje rennen, tot ik ineens bedacht dat ik hier helemaal geen zin in had, iedereen was kkgoed, geen geduld, kkagressief geworden, tableflipje gezet en format c:/quote:
Yeah. Over reddit gesproken; als je reddit zo kut vindt omdat je telkens op die links moet klikken om plaatjes/filmpjes te kijken, installeer RES: http://redditenhancementsuite.com/ Reddit is zo chill nu @ desktop.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang je 1 van de 2 speelt krijg je daar niets van mee.Maar zal wel op Reddit enzo ja.
Whehehe, n00b.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Moest op torentje rennen, tot ik ineens bedacht dat ik hier helemaal geen zin in had, iedereen was kkgoed, geen geduld, kkagressief geworden, tableflipje gezet en format c:/
Zoiets.
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef Xa1pt het volgende:
Ik heb LoL een half jaar geleden terug eraf gegooid omdat het teveel tijd begon te kosten.
Wat is dat voor kutexcuus om hooked te raken? No, find something better.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?
Ik heb dota echt 2 dagen gespeeld toen werd ik gek en trok ik hetniet om er meer tijd in te stekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil LoL leren spelen. Heb het al eens geprobeerd maar na vijf minuten opgegeven.
Ik ben srs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutexcuus om hooked te raken? No, find something better.
Whut, je hebt het er best vaak over dat je het speelt? Of is dat een andere game?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb dota echt 2 dagen gespeeld toen werd ik gek en trok ik hetniet om er meer tijd in te steken
Haha, jij kan jezelf ook van alles wijs maken he.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?
Diablo 3 denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whut, je hebt het er best vaak over dat je het speelt? Of is dat een andere game?
Je praat veel poep Yuri maar dit slaat echt allesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, kinda. Het is wel tof als je een soort clan hebt en het echt op teamwork en strategie aan komt. Maar verder vooral gewoon dedicated zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben srs.LoL is toch een soort schaken?
Whehehe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha, jij kan jezelf ook van alles wijs maken he.
Mi gado.
Aaah, ja. Hoe zit dat in elkaar?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Awesome_ het volgende:
Ja yuri, je wordt een echte djengis van die shit. De echte strategische grootmeesters begonnen allemaal met LoL
Nah, zover wil ik niet gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, kinda. Het is wel tof als je een soort clan hebt en het echt op teamwork en strategie aan komt. Maar verder vooral gewoon dedicated zijn.
Zit er ook wel in. Maar voordat het zover komt moet je gewoon nerd level over 9000 hebben die met z'n matties in een gamehuis woont en die shit gaat analyseren omdat-ie meedoet op internationaal niveau voor een paar miljoen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had wel minstens een beetje strategisch inzicht+ verwacht.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Confidencequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke film moet ik gezien hebben die ik waarschijnlijk nog niet gezien heb?
Nice, thanks. Hopelijk staan ze op Netflix.quote:
Penelope Cruzquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ook nog twee toffe films als je die niet gezien hebt: Blow, Middle Men.
Diablo is redelijke grind/farm game op een gegeven moment. Je bent daar gewoon een hero en je kunt met 3 anderen in een group spelen. Quests doen, level 70 worden en dan quests herhalen of adventure mode doen (missies) of speciale bazen doden. Op die manier kun je dan goede gear verzamelen of nog verder levellen in paragon levels.quote:
Pls. Ga DOTA spelen. Hogere learning curve maar veel beter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoi Fanta, je bent er vroeg bij vandaag.quote:
ja bahquote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoi Fanta, je bent er vroeg bij vandaag.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een stijve maar moet zo opstaan om ontbijt te halen. WAT DO
ik moest net pissen met mornin woodquote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een stijve maar moet zo opstaan om ontbijt te halen. WAT DO
Fucked up is dat, helemaal als de straal dan besluit op te splitsen in een mainstraal en twee / drie ongecontroleerde sidestralen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik moest net pissen met mornin wood
niet fijn
Post cum struggles.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fucked up is dat, helemaal als de straal dan besluit op te splitsen in een mainstraal en twee / drie ongecontroleerde sidestralen.
wat is dat voor show achting iets waar die gifjes vandaan komenquote:
Family Feudquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat is dat voor show achting iets waar die gifjes vandaan komen
Brotip: even een squat beweging maken zodat pener naar beneden wijst.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik moest net pissen met mornin wood
niet fijn
Er is wel een naam die me ineens tebinnen schietquote:
welke?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Er is wel een naam die me ineens tebinnen schiet
Dimaquote:
Happyquote:
Godvrrrr krijg dit net toegestuurd op kick van een gayboyquote:I wanna suck on your big vainy dick until your warm cum goes all the way down my throatI want to gag with your big cock in my mouth
Die kleurencombinatie kan écht niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:29 schreef Montelly het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe kapsel?
[ afbeelding ]
hnngg..
[ afbeelding ]
Haha gewoon doen man seks is seks tochquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Godvrrrr krijg dit net toegestuurd op kick van een gayboy![]()
kreeg daarna gelijk dollo pic ook, én van zijn ecto lichaam en face wtf man.
![]()
![]()
Blowquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice, thanks. Hopelijk staan ze op Netflix.
Heb ook nog twee toffe films als je die niet gezien hebt: Blow, Middle Men.
Jij houdt niet van duursporten?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:31 schreef Weissman het volgende:
Cardio vandaag. Lekker mijn bed slopen met MsMessy. Nomsayin'![]()
Ogen dicht en gaan. Voel je niks van als ie lekker glad geschoren isquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Godvrrrr krijg dit net toegestuurd op kick van een gayboy![]()
kreeg daarna gelijk dollo pic ook, én van zijn ecto lichaam en face wtf man.
![]()
![]()
ben jij dat op die plaatje?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
Fotoboek van sjandycam
Whats up met deze fotoboek?
Dat heet colour blocking, weet waar je over praatquote:
forever chasing maternal chubquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
Fotoboek van sjandycam
Een lekker naakt wijfquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Teddyburrr het volgende:
Jongens ik wil Super Mario gaan spelen omdat ik denk het carry-over zal hebben naar andere aspecten van mijn leven. Voor het feit dat je keihard groeit als je mushrooms eet spreekt mij erg aan. Bestaat er in de echte wereld ook iets waarvan je keihard gaat groeien?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Teddyburrr het volgende:
Jongens ik wil Super Mario gaan spelen omdat ik denk het carry-over zal hebben naar andere aspecten van mijn leven. Voor het feit dat je keihard groeit als je mushrooms eet spreekt mij erg aan. Bestaat er in de echte wereld ook iets waarvan je keihard gaat groeien?
creamy pindakaas werkt sws met niksquote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:29 schreef G.R.S. het volgende:
Brintapap en creamy pindakaas gaan niet samen
Jongens ik wil Super Mario gaan spelen omdat ik denk het carry-over zal hebben naar andere aspecten van mijn leven. Vooral het feit dat je keihard groeit als je mushrooms eet spreekt mij erg aan. Bestaat er in de echte wereld ook iets waarvan je keihard gaat groeien?
Bowlen met Anna vriendquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Teddyburrr het volgende:
Jongens ik wil Super Mario gaan spelen omdat ik denk het carry-over zal hebben naar andere aspecten van mijn leven. Vooral het feit dat je keihard groeit als je mushrooms eet spreekt mij erg aan. Bestaat er in de echte wereld ook iets waarvan je keihard gaat groeien?
zou bodypaintenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
Fotoboek van sjandycam
Jij weeeet.quote:
Beetje WoW-achtig dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Diablo is redelijke grind/farm game op een gegeven moment. Je bent daar gewoon een hero en je kunt met 3 anderen in een group spelen. Quests doen, level 70 worden en dan quests herhalen of adventure mode doen (missies) of speciale bazen doden. Op die manier kun je dan goede gear verzamelen of nog verder levellen in paragon levels.
quote:
omdat zn spieren als ballonnen uit elkaar zijn gespat een poosje terug door te veel anabolen nu durft ie niet meer op youtubequote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:32 schreef Beach het volgende:
waarom maakt Elliot Hulse eigenlijk geen videos meer samen met zijn tweelingbroers van the Hodgetwins
nou hup gelijk naar buiten om hard te lopen danquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:47 schreef Klokov het volgende:
Nieuwe hardloopschoenen, Mizinuno Wave Connect
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)geile_dildodans.html
DREAMERBULK DAT YOU?
Dima gaat Dumpert mailen of ze daar ms weten wie die gozer is zodat hij hem op Facebook kan opzoeken en vragen wie die stripper is.quote:
Whahaha gewoon een kick van dat topicquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:31 schreef Klokov het volgende:
Hey Sapstengel, check deze reactie. Reel her/him in
ONZ / Saps en Dreamerbulks Official Trannytopic #2 - sickening
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:40 schreef Awesome_ het volgende:
Yuri ik ga jouw post in mn sig zetten straks denk ik
Gezien de links laat ik het maar even voor wat het is. Ik wil mn babi pangang graag binnenhoudenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wtf
/r/prolapseville (NotSafeForLife)
/r/insertions
Insertions is niet zo erg, maar meer 'wut'. Proplapseville is gewoon onverklaarbaar. Sowieso één van de naarste dingen die ik op het internet gezien heb.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Gezien de links laat ik het maar even voor wat het is. Ik wil mn babi pangang graag binnenhouden
Je bedoelt het goed. Whehequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp het humoristische aspect van mijn post, maar volgens mij ben ik ook gewoon misunderstood.
spacedicks dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Insertions is niet zo erg, maar meer 'wut'. Proplapseville is gewoon onverklaarbaar. Sowieso één van de naarste dingen die ik op het internet gezien heb.
korte omschrijving om te beoordelen of ik het ga kijken?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Insertions is niet zo erg, maar meer 'wut'. Proplapseville is gewoon onverklaarbaar. Sowieso één van de naarste dingen die ik op het internet gezien heb.
lekker genietenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
korte omschrijving om te beoordelen of ik het ga kijken?
wut u doin, smeerlapquote:
Insertions is vrouwen die (grote) objecten/dildo's of look-a-likes (2L pepsi fles) in hun anus/vagina stoppen. Proplapseville is gewoon proplapses en vagina proplapses (crixus of zo).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
korte omschrijving om te beoordelen of ik het ga kijken?
Zo'n askreddittopic ging over de meest absurde subreddits. /r/spacedicks stond ergens bovenaan en ik was gewoon een beetje nieuwsgierig gewordenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
wut u doin, smeerlap
[..]
Insertions is vrouwen die (grote) objecten/dildo's of look-a-likes (2L pepsi fles) in hun anus/vagina stoppen. Proplapseville is gewoon proplapses en vagina proplapses (crixus of zo).
te nieuwsgierig=you pay for itquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo'n askreddittopic ging over de meest absurde subreddits. /r/spacedicks stond ergens bovenaan en ik was gewoon een beetje nieuwsgierig geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |